K zou deze vraag maar ff aan je moeder vragenquote:Op dinsdag 20 december 2005 16:04 schreef Pakspul het volgende:
Je kent ze wel van die personen die denken stoer te zijn als ze je moeder zeggen. Helaas zit er nu ook één van in me klas zitten. Als ze zichzelf belachelijk maken en je lacht ze uit kun je er op rekenen dat 'je moeder' er ook weer aan komt. Zelfs als meneer een discussie niet kan winnen dan komen 'je moeder' en 'hoor ik daar een lama schijten' ook er ook weer aan.
Waarom kunnen die yosti's niet gewoon 24/7 hun bek dicht houden, als die open gaat komt er toch niks nuttigs uit.
En als je dit soort personen slaat valt het dan ook nog onder zinloos geweld?
Goed om te horen. Betekent dat deze figuren toch nog enig respect voor hun medemens kennen.quote:Op woensdag 21 december 2005 03:35 schreef Beach het volgende:
ik zeg dan altijd dat mn moeder dood is![]()
dan hebben ze opeens spijt van hun opmerking![]()
fawaka dang kill?quote:Op donderdag 22 december 2005 00:03 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Goed om te horen. Betekent dat deze figuren toch nog enig respect voor hun medemens kennen.
Is jouw moeder overigens daadwerkelijk dood?
haha jij klaart de boel man. zit je nog op irc?quote:Op donderdag 22 december 2005 00:10 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Pardon? Ik versta u niet, zoals een echte bounty betaamt!
aight..ik ga ook weer installeren, gaan we talkie over tata'squote:
Je dikke, dikke moeder!quote:Op dinsdag 20 december 2005 16:04 schreef Pakspul het volgende:
Je kent ze wel van die personen die denken stoer te zijn als ze je moeder zeggen. Helaas zit er nu ook één van in me klas zitten. Als ze zichzelf belachelijk maken en je lacht ze uit kun je er op rekenen dat 'je moeder' er ook weer aan komt. Zelfs als meneer een discussie niet kan winnen dan komen 'je moeder' en 'hoor ik daar een lama schijten' ook er ook weer aan.
Waarom kunnen die yosti's niet gewoon 24/7 hun bek dicht houden, als die open gaat komt er toch niks nuttigs uit.
Aan het smiliegebruik te zien niet.quote:Op donderdag 22 december 2005 00:03 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Goed om te horen. Betekent dat deze figuren toch nog enig respect voor hun medemens kennen.
Is jouw moeder overigens daadwerkelijk dood?
Ja, mee eens...quote:Op dinsdag 20 december 2005 16:04 schreef Pakspul het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |