Kun je misschien de correlatie tussen het feit dat je in het tweede jaar van het HBO zit en de puber uithangen uitleggen?quote:Op dinsdag 20 december 2005 15:11 schreef King_of_Kool het volgende:
[..]
Maar ik zit in het 2e jaar HBO en het gaat goed... Dus wie zegt me dat ik niet soms even de puber mag uithangen maar tegelijkertijd ook een eigen mening mag hebben?
Een puber is toch net zoiets als volwassen zijn. Ik ken mensen van 16 - 17 die zeer volwassen zijn terwijl mijn oom van 65 nog in de pubertijd zit.... Wanneer ben je een puber dan?quote:Op dinsdag 20 december 2005 15:09 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Waarom zouden dat in hemelsnaam geen pubers zijn?
Ik vind dat het meer een leeftijdscategorie is. Net zoiets als tieners. En aangezien dit puber en tienertalk is, doel ik nu op leeftijden.quote:Op dinsdag 20 december 2005 15:14 schreef King_of_Kool het volgende:
[..]
Een puber is toch net zoiets als volwassen zijn. Ik ken mensen van 16 - 17 die zeer volwassen zijn terwijl mijn oom van 65 nog in de pubertijd zit.... Wanneer ben je een puber dan?
levensperiode waarin de geslachtsrijpheid intreedt en zich ontwikkelt:quote:Op dinsdag 20 december 2005 15:15 schreef thomzor het volgende:
puber
pu·ber
de; -s; -tje
(1926-1950) Lat.
1 · jongen of meisje in de periode van de puberteit
puberteit
pu·ber·teit
de (v.)
<Fr. puberté of Lat. pubertas
eerste editie 1864
dubbelgangers
1 · levensperiode waarin de geslachtsrijpheid intreedt en zich ontwikkelt
Het is de definitie van het woord, dus je kan niet anders dan het met me eens zijn.quote:Op dinsdag 20 december 2005 15:18 schreef King_of_Kool het volgende:
[..]
levensperiode waarin de geslachtsrijpheid intreedt en zich ontwikkelt:
Daar ben ik het niet mee eens
jongen of meisje in de periode van de puberteit
Wat als je die periode nou niet meemaakt?
Deze komt toch niet vol, dus waaromquote:Op dinsdag 20 december 2005 15:20 schreef ijsmeis het volgende:
Psst, open jullie nou maar je eigen topic ofzo!
Omdat het totaal offtopic is.quote:Op dinsdag 20 december 2005 15:21 schreef thomzor het volgende:
[..]
Deze komt toch niet vol, dus waarom![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |