Wou ik net zeggen....maar als laatste toch nog effe 5e allinea in dit stukje.... ik wil niet aanemen dat de persoon die dit schreef zo'n foute kale is. Meer iemand die ontevreden is en erg geschroikken van het gebeurde. Rassenrellen in Australie: 3 - 15 jaar zitten voor geweldquote:Op dinsdag 20 december 2005 14:33 schreef sp3c het volgende:
ja welles nietes ... ik heb een kater en geen zin meer
terug ontopic, als de dames en heren politici is wat minder klachten zouden honoreren simpelweg omdat het vanuit een bepaalde 'probleemgroep' (niet enkel moslims) uit angst om ze niet boos te maken dan zouden er heel wat minder klachten binnen komen denk ik zo, en dat heeft weinig met moslims te maken imo
leer gewoon is nee te zeggen
Dan valt dit toch alleen maar aan te moedigen? Hier spreekt zoveel respect vanuit, dit wordt heus wel terug betaald op één of andere manier.quote:Op dinsdag 20 december 2005 14:09 schreef cultheld het volgende:
[..]
Zij gaven er aanstoot aan inderdaad.
In Turkije gebeuren wel meer dingen die niet door de beugel kunnen ... en nu?quote:Op dinsdag 20 december 2005 14:36 schreef SpuitSnuit het volgende:
[..]
ik meen me te herinneren dat in turkije de lokale bevolking van badplaatsen acties tegen zogenaamde berggeiten wouden die in doorschijnende jurken gingen zwemmen.
volgens het artikel was het de baas van het ziekenhuis die begon te zeiken dat zijn ziekenhuis een neutrale omgeving moest blijven en het kribbetje naar het aangebouwde kerkje verplaatst moest worden.quote:trouwens wat zeiken die moslims?als ik het goed heb is jesus in de islam een van de vele profeten. lijkt me meer discriminatie en pesterij door moslims.
klacht indienenquote:ik ben zelf niet gelovig en verafschuw ook de mentaliteit van veel gelovigen maar ik zie kerst meer als een leuke gezellige traditie.
dus poten af![]()
dat lijkt me wel waar jaquote:Op dinsdag 20 december 2005 14:40 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Wou ik net zeggen....maar als laatste toch nog effe 5e allinea in dit stukje.... ik wil niet aanemen dat de persoon die dit schreef zo'n foute kale is. Meer iemand die ontevreden is en erg geschroikken van het gebeurde. Rassenrellen in Australie: 3 - 15 jaar zitten voor geweld
Ik wilde er alleen op wijzen waar eenzijdige tolerantie toe kan/zal leiden
Dit is pas gezegd nadat ander personeel en bezoekers zich beklaagden. Het officieuze nieuws is dat een aantal schoonmakers zich beklaagd hebben. Pers en management is erg politiek correct hier.quote:Op dinsdag 20 december 2005 14:54 schreef sp3c het volgende:
[..]
In Turkije gebeuren wel meer dingen die niet door de beugel kunnen ... en nu?
[..]
volgens het artikel was het de baas van het ziekenhuis die begon te zeiken dat zijn ziekenhuis een neutrale omgeving moest blijven en het kribbetje naar het aangebouwde kerkje verplaatst moest worden.
Maar je las correct in het stukje dat ik postte, shitehawkquote:althans dat lees ik er in maar jij weet het ongetwijfeld beter mijn iers () zal wel roestig zijn ofzo
sorry maar met bureaucratische rompslomp heb ik het gehad.quote:
bibberend onder je bureautje zitten vloeken?quote:Op dinsdag 20 december 2005 14:59 schreef SpuitSnuit het volgende:
[..]
sorry maar met bureaucratische rompslomp heb ik het gehad.
wanneer ik zelf hinder ervan krijg dan neem ik drastischer maatregelen.
Ik ....eh.... geloof niet dat het op het strand zo prettig zwemmen is....quote:Op dinsdag 20 december 2005 14:19 schreef desiredbard het volgende:
Op het strand kun je ook naaktzwemmen, iets dat in de meeste zwembaden niet kan
Zeker niet naakt...zand schuurt enorm...is niet prettigquote:Op dinsdag 20 december 2005 15:34 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik ....eh.... geloof niet dat het op het strand zo prettig zwemmen is....![]()
Ontopic:
Dit is natuurlijk weer van de gekke. Net zo idioot, inderdaad, als het verbod op Knorretje.
Je vraagt je af waar dit gaat eindigen. Mogen wij straks nog wel in een shirt en korte broek lopen op een warme zomerdag?
nee, daar resideert mijn vriendin momenteel.quote:Op dinsdag 20 december 2005 15:05 schreef sp3c het volgende:
[..]
bibberend onder je bureautje zitten vloeken?
Waarom? je kan toch een beetje rekening met die mensen houden?quote:Op dinsdag 20 december 2005 13:15 schreef desiredbard het volgende:
Sp3c je had de eerste best even open kunnen laten
Maar hier zijn inmiddels de 3 quotaties, en die zieligie huilies maar afvragen waarom mensen iets tegen moslims krijgen/hebben.
Nu is er uit een katholiek ziekenhuis een krib verwijdert omdat de figuren die schoonmaakwerk verrichten niet met met de kerst te maken willen hebben. Nee wij hebben alleen te maken met die kut ramadan en het suikerfeest
Hier zijn de drie stukjes in chronologische volgorde.
Het verbieden van Knorretje op de werkplek, het verbieden van het st Georges kruis en nu het verwijderen van het kindje met kribbe .....
Wanneer gaan de europese feministes eens een keer in touw komen voor een algeheel hoofddoekjes verbod. Ik denk niet dat wioj in het vrije westen geconfronteerd dienen te worden met de vrouwenonderdrukking voorgeschreven door een dubiueze profeet daar de mannen van dat volk niet genoeg zelfbeheersing hebben om ook maar een beetje haar te zien.
[..]
[..]
[..]
Waarom?? Het is ook niet mijn cultuur om een kerststal en een kribbe te hebben. Je kan toch gewoon rekening houden met andere bevolkingsgroepen?quote:Op dinsdag 20 december 2005 14:33 schreef sp3c het volgende:
ja welles nietes ... ik heb een kater en geen zin meer
terug ontopic, als de dames en heren politici is wat minder klachten zouden honoreren simpelweg omdat het vanuit een bepaalde 'probleemgroep' (niet enkel moslims) uit angst om ze niet boos te maken dan zouden er heel wat minder klachten binnen komen denk ik zo, en dat heeft weinig met moslims te maken imo
leer gewoon is nee te zeggen
altijd hoor je moslims schreeuwen dat wij hen en hun geloof moeten respecteren.quote:Op dinsdag 20 december 2005 22:26 schreef omulu het volgende:
[..]
Waarom?? Het is ook niet mijn cultuur om een kerststal en een kribbe te hebben. Je kan toch gewoon rekening houden met andere bevolkingsgroepen?
De topmensen natuurlijk! Overal heb je mensen die klagen over weet ik het wat voorn pietluttige dingen. Als verantwoordelijke is het jouw taak de zin van de onzin te scheiden. Blijkbaar valt dat nog niet mee...quote:Op dinsdag 20 december 2005 22:45 schreef SpuitSnuit het volgende:
Ik weet niet wie achterlijker is, die moslims of de topmensen die toegeven aan dat geblaat.
Zelfs keizer Leo verbood al Christelijke zaken om Moslims te ontzien.quote:De bronnen lopen uiteen over de redenen van de keizer om de oorlog te verklaren aan de ikonen: sommige geschriften suggereren dat hij het deed om de moslims te appaiseren
Het is me wat tegenwoordig, de wetteloosheid in deze multiculturele metropolen loopt echt de spuigaten uit. Belachelijk dat dit getollereerd wordt.quote:Zelfs kerststallen niet heilig voor vandalen
Door MARC KRUYSWIJK
DONGEN - Een hek met prikkeldraad, beelden die zijn verzonken in beton en camera's die vandalen in de gaten houden. Dit is géén risicowedstrijd in het betaald voetbal, het zijn enkele van de maatregelen die in het hele land worden genomen om kerststallen te behoeden voor vernielingen.
De stallen blijken een enorme aantrekkingskracht te hebben voor mensen met vernielzucht. In Oisterwijk werd het hoofd van een kunststoffen os gestolen, in Hoeven braken onbekenden de hoofden van Jozef en een van de herders af. In Nistelrode werd tot twee keer toe het kindeke Jezus uit de kribbe ontvreemd.
In Dongen is de lol er wel bijna vanaf. Ondanks het hek met prikkeldraad proberen jongeren met stenen de beelden te vernielen, zegt Betsy Beijers van Dongen Promotion. ,,Ze gooien tegels naar de beelden. En ze probeerden de kerststal met een brandbom in de fik te steken."
Om te voorkomen dat de beelden zouden worden gestolen en om ze steviger te maken, zijn ze enkele jaren geleden al gegoten in beton. Rond de kerststal scharrelen ganzen en schapen van vlees en bloed. Beijers is met name bang dat de dieren gewond raken. ,,Stel dat de kerststal echt in brand wordt gestoken."
In Lemmer zijn ze het al zat. De levende kerstal, een jarenlange traditie, is afgelast. De ondernemersvereniging acht het risico te groot dat er iets gebeurt met de os, de ezel en de andere stalbewoners. ,,Er kwamen stenen en vuurwerk in het nachthok terecht. Je kan er wel bewaking bijzetten en zeggen: we stoffen die vandaaltjes even af, maar dan kom je zelf in de problemen. We zwichten nu voor vandalisme en dat is niet goed, maar het is niet anders."
Ook in Odiliapeel heeft men veel te stellen met kerstvandalisme. Nadat het hoofd van een Jezusbeeld op onverklaarbare wijze terechtkwam op het dak van een disco in Deurne, hebben de bouwers van de stal sinds enkele jaren videocamera's opgehangen, zegt Jozef van Munster. ,,Ook zijn er twee vrijgezellen die een oogje in het zeil houden en rijdt de politie s's nachts een extra rondje om de kerststal. Is dan zelfs kerst niet meer heilig?"
Wat is hiermee je punt?quote:Op dinsdag 20 december 2005 23:21 schreef Dutch_Courage het volgende:
Blijkbaar hebben wij hier in Europa een schrijnend terkort aan nuchtere mensen die niet meedoen aan deze onzin.
Dit soort dingen neem je toch niet serieus? Laat "hun" lekker met hoofddoekjes lopen en laat "ons" lekker stressballetjes hebben in de vorm van een varken.
Respect moet van twee kanten komen!
Nee want er zijn tich belangengroeperingkjes die rechtzaken aanspannen, en die zijn nog overheidsgesubsidieert ook.quote:Op dinsdag 20 december 2005 23:26 schreef Dutch_Courage het volgende:
[..]
De topmensen natuurlijk! Overal heb je mensen die klagen over weet ik het wat voorn pietluttige dingen. Als verantwoordelijke is het jouw taak de zin van de onzin te scheiden. Blijkbaar valt dat nog niet mee...![]()
Een moslim heeft nog nooit geprotesteerd tegen kerstbomen of lichtjes. Maar het afbeelden van de profeet is verboden in hun godsdienst. 's Nachts dineren is volgens mij niet verboden, maar het slachten van schapen in de tuin wel, en dat gebeurt dan ook niet meer.quote:Op dinsdag 20 december 2005 22:45 schreef SpuitSnuit het volgende:
[..]
altijd hoor je moslims schreeuwen dat wij hen en hun geloof moeten respecteren.
nederlanders zie je ook niet vragen om afschaffinf van het suikerfeest omdat de turkse buren snachts dineren.
waarom gaan ze klagen om een onschuldig maar leuk uitziend kerststalletje?
ja zo werk je haat in de hand.
ik weet niet wie achterlijker is, die moslims of de topmensen die toegeven aan dat geblaat.
christelijke geloof is ook niet mijn geloof maar het is wel een typische westerse aangelegendheid en voor velen (dus ook niet gelovigen) een leuke gezellige traditie!)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |