Termijn hiervan?quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:39 schreef Tvduijn het volgende:
Ze hebben al toegezegd de stoeltjes te vervangen wat onwijs duur is, denk dat ze het wel goed willen doen zodat ze van het gezeik af zijn
Die hoeken zijn nu geen vluchtwegen, dat zijn de uitgangen al.quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:39 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Je zou volgens mij toch altijd ergens iets van open hoeken moeten hebben ivm veiligheid, voor als er brand uit breekt ofzo
Niet bij een Sensation of een ander concert hequote:Op dinsdag 20 december 2005 20:42 schreef JaWi het volgende:
[..]
Die hoeken zijn nu geen vluchtwegen, dat zijn de uitgangen al.
Nee klopt, maar dan in ieder geval de 2e ring. Kan je 1 hoekje op de eerste ring openhouden.quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:43 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Niet bij een Sensation of een ander concert he
Dat wel, nog beter is de boel perongelijk opblazen en er een grote versie van de Meer bouwen. Kom er nou niet zo vaak maar als ik er ben voel ik me zelden in een stadionquote:Op dinsdag 20 december 2005 20:44 schreef JaWi het volgende:
[..]
Nee klopt, maar dan in ieder geval de 2e ring. Kan je 1 hoekje op de eerste ring openhouden.
En vergeet Van Gaal niet. Bovendien heeft onze vriendelijke vriend Zlatan ook z'n boekje opengedaan over Koeman, en dat was ook niet bepaald positief.quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:21 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ja, en ik mis Rafael, Mido en Leo.
Maar waar moet het vuurwerk dan ontploffen?quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:54 schreef Erwtensoep het volgende:
Als zouden ze dat logo er niet ingooien, alleen al die rode stoeltjes, de dichte hoeken en geen gracht maken het stadion al 10x mooier.
Overigens worden alle stoeltjes rood, en zal geloof ik alleen op de lange zijde AFC AJAX komen te staan (ik neem aan dat wat er nu is geprobeerd met het logo weggehaald word). Wel vet
Dat lijkt er al een stuk meer (quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:27 schreef JaWi het volgende:
Ik vond ergens dit plaatje, in het kader van de nieuwe stoeltjes, ziet er toch wel erg gaaf uit.
Dichte hoeken.
[afbeelding]
Brassen?quote:Op dinsdag 20 december 2005 21:29 schreef -Wolf- het volgende:
jezus.... Jong AJAX met 2-1 achter en 9 man. Wtf zijn ze mee bezig?
wel weinig hoor dat nietsquote:Op dinsdag 20 december 2005 21:45 schreef JaWi het volgende:
"De Hunter".
Zeg dan gewoon Hunt of niets.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |