bron: Oor
Bij de plato liggen een boel SP albums te koop voor 25/30 piek geloof ik... (zo te zien waren die nog niet op de euro overgegaan)
Zelfs Mellon Collie was 30 geloof ik, dus das niet heel duur voor toch 'n paar goeie cd's
heb bijna alle platen en een stuk of wat keren live gezien, erg goede band maar als ze nu nog bijmekaar waren dan had ik niet veel goeds van verwacht, de echte power was er al een tijdje uit vind ik.
fav/songs:
- rhinoceros
- i am one
- thru the eyes of ruby
- bwbw
- mayonaise
Ik heb nu op het moment bijna alle tot nu toe uitgegeven cd's van The Pumpkins. Pas heb ik rotten appels nog gekocht, die vind ik trouwens ook goed. En zijn er ook nog mensen in bezit van Machina II?
Verder heb ik ook al muziek gehoord van "Zwan", het is echt Billy wie zingt, je herkent hem duidelijk maar het is gewoon niet meer zoals eerder. Ik vind tot zover ik gehoord heb The Pumpkins echt beter. Ben trouwens wel erg benieuwd naar de band van James en Mellisa......
machina II op CD-R, best een mooi plaat. Toch vind ik ze de laatste albums lichtjes over-the-top, prefer the old work... Zwan is best leuk maar de stem van BC zal altijd aan de Pumpkins verbonden blijven...
Wat is Melissa (ex-Hole) tegenwoordig aan het doen eigenlijk?
edit: geen idee welk nummer het is, thuis maar weer eens luisteren
quote:Uhm... ik ga zo ff naar de plato...
Op vrijdag 11 januari 2002 11:00 schreef Yo-L het volgende:
Tip voor wie nog wat albums mist:Bij de plato liggen een boel SP albums te koop voor 25/30 piek geloof ik... (zo te zien waren die nog niet op de euro overgegaan)
Zelfs Mellon Collie was 30 geloof ik, dus das niet heel duur voor toch 'n paar goeie cd's
Ennuh... Ik vin Machina: the machines of god
errug stoer... (das ook de enige die ik heb)
Maar nu ze bij de plato in de aanbieding zijn ga ik maar es shoppen denk ik
En die dvd willik ook!!
quote:Greatest Hits?? Zullen wel lege cd's zijn dan.
Op zaterdag 17 november 2001 16:09 schreef nozem het volgende:
Tja en zij zijn niet de enige die met een Greatest Hits Cd op de markt gaan komen. Er komen ook Greatest Hits cd's aan van: All Saints,Snoop Dogg,Busta rhymes, al dan niet vergezeld van een DVD. Tja de feestdagen kome er weer aan hebron: Oor
quote:Nou nou, dat valt best wel mee hoor. De laatste tijd is het alleen echt niet super meer. Maar ga nou niet zeggen dat er op Gish, Siamese Dream en Mellon Collie geen goede nummers staan
Op vrijdag 11 januari 2002 12:39 schreef Metal_Mart het volgende:[..]
Greatest Hits?? Zullen wel lege cd's zijn dan.
quote:
Op vrijdag 11 januari 2002 12:42 schreef T_R_I_P het volgende:[..]
Nou nou, dat valt best wel mee hoor. De laatste tijd is het alleen echt niet super meer. Maar ga nou niet zeggen dat er op Gish, Siamese Dream en Mellon Collie geen goede nummers staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |