Lijkt mij ook, geen idee waarom, maar het is puur SE en meer niet, denk ikquote:
Diegene met de minste stemmen word meestal niet de laatstequote:Op dinsdag 20 december 2005 02:02 schreef Manu82 het volgende:
Volgens de talpa poll is Mini-Me toch wel zo goed als uitgeschakeld!!!
Ach, als er een uitgebrande Endemol-loods tegenover staat, hoort u mij niet klagen.quote:Op dinsdag 20 december 2005 02:09 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
We leven hier ten zeerste met u mee, maar al uw herinneringen aan vrienden voor het leven zijn onlangs in rook opgegaan toen een endemol loods uitbrande, zelfs de uitspraken van Ma Eddepet waren niet meer te redden, onze oprechte condoleances![]()
De Talpa-poll is nogal gekleurd vermoed ik zoquote:Op dinsdag 20 december 2005 02:10 schreef melke het volgende:
[..]
Diegene met de minste stemmen word meestal niet de laatste
Ik ga het toch echt niet, ja zeg maar handelen, als, ja zeg maar, god jah, als Lieske , zeg maar, wint.quote:Op dinsdag 20 december 2005 02:10 schreef melke het volgende:
[..]
ja, maar ik vind het nu wel erg overduidelijk Roel, Ingrid en Joost liggen dicht bij elkaar terwijl Mini-Me echt ver achter looptquote:Op dinsdag 20 december 2005 02:10 schreef melke het volgende:
[..]
Laat eens zien waar je het aan verdient hebt dan, ik heb je voorlopig alleen zien passenquote:Op dinsdag 20 december 2005 02:09 schreef Bartelehiem het volgende:
[..]
nops, zo een titel verdien je
Je weet het nooit hoor. Nathalie is ook weken laatste geweest in die poll en toch heeft ze tot afgelopen week in gezetenquote:Op dinsdag 20 december 2005 02:13 schreef Manu82 het volgende:
[..]
ja, maar ik vind het nu wel erg overduidelijk Roel, Ingrid en Joost liggen dicht bij elkaar terwijl Mini-Me echt ver achter loopt
Gelukkig voor u zijn alle showatributen van De Surpriseshow gered, ook snuitje kon op tijd in veiligheid worden gebracht, en alle kleding atributen van zowel Tanja als Chantal zijn er zonder rookschade vanaf gekomen. Eventueel kunt u daar nog een bod op uitbrengen, ook de badjas van Roel, waar vele bijzondere momenten in en om zijn beleefd is te koop. TEABquote:Op dinsdag 20 december 2005 02:11 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Ach, als er een uitgebrande Endemol-loods tegenover staat, hoort u mij niet klagen.
Ik ook niet meerquote:Op dinsdag 20 december 2005 02:12 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Ik ga het toch echt niet, ja zeg maar handelen, als, ja zeg maar, god jah, als Lieske , zeg maar, wint.
Moet er niet aan denken![]()
![]()
![]()
![]()
Trusten Pearliequote:Op dinsdag 20 december 2005 02:13 schreef White_Pearl het volgende:
Joehoeeeik zat even tv te kijken, en ga er nu vandoor, dus voor
nu of later sweet dreamsallemaal
![]()
![]()
Misschien heet Lieske's moeder Maria en vraagt ze nog even aan de vader van Lieske of de Heilige Geest op de kiezers wil neerdalenquote:Op dinsdag 20 december 2005 02:12 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Ik ga het toch echt niet, ja zeg maar handelen, als, ja zeg maar, god jah, als Lieske , zeg maar, wint.
![]()
![]()
![]()
Trustequote:Op dinsdag 20 december 2005 02:16 schreef Bartelehiem het volgende:
Whaha, morgen weer een dag
trusten menschen
Als Henny Huisman ritueel verbrand is, koop ik alles...quote:Op dinsdag 20 december 2005 02:15 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Gelukkig voor u zijn alle showatributen van De Surpriseshow gered, ook snuitje kon op tijd in veiligheid worden gebracht, en alle kleding atributen van zowel Tanja als Chantal zijn er zonder rookschade vanaf gekomen. Eventueel kunt u daar nog een bod op uitbrengen, ook de badjas van Roel, waar vele bijzondere momenten in en om zijn beleefd is te koop. TEAB
De moeder van Lies is thuiszorg medewerkster, prima baan, houden zo ook , maar een Maria zal ze niet zijn dus die stemmen kunnen er niet komen. aub lieve heer niet Lieskequote:Op dinsdag 20 december 2005 02:15 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Misschien heet Lieske's moeder Maria en vraagt ze nog even aan de vader van Lieske of de Heilige Geest op de kiezers wil neerdalen
Je kunt het ook anders zien. Onze Lieve Heer heeft Lieske gezien en spijt van zijn keuze en besloten haar ongezien aan het kruis te nagelen...... (figuurlijk dan)quote:Op dinsdag 20 december 2005 02:18 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
De moeder van Lies is thuiszorg medewerkster, prima baan, houden zo ook , maar een Maria zal ze niet zijn dus die stemmen kunnen er niet komen. aub lieve heer niet Lieske
Tot onze spijt zijn de Surprise stables niet afgebrand zo wel hadden we Ralph er op gezet om de brand te bedwingenquote:Op dinsdag 20 december 2005 02:18 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Als Henny Huisman ritueel verbrand is, koop ik alles...
In dat geval bied ik zelfs ¤125 voor de Anneke Grönloh ovenwanten.....
Lieske's moeder is volgens mij een takketrolquote:Op dinsdag 20 december 2005 02:18 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
De moeder van Lies is thuiszorg medewerkster, prima baan, houden zo ook , maar een Maria zal ze niet zijn dus die stemmen kunnen er niet komen. aub lieve heer niet Lieske
Aan het kruis ga je arm en berooid, laat ik dan daar maar op hopenquote:Op dinsdag 20 december 2005 02:20 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Je kunt het ook anders zien. Onze Lieve Heer heeft Lieske gezien en spijt van zijn keuze en besloten haar ongezien aan het kruis te nagelen...... (figuurlijk dan)
Erghhhhh... een verzorgende-C ofzoquote:Op dinsdag 20 december 2005 02:18 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Met pek? Zo ja, danquote:Op dinsdag 20 december 2005 02:20 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Tot onze spijt zijn de Surprise stables niet afgebrand zo wel hadden we Ralph er op gezet om de brand te bedwingen
Ik denk dat scanman dan terugkomt om ons allemaal uit te lachenquote:Op dinsdag 20 december 2005 02:12 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Maakt je leidensweg wel korter, dan trek je zelf de stekker dr wel uitquote:Op dinsdag 20 december 2005 02:22 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Erghhhhh... een verzorgende-C ofzo![]()
Je zult Lieske toch op bezoek hebben als je al stervende bent.... Oei![]()
Eh, julliequote:Op dinsdag 20 december 2005 02:21 schreef F4iTH het volgende:
Eventjes 3 topics teruggelezen. Damn jullie hebben ook niets boeiends te vertellen zeg. Bijna niets over BB maar wel veel smilies (vooral de, veel geslijm dus).
Denk je dat echt ?? ik had je nogwel zo hoog zittenquote:Op dinsdag 20 december 2005 02:24 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik denk dat scanman dan terugkomt om ons allemaal uit te lachen
Ben er ook net hoor, maar zit alleen nog zo af en toe mijn gal te spugen over een bepaald persoon aangezien elk woord dat ik aan dat persoon vuil maak eigenlijk 1 teveel isquote:Op dinsdag 20 december 2005 02:21 schreef F4iTH het volgende:
Eventjes 3 topics teruggelezen. Damn jullie hebben ook niets boeiends te vertellen zeg. Bijna niets over BB maar wel veel smilies (vooral de, veel geslijm dus).
haha, 3 topics teruglezen is dan wel weer grappigquote:Op dinsdag 20 december 2005 02:21 schreef F4iTH het volgende:
Hmmm, ik vind de songtekst van Snuitje niet.. .Jammer...quote:Op dinsdag 20 december 2005 02:20 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Tot onze spijt zijn de Surprise stables niet afgebrand zo wel hadden we Ralph er op gezet om de brand te bedwingen
Lies wil haar eigen zaak beginnen met haar pa, uitvaart verzekeringen of zo ???quote:Op dinsdag 20 december 2005 02:22 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Erghhhhh... een verzorgende-C ofzo![]()
Je zult Lieske toch op bezoek hebben als je al stervende bent.... Oei![]()
Nou valt er ook niet veel meer te vertellen over de bewoners op dit moment.quote:Op dinsdag 20 december 2005 02:21 schreef F4iTH het volgende:
Adviesbureau, dacht ik of iets anders vaagsquote:Op dinsdag 20 december 2005 02:27 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Lies wil haar eigen zaak beginnen met haar pa, uitvaart verzekeringen of zo ???
quote:Op dinsdag 20 december 2005 02:24 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Maakt je leidensweg wel korter, dan trek je zelf de stekker dr wel uit![]()
![]()
![]()
staat gewoon op vindicat kazaaquote:Op dinsdag 20 december 2005 02:27 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Hmmm, ik vind de songtekst van Snuitje niet.. .Jammer...
ojee, zie je het voor jequote:Op dinsdag 20 december 2005 02:28 schreef Morwen het volgende:
Adviesbureau, dacht ik of iets anders vaags![]()
Haaaaiquote:Op dinsdag 20 december 2005 02:24 schreef Morwen het volgende:
[..]
Eh, jullie![]()
Ik ben onwijs ontopic hoor![]()
Hoi trouwens![]()
![]()
Advies laat mij (Lieske) ff 3 uur aan je bed zitten en het verkort je leiden dus de kosten, goed advies toch, neem ik Eva mee nog beter verkort je lieden met de helftquote:Op dinsdag 20 december 2005 02:28 schreef Morwen het volgende:
[..]
Adviesbureau, dacht ik of iets anders vaags![]()
Das minder, besmettelijk? *holt preventief wegquote:Op dinsdag 20 december 2005 02:29 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Haaaai![]()
Ok, 'jullie' exclusief Morwen uiteraard.![]()
Ik had eigenlijk een nachtdienst maar ben 'ziek' naar huis gegaan.
foei maar haiquote:Op dinsdag 20 december 2005 02:29 schreef F4iTH het volgende:
[..]
Haaaai![]()
Ok, 'jullie' exclusief Morwen uiteraard.![]()
Ik had eigenlijk een nachtdienst maar ben 'ziek' naar huis gegaan.
Zelfmoordwens? Praat eens met ons Lies, zij lult U onvermoed den kling over....quote:Op dinsdag 20 december 2005 02:27 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Lies wil haar eigen zaak beginnen met haar pa, uitvaart verzekeringen of zo ???
Als ik een terminale ziekte heb en Lieske en Eva komen aan mijn bed zitten neem ik ter plekke het besluit tot euthenasiequote:Op dinsdag 20 december 2005 02:30 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
Advies laat mij (Lieske) ff 3 uur aan je bed zitten en het verkort je leiden dus de kosten, goed advies toch, neem ik Eva mee nog beter verkort je lieden met de helft![]()
Oeh, bah...quote:Op dinsdag 20 december 2005 02:28 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
[..]
staat gewoon op vindicat kazaa![]()
De heilige maagd Lies wacht op u aan de andere kant en dan met ducktape over haar mondquote:Op dinsdag 20 december 2005 02:32 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Zelfmoordwens? Praat eens met ons Lies, zij lult U onvermoed den kling over....
Is ook wel zo. Maar op de een of andere manier, veranderen de topics van Wickedangel altijd in slowchattopics met heeeeel veel smilies. Aangezien ik er heilig in geloof dat toeval niet bestaat moeten we de reden dus toch bij de betreffende topicstarter zoeken.quote:Op dinsdag 20 december 2005 02:27 schreef Lamon het volgende:
[..]
Nou valt er ook niet veel meer te vertellen over de bewoners op dit moment.
Ik denk dat iedereen zijn tijd uitzit, voor de camera tot achter het tv-scherm.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |