lekker handig met het overbrengen van schimmels etcquote:
het gaat niet om de anticonceptiequote:Op dinsdag 20 december 2005 13:28 schreef Sjowhan het volgende:
En als (v) dan geen anticonceptie gebruikt?
hij doet t gewoon nietquote:
Dat wilde ik net ook nog aanhalen, maar je was me al voorquote:Op dinsdag 20 december 2005 13:29 schreef Ynske het volgende:
[..]
het gaat niet om de anticonceptie
wat denk je van de soa's
De ergste soa (op HIV na) is nog altijd een zwangerschap wat mij betreft...quote:Op dinsdag 20 december 2005 13:29 schreef Ynske het volgende:
[..]
het gaat niet om de anticonceptie
wat denk je van de soa's
Dat ook..quote:Op dinsdag 20 december 2005 13:32 schreef Mokster het volgende:
[..]
De ergste soa (op HIV na) is nog altijd een zwangerschap wat mij betreft...
lieve schatquote:Op dinsdag 20 december 2005 13:32 schreef Mokster het volgende:
[..]
De ergste soa (op HIV na) is nog altijd een zwangerschap wat mij betreft...
True. Relatiegeschenken krijg ik liever in kado-vorm...quote:Op dinsdag 20 december 2005 13:36 schreef Ynske het volgende:
[..]
lieve schat
ben t met je eens
maar toch, van een scharrel
wil je toch ook geen schimmel
of wat dan ook buiten een kind overhouden
quote:Op dinsdag 20 december 2005 13:37 schreef Mokster het volgende:
[..]
True. Relatiegeschenken krijg ik liever in kado-vorm...![]()
Tsja sommige mannen zijn idd dom...quote:Op dinsdag 20 december 2005 13:40 schreef Mokster het volgende:
Oeh... rotzooien met mannen die bezet zijn blijkt nog gevaarlijk te zijn ook.
Vriendin belt net: ze werd gebeld door de (inmiddels ex-)vriendin van één van haar semi-scharrels.
Die had zn telefoon te pakken gekregen en alle sms-jes gelezen. Alles ontkend uiteraard, maar het mocht niet meer baten.
Grap is echter: hij is echt de enige waarmee ze de afgelopen tijd niet heeft gebald! Briljant!
![]()
dat zij 't niet eerder heeft doorgekregen..quote:Op dinsdag 20 december 2005 13:40 schreef Mokster het volgende:
Oeh... rotzooien met mannen die bezet zijn blijkt nog gevaarlijk te zijn ook.
Vriendin belt net: ze werd gebeld door de (inmiddels ex-)vriendin van één van haar semi-scharrels.
Die had zn telefoon te pakken gekregen en alle sms-jes gelezen. Alles ontkend uiteraard, maar het mocht niet meer baten.
Grap is echter: hij is echt de enige waarmee ze de afgelopen tijd niet heeft gebald! Briljant!
![]()
Als je wilt dat iemand ergens niet achter komt dan gebeurt dat ook niet...quote:Op dinsdag 20 december 2005 13:41 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
dat zij 't niet eerder heeft doorgekregen..
P-sies!quote:Op dinsdag 20 december 2005 13:42 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Als je wilt dat iemand ergens niet achter komt dan gebeurt dat ook niet...
True, ik weet alleen niet of ik dat (mocht 't ooit voorkomen) zou kunnen.. Kan niet liegen en daarnaast zal ik altijd wel met een schuldgevoel lopen als ik weer bij d'r ben..quote:Op dinsdag 20 december 2005 13:42 schreef JoeyT het volgende:
[..]
spreekt de ervaringsdeskundigequote:Op dinsdag 20 december 2005 13:42 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Idd en wie weet wat jouw vriendje zal doenquote:
Iedereen kan liegen, ligt er maar aan hoe graag je t voor jezelf wilt houden en hoe zwaar de consequenties van t openbaren zijn...quote:Op dinsdag 20 december 2005 13:45 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
True, ik weet alleen niet of ik dat (mocht 't ooit voorkomen) zou kunnen.. Kan niet liegen en daarnaast zal ik altijd wel met een schuldgevoel lopen als ik weer bij d'r ben..
heb net een was in de machine zittenquote:Op dinsdag 20 december 2005 14:04 schreef Mokster het volgende:
Was opvouwen. Zeer enerverende bezigheid maar-niet-heus.![]()
Ik vind het een eer om u te mogen kennen mevrouw Twist!quote:Op dinsdag 20 december 2005 14:12 schreef Twisted_fok het volgende:
*beroemdheid in de dop!
Mijn essay wordt gepubliceerd![]()
![]()
gefeliquote:Op dinsdag 20 december 2005 14:12 schreef Twisted_fok het volgende:
*beroemdheid in de dop!
![]()
In welk tijdschrift?quote:Op dinsdag 20 december 2005 14:12 schreef Twisted_fok het volgende:
*beroemdheid in de dop!
![]()
quote:Op dinsdag 20 december 2005 14:12 schreef Twisted_fok het volgende:
*beroemdheid in de dop!
![]()
quote:Op dinsdag 20 december 2005 14:19 schreef Twisted_fok het volgende:
Over de eventbranche over 15 jaar en mijn rol daarin. Ik had eigenlijk maar wat in elkaar geflanst, dus ik had niet bepaald verwacht dat de mijne het beste zou zijn van m'n klas.
Maar goed, ik ben dan ook gewoon de beste.
Dat was ikquote:Op dinsdag 20 december 2005 14:19 schreef Twisted_fok het volgende:
Over de eventbranche over 15 jaar en mijn rol daarin. Ik had eigenlijk maar wat in elkaar geflanst, dus ik had niet bepaald verwacht dat de mijne het beste zou zijn van m'n klas.
Maar goed, ik ben dan ook gewoon de beste.
Ik heb de hele opdracht gemist omdat ik toen ziek was. Ik hoorde pas een week later dan de rest dat we een essay moesten schrijven. Ik moest het in ieder geval naar iemand opsturen van reedbusiness en als ik de site zo bekijk is het de Elsevier.quote:
Elsevier is ook een uitgeverij en die geeft waarschijnlijk meerdere tijdschriften uit.quote:Op dinsdag 20 december 2005 14:20 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik heb de hele opdracht gemist omdat ik toen ziek was. Ik hoorde pas een week later dan de rest dat we een essay moesten schrijven. Ik moest het in ieder geval naar iemand opsturen van reedbusiness en als ik de site zo bekijk is het de Elsevier.
Stoer!quote:Op dinsdag 20 december 2005 14:20 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik heb de hele opdracht gemist omdat ik toen ziek was. Ik hoorde pas een week later dan de rest dat we een essay moesten schrijven. Ik moest het in ieder geval naar iemand opsturen van reedbusiness en als ik de site zo bekijk is het de Elsevier.
Ik zal het donderdag nog even navragen.quote:Op dinsdag 20 december 2005 14:22 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Elsevier is ook een uitgeverij en die geeft waarschijnlijk meerdere tijdschriften uit.![]()
Hoe dan ook, van harte gefeliciteerd.![]()
HET dorpquote:Op dinsdag 20 december 2005 15:17 schreef Sjowhan het volgende:
Na een lekker bakkieben ik het dorp in
gister mijn eerste en laatste kerstkaartje van dit jaar gekregenquote:Op dinsdag 20 december 2005 15:21 schreef Mokster het volgende:
Kerstkaarten krijgen is leuk!![]()
Telefoonrekeningen krijgen daarentegen zuigt zwaar.![]()
heb jij er al zoveelquote:Op dinsdag 20 december 2005 15:23 schreef Ynske het volgende:
[..]
gister mijn eerste en laatste kerstkaartje van dit jaar gekregen
is je rekening zo hoog?
Ze beginnen nu binnen te stromen. Leuk hoor! Moet alleen zelf nog sturen...quote:Op dinsdag 20 december 2005 15:23 schreef Ynske het volgende:
[..]
gister mijn eerste en laatste kerstkaartje van dit jaar gekregen
is je rekening zo hoog?
en dan natuurlijk nog het bellen erbij hequote:Op dinsdag 20 december 2005 15:28 schreef Mokster het volgende:
[..]
Ze beginnen nu binnen te stromen. Leuk hoor! Moet alleen zelf nog sturen...
Hij is al ietsie minder hoog dan vorige maand, maar 198 sms-jes per maand slaat natuurlijk ook helemaal nergens op...
20 per dagquote:Op dinsdag 20 december 2005 15:32 schreef Mokster het volgende:
[..]
Tsjeezus... Verder dan 400 ben ik nooit gekomen. En toen ging ik echt dag en nacht door...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |