Zou zoiets technisch mgelijk zijn? Ziet er wel geil uit trouwensquote:Op dinsdag 20 december 2005 20:27 schreef JaWi het volgende:
Ik vond ergens dit plaatje, in het kader van de nieuwe stoeltjes, ziet er toch wel erg gaaf uit.
Dichte hoeken.
[afbeelding]
Technisch zeker, probleem is denk ik alleen dat Ajax niet de eigenaar van de Arena is.quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:29 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Zou zoiets technisch mgelijk zijn? Ziet er wel geil uit trouwens
Dat wilde ik zeggen.quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:30 schreef JaWi het volgende:
[..]
Technisch zeker, probleem is denk ik alleen dat Ajax niet de eigenaar van de Arena is.
Als 'ie had gezegd dat Jong AJAX 1-0 voorstond, dan had ik het nu nog minder hilarisch gevonden.quote:
Wat zou het argument zijn om nee te zeggen denk ik dan...quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:30 schreef JaWi het volgende:
[..]
Technisch zeker, probleem is denk ik alleen dat Ajax niet de eigenaar van de Arena is.
quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:33 schreef JaWi het volgende:
Hey, anders ga je de wedstrijd lekker hier even uitschrijven.
Gatorade Cup 2005 # 4
beetje jammer van dat grote philips schermquote:Op dinsdag 20 december 2005 20:27 schreef JaWi het volgende:
Ik vond ergens dit plaatje, in het kader van de nieuwe stoeltjes, ziet er toch wel erg gaaf uit.
Dichte hoeken.
[afbeelding]
Tyfusnerd, ophoerenquote:Op dinsdag 20 december 2005 20:32 schreef partyyboyy het volgende:
WHHAHAHAHAHA
Ja idd, is tenslotte de vlag van Amsterdam. Die regenboogkleuren vond ik vanaf het begin af aan al verschrikkelijk.quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:33 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Wat zou het argument zijn om nee te zeggen denk ik dan...
zegt een mannetje van net 16 jaartjes.quote:
Je zou volgens mij toch altijd ergens iets van open hoeken moeten hebben ivm veiligheid, voor als er brand uit breekt ofzoquote:Op dinsdag 20 december 2005 20:27 schreef JaWi het volgende:
Dichte hoeken.
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:39 schreef partyyboyy het volgende:
[..]
zegt een mannetje van net 16 jaartjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |