Lijkt me sterk dat mensen daar zo trots op zijn dat ze dat hier gaan vertellenquote:Op dinsdag 20 december 2005 16:53 schreef koen_pijl het volgende:
Heeft er weleens een Fokker vast gezeten, zo ja waarvoor en hoe lang?
Beetje sappige verhalen he mensen![]()
Dat is geen gevangenis, dat noemen ze een politiecel.quote:Op dinsdag 20 december 2005 16:54 schreef BarraCupraCuda het volgende:
3 uurtjes na een opstootje
Waar was je ontschuldig van? Heb je schade vergoeding gehad? TOch drie maanden van je leven ontschuldig vastgezeten.quote:Op dinsdag 20 december 2005 16:55 schreef plopje het volgende:
18 maanden in de koepel ..
rede ... ik was onschuldig
dat ja.quote:Op dinsdag 20 december 2005 16:56 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat is geen gevangenis, dat noemen ze een politiecel.
ja dat is 1 keer te veel, gedetineerde!quote:Op dinsdag 20 december 2005 17:29 schreef RollTheDice het volgende:
Een keer een nachtje, na het bezoeken van een voetbalwedstrijd. Erg kansloos natuurlijk, kreeg nog een taakstaf ook.
![]()
Ja, maar ik had niets gedaan.quote:Op dinsdag 20 december 2005 17:33 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
ja dat is 1 keer te veel, gedetineerde!
dat zeggen ze allemaalquote:Op dinsdag 20 december 2005 17:35 schreef RollTheDice het volgende:
[..]
Ja, maar ik had niets gedaan.
zeker niet na een voetbalwedstrijdquote:Op dinsdag 20 december 2005 17:37 schreef RollTheDice het volgende:
[..]
Ik weet het, en daardoor werd ík waarschijnlijk niet geloofd...
een gast vond mijn vriendin geschikt voor hem..... ik vond het nietquote:Op dinsdag 20 december 2005 16:55 schreef koen_pijl het volgende:
Wat voor opstootje? waarover?
Waarmee?quote:Op dinsdag 20 december 2005 19:08 schreef the_legend_killer het volgende:
Nop ik moet er juist voor zorgen dat er mensen achter de tralies komen
In de Panorama stond een stukje over hoe zijn dagregime in de EBI er waarschijnlijk uitziet. Die klootzak heeft het lekker zwaarquote:Whehe ja. Want stiekem ben ik Mohammed B.
Nou dat lastige Marocs bij bv een groot feest niet lastig zijn.quote:
wel oppassen dat ze geen messen trekken eh !quote:Op dinsdag 20 december 2005 19:16 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Nou dat lastige Marocs bij bv een groot feest niet lastig zijn.
Dan geven we ze een klap en dragen ze dan over aan de politie.
Ah, iemand van 18 in de beveiliging.quote:Op dinsdag 20 december 2005 19:16 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Nou dat lastige Marocs bij bv een groot feest niet lastig zijn.
Dan geven we ze een klap en dragen ze dan over aan de politie.
same herequote:Op dinsdag 20 december 2005 17:03 schreef Sport_Life het volgende:
Paar uurtjes toen ik 14 was...
[..]
dat ja.
wat was je straf/boete?quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:00 schreef Klonk het volgende:
hier ook een paar uurtjes in de pubertijd jaren, GVB en politie waren niet zo gecharmeerd van onze kunstwerken gemaakt met viltstift en spuitbus
we moesten onze tags kunst verwijderenquote:Op dinsdag 20 december 2005 20:02 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
wat was je straf/boete?
zondequote:Op dinsdag 20 december 2005 20:35 schreef Klonk het volgende:
[..]
we moesten onze tags kunst verwijderen
is al een jaar of 20 geleden, m'n jeugd dus, maar wat wel grappig was ik kwam laatst toch nog een tag van mij tegenquote:Op dinsdag 20 december 2005 20:51 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
zonde
als het maar niet op muren is van huizen van mensen zelf is oid vind ik grafiti helemaal cool! ben zelf ook al een paar keer meegegaan met een vriend die het vaker doet.
Hoor je mij klagenquote:Op dinsdag 20 december 2005 19:43 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ah, iemand van 18 in de beveiliging.
Niet klagen als je een keer weggeslagen bent he.
Ben je wel verkracht in de cel?quote:Op dinsdag 20 december 2005 16:55 schreef plopje het volgende:
Ik kom er ook nog weleens een tegen van mezelf. Die tags staan er al zo'n 14 jaar ofzoquote:Op dinsdag 20 december 2005 21:06 schreef Klonk het volgende:
[..]
is al een jaar of 20 geleden, m'n jeugd dus, maar wat wel grappig was ik kwam laatst toch nog een tag van mij tegen, Edding stiften houden best lang
![]()
toch vreemt dat die tags niet worden overgespoten, of verwijderd oid. waren het zulke speciale (of juist nietquote:Op dinsdag 20 december 2005 22:45 schreef Mr.Dre het volgende:
[..]
Ik kom er ook nog weleens een tegen van mezelf. Die tags staan er al zo'n 14 jaar ofzo![]()
Ben gelukkig nooit gepakt..
Ik zit onschuldig zegt de helft van de gedetineerden, de andere helft zegt dat ze veel te zwaar zijn gestraft.quote:Op dinsdag 20 december 2005 16:55 schreef plopje het volgende:
Ik vind ze niet speciaal. Er waren destijds veel betere op pad als ikquote:Op dinsdag 20 december 2005 22:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
toch vreemt dat die tags niet worden overgespoten, of verwijderd oid. waren het zulke speciale (of juist niet) plekken?
wat is dat nou voor raar projectquote:Op dinsdag 20 december 2005 22:57 schreef innepin het volgende:
Ik heb wel eens vijf weken in de gevangenis doorgebracht
okay, okay, ik was er vrijwillig en in het 'woon'gedeelte, niet tussen de echte gevangenen, en ik mocht er ook uit. Maar toch.
nee nooit maar een aanrader is die gevangenis dus echt niet.quote:Op dinsdag 20 december 2005 22:36 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Ben je wel verkracht in de cel?![]()
![]()
Niks projectquote:Op dinsdag 20 december 2005 23:02 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
wat is dat nou voor raar project
Je hebt zeker nooit meer werk kunnen krijgen nadat je d'r uitkwamquote:Op dinsdag 20 december 2005 23:21 schreef plopje het volgende:
[..]
nee nooit maar een aanrader is die gevangenis dus echt niet.
Sinds wanneer wordt homoseksualiteit weer bestraft met 4 maanden dan?quote:Op dinsdag 20 december 2005 23:46 schreef Erosjuhhh het volgende:
ik heb 4 maand vast gezeten
wil er ook nie over praten, beginnen met een nieuwe en schone lei
Dan hebben ze in de bak ook iets te neuken. Bovendien is het in een string lastig vallen van kinderen ook niet de bedoeling.quote:Op dinsdag 20 december 2005 23:49 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Sinds wanneer wordt homoseksualiteit weer bestraft met 4 maanden dan?![]()
Ha-ha. Zijn tukkers altijd zo agressief?quote:Op dinsdag 20 december 2005 17:39 schreef ACT-F het volgende:
En omdat ik de voordeur van mijn ex-collega gesloopt had. Het kostte een paar knaken, maar het luchtte wel op![]()
ik heb een hele goede baan nu,en ik heb niks teklagen.quote:Op dinsdag 20 december 2005 23:45 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Je hebt zeker nooit meer werk kunnen krijgen nadat je d'r uitkwam![]()
Neuh, over het algemeen heel gemoedelijk. Je moet wel heel ver gaan wil ik iets aanrichten. Het was aanvankelijk helemaal niet mijn bedoeling om die deur te slopen, maar ik sloeg zo hard dat ik er een gat in sloegquote:Op woensdag 21 december 2005 00:06 schreef 004 het volgende:
Ha-ha. Zijn tukkers altijd zo agressief?
Oe, dat neigt bijna tegen doodslag aanquote:Op woensdag 21 december 2005 04:17 schreef Beach het volgende:
Ik reed door terwijl dat meisje lag te kreperen op straat.
Ik had flink gedronken![]()
ach ik ben er niet bepaald trots op.quote:Op woensdag 21 december 2005 04:22 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Oe, dat neigt bijna tegen doodslag aan![]()
Vertel ... Ik snap dat het niet prettig is, maar wat is er de hel aan?quote:Op woensdag 21 december 2005 04:28 schreef Beach het volgende:
[..]
ach ik ben er niet bepaald trots op.![]()
en 5 jaar in het gevang is een hel
Nee dat moest er eens bijkomen, trots op zijnquote:Op woensdag 21 december 2005 04:28 schreef Beach het volgende:
[..]
Ons ook niet hoor. Dankzij het slappe selectiebeleid van jouw werkgever stormen wij gratis naar binnen bij bepaalde feestjes.quote:Op dinsdag 20 december 2005 22:27 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Hoor je mij klagennee dus.
nope:quote:Gevangenis en politiecel zijn het zelfde
triest figuur, er zijn nog maar weinig supporters die sportief en zonder haatgevoelens naar zulke wedstrijden gaan, wat mij betreft mogen ze voetbalhooligans etc. harder aanpakken.quote:Op woensdag 21 december 2005 08:35 schreef Camplo het volgende:
1x hele middag in de cel bij de juten en nog wat gesprekken met officier van justitie.
Ajax- kk feyenoord
Meer zeg ik er niet over.
Wat moeilijk om met die schuld te moeten leven.quote:Op woensdag 21 december 2005 04:17 schreef Beach het volgende:
Ik reed door terwijl dat meisje lag te kreperen op straat.
Ik had flink gedronken![]()
Wat mij betreft pakken ze ze te hard aan.quote:Op woensdag 21 december 2005 11:32 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
triest figuur, er zijn nog maar weinig supporters die sportief en zonder haatgevoelens naar zulke wedstrijden gaan, wat mij betreft mogen ze voetbalhooligans etc. harder aanpakken.
quote:Op woensdag 21 december 2005 11:32 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
triest figuur, er zijn nog maar weinig supporters die sportief en zonder haatgevoelens naar zulke wedstrijden gaan, wat mij betreft mogen ze voetbalhooligans etc. harder aanpakken.
Heb je de volle 5 jaar gezeten dan?quote:Op woensdag 21 december 2005 04:28 schreef Beach het volgende:
[..]
Je gelooft ook écht alles wat hier staat, uils-quote:Op woensdag 21 december 2005 14:31 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Heb je de volle 5 jaar gezeten dan?
* Casparovvv gaat regelmatig naar wedstrijden van feyenoord, ik vind voetbal wel leukquote:
Ik vind voetbal en hooligans die tegen elkaar vechten leuk.quote:Op woensdag 21 december 2005 14:49 schreef Casparovvv het volgende:
[..]
* Casparovvv gaat regelmatig naar wedstrijden van feyenoord, ik vind voetbal wel leuk![]()
hehequote:Op woensdag 21 december 2005 14:37 schreef 004 het volgende:
[..]
Je gelooft ook écht alles wat hier staat, uils-.
Zei iemand ijsmeis.zip?quote:Op woensdag 21 december 2005 18:46 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
hehe
je hebt ijsmeis in je icoon
hehe
Nog leuker...feyenoorders tegen de politie en de krant die de joden de schuld geeftquote:Op woensdag 21 december 2005 18:45 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Ik vind voetbal en hooligans die tegen elkaar vechten leuk.
hoe weet jij dat dat ijsmeis is?quote:Op woensdag 21 december 2005 18:46 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
hehe
je hebt ijsmeis in je icoon
hehe
Dat was jullie schuld, natuurlijk wel.quote:Op woensdag 21 december 2005 18:54 schreef Camplo het volgende:
[..]
Nog leuker...feyenoorders tegen de politie en de krant die de joden de schuld geeft![]()
wij lopen niet in lelijk fortis shirts![]()
![]()
ze achten alleen ons daar toe in staat. Dat is wat andersquote:Op woensdag 21 december 2005 18:56 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Dat was jullie schuld, natuurlijk wel.
wijsheidquote:Op woensdag 21 december 2005 19:07 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
ze achten alleen ons daar toe in staat. Dat is wat anders
quote:Op woensdag 21 december 2005 19:07 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
ze achten alleen ons daar toe in staat. Dat is wat anders
Asielcentrum?quote:Op woensdag 21 december 2005 19:06 schreef Conflict het volgende:
Ik heb een keer 7 maanden vastgezeten
Arme noob, dat wordt een weekje afkoelen.quote:
maar wel gratis naarbinnen rossen op feestjesquote:Op woensdag 21 december 2005 14:09 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Wat mij betreft pakken ze ze te hard aan.
Geen verkrachting, maar openbare geweldpleging. 2 vrienden van me hebben wel een jaar voorwaardelijk gekregen, ik en een andere maat van me niet. Geheel onterecht want mijn maat werd in z'n eentje door 3 kerels gepakt en toen hebben ik en 2 andere vrienden die gozers van hem weggehaald en nogal hardhandig duidelijk gemaakt dat ze dat niet hadden moeten doen.quote:Op dinsdag 20 december 2005 22:27 schreef luciferist het volgende:
[..]
een jaar, wie heb jij verkracht?
quote:Op donderdag 22 december 2005 09:52 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Geen verkrachting, maar openbare geweldpleging. 2 vrienden van me hebben wel een jaar voorwaardelijk gekregen, ik en een andere maat van me niet. Geheel onterecht want mijn maat werd in z'n eentje door 3 kerels gepakt en toen hebben ik en 2 andere vrienden die gozers van hem weggehaald en nogal hardhandig duidelijk gemaakt dat ze dat niet hadden moeten doen.
quote:Op woensdag 21 december 2005 11:07 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Ons ook niet hoor. Dankzij het slappe selectiebeleid van jouw werkgever stormen wij gratis naar binnen bij bepaalde feestjes.
Laten we maar hopen dat jij nooit van je leven meer in een auto staptquote:Op woensdag 21 december 2005 21:33 schreef Beach het volgende:
Dan geloven jullie het niet, zal mij worst wezen.
En om antwoord te geven op die vraag: ik heb wel contact gehad met de familie, maar die wilde dat niet met mij (logiscch )
Iedere situatie is anders, en elke politiekorps is uit andere personen samengeseld.quote:Op donderdag 22 december 2005 10:11 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
waar heb je dat dan gedaan.... want in nl krijg je voor dit soort shit echt geen straf
mij hebben ze toen ook een nachtje in de cel gepleurt en daarna gezegt "en nu lief spelen he" en ik kon weer gaan
En je vriendin? Vond die zichzelf wel geschikt?quote:Op dinsdag 20 december 2005 17:52 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
een gast vond mijn vriendin geschikt voor hem..... ik vond het niet
Ja, want het is stoer om vast te zitten.quote:Op dinsdag 27 december 2005 17:05 schreef Captain_Le_Chuck het volgende:
Wat een mietjes lopen er hier rond zeg..
Is er dan niemand op Fok! die wel serieus heeft vastgezeten (behalve die 5 jaar dan van Beach)?
quote:Op dinsdag 27 december 2005 17:05 schreef Captain_Le_Chuck het volgende:
Wat een mietjes lopen er hier rond zeg..
Is er dan niemand op Fok! die wel serieus heeft vastgezeten (behalve die 5 jaar dan van Beach)?
quote:Op donderdag 22 december 2005 22:08 schreef shaun81 het volgende:
1 x wegens bedreiging met vuurwapen
Wees er maar trots opquote:
quote:Op woensdag 28 december 2005 13:45 schreef shaun81 het volgende:
Hahahaha ja ben er ook niet trots op en ben juist eigenlijk nooit agressief maarja heb ook me kut periodes meegemaakt
lol wat had hij gedaan dan?quote:Op woensdag 28 december 2005 13:55 schreef shaun81 het volgende:
Nope, nog sterker had geeneens me magazijn bij me, wilde hem alleen ff bang maken en zien dat ie in ze broek pieste (wat ie dus deed)
Ik was echt onschuldig.quote:Op woensdag 28 december 2005 11:54 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Wees er maar trots op![]()
Wat had je gedaan dan?
volgens mij lul je.quote:Op woensdag 28 december 2005 14:29 schreef Black_Crow het volgende:
[..]
Ik was echt onschuldig.
Ik kan iedereen precies vertellen hoe je keukendoekjes moet vouwen, knijpers moet maken, en automatten moet naaien.
Sorbo is uw hulp in huisquote:
Dat zeggen ze allemaal..quote:Op woensdag 28 december 2005 14:29 schreef Black_Crow het volgende:
[..]
Ik was echt onschuldig.
Ik kan iedereen precies vertellen hoe je keukendoekjes moet vouwen, knijpers moet maken, en automatten moet naaien.
ga bonnen schrijvenquote:Op dinsdag 20 december 2005 19:45 schreef De_Politie het volgende:
Tuig-topic.
Nee hoor ik heb gewoon ontslag genomen.quote:Op woensdag 28 december 2005 18:45 schreef PLAE@ het volgende:
Maar heb je een dikke schadevergoeding ontvangen dan BC? Of ben je nooit onschuldig verklaard uiteindelijk.
verander je erg als je in de gevangenis zit? wat doet het nu precies met je?quote:Op dinsdag 20 december 2005 23:21 schreef plopje het volgende:
nee nooit maar een aanrader is die gevangenis dus echt niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |