Ja dat is ook weer waarquote:Op dinsdag 20 december 2005 14:04 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Over slechte grappen gesproken gijs....
Who cares.... we kunnen toch niet tellenquote:Op dinsdag 20 december 2005 14:07 schreef Bastard het volgende:
Of was het al 1106?
Quinny is mijn vader? Het is dus zeker een man, maar ook nog familie?quote:Op dinsdag 20 december 2005 14:03 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Je hebt je vader geen pijn gedaan toch?
You said it.quote:Op dinsdag 20 december 2005 14:04 schreef silver-surfer het volgende:
[..]
Over slechte grappen gesproken gijs....
quote:Op dinsdag 20 december 2005 14:10 schreef space-kees het volgende:
ik zeg altijd.. als degene die de grap maakt, hem leuk vindt, is de grap geslaagt!
Zegt iemand die actief is in deze topicreeksen.quote:Op dinsdag 20 december 2005 14:10 schreef Chocobo het volgende:
Oh God..... hij is nog niet klaar... dat leven van die jongen
quote:Op dinsdag 20 december 2005 14:10 schreef space-kees het volgende:
ik zeg altijd.. als degene die de grap maakt, hem leuk vindt, is de grap geslaagt!
Dat is hetzelfde als mensen die zeggen:quote:Op dinsdag 20 december 2005 14:11 schreef Chocobo het volgende:
[..]Ik lach altijd om mijn eigen grappen !
Lachen om je eigen grappig is geweldigquote:Op dinsdag 20 december 2005 14:11 schreef Chocobo het volgende:
[..]Ik lach altijd om mijn eigen grappen !
Ja maar ik krijg er goed voor betaaldquote:Op dinsdag 20 december 2005 14:12 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Zegt iemand die actief is in deze topicreeksen.
Wij zijn lelijkquote:Op dinsdag 20 december 2005 14:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Lachen om je eigen grappig is geweldig![]()
![]()
Iedereen stil zo van
en jij
Spreekt uit talloze ervaringen bij Insite, z'n vereniging.quote:Op dinsdag 20 december 2005 14:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Lachen om je eigen grappig is geweldig![]()
![]()
Iedereen stil zo van
en jij
Die moeite die je neemt elke keerquote:Op dinsdag 20 december 2005 14:13 schreef OldJeller het volgende:
[..]
[..]
Dat is hetzelfde als mensen die zeggen:
'Het gaat alleen om het innerlijk, niet om het uiterlijk.'
Mensen die dat zeggen zijn lelijk.
Hetzelfde verhaal voor wat jij over slechte grappen zegt.
In natura van één of andere lelijke relnicht uit dit topic, waar waarschijnlijk waar ook geen hond brood van lust.quote:Op dinsdag 20 december 2005 14:16 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja maar ik krijg er goed voor betaald
quote:Op dinsdag 20 december 2005 14:17 schreef OldJeller het volgende:
[..]
In natura van één of andere lelijke relnicht uit dit topic waarschijnlijk waar ook geen hond brood van lust.
In natura ja, dat kost me alleen wat voorvocht danquote:Op dinsdag 20 december 2005 14:17 schreef OldJeller het volgende:
[..]
In natura van één of andere lelijk nicht uit dit topic waarschijnlijk waar ook geen hond brood van lust.
En is Chocobobo weer vergoed en verzadigd.quote:Op dinsdag 20 december 2005 14:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
In natura ja, dat kost me alleen wat voorvocht dan
volgens mij ben jij hier de lelijke relnichtquote:Op dinsdag 20 december 2005 14:17 schreef OldJeller het volgende:
[..]
In natura van één of andere lelijke relnicht uit dit topic, waar waarschijnlijk waar ook geen hond brood van lust.
quote:Op dinsdag 20 december 2005 14:20 schreef kepler het volgende:
[..]
volgens mij ben jij hier de lelijke relnicht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |