abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_2208444
Waar zijn jullie mensen! Er komen een heeeeleboel leuke dingetjes aan
pi_2208487
Echt fan is een groot woord, maar vind hun muziek wel leuk
If you fear for the morality of your wives, educat. of your childr., the solidarity of your armchairs, privatized prisons, factory farms and the secu. of the state...then you are right. But what can you do?You are rotten, and the fire has been lit
pi_2208646
Vroeger in de tijd van Siamese Dreams was ik fan. heb ze toen nog live gezien op Werchter meen ik. Billy Corgan heeft trouwens pas geleden nog wat met New Order gedaan.
New Order vind ik beter persoonlijk, maar ook totaal niet met de Pumpkins te vergelijken.
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
  zaterdag 17 november 2001 @ 00:12:34 #4
13973 ranja
image means nothing
pi_2208704
Ik heb de lp van Gish, wil Siamese dream nog een keer kopen en dan vind ik het wel genoeg. Dus fan... neuh... niet helemaal...
pi_2208949
Ik heb wel wat cdz .... allemaal eigenlijk geloof ik Smashing Pumpkins zijn oke.
Fuck damnation, man! Fuck redemption! We are God's unwanted children? So be it!
  zaterdag 17 november 2001 @ 00:42:20 #6
2890 Zanderrr
A Face Made For Radio
pi_2209025
Vond ze vroeger wel koel, maar na Melon Collie... hebben ze imo geen goede plaat meer gemaakt.
"You fear Jazz. You fear the lack of rules, the lack of boundaries"
pi_2210700
Ik geloof dat de nieuwe band van Billy "Swan" en er zou aan nieuw materiaal gewerkt worden.... das fijn!
Aldus.
pi_2214019
Hmm niet veel SP fans boehoeoe
Ok.
Er komt 20 november (dinsdag) een Greatest Hits CD + DVD uit, de single "Untitled" (de afscheidssingle) ligt nu al in de winkels.
Zwan is inderdaad de nieuwe band van Billy en Jimmy, zie www.zwanmusic.com en http://www.zwanmusic.net. Ze hebben gister hun eerste show gespeeld, bootlegs volgen nog..
James en Mellisa (Auf der Mauer) hebben met ook een nieuwe band opgericht, weet de naam niet meer..
Er komt ook nog een DVD van het allerlaatste concert in de Cabaret Metro!
pi_2214145
Tja en zij zijn niet de enige die met een Greatest Hits Cd op de markt gaan komen. Er komen ook Greatest Hits cd's aan van: Green Day,Ocean Colour scene, All Saints,Snoop Dogg, Diana Ross,Pink Floyd, Busta rhymes, The Cure, al dan niet vergezeld van een DVD. Tja de feestdagen kome er weer aan he

bron: Oor

I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
pi_2216701
Ik heb ze de Smashing Pumpkins nog live gezien in de Effenaar in Eindhoven. Dat was in 1991, toen waren ze nog erg onbekend en eigenlijk vond ik het concert bar slecht.
Later begon het er wat meer op te lijken, maar live klinkt die zanger nog steeds beroerd.....
Ich möchte ein Eisbär sein im kalten Polar, dann müßte ich nicht mehr schrei'n, alles wär' so klar.
  vrijdag 11 januari 2002 @ 10:59:22 #11
3878 Vork
Manisch creatief
pi_2780173
*schop*
ze zijn er nog hoor
  vrijdag 11 januari 2002 @ 11:00:47 #12
14989 Yo-L
I'll Keep Digging
pi_2780187
Tip voor wie nog wat albums mist:

Bij de plato liggen een boel SP albums te koop voor 25/30 piek geloof ik... (zo te zien waren die nog niet op de euro overgegaan)

Zelfs Mellon Collie was 30 geloof ik, dus das niet heel duur voor toch 'n paar goeie cd's

Till I Feel Something!
pi_2780229
Heb hun albums en heb ze een keer gezien op Pinkpop. Dus ik beschouw mezelf als een redelijke fan. Jammer dat ze uit elkaar zijn.
  vrijdag 11 januari 2002 @ 11:10:18 #14
15223 roelio
lieffffffffffff!!!!!!!!!!!!!!
pi_2780263
fan? groot woord wel drie letters

heb bijna alle platen en een stuk of wat keren live gezien, erg goede band maar als ze nu nog bijmekaar waren dan had ik niet veel goeds van verwacht, de echte power was er al een tijdje uit vind ik.

fav/songs:
- rhinoceros
- i am one
- thru the eyes of ruby
- bwbw
- mayonaise

[url=http://www.qotsa.com]Queens Of The Stone Age[/url]
  vrijdag 11 januari 2002 @ 11:12:26 #15
14265 NaughtyAngel
Stand inside your love
pi_2780287
ik heb zelfs voor de originele mellon collie 8,59 (euro)betaald, was geloof ik een foutje van de winkel.... zo goedkoop lijkt me wel erug sterk maar goed mooi mazzel

Ik heb nu op het moment bijna alle tot nu toe uitgegeven cd's van The Pumpkins. Pas heb ik rotten appels nog gekocht, die vind ik trouwens ook goed. En zijn er ook nog mensen in bezit van Machina II?

Verder heb ik ook al muziek gehoord van "Zwan", het is echt Billy wie zingt, je herkent hem duidelijk maar het is gewoon niet meer zoals eerder. Ik vind tot zover ik gehoord heb The Pumpkins echt beter. Ben trouwens wel erg benieuwd naar de band van James en Mellisa......

You only know what you have got, when it is gone away
  vrijdag 11 januari 2002 @ 11:14:52 #16
14265 NaughtyAngel
Stand inside your love
pi_2780305
Heeft er iemand eigenlijk nog het solo album dat James Iha ooit maakte in zijn bezit?
Mijn top 3 (ook al is het moeilijk om uit te kiezen):
1) Mayonaise
2) Zero
3) Ugly
Ach een echte top 3 kan ik toch niet maken.... de ene keer luister ik iedere keer naar deze nummers en dan weer naar anderen. Ligt maar net aan mijn bui
  vrijdag 11 januari 2002 @ 11:22:20 #17
15223 roelio
pi_2780366
nee geen soloplaten van james iha hier maar ik vind die ene die ik ken (gele voorkant ofzo?) niet echt spectaculair, kan gewoon niet wennen aan zijn vox als lead vocalist

machina II op CD-R, best een mooi plaat. Toch vind ik ze de laatste albums lichtjes over-the-top, prefer the old work... Zwan is best leuk maar de stem van BC zal altijd aan de Pumpkins verbonden blijven...

Wat is Melissa (ex-Hole) tegenwoordig aan het doen eigenlijk?

pi_2780406
Ik ben nog steeds Smashing Pumpkins Fan !!!

Billy Corgan Rulezzz !

vrijdag 11 januari 2002 @ 11:33:48 #19
14265 NaughtyAngel
Stand inside your love
pi_2780467
Trouwens het nummer Believe van the Pumpkins is toch ook gezongen door James Iha? Vind ik een mooi nummer....
  vrijdag 11 januari 2002 @ 11:35:36 #20
15223 roelio
pi_2780484
hmmm ff de text opzoeken want ik kan zo niet bedenken wel nummer dat is

edit: geen idee welk nummer het is, thuis maar weer eens luisteren

pi_2780904
Ik heb de Smashing Pumpkins nog gezien op Torhout in '97, in hun Mellon Collie tour. Wat een show! Dat was echt het meest indrukwekkende optreden dat ik ooit heb gezien.. Het jaar daarna heb ik ze ook op Pinkpop gezien, maar daar vond ik niets aan. Adore was toen uit, endat vond ik ook niet echt een goede CD.
Genoeg is genoeg, wat jullie allemaal bezighoudt is al droevig genoeg!
pi_2780953
quote:
Op vrijdag 11 januari 2002 11:00 schreef Yo-L het volgende:
Tip voor wie nog wat albums mist:

Bij de plato liggen een boel SP albums te koop voor 25/30 piek geloof ik... (zo te zien waren die nog niet op de euro overgegaan)

Zelfs Mellon Collie was 30 geloof ik, dus das niet heel duur voor toch 'n paar goeie cd's

Uhm... ik ga zo ff naar de plato...

Ennuh... Ik vin Machina: the machines of god
errug stoer... (das ook de enige die ik heb)
Maar nu ze bij de plato in de aanbieding zijn ga ik maar es shoppen denk ik

En die dvd willik ook!!

pi_2781109
quote:
Op zaterdag 17 november 2001 16:09 schreef nozem het volgende:
Tja en zij zijn niet de enige die met een Greatest Hits Cd op de markt gaan komen. Er komen ook Greatest Hits cd's aan van: All Saints,Snoop Dogg,Busta rhymes, al dan niet vergezeld van een DVD. Tja de feestdagen kome er weer aan he

bron: Oor

Greatest Hits?? Zullen wel lege cd's zijn dan.
Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life's about
  vrijdag 11 januari 2002 @ 12:42:52 #24
16443 T_R_I_P
PROUD OF BRASIL
pi_2781134
quote:
Op vrijdag 11 januari 2002 12:39 schreef Metal_Mart het volgende:

[..]

Greatest Hits?? Zullen wel lege cd's zijn dan.

Nou nou, dat valt best wel mee hoor. De laatste tijd is het alleen echt niet super meer. Maar ga nou niet zeggen dat er op Gish, Siamese Dream en Mellon Collie geen goede nummers staan
"Statistics are like bikinis, what they reveal is suggestive but what they conceal is vital"
pi_2781245
quote:
Op vrijdag 11 januari 2002 12:42 schreef T_R_I_P het volgende:

[..]

Nou nou, dat valt best wel mee hoor. De laatste tijd is het alleen echt niet super meer. Maar ga nou niet zeggen dat er op Gish, Siamese Dream en Mellon Collie geen goede nummers staan

Ik bedoelde de artiesten die ik 'ge-quote' had. Hoewel ik SP niet gaaf vind, weet ik wel hun muziek te waarderen.
Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life's about
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')