Hééé....de vrolijke noot is er ook weer.quote:
In diepe aanbidding buig ik mij nederig 'omhoog' voor het PC eendje: spetterend begroet hij mij en ik word: NATquote:
lekker boeiendquote:Op dinsdag 20 december 2005 00:53 schreef PC eend het volgende:
[..]
Luister jij wel eens
Ik zei niet zwaaien
ik zei het misschien niet, maar bedoelde het wel![]()
Klus jij bij dan??quote:Op dinsdag 20 december 2005 00:56 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
En wat zie je? Dat je plafond nodig moet worden gewit?
Had ik het tegen jouquote:Op dinsdag 20 december 2005 01:01 schreef Coos het volgende:
[..]
Klus jij bij dan??
Bij mij kan je komen witten hoor.
Dan zallìk jau sàhzûh.![]()
Coosquote:Op dinsdag 20 december 2005 00:59 schreef Coos het volgende:
[..]
Hééé....de vrolijke noot is er ook weer.![]()
Ik wel.quote:
quote:Op dinsdag 20 december 2005 01:04 schreef I_doubt het volgende:
01:00 uur
Het BB kwartet heeft de strijd met de dag opgegeven.
Ze slapen, of pretenderen te slapen.
Zelfs de doden zijn actiever.
Ik ben angstaanjagend geïrriteerd door het bijna apathisch nachtgedrag van dit viertal.
quote:Op dinsdag 20 december 2005 00:59 schreef I_doubt het volgende:
[..]
In diepe aanbidding buig ik mij nederig 'omhoog' voor het PC eendje: spetterend begroet hij mij en ik word: NAT
Zet die loopband er maar in jongensquote:Op dinsdag 20 december 2005 01:04 schreef I_doubt het volgende:
Ik ben angstaanjagend geïrriteerd door het bijna apathisch nachtgedrag van dit viertal.
quote:Op dinsdag 20 december 2005 01:05 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik wel.![]()
Er is hier ook niet veel te doen dus lijkt het mij beter dat ik mijn zonden van het weekend nog even ga overdenken en weg mediteer voordat ik ga slapen.![]()
O ja,![]()
Succesquote:Op dinsdag 20 december 2005 01:05 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik wel.![]()
Er is hier ook niet veel te doen dus lijkt het mij beter dat ik mijn zonden van het weekend nog even ga overdenken en weg mediteer voordat ik ga slapen.![]()
O ja,![]()
quote:Op dinsdag 20 december 2005 01:04 schreef I_doubt het volgende:
Gil niet zo, viswijf!!!quote:
Hoe later de avond...quote:Op dinsdag 20 december 2005 01:07 schreef Lamon het volgende:
Ben ik nou net te laat voor een discussie over de GOD van de Nederlandse muziek?
Ik heb toevallig net "Ik drink" opstaan.
Tja, Melke is er niet, dus wie is nu mijn pispaal?quote:Op dinsdag 20 december 2005 01:08 schreef Coos het volgende:
[..]
Gil niet zo, viswijf!!!![]()
maar voor een klein relletje wil ik nog wel een half uurtje opblijven![]()
Truste FBquote:Op dinsdag 20 december 2005 01:08 schreef Foreverblue het volgende:
Ja, ik kruip er ook maar eens op tijd in... slaap lekker allemaal
O dan heb ik zeker weer wat gemist.quote:Op dinsdag 20 december 2005 01:09 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Tja, Melke is er niet, dus wie is nu mijn pispaal?![]()
Je mag mij wel nemenquote:Op dinsdag 20 december 2005 01:09 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Tja, Melke is er niet, dus wie is nu mijn pispaal?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |