Ja dat is ook weer waarquote:Op dinsdag 20 december 2005 14:04 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Over slechte grappen gesproken gijs....
Who cares.... we kunnen toch niet tellenquote:Op dinsdag 20 december 2005 14:07 schreef Bastard het volgende:
Of was het al 1106?
Quinny is mijn vader? Het is dus zeker een man, maar ook nog familie?quote:Op dinsdag 20 december 2005 14:03 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Je hebt je vader geen pijn gedaan toch?
You said it.quote:Op dinsdag 20 december 2005 14:04 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Over slechte grappen gesproken gijs....
quote:Op dinsdag 20 december 2005 14:10 schreef space-kees het volgende:
ik zeg altijd.. als degene die de grap maakt, hem leuk vindt, is de grap geslaagt!
Zegt iemand die actief is in deze topicreeksen.quote:Op dinsdag 20 december 2005 14:10 schreef Chocobo het volgende:
Oh God..... hij is nog niet klaar... dat leven van die jongen
quote:Op dinsdag 20 december 2005 14:10 schreef space-kees het volgende:
ik zeg altijd.. als degene die de grap maakt, hem leuk vindt, is de grap geslaagt!
Dat is hetzelfde als mensen die zeggen:quote:Op dinsdag 20 december 2005 14:11 schreef Chocobo het volgende:
[..]Ik lach altijd om mijn eigen grappen !
Lachen om je eigen grappig is geweldigquote:Op dinsdag 20 december 2005 14:11 schreef Chocobo het volgende:
[..]Ik lach altijd om mijn eigen grappen !
Ja maar ik krijg er goed voor betaaldquote:Op dinsdag 20 december 2005 14:12 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Zegt iemand die actief is in deze topicreeksen.
Wij zijn lelijkquote:Op dinsdag 20 december 2005 14:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Lachen om je eigen grappig is geweldig![]()
![]()
Iedereen stil zo van
en jij
Spreekt uit talloze ervaringen bij Insite, z'n vereniging.quote:Op dinsdag 20 december 2005 14:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Lachen om je eigen grappig is geweldig![]()
![]()
Iedereen stil zo van
en jij
Die moeite die je neemt elke keerquote:Op dinsdag 20 december 2005 14:13 schreef OldJeller het volgende:
[..]
[..]
Dat is hetzelfde als mensen die zeggen:
'Het gaat alleen om het innerlijk, niet om het uiterlijk.'
Mensen die dat zeggen zijn lelijk.
Hetzelfde verhaal voor wat jij over slechte grappen zegt.
In natura van één of andere lelijke relnicht uit dit topic, waar waarschijnlijk waar ook geen hond brood van lust.quote:Op dinsdag 20 december 2005 14:16 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja maar ik krijg er goed voor betaald
quote:Op dinsdag 20 december 2005 14:17 schreef OldJeller het volgende:
[..]
In natura van één of andere lelijke relnicht uit dit topic waarschijnlijk waar ook geen hond brood van lust.
In natura ja, dat kost me alleen wat voorvocht danquote:Op dinsdag 20 december 2005 14:17 schreef OldJeller het volgende:
[..]
In natura van één of andere lelijk nicht uit dit topic waarschijnlijk waar ook geen hond brood van lust.
En is Chocobobo weer vergoed en verzadigd.quote:Op dinsdag 20 december 2005 14:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
In natura ja, dat kost me alleen wat voorvocht dan
volgens mij ben jij hier de lelijke relnichtquote:Op dinsdag 20 december 2005 14:17 schreef OldJeller het volgende:
[..]
In natura van één of andere lelijke relnicht uit dit topic, waar waarschijnlijk waar ook geen hond brood van lust.
quote:Op dinsdag 20 december 2005 14:20 schreef kepler het volgende:
[..]
volgens mij ben jij hier de lelijke relnicht
quote:Op dinsdag 20 december 2005 14:21 schreef Chocobo het volgende:
PROEST.... Die pik denk dat er baby draken bestaanwhahahahahahahaha
![]()
Kreeg net wat links over deze pik van wat modsIk moet er nog een aantal bekijken.
http://www.apollyon.nl/draken%20baby.html
Je liegt, mods zouden nooit zoiets jegens mij doen.quote:
Tering...quote:Op dinsdag 20 december 2005 14:49 schreef Bastard het volgende:
Oldjeller die de olifant vast hield http://www.dumpalink.com/media/1134385933/Avenging_Elephant
Heb je daar naar de hele tijd lopen zoeken?quote:Op dinsdag 20 december 2005 14:49 schreef Bastard het volgende:
Oldjeller die de olifant vast hield http://www.dumpalink.com/media/1134385933/Avenging_Elephant
quote:Op dinsdag 20 december 2005 14:50 schreef silver-surfer het volgende:
Die Cho....... die is bezig met Condemned op 360
In dat spel sla je junks met een stalen pijp neer...
Nu is hij de hele dag bezig om de verwarmingsbuizen alhier virtueel op mijn hoofd stuk te slaan, begeleid met het geluid.. *KLOENK*
quote:Op dinsdag 20 december 2005 14:50 schreef silver-surfer het volgende:
Nu is hij de hele dag bezig om de verwarmingsbuizen alhier virtueel op mijn hoofd stuk te slaan, begeleid met het geluid.. *KLOENK*
*KLOENK* !quote:Op dinsdag 20 december 2005 14:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]Wat een kindje is het ook af en toe he
Ik heb zelfs van dat spel gedroomdquote:Op dinsdag 20 december 2005 14:50 schreef silver-surfer het volgende:
quote:Op dinsdag 20 december 2005 14:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]Wat een kindje is het ook af en toe he
quote:Op dinsdag 20 december 2005 15:01 schreef Quinny het volgende:
[..]
Ik heb zelfs van dat spel gedroomd
quote:Op dinsdag 20 december 2005 14:16 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja maar ik krijg er goed voor betaald
quote:Op dinsdag 20 december 2005 15:08 schreef silver-surfer het volgende:
[..]![]()
... tis een heerlijke pik!!
![]()
Was lekker dank jequote:Op dinsdag 20 december 2005 15:09 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
...straks ga je me nog vertellen dat je een eigen 360 wil
Hoe was je surprise ei?
quote:Op dinsdag 20 december 2005 15:13 schreef Chocobo het volgende:
[..]
![]()
Hier.... een chick !
http://www.killsometime.com/Video/video.asp?ID=392
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The truth was in here.
quote:Op dinsdag 20 december 2005 15:14 schreef Quinny het volgende:
[..]
Was lekker dank je
moest trouwens even goed nadenken hoe ik dit nou moest opschrijven zonder sexuele opmerkingen terug te krijgen
quote:Op dinsdag 20 december 2005 15:20 schreef Bastard het volgende:
Dat tetteren door die telefoon ook Giiiiiiiiiiijjjjjjjjjjjjsssssssssssss
Ze hebben het hier altijd wel door als ik met jullie aan de lijn zit
Tis hier verder zooooo saai.
KLOOTZAK!!quote:Op dinsdag 20 december 2005 15:13 schreef Chocobo het volgende:
[..]
![]()
Hier.... een chick !
http://www.killsometime.com/Video/video.asp?ID=392
Ja moet wel Gijs.. ze hebben hier die humor toch nietquote:Op dinsdag 20 december 2005 16:30 schreef silver-surfer het volgende:
[..]....
... ik vind het zo briljant dat jij je zo inhoudt aan de telefoon
![]()
Das dan een heel dikke *GUNT* voor jou Browniequote:
Jaaaaaaaaaaaaquote:Op dinsdag 20 december 2005 17:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
STROLWe moeten nog een keer Mario Karten!
Ga jij je badkamer eens afmaken.quote:
weer aan het werk gijs???quote:
Volgende week pasquote:Op dinsdag 20 december 2005 17:52 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ga jij je badkamer eens afmaken.
Ja, alweer sinds maandag.quote:Op dinsdag 20 december 2005 17:52 schreef mr_Brown het volgende:
weer aan het werk gijs???
Kerstkaartquote:
quote:Op dinsdag 20 december 2005 17:55 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ja, alweer sinds maandag.
Altijd druk zo tegen het einde van het jaar.
Maar goed, het kan erger, ik zou ook avonddiensten kunnen hebben.
Voetballen?quote:Op dinsdag 20 december 2005 17:56 schreef mr_Brown het volgende:
[..]hou op man....
![]()
maar aan de andere kant vind ik het nooit erg.... geen gezeik... geen domme collega's om me heen....beetje voetballen... muziek luisteren.... filmpie kijken.....
ik kom er zo wel door
ja.... hier op de afdelingquote:
quote:Op dinsdag 20 december 2005 18:00 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
ja.... hier op de afdelingbeetje overschieten
en als mijn laatste collega weg is probeer ik meestal op een monitor te schieten
maar gelukkig kan ik niet zo goed voetballen
Dat is wel relax ja. Ik ga dit jaar voor het eerst tussen kerst en nieuwjaar werken. Zal ook wel doodse stilte zijn bij ons.quote:Op dinsdag 20 december 2005 17:56 schreef mr_Brown het volgende:
maar aan de andere kant vind ik het nooit erg.... geen gezeik... geen domme collega's om me heen....beetje voetballen... muziek luisteren.... filmpie kijken.....
ik kom er zo wel door
ok.... beter.... ik heb net een kaars kerstbalquote:Op dinsdag 20 december 2005 18:04 schreef Magneet het volgende:
[..]whahahahahhahahahahahaha
hebben vandaag thuis een kaart gekregen van de klant waar ik nu zit ( niet niet de pol zelf maar de ict organisatie ) konden we op een site uitkiezen wat we wilden hebben voor kerst. Stonden wel een paar grappige dingen tussen.
hier is er dan ook geen reet te doen, maar wel relaxed werken dan... beetje dingen voor jezelf doenquote:Op dinsdag 20 december 2005 18:07 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Dat is wel relax ja. Ik ga dit jaar voor het eerst tussen kerst en nieuwjaar werken. Zal ook wel doodse stilte zijn bij ons.
das kut ja, heb afgelopen vrijdag het pakket van me baas al opgehaald, zeg maar het standaard zware geval maar dan met en mexicaans tintje, corrona e.d. erbijquote:Op dinsdag 20 december 2005 18:10 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
ok.... beter.... ik heb net een kaars kerstbalgekregen van mijn opdrachtgever
ja juist ben alleen bang dat daar waar ik nu zit er veel te doen is, zeiksnorren altijdquote:Op dinsdag 20 december 2005 18:10 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
hier is er dan ook geen reet te doen, maar wel relaxed werken dan... beetje dingen voor jezelf doen
ik ook nietquote:
niks dusquote:Op dinsdag 20 december 2005 18:15 schreef mr_Brown het volgende:
[..]
ik ook niet![]()
![]()
behalve die kaars dan
Hebben jullie dit jaar ook een tekort van 200 miljoen euro?quote:
neh... ik werk voor een kut buroquote:Op dinsdag 20 december 2005 18:36 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Hebben jullie dit jaar ook een tekort van 200 miljoen euro?
en dat voor een beetje rondjes rijdenquote:Volgens de Britse krant Times zou Fernando na elk seizoen zelfs $37 miljoen mogen bijschrijven.
WHOEAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAquote:
Ik hoorde het van Cho jaquote:Op woensdag 21 december 2005 08:04 schreef Quinny het volgende:
Surfer, kon je wel eens bij de hap snap (vaste klant waarschijnlijk). En ken je die kale vent die daar werkt(vast al een keer gepijpt voor een gratis patatje oorlog) En heb je gisteren toppers in de sneeuw gekeken. Daar doet hij aan mee
Heeft Kepler een date? Komt Oblivion uit? Wat is er?quote:
Hij gaat een tegeltje aan de muur van zijn badkamer bevestigen.quote:Op woensdag 21 december 2005 08:26 schreef Chocobo het volgende:
Heeft Kepler een date? Komt Oblivion uit? Wat is er?
Ga je terug naar Engeland?quote:
quote:Op woensdag 21 december 2005 08:26 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Hij gaat een tegeltje aan de muur van zijn badkamer bevestigen.
Gijs...wat doe je? Die spanning...dat trekken we toch niet?quote:
Dat is zeker waar... heb de plaatjes gezien die hij een tijdje terug postequote:Op woensdag 21 december 2005 08:33 schreef Chocobo het volgende:
Hij heeft wel een schitterende badkamer uitgekozen trouwens.....
Slijmopwekkende Sinterklaasquote:
Ik zou niet gaan als ik jou was!!quote:
Moet wel.quote:Op woensdag 21 december 2005 08:37 schreef silver-surfer het volgende:
Ik zou niet gaan als ik jou was!!
Oooohh... heerlijk... lijkt me zo'n goeie filmquote:Op woensdag 21 december 2005 08:37 schreef QueenR het volgende:
Gisteren naar King Kong geweestecht heel mooi gemaakt. Het begin voordat de aap komt duurde me wel een beetje te lang, maar als ie dan komt dan maakt ie het ook goed
Graphics hoerquote:Op woensdag 21 december 2005 08:41 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Oooohh... heerlijk... lijkt me zo'n goeie film
Special Effects zijnvolgens mij!!
Mooi zo pik!!quote:Op woensdag 21 december 2005 08:38 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Moet wel.Maar ik maak me niet zoveel zorgen hoor.
ja die zijn werkelijk fantastish!!! Je ziet niet dat ze nep zijn, geweeeeeeldig!quote:Op woensdag 21 december 2005 08:41 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Oooohh... heerlijk... lijkt me zo'n goeie film
Special Effects zijnvolgens mij!!
valt wel mee want dat zie je ook in een voorfilmpje, anders had ik het niet gezegd.. en goh ik heb toch niet verraden dat ie dood gaatquote:
Wat ben je toch een stink mensquote:Op woensdag 21 december 2005 08:54 schreef QueenR het volgende:
[..]
valt wel mee want dat zie je ook in een voorfilmpje, anders had ik het niet gezegd.. en goh ik heb toch niet verraden dat ie dood gaatoops...
![]()
Heb zelf opzekers een bril nodig.... ga steeds slechter zien !quote:Op woensdag 21 december 2005 08:50 schreef Bastard het volgende:
Als je het topic zo van een afstandje leest .............
als je dat niet weet....quote:Op woensdag 21 december 2005 08:55 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Wat ben je toch een stink mensNiet iedereen weet dat ezel !
Hier....![]()
Origineel had ik op video.... best veel gezien dus ik weet het wel... maar hou nou je mond over die stink Kong en praat over iets andersquote:Op woensdag 21 december 2005 08:57 schreef QueenR het volgende:
[..]
als je dat niet weet....moet je toch eens achter je 360 vandaan komen en een leven krijgen
![]()
Achter je 360 gamen of naakt sexchatten,... het is allemaal hetzelfdequote:Op woensdag 21 december 2005 08:57 schreef QueenR het volgende:
[..]
achter je 360 vandaan komen en een leven krijgen![]()
* Bastard ziet de topictitel en snapt m.quote:Op woensdag 21 december 2005 08:56 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Heb zelf opzekers een bril nodig.... ga steeds slechter zien !
en als 360 fan moet je toch ook King Kong het spelletje hebben, gaat ie bij jou nog stukke eerder doodquote:Op woensdag 21 december 2005 08:59 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Achter je 360 gamen of naakt sexchatten,... het is allemaal hetzelfde![]()
Het was geen grap..... meer een voortborduring op je opmerking die ik niet snap... heb echt een bril nodig....quote:Op woensdag 21 december 2005 09:00 schreef Bastard het volgende:
[..]
* Bastard ziet de topictitel en snapt m.
quote:Op woensdag 21 december 2005 09:01 schreef QueenR het volgende:
[..]
en als 360 fan moet je toch ook King Kong het spelletje hebben, gaat ie bij jou nog stukke eerder dood
quote:Op woensdag 21 december 2005 09:00 schreef Bastard het volgende:
[..]
* Bastard ziet de topictitel en snapt m.
Dacht dat het een zonnebank wasquote:Op woensdag 21 december 2005 09:02 schreef Bastard het volgende:
Zullen we [afbeelding] tags gebruiken?
Ik bedoel.. als je die pagina zo doorleest.. dan sta je zoquote:Op woensdag 21 december 2005 09:02 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Het was geen grap..... meer een voortborduring op je opmerking die ik niet snap... heb echt een bril nodig....
Snap het 360 TT trouwens niet..... !
Gijs ik draag hem al tijijijijden niet meer... echt erg... zie steeds minder. Vooral s' avonds met al die neonlichten. Zooo waas... maar thuis ook soms... Mmmm,.. toch maar weer eens een meting laten doen !quote:Op woensdag 21 december 2005 09:03 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik bedoel.. als je die pagina zo doorleest.. dan sta je zote kijken.
Je hebt toch een bril? Je had dezelfde sterkte als mij... ik heb een nieuwe gehaald die ik nu wel regelmatig draag
Als ik hem nu niet meer op heb schrik ik hoe slecht ik kan kijken met autorijden in het donker.quote:Op woensdag 21 december 2005 09:04 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs ik draag hem al tijijijijden niet meer... echt erg... zie steeds minder. Vooral s' avonds met al die neonlichten. Zooo waas... maar thuis ook soms... Mmmm,.. toch maar weer eens een meting laten doen !
Hypehoerrrrrrrquote:
Stink Britquote:
Als ik nog een baby zou zijn zou ik makkelijk die 20u volmakenquote:Op woensdag 21 december 2005 09:19 schreef Bastard het volgende:
Baby's zouden 20 uur op een dag slapen... hm ok.
Nou die van ons niet! Die is gewoon de hele dag wakker, hier en daar een hazeslaapje, als het meezit na het badderen nog een paar uurtjes. Verder gaat ze gewoon met onze tijd naar bed en slaapt ze tot de volgende ochtend door![]()
Gijs,.. je BENT nog een baby.quote:Op woensdag 21 december 2005 09:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Als ik nog een baby zou zijn zou ik makkelijk die 20u volmaken
WHAHAHAHAHAHAquote:
Ben dol op bitchesquote:
Lekker toch gijs..quote:Op woensdag 21 december 2005 09:19 schreef Bastard het volgende:
Nou die van ons niet! Die is gewoon de hele dag wakker, hier en daar een hazeslaapje, als het meezit na het badderen nog een paar uurtjes. Verder gaat ze gewoon met onze tijd naar bed en slaapt ze tot de volgende ochtend door![]()
360quote:Op woensdag 21 december 2005 09:29 schreef Chocobo het volgende:
[..]
WHAHAHAHAHAHA![]()
![]()
@ Noot,... heb je toegevoegd gisteren.... even je games checken....
360![]()
Is toch prima Gijsquote:Op woensdag 21 december 2005 09:19 schreef Bastard het volgende:
Als ze me snachts echt wakker hield was ik niet blij neequote:Op woensdag 21 december 2005 09:30 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Lekker toch gijs..... lijkt me zo erg als je een huil baby hebt... die je 's nachts wakker houdt.
AK hier heeft er zo een
Joh hoe dat zo?quote:Op woensdag 21 december 2005 09:32 schreef Chocobo het volgende:
Laatste werkdag trouwens..... tot dinsdag vrij
quote:Op woensdag 21 december 2005 09:30 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ben dol op bitchesBen er met 1 getrouwd !
Stink sliertquote:Op woensdag 21 december 2005 09:32 schreef Chocobo het volgende:
Verschilt heel erg. Babies hebben wel (vooral in het begin) die slaap nodig. Daan deed het ook niet... Jort weer wel.... Je kan vaak geen statistiek geven aan babies.... hoezeer het consultatie bureau dat ook wilquote:Op woensdag 21 december 2005 09:32 schreef Bastard het volgende:
[..]
Als ze me snachts echt wakker hield was ik niet blij nee
Nu rommelt ze wel es wat hoor.. dus echt lekker goed doorslapen doe je toch niet, maar hoef er niet een halve nacht uit te zijn.
Maar van die 20 uur klopt dus niet!
Ik kots op jequote:Op woensdag 21 december 2005 09:32 schreef Chocobo het volgende:
Pompen voor de 2e gijs?quote:Op woensdag 21 december 2005 09:32 schreef Bastard het volgende:
[..]
Nu rommelt ze wel es wat hoor.. dus echt lekker goed doorslapen doe je toch niet, maar hoef er niet een halve nacht uit te zijn.
Ik heb het uit een boekje, niet van het consultatieburo.. daar gaat ze morgen voor het eerst heen. Word ze ook gewogen denk ik.. ben benieuwd hoe zwaar die dikke poemel is.quote:Op woensdag 21 december 2005 09:35 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Verschilt heel erg. Babies hebben wel (vooral in het begin) die slaap nodig. Daan deed het ook niet... Jort weer wel.... Je kan vaak geen statistiek geven aan babies.... hoezeer het consultatie bureau dat ook wil
Ze groeien zoooo snel het eerste jaarquote:Op woensdag 21 december 2005 09:36 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik heb het uit een boekje, niet van het consultatieburo.. daar gaat ze morgen voor het eerst heen. Word ze ook gewogen denk ik.. ben benieuwd hoe zwaar die dikke poemel is.
Gijs... je MOET dan een foto posten hoor..quote:Op woensdag 21 december 2005 09:38 schreef Bastard het volgende:
Mn witte NY muts heb ik binnenkort trouwens
Er staat een special blok in de rechterbalkquote:Op woensdag 21 december 2005 09:37 schreef Chocobo het volgende:
Dit bv Noot... nu lanceren jullie iets nieuws.... als ik dit nieuws gemist had (het staat nu nog op de index) zou ik het daarna nooit meer vinden:
http://games.fok.nl/review.php?reviewid=8045
Het staat nu bv onder reviews maar als ik daar kijk kom ik die special niet meer tegen.... Moest trouwens ook zoeken naar een klikbare reviews link.... die bovenste navigatie balk gebruik ik nooit.
Bedoel het goed hoor.... de site zou zoveel beter kunnen
Tain is okquote:Op woensdag 21 december 2005 09:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Er staat een special blok in de rechterbalkVerder is het nog steeds zo dat eraan gewerkt wordt, maar we hebben alleen Tain.
King Kongquote:Op woensdag 21 december 2005 08:37 schreef QueenR het volgende:
Gisteren naar King Kong geweestecht heel mooi gemaakt. Het begin voordat de aap komt duurde me wel een beetje te lang, maar als ie dan komt dan maakt ie het ook goed
Typhusssssquote:
quote:Op woensdag 21 december 2005 10:20 schreef Strolie75 het volgende:
Typisch...manager weer nergens te vinden terwijl ik een afspraak met hem heb.
WHOEHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHHAAHHAAHAHAHAHAHAquote:Op woensdag 21 december 2005 10:21 schreef Dope_Nexium het volgende:
Moguh!
Ik dacht, kom ook maar weer eens kijken..
[afbeelding]
Die Nero ook met zn vriendin..![]()
![]()
Hier hetzelfde, onze begeleiders zijn er niet, terwijl ik ze nodig heb omdat ik een vage error krijg in het computer programmaquote:Op woensdag 21 december 2005 10:20 schreef Strolie75 het volgende:
We can't find "www.greekfatgirls.com"quote:Op woensdag 21 december 2005 10:27 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hier hetzelfde, onze begeleiders zijn er niet, terwijl ik ze nodig heb omdat ik een vage error krijg in het computer programma
Onze teamleider heeft een onbekende vertraging met zijn vliegtuig omdat er munitie in een tas is gevondenquote:Op woensdag 21 december 2005 10:20 schreef Strolie75 het volgende:
Jurassic Parkquote:
Tain is alleen een beetje druk op het werkquote:
WHAHAHAHAHAquote:Op woensdag 21 december 2005 10:32 schreef Chocobo het volgende:
[..]
We can't find "www.greekfatgirls.com"
You can try again by typing the URL in the address bar above. Or, search the Web:
whahahahahaaquote:Op woensdag 21 december 2005 10:33 schreef Tain het volgende:
[..]
Tain is alleen een beetje druk op het werk
Maar wat leuke plaatjes voor jullie
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
WHOEHAHAHAHHAHA ... die neger met die burgerquote:Op woensdag 21 december 2005 10:33 schreef Tain het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op woensdag 21 december 2005 10:34 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Zit die griet trouwens nou die vent te neuken terwijl zijn kind op de achterbank zit
Die waus met die vleugels is ook van het pad hoorquote:Op woensdag 21 december 2005 10:34 schreef Chocobo het volgende:
[..]
whahahahahaa
Tain weet wat we leuk vinden...
Zit die griet trouwens nou die vent te neuken terwijl zijn kind op de achterbank zit
quote:Op woensdag 21 december 2005 10:33 schreef Tain het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Beestjes gijs .... beestjesquote:Op woensdag 21 december 2005 10:35 schreef Chocobo het volgende:
Jurassic Park en Jawsgeniale films !!
dat klinkt goedquote:
Nog beter...zombie beestjes.quote:Op woensdag 21 december 2005 10:47 schreef mr_Brown het volgende:
dat klinkt goedis dat met dode beestjes
quote:Op woensdag 21 december 2005 10:46 schreef Chocobo het volgende:
Quinny,... nog oorbellen voor de kerst hebben![]()
[afbeelding]
Damn, beter dan lingerie of niet Gijs?quote:Op woensdag 21 december 2005 10:46 schreef Chocobo het volgende:
[afbeelding]
Als het van Nintendo was en het kon door je eikel stond je vooraan in de rij.quote:
Maar is het dat? NEE!quote:Op woensdag 21 december 2005 10:49 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Als het van Nintendo was en het kon door je eikel stond je vooraan in de rij.
whahahahahahaquote:Op woensdag 21 december 2005 10:49 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Als het van Nintendo was en het kon door je eikel stond je vooraan in de rij.
quote:Op woensdag 21 december 2005 10:46 schreef Chocobo het volgende:
[afbeelding]
quote:Op woensdag 21 december 2005 10:48 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Nog beter...zombie beestjes.
Het boek is trouwens beter en enger. Is van Stephen King.
Ik heb anders nog wel Wet Teens 7 voor je. Misschien vind je dat wel een leuke film?quote:
*ook meldt*quote:Op woensdag 21 december 2005 10:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb anders nog wel Wet Teens 7 voor je. Misschien vind je dat wel een leuke film?
Sjotime@tiscali.nlquote:Op woensdag 21 december 2005 10:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb anders nog wel Wet Teens 7 voor je. Misschien vind je dat wel een leuke film?
Gijs ik heb nog niks... refresh me gek !quote:
Nou, ik zit natuurlijk niet thuis nu, dus kan m niet sturenquote:Op woensdag 21 december 2005 10:59 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Gijs ik heb nog niks... refresh me gek !
quote:Op woensdag 21 december 2005 11:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nou, ik zit natuurlijk niet thuis nu, dus kan m niet sturen
....quote:Op woensdag 21 december 2005 11:05 schreef Chocobo het volgende:
Elke keer als ik denk dat ik al een hoop gezien heb op het Inet komt er weer zo'n plaatje..... echt waar... soms
[afbeelding]
Ja idd,... wat moet je nou met zo'n foto..... zoooo ergquote:Op woensdag 21 december 2005 11:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
....
Compleeeeeeeeeet van het pad hoor
Free Willyquote:Op woensdag 21 december 2005 11:05 schreef Chocobo het volgende:
Elke keer als ik denk dat ik al een hoop gezien heb op het Inet komt er weer zo'n plaatje..... echt waar... soms
[afbeelding]
quote:Op woensdag 21 december 2005 09:32 schreef Bastard het volgende:
[..]
Als ik hem door je eikel mag prikkenquote:Op woensdag 21 december 2005 10:46 schreef Chocobo het volgende:
[afbeelding]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op woensdag 21 december 2005 11:24 schreef Quinny het volgende:
Sjo ik heb knetterbadschuim gekocht voor jullieEn badstempels
Kunnen jij en Daan lekker spelen in bad
quote:Op woensdag 21 december 2005 11:26 schreef Quinny het volgende:
[..]
Als ik hem door je eikel mag prikken
Badstempels? Wat zijn dat dan?quote:Op woensdag 21 december 2005 11:24 schreef Quinny het volgende:
Sjo ik heb knetterbadschuim gekocht voor jullieEn badstempels
Kunnen jij en Daan lekker spelen in bad
quote:Op woensdag 21 december 2005 11:26 schreef Quinny het volgende:
[..]
Als ik hem door je eikel mag prikken
okquote:Op woensdag 21 december 2005 11:19 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Zeg dat maar tegen mijn baas !!
quote:Op woensdag 21 december 2005 10:33 schreef Tain het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat MOET een shop zijnquote:
Bonusquote:Op woensdag 21 december 2005 11:23 schreef Quinny het volgende:
[..]
Wacht maar tot ze haar prikje gehad heeft dan slapen ze bijna 24 uur.
Kost me een halve vrije dag en benzine om naar die markt te kunnen gaan dan.quote:Op woensdag 21 december 2005 11:25 schreef Quinny het volgende:
B. die muts die jij zocht verkopen ze hier op de kerstmarkt voor 12 euro
Ik heb net ff lekker gepoept op de wc hier op de faculteitquote:
Kom nou hier werken joh klootzak!!quote:
Ok!! Vertel verder!!quote:Op woensdag 21 december 2005 11:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik heb net ff lekker gepoept op de wc hier op de faculteit
Je gamed idd PGR3 niet veel he of ligt dat aan mij?quote:
Nou, ik voelde m al kopjes geven en ben toen maar gegaan. Na een goede voorbereiding (papier leggen, het is immers een plons wc) er goed voor gaan zitten. Na een aantal minuten klaar en dat was het. Standaard afsluiting.quote:
Heb nog geen vacature gezienquote:Op woensdag 21 december 2005 11:48 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Kom nou hier werken joh klootzak!!
Cho en ik promoten je regelmatig hier
Ik sluit hopelijk heel af.... als die breekt ben ik fucked en veeg ik me een ongeluk... moet me trouwens ook eens scheren. Duurt nadat die los is geraakt nog wel even voordat die de wc raaktquote:Op woensdag 21 december 2005 11:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nou, ik voelde m al kopjes geven en ben toen maar gegaan. Na een goede voorbereiding (papier leggen, het is immers een plons wc) er goed voor gaan zitten. Na een aantal minuten klaar en dat was het. Standaard afsluiting.
Kijk... heerlijkquote:Op woensdag 21 december 2005 11:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nou, ik voelde m al kopjes geven en ben toen maar gegaan. Na een goede voorbereiding (papier leggen, het is immers een plons wc) er goed voor gaan zitten. Na een aantal minuten klaar en dat was het. Standaard afsluiting.
Iedere dag een beetje eigenlijk.. tussen het gehuil door van Jasmijn zeg maar.. en ik moet natuurlijk ook Bejeweld 2 spelenquote:Op woensdag 21 december 2005 11:49 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Je gamed idd PGR3 niet veel he of ligt dat aan mij?
Dun? Schurend?quote:Op woensdag 21 december 2005 11:58 schreef Bastard het volgende:
Oh ja tip: Koop geen AH eigen merk wc papier.. die makers zouden ze op straat moeten executeren.
Veuls te dun joh.. prik er steeds doorheen. Of hij blijft op de een of andere manier ook IN je hol hangen. Verschrikkelijk gewoon.quote:
Wat lacht ze liefquote:Op woensdag 21 december 2005 12:09 schreef Bastard het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Kijk dan
Papier? Het is juist fijn als het water tot je anus opspat. Scheelt vegen.quote:Op woensdag 21 december 2005 11:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ongelofelijk. Ik kan me goed voorstellen, kom je thuis, kut dag gehad (file, regen, kut collega's, overwerk, etcetc) en dan kom je thuis, je kindje lacht, en alles is weer goedquote:
quote:Op woensdag 21 december 2005 12:09 schreef Bastard het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Kijk dan
Klopt, Dan ben je ff alles weer kwijt inderdaad.. telefoon laat ik gewoon overgaan, MSN laat maar bliepen.. ik zit dan ff met mn dochterquote:Op woensdag 21 december 2005 12:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ongelofelijk. Ik kan me goed voorstellen, kom je thuis, kut dag gehad (file, regen, kut collega's, overwerk, etcetc) en dan kom je thuis, je kindje lacht, en alles is weer goed
zo'n mooi gezichtquote:Op woensdag 21 december 2005 12:25 schreef Bastard het volgende:
[..]
Klopt, Dan ben je ff alles weer kwijt inderdaad.. telefoon laat ik gewoon overgaan, MSN laat maar bliepen.. ik zit dan ff met mn dochter![]()
quote:Op woensdag 21 december 2005 12:09 schreef Bastard het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Kijk dan
Prachtige foto's hoor gijs!!quote:Op woensdag 21 december 2005 12:09 schreef Bastard het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Kijk dan
Die is toch dood?quote:Op woensdag 21 december 2005 12:55 schreef Chocobo het volgende:
Die gozer met die piemel als neus zie je nooit meerDie B. trouwens op de achtergrond
[afbeelding]
Gijs geeeeen idee waar hij uithangtquote:
Zou hij die camera ooit nog verkocht hebben? En zijn school hebben afgemaakt?quote:
Wat een lekkere gozer die rechterquote:Op woensdag 21 december 2005 12:55 schreef Chocobo het volgende:
Die gozer met die piemel als neus zie je nooit meerDie B. trouwens op de achtergrond
[afbeelding]
De linker ookquote:Op woensdag 21 december 2005 13:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wat een lekkere gozer die rechter
Godver, inderdaadquote:
Die B iddquote:Op woensdag 21 december 2005 12:55 schreef Chocobo het volgende:
[afbeelding]
NIET op 7 & 8 januari iigquote:Op woensdag 21 december 2005 13:11 schreef Quinny het volgende:
[..]
Die B idd
Trouwens even het volgende, O-ren en ik willen weer een meet gaan organiseren. Een nieuwjaars meetDus dat word begin januari ergens. Zijn er mensen die hier wel zin in hebben? We willen ook die maagtabletten van een nexiums uitnodigen.
Waarschijnlijk word het op een vrijdag avond ivm oppas. De 13dequote:Op woensdag 21 december 2005 13:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
NIET op 7 & 8 januari iigDaarna is elke zaterdag en of zondag wel prima zoals het er nu voor staat
quote:Op woensdag 21 december 2005 13:11 schreef Quinny het volgende:
[..]
Die B idd
Trouwens even het volgende, O-ren en ik willen weer een meet gaan organiseren. Een nieuwjaars meetDus dat word begin januari ergens. Zijn er mensen die hier wel zin in hebben? We willen ook die maagtabletten van een nexiums uitnodigen.
quote:
Ik wil wel een keertje op je oppassen hoor Quinnyquote:Op woensdag 21 december 2005 13:14 schreef Quinny het volgende:
[..]
Waarschijnlijk word het op een vrijdag avond ivm oppas. De 13de
Ik kom wel een borrel doen ja.quote:Op woensdag 21 december 2005 13:24 schreef Chocobo het volgende:
Kom je ook naar de meet? Met nieuwe goede ideeen voor elkaar het nieuwe jaar in
quote:Op woensdag 21 december 2005 13:27 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik kom wel een borrel doen ja.
Ik wil sowieso Jort nog een keertje zien
Set it upquote:Op woensdag 21 december 2005 13:11 schreef Quinny het volgende:
[..]
Die B idd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |