Volgens mij zit jij nog vast in je kast....quote:Op dinsdag 20 december 2005 00:25 schreef Woutey het volgende:
[..]
maar ik heb een vriendin!!!![]()
![]()
![]()
hoe moet het dan verder?![]()
Ja graag, wil graag mn trauma verwerken en dit schokkende beeld een plaatsje geven.quote:
De echte vraag is hier waarom je zo geobsedeerd bent met het masturberen van je broertje dat je er een topic over opent en een hele schets van maakt.quote:Op dinsdag 20 december 2005 00:18 schreef Woutey het volgende:
Oej, een broertje naaien tijdens het masturberen was leuk, is leuk, en zal altijd leuk blijven.
"wat doe je?" "uhhh"
en dan de deken wegtrekken, is altijd grappig.
Maar wat doet die smeerbeer deze keer? Hij heb die kat nog gewoon op zn bed liggen, nog geen 20 cm van z'n pik af.
goorlap![]()
edit: zo dus:
[afbeelding]
wil je dat écht weten?quote:Op dinsdag 20 december 2005 21:20 schreef MiRRoRMaN het volgende:
De echte vraag is hier waarom je zo geobsedeerd bent met het masturberen van je broertje dat je er een topic over opent en een hele schets van maakt.
quote:Op dinsdag 20 december 2005 21:11 schreef Lieke_K het volgende:
[..]
Ja graag, wil graag mn trauma verwerken en dit schokkende beeld een plaatsje geven.
![]()
die jongen wilde gewoon weten hoe het nou was om een keer klaar te komen met een poes in de buurtquote:Op dinsdag 20 december 2005 00:18 schreef Woutey het volgende:
Oej, een broertje naaien tijdens het masturberen was leuk, is leuk, en zal altijd leuk blijven.
"wat doe je?" "uhhh"
en dan de deken wegtrekken, is altijd grappig.
Maar wat doet die smeerbeer deze keer? Hij heb die kat nog gewoon op zn bed liggen, nog geen 20 cm van z'n pik af.
goorlap![]()
edit: zo dus:
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 20 december 2005 00:25 schreef Xebrozius het volgende:
Ook prettig... wakker worden omdat de kat aan je eikel likt hangt
Dat zegt toch heel wat denk ik. Ik bedoel iedereen rukt en vingert, dus wat is het probleem?quote:Op dinsdag 20 december 2005 22:51 schreef ToYDoLL het volgende:
schokkend genoeg is dit niet eens het eerste topic wat hij over zijn rukkende broertje plaatst
Laat je vriendin eens een keertje die 2 topics lezen en alles, en dan een reactie plaatsen, ben wel benieuwd hoe ze dan over je denkt
quote:
ik geloof dat die bever die een boom op z'n harses gekregen heeft er erger uit zag!quote:Op donderdag 22 december 2005 00:00 schreef Lieke_K het volgende:
Dat is de engste bever die ik ooit gezien heb!![]()
Iemand zou die kat ergens bij jou naar binnen moeten schuiven... Dit is de eerste keer dat ik een post van je zie, maar je irriteerd me nu al mateloos. Vervelend pismenneke.quote:Op dinsdag 20 december 2005 00:26 schreef Woutey het volgende:
[..]
ik kijk toch niet direct naar zn pik, ik wil gewoon weten of hij aan t trekken is. en ik weet dat hij zich dan kut voelt omdat ik hem dan weer ga chanteren.
die krijgt de eerst volgende maanden z'n headset niet terug. mihhahaha
Tja, in de closet homo.quote:Op dinsdag 20 december 2005 00:26 schreef Woutey het volgende:
ik wil gewoon weten of hij aan t trekken is
Maar daarna wel?quote:ik kijk toch niet direct naar zn pik
Ja, en je broertje wou ook wat kwijt bij die katquote:Op dinsdag 20 december 2005 00:30 schreef Woutey het volgende:
[..]
Zeker, maar bij haar kan ik alles kwijt. En ze gromt zo lief als ik haar kus.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |