Welke grapjassen studeren hier!quote:Rechtenstudenten van de Universiteit Utrecht zijn het er niet mee eens dat ze na de kerstvakantie zeven weken geen college kunnen volgen. Volgens decaan Adriaan Dorresteijn van de rechtenfaculteit hebben de docenten een zogenaamde winterstop nodig om onderzoek te doen.
Aan het eind van de zeven weken waarin de studenten vrij hebben, begint ook nog eens de voorjaarsvakantie. De studenten vinden het raar dat ze twee maanden niets te doen hebben en deden onlangs hun beklag bij de decaan. Ze stelden voor zelf iets te organiseren, zoals juridisch Engels, maar de faculteit zou daar geen geld in willen steken, zo zegt een student in de Telegraaf.
Een tweede reden voor de 'winterstop' is de invoering van de internationale bachelor- en mastertitel, die erg veel van de docenten hebben gevergd. Decaan Dorresteijn is van mening dat wanneer de leerstof in een korte periode aangeboden wordt, de studenten juist meer worden uitgedaagd. De studenten zelf denken hier heel anders over en zijn van plan tijdens de maanden vrij maar vooruit te werken.
Voor jou omdat je je zo verveeltquote:Op dinsdag 20 december 2005 11:52 schreef Cart_man het volgende:
Zeker weer in de kroeg tegen gekomen?
Ik denk ook soms totaal niet na bij sommige TT'squote:Op dinsdag 20 december 2005 12:10 schreef DarkShine het volgende:
Mogge, weer slecht geslapen en zometeen stage
Maakt niet uit. Ik had 't van te voren kunnen weten toen ik met een 17jarige begon...quote:Op dinsdag 20 december 2005 12:13 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Ik denk ook soms totaal niet na bij sommige TT's
Mooi, de koffiepauze's komen terug.quote:
Is ondertussen al 5 keer voorbij gekomenquote:Op dinsdag 20 december 2005 11:56 schreef PyTh het volgende:
[..]
Voor jou omdat je je zo verveelt![]()
http://www.youtube.com/watch.php?v=4aF8Gq4-iiw
Er zitten een paar hele lekkere bij![]()
Wat ben je toch attent.quote:Op dinsdag 20 december 2005 11:56 schreef PyTh het volgende:
[..]
Voor jou omdat je je zo verveelt![]()
http://www.youtube.com/watch.php?v=4aF8Gq4-iiw
Er zitten een paar hele lekkere bij![]()
Ah, het CDA. Hoezo bedoelt u dat mijn punt niet kan? God kan ook niet, right back at ya, en nou jij weerquote:Op dinsdag 20 december 2005 12:30 schreef VoreG het volgende:
Ik ben weg, debateren met iemand van het CDA Europa gedoe, over een onderwerp waar ik geen hol van snap etc. maar toch
Ajuus
Vertel, wat is er aan de hand allemaal..quote:Op dinsdag 20 december 2005 12:38 schreef DarkShine het volgende:
Blijkt nu dus dat ik 't probleem nog steeds niet ken!
Wat moet ik daar nu mee...
doorvragen?quote:Op dinsdag 20 december 2005 12:38 schreef DarkShine het volgende:
Blijkt nu dus dat ik 't probleem nog steeds niet ken!
Wat moet ik daar nu mee...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |