Goed topic ervoor, de meeste calimero's checken het Ajax topic doorgaans eerder dan het PSV topicquote:Op dinsdag 20 december 2005 21:50 schreef leolinedance het volgende:
Voor de liefhebber: PSV staat 1-0 voor trouwens...
Wat de fuckquote:Op dinsdag 20 december 2005 21:49 schreef twi het volgende:
http://www.ad.nl/cultuurenshow/article88723.ece
Waar slaat dit nu weer opquote:Op dinsdag 20 december 2005 21:53 schreef twi het volgende:
[..]
Goed topic ervoor, de meeste calimero's checken het Ajax topic doorgaans eerder dan het PSV topic
quote:Ryan Babel is er alles behalve blij mee dat Ajax Klaas-Jan Huntelaar in de winterstop waarschijnlijk overneemt van SC Heerenveen, zo meldt de zaakwaarnemer van de talentvolle aanvaller. Mocht Ajax het eens worden met de Friezen over een overgang van Huntelaar, dan is de negentienjarige Babel de vijfde spits in Amsterdam.
''We zijn geschrokken. Bovendien is Huntelaar nog niet officieel speler van Ajax. Pas als het zover komt, zullen we ons standpunt bepalen,'' aldus zaakwaarnemer Winnie Haatrecht in Het Parool. ''Bij het openbreken van zijn contract, in juli, heeft Ajax gezegd dat Ryan de spits van de toekomst is. Daarbij denk ik niet aan een periode over vier jaar. Er zijn het afgelopen seizoen diverse momenten geweest waarop Ryan in de spits had kunnen spelen en dat is toen niet gebeurd.''
Door deze uitspraken lijkt het erop dat Haatrecht en Babel zinspelen op een vertrek uit de hoofdstad, wanneer Ajax de transfer met Klaas-Jan Huntelaar weet af te ronden.
Zonde van je energie, post het voortaan alleen hier. Anders wordt je in 't PSV topic beticht van het posten van oud nieuws.quote:Op dinsdag 20 december 2005 21:59 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Waar slaat dit nu weer op? Ik postte het eerder in het PSV topic hoor
Lijkt me sterk als ik net na een treffer post, bijdehandjequote:Op dinsdag 20 december 2005 22:21 schreef twi het volgende:
[..]
Zonde van je energie, post het voortaan alleen hier. Anders wordt je in 't PSV topic beticht van het posten van oud nieuws.
Ik dacht dat Babel zo geweldig wasquote:
In een klein jaar 18 miljoen (zo'n 3 keer de begroting van de graafschapquote:Op dinsdag 20 december 2005 22:41 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik dacht dat Babel zo geweldig was![]()
Dan moet ie de concurrentiestrijd met Klaas Jan toch wel aankunnen? Daar worden spelers volgens mij doorgaans sterker van toch?![]()
Of zou hij bang zijn?
Ja, daar heb je gelijk in. Maar in het stuk wat zojuist gepost werd, dacht ik op te kunnen maken dat Babel toch bang is.quote:Op dinsdag 20 december 2005 22:46 schreef JaWi het volgende:
[..]
In een klein jaar 18 miljoen (zo'n 3 keer de begroting van de graafschap) uitgeven aan 3 centrumspitsen, terwijl je een talent uit de jeugd hebt is wat vreemd
.
Hummeloquote:Op dinsdag 20 december 2005 21:44 schreef twi het volgende:
Ach ga toch weg, het is een boer uit Drempt, net droog achter de oren.
Moet je hem ook niet op de linkerzijlijn gaan plaatsen.quote:Op dinsdag 20 december 2005 22:50 schreef HeatWave het volgende:
Tja, maar Babel bakt er gewoon niets van op het moment..
Toch met 10 man de bijna hele wedstrijd niet slechtquote:Op dinsdag 20 december 2005 23:55 schreef S-Two het volgende:
Wat een mafkees trouwens die zich liet vallen bij die eerste rode kaart
Maar goed, het was ook wel te verwachten dat Jong Ajax niet door zou gaan.
frodio walker, tering die was echt goed. Was aanvoerder van brazilie -17, maar heeft het helaas nooit gehaald. SPeelde een keer een berepartij in de amstelcup, ik meen twente thuis, en werd gelijk omschreven als de opvolger van Chivu. Waarschijnlijk door aanpassingsproblemen heeft ie het jammergenoeg nooit waar kunnen maken.quote:Op dinsdag 20 december 2005 23:47 schreef S-Two het volgende:
Wie weet trouwens hoe het nu met Walker is (zag hem niet bij de gatarode cup classic). Hij werd omschreven als een supertalent e.d. toen, alles draaide om hem, maar hij is toen terug gegaan naar Brazilie. Iemand die er iets van weet?
Jong Ajax nu op sbs6 trouwens.
Americo Fronio Walker. Z'n contract is vorig jaar ontbonden en nu speelt hij bij Atletico Mineiro in Brazilie. Ik kan me die wedstrijd tegen Utrecht nog herinneren, daar had hij die spits helemaal in de zak, ene Dirk Kuijt. Hij heeft ook nog een jaartje in Belgie gevoetbald, 23 wedstrijden 1 goal.quote:Op dinsdag 20 december 2005 23:47 schreef S-Two het volgende:
Wie weet trouwens hoe het nu met Walker is (zag hem niet bij de gatarode cup classic). Hij werd omschreven als een supertalent e.d. toen, alles draaide om hem, maar hij is toen terug gegaan naar Brazilie. Iemand die er iets van weet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |