Sibon kopen?quote:Op dinsdag 20 december 2005 13:25 schreef Fathom het volgende:
[..]
Wat mij betreft mogen ze beide weg. AJAX moet er dan nog een beetje Jan vennegoor achtige spits bij hebben. Om als extra beuker er bij te kunnen gooien mocht dit nodig zijn bij wedstrijden.
Yannisquote:Op dinsdag 20 december 2005 13:25 schreef Fathom het volgende:
[..]
Wat mij betreft mogen ze beide weg. AJAX moet er dan nog een beetje Jan vennegoor achtige spits bij hebben. Om als extra beuker er bij te kunnen gooien mocht dit nodig zijn bij wedstrijden.
ja en dan kopen we de bijna bejaarde Rosenberg en Huntelaar.quote:Op dinsdag 20 december 2005 13:08 schreef Suijk het volgende:
[..]
Juist daarom zou hij het moeten snappen. Iemand van 19 is gewoon niet de aanvalsleider van Ajax. Hij is nog jong, mag nog fouten maken...
quote:Robbert Schilder gaat trainen met eerste elftal
Amsterdam, 20 december 2005
Robbert Schilder zal na de korte winterstop gaan meetrainen met de A-selectie van Ajax. De 19-jarige speler van Jong Ajax meldt zich op 8 januari voor de eerste training van 2006 bij de groep van trainer Danny Blind.
Is op zich een prima optie daarvoor. Maar ik zou persoonlijk niet voor hem kiezen. Yannis is idd een optie. Schijnt goed voor de groep te zijn en die heb je toch al binnen de gelederen. Legt zich bij ze reserve posiie neer.quote:
quote:Op dinsdag 20 december 2005 13:39 schreef Roycoooooo het volgende:
Pienaar niet geschorst voor natrappen
Bron:
http://www.voetbalprimeur.nl/nieuws_bekijk.php?id=13277
Zoals JC zou zeggen: "Goed genoeg is oud genoeg!"quote:
mooiquote:Op dinsdag 20 december 2005 13:39 schreef Roycoooooo het volgende:
Pienaar niet geschorst voor natrappen
Bron:
http://www.voetbalprimeur.nl/nieuws_bekijk.php?id=13277
Das waar, maar je moet - vind ik - wel enigszins ervaring hebben in het 1e voor je zomaar tot aanvoerder gebombardeerd kan worden. Sneijder zou het bijv wel kunnen worden nu, hoewel dat misschien een te grote last voor hem wordt (zijn spel kan er onder gaan lijden).quote:Op dinsdag 20 december 2005 13:47 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Zoals JC zou zeggen: "Goed genoeg is oud genoeg!"
Dat is volgens mij voor het eerst sinds Hoekstra dat PSV geld van Ajax krijgt. 10 miljoen geloof ik eigenlijk niet, ik verwacht zelf 7 miljoen, waar PSV er 2,8 van zal krijgenquote:Op dinsdag 20 december 2005 13:45 schreef Erwtensoep het volgende:
10 miljoen is wel veel voor KJ, maar betaal het maar want mijn maag draait al om bij de gedachte dat hij straks topscoorder bij die kakkerlakken wordt.
7 miljoen? Mwa, is ff teveel van het goede vriend. Laat het maar op 4 a 5 houden. Raffie werd verkocht voor 5 en dan moet kj meer kosten? Grootste onzin natuurlijk.quote:Op dinsdag 20 december 2005 13:52 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dat is volgens mij voor het eerst sinds Hoekstra dat PSV geld van Ajax krijgt. 10 miljoen geloof ik eigenlijk niet, ik verwacht zelf 7 miljoen, waar PSV er 2,8 van zal krijgen
Als je goed leest is het de zaakwaarnemer die reageerde op dat nieuws. Babel zei niet zo heel veel.quote:Op dinsdag 20 december 2005 13:06 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Babel luistert teveel naar zijn vriendje pienaar. Je moet *** blij zijn als je voor ajax mag spelen en niet miepen als je een keertje niet speelt, dan moet je harder en beter trainen en meer in het teambelang voetballen. Net als die vd vaart met zijn ik wil niet op linksbuiten spelen... Je speelt waar de trainer je opstelt. Niet zeiken
quote:Op dinsdag 20 december 2005 13:52 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dat is volgens mij voor het eerst sinds Hoekstra dat PSV geld van Ajax krijgt. 10 miljoen geloof ik eigenlijk niet, ik verwacht zelf 7 miljoen, waar PSV er 2,8 1.75 van zal krijgen
PSV heeft een percentage van 40% afgedwongenquote:
VDV zat op het moment dat hij verkocht werd totaal niet in zijn vel en was zwaar uit vorm.quote:Op dinsdag 20 december 2005 13:57 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
7 miljoen? Mwa, is ff teveel van het goede vriend. Laat het maar op 4 a 5 houden. Raffie werd verkocht voor 5 en dan moet kj meer kosten? Grootste onzin natuurlijk.
Op het moment dat Vaart werd verkocht, verkeerde hij in slechte vorm en had niemand bij Ajax gedacht dat hij zou goed zou gaan presteren bij HSV. Bovendien had VDV een contract tot 2006 en heeft Huntelaar nog een 1,5 jarig contract (en ja, dat maakt veel uit bij het vaststellen van een transfersom).quote:Op dinsdag 20 december 2005 13:57 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
7 miljoen? Mwa, is ff teveel van het goede vriend. Laat het maar op 4 a 5 houden. Raffie werd verkocht voor 5 en dan moet kj meer kosten? Grootste onzin natuurlijk.
Waar heb je die wijsheid vandaan?quote:Op dinsdag 20 december 2005 14:01 schreef cultheld het volgende:
[..]
PSV heeft een percentage van 40% afgedwongen
Geloof ook niet dat Klaas Jan meer gaat kosten dan de 6 miljoen die men vorig jaar wilde.quote:Op dinsdag 20 december 2005 13:57 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Ik weet het vrij zeker. De bron ga ik niet prijs geven, maar je moet zelf maar weten of je het gelooftquote:Op dinsdag 20 december 2005 14:02 schreef PyTh het volgende:
[..]
Waar heb je die wijsheid vandaan?
Voor zover ik weet is het slechts 25%....wat ook mooi is natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |