abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33244986
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 14:33 schreef sp3c het volgende:
ja welles nietes ... ik heb een kater en geen zin meer

terug ontopic, als de dames en heren politici is wat minder klachten zouden honoreren simpelweg omdat het vanuit een bepaalde 'probleemgroep' (niet enkel moslims) uit angst om ze niet boos te maken dan zouden er heel wat minder klachten binnen komen denk ik zo, en dat heeft weinig met moslims te maken imo

leer gewoon is nee te zeggen
Wou ik net zeggen....maar als laatste toch nog effe 5e allinea in dit stukje.... ik wil niet aanemen dat de persoon die dit schreef zo'n foute kale is. Meer iemand die ontevreden is en erg geschroikken van het gebeurde. Rassenrellen in Australie: 3 - 15 jaar zitten voor geweld
Ik wilde er alleen op wijzen waar eenzijdige tolerantie toe kan/zal leiden
Muslims are the only people who make a lesbian feminist look moderate.
  dinsdag 20 december 2005 @ 14:48:49 #27
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_33245215
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 14:09 schreef cultheld het volgende:

[..]

Zij gaven er aanstoot aan inderdaad.
Dan valt dit toch alleen maar aan te moedigen? Hier spreekt zoveel respect vanuit, dit wordt heus wel terug betaald op één of andere manier.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  Moderator dinsdag 20 december 2005 @ 14:54:45 #28
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_33245368
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 14:36 schreef SpuitSnuit het volgende:

[..]

ik meen me te herinneren dat in turkije de lokale bevolking van badplaatsen acties tegen zogenaamde berggeiten wouden die in doorschijnende jurken gingen zwemmen.
In Turkije gebeuren wel meer dingen die niet door de beugel kunnen ... en nu?
quote:
trouwens wat zeiken die moslims?als ik het goed heb is jesus in de islam een van de vele profeten. lijkt me meer discriminatie en pesterij door moslims.
volgens het artikel was het de baas van het ziekenhuis die begon te zeiken dat zijn ziekenhuis een neutrale omgeving moest blijven en het kribbetje naar het aangebouwde kerkje verplaatst moest worden.

althans dat lees ik er in maar jij weet het ongetwijfeld beter mijn iers ( ) zal wel roestig zijn ofzo
quote:
ik ben zelf niet gelovig en verafschuw ook de mentaliteit van veel gelovigen maar ik zie kerst meer als een leuke gezellige traditie.

dus poten af
klacht indienen
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator dinsdag 20 december 2005 @ 14:57:20 #29
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_33245439
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 14:40 schreef desiredbard het volgende:

[..]

Wou ik net zeggen....maar als laatste toch nog effe 5e allinea in dit stukje.... ik wil niet aanemen dat de persoon die dit schreef zo'n foute kale is. Meer iemand die ontevreden is en erg geschroikken van het gebeurde. Rassenrellen in Australie: 3 - 15 jaar zitten voor geweld
Ik wilde er alleen op wijzen waar eenzijdige tolerantie toe kan/zal leiden
dat lijkt me wel waar ja

maar jij zei dat je hoopt dat hier hetzelfde gebeurt en daar kan ik het toch echt niet mee eens zijn, ik heb geen behoefte aan een bende dronken idioten in mijn nek omdat ik een andere huidskleur heb als die gasten

ik hoop eerder dat de politici nu wel een beetje klaar zijn met dat politiek correcte, in Nederland gaat dat gelukkig de goede kant op
pi_33245482
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 14:54 schreef sp3c het volgende:

[..]

In Turkije gebeuren wel meer dingen die niet door de beugel kunnen ... en nu?
[..]

volgens het artikel was het de baas van het ziekenhuis die begon te zeiken dat zijn ziekenhuis een neutrale omgeving moest blijven en het kribbetje naar het aangebouwde kerkje verplaatst moest worden.
Dit is pas gezegd nadat ander personeel en bezoekers zich beklaagden. Het officieuze nieuws is dat een aantal schoonmakers zich beklaagd hebben. Pers en management is erg politiek correct hier.
quote:
althans dat lees ik er in maar jij weet het ongetwijfeld beter mijn iers ( ) zal wel roestig zijn ofzo
Maar je las correct in het stukje dat ik postte, shitehawk
  dinsdag 20 december 2005 @ 14:59:23 #31
136805 SpuitSnuit
Spuiten en Slikken
pi_33245497
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 14:54 schreef sp3c het volgende:

klacht indienen
sorry maar met bureaucratische rompslomp heb ik het gehad.
wanneer ik zelf hinder ervan krijg dan neem ik drastischer maatregelen.
Altijd geil en onverzadigbaar
  Moderator dinsdag 20 december 2005 @ 15:05:19 #32
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_33245655
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 14:59 schreef SpuitSnuit het volgende:

[..]

sorry maar met bureaucratische rompslomp heb ik het gehad.
wanneer ik zelf hinder ervan krijg dan neem ik drastischer maatregelen.
bibberend onder je bureautje zitten vloeken?
pi_33245979
Wat kan mij die krib nou schelen.
normen en waarden politiek http://www.pphwn.nl/
  dinsdag 20 december 2005 @ 15:34:27 #34
3542 Gia
User under construction
pi_33246349
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 14:19 schreef desiredbard het volgende:

Op het strand kun je ook naaktzwemmen, iets dat in de meeste zwembaden niet kan
Ik ....eh.... geloof niet dat het op het strand zo prettig zwemmen is....

Ontopic:
Dit is natuurlijk weer van de gekke. Net zo idioot, inderdaad, als het verbod op Knorretje.
Je vraagt je af waar dit gaat eindigen. Mogen wij straks nog wel in een shirt en korte broek lopen op een warme zomerdag?
pi_33247814
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 15:34 schreef Gia het volgende:

[..]

Ik ....eh.... geloof niet dat het op het strand zo prettig zwemmen is....

Ontopic:
Dit is natuurlijk weer van de gekke. Net zo idioot, inderdaad, als het verbod op Knorretje.
Je vraagt je af waar dit gaat eindigen. Mogen wij straks nog wel in een shirt en korte broek lopen op een warme zomerdag?
Zeker niet naakt...zand schuurt enorm...is niet prettig
  dinsdag 20 december 2005 @ 16:49:00 #36
136805 SpuitSnuit
Spuiten en Slikken
pi_33248392
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 15:05 schreef sp3c het volgende:

[..]

bibberend onder je bureautje zitten vloeken?
nee, daar resideert mijn vriendin momenteel.
pi_33259758
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 13:15 schreef desiredbard het volgende:
Sp3c je had de eerste best even open kunnen laten

Maar hier zijn inmiddels de 3 quotaties, en die zieligie huilies maar afvragen waarom mensen iets tegen moslims krijgen/hebben.

Nu is er uit een katholiek ziekenhuis een krib verwijdert omdat de figuren die schoonmaakwerk verrichten niet met met de kerst te maken willen hebben. Nee wij hebben alleen te maken met die kut ramadan en het suikerfeest

Hier zijn de drie stukjes in chronologische volgorde.
Het verbieden van Knorretje op de werkplek, het verbieden van het st Georges kruis en nu het verwijderen van het kindje met kribbe .....

Wanneer gaan de europese feministes eens een keer in touw komen voor een algeheel hoofddoekjes verbod. Ik denk niet dat wioj in het vrije westen geconfronteerd dienen te worden met de vrouwenonderdrukking voorgeschreven door een dubiueze profeet daar de mannen van dat volk niet genoeg zelfbeheersing hebben om ook maar een beetje haar te zien.
[..]

[..]

[..]
Waarom? je kan toch een beetje rekening met die mensen houden?
"Het is beter te handelen en spijt te hebben, dan niet te handelen en spijt te hebben"
pi_33259837
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 14:33 schreef sp3c het volgende:
ja welles nietes ... ik heb een kater en geen zin meer

terug ontopic, als de dames en heren politici is wat minder klachten zouden honoreren simpelweg omdat het vanuit een bepaalde 'probleemgroep' (niet enkel moslims) uit angst om ze niet boos te maken dan zouden er heel wat minder klachten binnen komen denk ik zo, en dat heeft weinig met moslims te maken imo

leer gewoon is nee te zeggen
Waarom?? Het is ook niet mijn cultuur om een kerststal en een kribbe te hebben. Je kan toch gewoon rekening houden met andere bevolkingsgroepen?
"Het is beter te handelen en spijt te hebben, dan niet te handelen en spijt te hebben"
pi_33259931
Het zal wel weer een verzinsel zijn.
Schoonmakers maken niet de dienst uit.
normen en waarden politiek http://www.pphwn.nl/
  dinsdag 20 december 2005 @ 22:45:36 #40
136805 SpuitSnuit
Spuiten en Slikken
pi_33260537
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 22:26 schreef omulu het volgende:

[..]

Waarom?? Het is ook niet mijn cultuur om een kerststal en een kribbe te hebben. Je kan toch gewoon rekening houden met andere bevolkingsgroepen?
altijd hoor je moslims schreeuwen dat wij hen en hun geloof moeten respecteren.
nederlanders zie je ook niet vragen om afschaffinf van het suikerfeest omdat de turkse buren snachts dineren.

waarom gaan ze klagen om een onschuldig maar leuk uitziend kerststalletje?
ja zo werk je haat in de hand.

ik weet niet wie achterlijker is, die moslims of de topmensen die toegeven aan dat geblaat.

christelijke geloof is ook niet mijn geloof maar het is wel een typische westerse aangelegendheid en voor velen (dus ook niet gelovigen) een leuke gezellige traditie!)
pi_33261821
Blijkbaar hebben wij hier in Europa een schrijnend terkort aan nuchtere mensen die niet meedoen aan deze onzin.

Dit soort dingen neem je toch niet serieus? Laat "hun" lekker met hoofddoekjes lopen en laat "ons" lekker stressballetjes hebben in de vorm van een varken.

Respect moet van twee kanten komen!
2007: Kuala Lumpur, Perhentian Islands, Kreta, Luxemburg, Rome
2008: Gerlos, Bern, Valencia, Ibiza, Madrid, Boekarest, Dublin, Londen
2009: Hamburg, Riga, Praag, Ibiza, Krakau, Budapest, Bratislava
pi_33261951
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 22:45 schreef SpuitSnuit het volgende:

Ik weet niet wie achterlijker is, die moslims of de topmensen die toegeven aan dat geblaat.
De topmensen natuurlijk! Overal heb je mensen die klagen over weet ik het wat voorn pietluttige dingen. Als verantwoordelijke is het jouw taak de zin van de onzin te scheiden. Blijkbaar valt dat nog niet mee...
2007: Kuala Lumpur, Perhentian Islands, Kreta, Luxemburg, Rome
2008: Gerlos, Bern, Valencia, Ibiza, Madrid, Boekarest, Dublin, Londen
2009: Hamburg, Riga, Praag, Ibiza, Krakau, Budapest, Bratislava
pi_33262167
SP3C, heb je nog wat toe te voegen aan dit topic of is het nu echt verschrikkelijk tijd voor jou om op te pleuren?

OT: TS heeft gewoon gelijk. Dit soort beslissingen zijn niet uit te leggen aan mensen die moslim toch al met een schreef oog bekijken; als in 70 procent van de europeanen. Op een gegeven moment valt die laatste druppel, en Australia is dan echt niet zo'n gek idee.

Ik zat zelf te denken aan Nieuw Zeeland, daar kan je ook nog snowboarden
Big dick.
  woensdag 21 december 2005 @ 08:57:38 #44
3542 Gia
User under construction
pi_33266530
Dit soort zaken kwamen zelfs in de 8ste eeuw al voor.

Ik zocht gisteren voor de NWQ op pausen en afbeeldingen en kwam op deze site terecht.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Iconoclasme

Een deel:
quote:
De bronnen lopen uiteen over de redenen van de keizer om de oorlog te verklaren aan de ikonen: sommige geschriften suggereren dat hij het deed om de moslims te appaiseren
Zelfs keizer Leo verbood al Christelijke zaken om Moslims te ontzien.
pi_33266584
Ach ja, katholieken he. Altijd zeiken. .
[GEZ] Messias, die liefde en vrede komt brengen in verwarde wereld. Betere behandeling beloofd ivm vorige malen. Spoed.
  woensdag 21 december 2005 @ 09:12:23 #46
41597 IPdaily
Lekker Nederlands
pi_33266692
quote:
Zelfs kerststallen niet heilig voor vandalen
Door MARC KRUYSWIJK

DONGEN - Een hek met prikkeldraad, beelden die zijn verzonken in beton en camera's die vandalen in de gaten houden. Dit is géén risicowedstrijd in het betaald voetbal, het zijn enkele van de maatregelen die in het hele land worden genomen om kerststallen te behoeden voor vernielingen.

De stallen blijken een enorme aantrekkingskracht te hebben voor mensen met vernielzucht. In Oisterwijk werd het hoofd van een kunststoffen os gestolen, in Hoeven braken onbekenden de hoofden van Jozef en een van de herders af. In Nistelrode werd tot twee keer toe het kindeke Jezus uit de kribbe ontvreemd.

In Dongen is de lol er wel bijna vanaf. Ondanks het hek met prikkeldraad proberen jongeren met stenen de beelden te vernielen, zegt Betsy Beijers van Dongen Promotion. ,,Ze gooien tegels naar de beelden. En ze probeerden de kerststal met een brandbom in de fik te steken."

Om te voorkomen dat de beelden zouden worden gestolen en om ze steviger te maken, zijn ze enkele jaren geleden al gegoten in beton. Rond de kerststal scharrelen ganzen en schapen van vlees en bloed. Beijers is met name bang dat de dieren gewond raken. ,,Stel dat de kerststal echt in brand wordt gestoken."

In Lemmer zijn ze het al zat. De levende kerstal, een jarenlange traditie, is afgelast. De ondernemersvereniging acht het risico te groot dat er iets gebeurt met de os, de ezel en de andere stalbewoners. ,,Er kwamen stenen en vuurwerk in het nachthok terecht. Je kan er wel bewaking bijzetten en zeggen: we stoffen die vandaaltjes even af, maar dan kom je zelf in de problemen. We zwichten nu voor vandalisme en dat is niet goed, maar het is niet anders."

Ook in Odiliapeel heeft men veel te stellen met kerstvandalisme. Nadat het hoofd van een Jezusbeeld op onverklaarbare wijze terechtkwam op het dak van een disco in Deurne, hebben de bouwers van de stal sinds enkele jaren videocamera's opgehangen, zegt Jozef van Munster. ,,Ook zijn er twee vrijgezellen die een oogje in het zeil houden en rijdt de politie s's nachts een extra rondje om de kerststal. Is dan zelfs kerst niet meer heilig?"
Het is me wat tegenwoordig, de wetteloosheid in deze multiculturele metropolen loopt echt de spuigaten uit. Belachelijk dat dit getollereerd wordt.
pi_33266826
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 23:21 schreef Dutch_Courage het volgende:
Blijkbaar hebben wij hier in Europa een schrijnend terkort aan nuchtere mensen die niet meedoen aan deze onzin.

Dit soort dingen neem je toch niet serieus? Laat "hun" lekker met hoofddoekjes lopen en laat "ons" lekker stressballetjes hebben in de vorm van een varken.

Respect moet van twee kanten komen!
Wat is hiermee je punt?
pi_33266848
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 23:26 schreef Dutch_Courage het volgende:

[..]

De topmensen natuurlijk! Overal heb je mensen die klagen over weet ik het wat voorn pietluttige dingen. Als verantwoordelijke is het jouw taak de zin van de onzin te scheiden. Blijkbaar valt dat nog niet mee...
Nee want er zijn tich belangengroeperingkjes die rechtzaken aanspannen, en die zijn nog overheidsgesubsidieert ook.
pi_33267224
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 22:45 schreef SpuitSnuit het volgende:

[..]

altijd hoor je moslims schreeuwen dat wij hen en hun geloof moeten respecteren.
nederlanders zie je ook niet vragen om afschaffinf van het suikerfeest omdat de turkse buren snachts dineren.

waarom gaan ze klagen om een onschuldig maar leuk uitziend kerststalletje?
ja zo werk je haat in de hand.

ik weet niet wie achterlijker is, die moslims of de topmensen die toegeven aan dat geblaat.

christelijke geloof is ook niet mijn geloof maar het is wel een typische westerse aangelegendheid en voor velen (dus ook niet gelovigen) een leuke gezellige traditie!)
Een moslim heeft nog nooit geprotesteerd tegen kerstbomen of lichtjes. Maar het afbeelden van de profeet is verboden in hun godsdienst. 's Nachts dineren is volgens mij niet verboden, maar het slachten van schapen in de tuin wel, en dat gebeurt dan ook niet meer.
Kerst is inderdaad een gezellige traditie, en als we door het weghalen van een kerststalletje moslims daarbij kunnen betrekken, is dat een klein offer.
pi_33267282
wat?

[ Bericht 55% gewijzigd door sp3c op 21-12-2005 11:48:05 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')