Lijkt me sterk dat mensen daar zo trots op zijn dat ze dat hier gaan vertellenquote:Op dinsdag 20 december 2005 16:53 schreef koen_pijl het volgende:
Heeft er weleens een Fokker vast gezeten, zo ja waarvoor en hoe lang?
Beetje sappige verhalen he mensen![]()
Dat is geen gevangenis, dat noemen ze een politiecel.quote:Op dinsdag 20 december 2005 16:54 schreef BarraCupraCuda het volgende:
3 uurtjes na een opstootje
Waar was je ontschuldig van? Heb je schade vergoeding gehad? TOch drie maanden van je leven ontschuldig vastgezeten.quote:Op dinsdag 20 december 2005 16:55 schreef plopje het volgende:
18 maanden in de koepel ..
rede ... ik was onschuldig
dat ja.quote:Op dinsdag 20 december 2005 16:56 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat is geen gevangenis, dat noemen ze een politiecel.
ja dat is 1 keer te veel, gedetineerde!quote:Op dinsdag 20 december 2005 17:29 schreef RollTheDice het volgende:
Een keer een nachtje, na het bezoeken van een voetbalwedstrijd. Erg kansloos natuurlijk, kreeg nog een taakstaf ook.
![]()
Ja, maar ik had niets gedaan.quote:Op dinsdag 20 december 2005 17:33 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
ja dat is 1 keer te veel, gedetineerde!
dat zeggen ze allemaalquote:Op dinsdag 20 december 2005 17:35 schreef RollTheDice het volgende:
[..]
Ja, maar ik had niets gedaan.
zeker niet na een voetbalwedstrijdquote:Op dinsdag 20 december 2005 17:37 schreef RollTheDice het volgende:
[..]
Ik weet het, en daardoor werd ík waarschijnlijk niet geloofd...
een gast vond mijn vriendin geschikt voor hem..... ik vond het nietquote:Op dinsdag 20 december 2005 16:55 schreef koen_pijl het volgende:
Wat voor opstootje? waarover?
Waarmee?quote:Op dinsdag 20 december 2005 19:08 schreef the_legend_killer het volgende:
Nop ik moet er juist voor zorgen dat er mensen achter de tralies komen
In de Panorama stond een stukje over hoe zijn dagregime in de EBI er waarschijnlijk uitziet. Die klootzak heeft het lekker zwaarquote:Whehe ja. Want stiekem ben ik Mohammed B.
Nou dat lastige Marocs bij bv een groot feest niet lastig zijn.quote:
wel oppassen dat ze geen messen trekken eh !quote:Op dinsdag 20 december 2005 19:16 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Nou dat lastige Marocs bij bv een groot feest niet lastig zijn.
Dan geven we ze een klap en dragen ze dan over aan de politie.
Ah, iemand van 18 in de beveiliging.quote:Op dinsdag 20 december 2005 19:16 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Nou dat lastige Marocs bij bv een groot feest niet lastig zijn.
Dan geven we ze een klap en dragen ze dan over aan de politie.
same herequote:Op dinsdag 20 december 2005 17:03 schreef Sport_Life het volgende:
Paar uurtjes toen ik 14 was...
[..]
dat ja.
wat was je straf/boete?quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:00 schreef Klonk het volgende:
hier ook een paar uurtjes in de pubertijd jaren, GVB en politie waren niet zo gecharmeerd van onze kunstwerken gemaakt met viltstift en spuitbus
we moesten onze tags kunst verwijderenquote:Op dinsdag 20 december 2005 20:02 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
wat was je straf/boete?
zondequote:Op dinsdag 20 december 2005 20:35 schreef Klonk het volgende:
[..]
we moesten onze tags kunst verwijderen
is al een jaar of 20 geleden, m'n jeugd dus, maar wat wel grappig was ik kwam laatst toch nog een tag van mij tegenquote:Op dinsdag 20 december 2005 20:51 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
zonde
als het maar niet op muren is van huizen van mensen zelf is oid vind ik grafiti helemaal cool! ben zelf ook al een paar keer meegegaan met een vriend die het vaker doet.
Hoor je mij klagenquote:Op dinsdag 20 december 2005 19:43 schreef JaWi het volgende:
[..]
Ah, iemand van 18 in de beveiliging.
Niet klagen als je een keer weggeslagen bent he.
Ben je wel verkracht in de cel?quote:Op dinsdag 20 december 2005 16:55 schreef plopje het volgende:
18 maanden in de koepel ..
rede ... ik was onschuldig
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |