Maar iemand dan ook enig idee hoe hij het nu in Brazilie doet? Speelt hij daar nu wel de sterren van de hemel?quote:Op woensdag 21 december 2005 00:02 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
frodio walker, tering die was echt goed. Was aanvoerder van brazilie -17, maar heeft het helaas nooit gehaald. SPeelde een keer een berepartij in de amstelcup, ik meen twente thuis, en werd gelijk omschreven als de opvolger van Chivu. Waarschijnlijk door aanpassingsproblemen heeft ie het jammergenoeg nooit waar kunnen maken.![]()
Ik denk het niet, want ik heb zo eens zitten zoeken op internet en volgens mij is Atletico Mineiro dit seizoen gedegradeerd...quote:Op woensdag 21 december 2005 00:09 schreef S-Two het volgende:
[..]
Maar iemand dan ook enig idee hoe hij het nu in Brazilie doet? Speelt hij daar nu wel de sterren van de hemel?
zeg je nu pas.quote:Op woensdag 21 december 2005 01:34 schreef twi het volgende:
Je weet toch dat je nooit geld in moet zetten op bekerduels?
was een te mooie kansquote:Op woensdag 21 december 2005 01:34 schreef twi het volgende:
Je weet toch dat je nooit geld in moet zetten op bekerduels?
quote:Op woensdag 21 december 2005 01:09 schreef Jajong het volgende:
pff.. Willem II Jong Ajax wat doen jullie.. daar ging me 700 euro
Nee, maar was ter compensatie van de niet gegeven schorsing voor Pienaarquote:Op woensdag 21 december 2005 10:40 schreef Roycoooooo het volgende:
Was t trouwens terecht die rode kaart in de 10e minuut al?!
heb t niet gezien![]()
voetbalzone..quote:'Maxwell is akkoord met Internazionale'
Pieter Ooms | Football Italia | 21-12-2005 10:38:03
Wed ¤15 gratis bij MrBookmaker
Football Italia komt met het nieuws dat Ajax-verdediger Maxwell een overeenkomst heeft bereikt met Internazionale. Het leek er lange tijd op dat de Braziliaan aan het eind van dit seizoen zou vertrekken naar Juventus. Maxwell zal in de zomer de Amsterdammers transfervrij verlaten.
De 24-jarige linksback kwam dit seizoen nog niet in actie voor Ajax. Een langdurige blessure aan zijn knie houdt hem al vanaf april dit jaar uit de roulatie. Vier dagen geleden kwam AT5 met het nieuws dat er een terugslag was geconstateerd in het revalidatieproces en dat Maxwell vermoedelijk half februari zijn rentree kan maken.
De onderhandelingen werden hierdoor met Juventus voorlopig gestaakt. Dit lijkt voor Internazionale het punt geweest te zijn om toe te slaan.
Mogelijk geen geld dusquote:
Eens.quote:Op woensdag 21 december 2005 09:28 schreef Dylan Dog het volgende:
Wat een jankerd, die Babel zeg...
quote:Maxwell set for Inter switch
Inter have agreed the details on a deal to bring Ajax defender Maxwell to the San Siro at the end of the season, according to reports in Italy.
The Brazilian had been courted by Juventus, who have become experts in the field when it comes to signing players at the end of their contracts, but it seems that this is one free agent that the Bianconeri have decided not to add to their collection.
Maxwell announced his intention to leave the Dutch champions in the summer two weeks ago and now it seems that Inter will be the 24-year-old left-back’s next port of call.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |