Haha. Ik heb 'm pakweg 15 jaar geleden nog eens live gezien en toen kwam hij er al niet meer uit. Het was tenenkrommendquote:Op dinsdag 20 december 2005 00:41 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
En hij niet onder de plak zat bij Liesbeth
Voor alle fansquote:Op dinsdag 20 december 2005 00:44 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Haha. Ik heb 'm pakweg 15 jaar geleden nog eens live gezien en toen kwam hij er al niet meer uit. Het was tenenkrommend![]()
Ik wordt bang van jouquote:Op dinsdag 20 december 2005 00:45 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Links Joop Admiraal, rechts Kitty Courbois.
Ik weet iets beters:quote:Op dinsdag 20 december 2005 00:45 schreef PC eend het volgende:
Ze gaan weer slapen dus ik ben er weer![]()
Waag het eens te zwaaien![]()
quote:Op dinsdag 20 december 2005 00:45 schreef PC eend het volgende:
Jaaaa hij gaat wegquote:Op dinsdag 20 december 2005 00:45 schreef PC eend het volgende:
Nee, die weet ik al.quote:Op dinsdag 20 december 2005 00:42 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik lees net op Google dat hij van '67 tot '77 burgemeester was, dus daar moet ik iets van hebben meegekregen. Zit je naar mijn leeftijd te vissen?![]()
quote:Op dinsdag 20 december 2005 00:47 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Zo ziet de whiskey drinkende Roel er over 5 jaar ook uit![]()
Jij bent een oplettend studentjequote:Op dinsdag 20 december 2005 00:46 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Nee, die weet ik al.
Ik absorbeer informatie en gooi het er weer uit: wie het op wil pakken, pakke het.
De rest kan het deleten.
Heeeeeeeeeeeeej je bent er weer ?quote:Op dinsdag 20 december 2005 00:45 schreef PC eend het volgende:
He, u hierquote:
Owwww... verlepte rozen. Ik heb zin om een potje te gaan jankenquote:
Die trekt hem nog wel eens uit het verzorgingstehuis, alleen om haar eigen carriere op te vijzelenquote:Op dinsdag 20 december 2005 00:41 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
En hij niet onder de plak zat bij Liesbeth
De minder oplettende, dus vergeef mij de misstappen maarquote:
have funquote:Op dinsdag 20 december 2005 00:49 schreef Morwen het volgende:
[..]
He, u hier![]()
Ik zit Fame en de reguliere te kijken, mannetje erbij, kat op schoot. Ben er zo weer helemaal![]()
Niet alleen de drank, hoor...quote:Op dinsdag 20 december 2005 00:46 schreef White_Pearl het volgende:
De drank heeft ramses kapot gemaakt, maar sommige liedjes waren![]()
Dat is liev, in welke vorm?quote:Op dinsdag 20 december 2005 00:49 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik ben bezig met een ode aan Ramses
Dus schreeuw het uit over de daken, niets met anderen te maken als je huiltquote:Op dinsdag 20 december 2005 00:49 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Owwww... verlepte rozen. ik heb zin om een potje te gaan janken![]()
![]()
En bedankt heh, zit ik hier heel lief naar beneden te scrollenquote:
Daar zou ik, en ik denk, ik niet alleen buitengewoon geïnteresseerd in zijn.quote:Op dinsdag 20 december 2005 00:49 schreef PC eend het volgende:
[..]
Die trekt hem nog wel eens uit het verzorgingstehuis, alleen om haar eigen carriere op te vijzelen
Ik ben bezig met een ode aan Ramses
Luister jij wel eensquote:Op dinsdag 20 december 2005 00:49 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Heeeeeeeeeeeeej je bent er weer ?![]()
Die mensen aan het hek enzo buiten waren wel grappig trouwens![]()
Meteen BB weer over de rooie dat bewoners naar binnen moesten
quote:Op dinsdag 20 december 2005 00:51 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Ikdacht dat Nathalie er al uit was![]()
quote:Op dinsdag 20 december 2005 00:51 schreef Bartoli het volgende:
[..]
dat je die durft te maken Muerte
![]()
quote:Op dinsdag 20 december 2005 00:52 schreef Morwen het volgende:
[..]
En bedankt heh, zit ik hier heel lief naar beneden te scrollen![]()
En wat zie je? Dat je plafond nodig moet worden gewit?quote:
Toch ben je wel een kanjertje hoorquote:
Kijk es omhoogquote:Op dinsdag 20 december 2005 00:52 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Daar zou ik, en ik denk, ik niet alleen buitengewoon geïnteresseerd in zijn.
A dirty mind...quote:Op dinsdag 20 december 2005 00:56 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Want dan word je lekker.................................![]()
Hééé....de vrolijke noot is er ook weer.quote:
In diepe aanbidding buig ik mij nederig 'omhoog' voor het PC eendje: spetterend begroet hij mij en ik word: NATquote:
lekker boeiendquote:Op dinsdag 20 december 2005 00:53 schreef PC eend het volgende:
[..]
Luister jij wel eens
Ik zei niet zwaaien
ik zei het misschien niet, maar bedoelde het wel![]()
Klus jij bij dan??quote:Op dinsdag 20 december 2005 00:56 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
En wat zie je? Dat je plafond nodig moet worden gewit?
Had ik het tegen jouquote:Op dinsdag 20 december 2005 01:01 schreef Coos het volgende:
[..]
Klus jij bij dan??
Bij mij kan je komen witten hoor.
Dan zallìk jau sàhzûh.![]()
Coosquote:Op dinsdag 20 december 2005 00:59 schreef Coos het volgende:
[..]
Hééé....de vrolijke noot is er ook weer.![]()
Ik wel.quote:
quote:Op dinsdag 20 december 2005 01:04 schreef I_doubt het volgende:
01:00 uur
Het BB kwartet heeft de strijd met de dag opgegeven.
Ze slapen, of pretenderen te slapen.
Zelfs de doden zijn actiever.
Ik ben angstaanjagend geïrriteerd door het bijna apathisch nachtgedrag van dit viertal.
quote:Op dinsdag 20 december 2005 00:59 schreef I_doubt het volgende:
[..]
In diepe aanbidding buig ik mij nederig 'omhoog' voor het PC eendje: spetterend begroet hij mij en ik word: NAT
Zet die loopband er maar in jongensquote:Op dinsdag 20 december 2005 01:04 schreef I_doubt het volgende:
Ik ben angstaanjagend geïrriteerd door het bijna apathisch nachtgedrag van dit viertal.
quote:Op dinsdag 20 december 2005 01:05 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik wel.![]()
Er is hier ook niet veel te doen dus lijkt het mij beter dat ik mijn zonden van het weekend nog even ga overdenken en weg mediteer voordat ik ga slapen.![]()
O ja,![]()
Succesquote:Op dinsdag 20 december 2005 01:05 schreef Coos het volgende:
[..]
Ik wel.![]()
Er is hier ook niet veel te doen dus lijkt het mij beter dat ik mijn zonden van het weekend nog even ga overdenken en weg mediteer voordat ik ga slapen.![]()
O ja,![]()
quote:Op dinsdag 20 december 2005 01:04 schreef I_doubt het volgende:
Gil niet zo, viswijf!!!quote:
Hoe later de avond...quote:Op dinsdag 20 december 2005 01:07 schreef Lamon het volgende:
Ben ik nou net te laat voor een discussie over de GOD van de Nederlandse muziek?
Ik heb toevallig net "Ik drink" opstaan.
Tja, Melke is er niet, dus wie is nu mijn pispaal?quote:Op dinsdag 20 december 2005 01:08 schreef Coos het volgende:
[..]
Gil niet zo, viswijf!!!![]()
maar voor een klein relletje wil ik nog wel een half uurtje opblijven![]()
Truste FBquote:Op dinsdag 20 december 2005 01:08 schreef Foreverblue het volgende:
Ja, ik kruip er ook maar eens op tijd in... slaap lekker allemaal
O dan heb ik zeker weer wat gemist.quote:Op dinsdag 20 december 2005 01:09 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Tja, Melke is er niet, dus wie is nu mijn pispaal?![]()
Je mag mij wel nemenquote:Op dinsdag 20 december 2005 01:09 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Tja, Melke is er niet, dus wie is nu mijn pispaal?![]()
Weinig zonden??quote:Op dinsdag 20 december 2005 01:05 schreef Coos het volgende:
..........Er is hier ook niet veel te doen dus lijkt het mij beter dat ik mijn zonden van het weekend nog even ga overdenken en weg mediteer voordat ik ga slapen.![]()
Dat hoeft echt niet hoor.quote:Op dinsdag 20 december 2005 01:08 schreef Foreverblue het volgende:
Ja, ik kruip er ook maar eens op tijd in... slaap lekker allemaal
Nietusquote:Op dinsdag 20 december 2005 01:10 schreef Lamon het volgende:
Ik zie weer waarom ik nooit aan hallo/gedag posts doe.
Jullie blijven bezig.
Nou snel danquote:Op dinsdag 20 december 2005 01:08 schreef Coos het volgende:
[..]
maar voor een klein relletje wil ik nog wel een half uurtje opblijven![]()
Ze claimde gisteren het openen van de 1000e slowchat, terwijl ze nog nooit een SC heeft geopend. Ik voelde me geprovoceerd en ben met pijl en boog achter haar aan gegaan. Het was een beetje akelig, maar ik heb er geen spijt van.quote:Op dinsdag 20 december 2005 01:10 schreef Coos het volgende:
[..]
O dan heb ik zeker weer wat gemist.
Samenvatting graag.![]()
Dat niet.quote:
quote:Op dinsdag 20 december 2005 01:10 schreef Lamon het volgende:
Jullie blijven bezig.
Haiquote:Op dinsdag 20 december 2005 01:10 schreef Sjet het volgende:
Goeienacht...
Watskebeurt? Ze liggen al op bed.......
SCHANDEquote:Op dinsdag 20 december 2005 01:12 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ze claimde gisteren het openen van de 1000e slowchat, terwijl ze nog nooit een SC heeft geopend. Ik voelde me geprovoceerd en ben met pijl en boog achter haar aan gegaan. Het was een beetje akelig, maar ik heb er geen spijt van.
Inmiddels hebben we afgesproken dat Cuall de 1000e gaat openen, als we dat halen tenminste.
quote:Op dinsdag 20 december 2005 01:13 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Jij bent veel te liev![]()
Hai Sjet![]()
Owww... jij bent veel te gemeen!!!!!!quote:Op dinsdag 20 december 2005 01:14 schreef Morwen het volgende:
[..]
Krijgen we dat weer
![]()
Ik ben NIET liev![]()
Sorry![]()
Wie is "ze"???quote:Op dinsdag 20 december 2005 01:12 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ze claimde gisteren het openen van de 1000e slowchat, terwijl ze nog nooit een SC heeft geopend. Ik voelde me geprovoceerd en ben met pijl en boog achter haar aan gegaan. Het was een beetje akelig, maar ik heb er geen spijt van.
Inmiddels hebben we afgesproken dat Cuall de 1000e gaat openen, als we dat halen tenminste.
Te ernstig....quote:Op dinsdag 20 december 2005 01:10 schreef Lamon het volgende:
Jullie blijven bezig.
Met alle liefdequote:Op dinsdag 20 december 2005 01:14 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Vraag maar een ban voor me aan, PC Eendje![]()
Dus ook van het toneel op "zwolsche wijze"?quote:Op dinsdag 20 december 2005 01:12 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Jahquote:Op dinsdag 20 december 2005 01:16 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Owww... jij bent veel te gemeen!!!!!!![]()
Ik heb een teken van niemand minder dan GOD nodigquote:Op dinsdag 20 december 2005 01:16 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Wie is "ze"???
En jij hebt geen spijt van je doodzonde??
Wat moet er gebeuren voordat jij berouw toont?
Wat moet er gebeuren alvorens jij je leven betert?
Wat moeten wij doen om jou dit in te laten zien.
Hoe en wat voor teken heb je nodig?
Help ons jou te helpen!
We hebben dit altijd voor je willen verbergen.quote:Op dinsdag 20 december 2005 01:17 schreef Coos het volgende:
Zou ik dan toch echt Altzheimer Light hebben??![]()
Ik heb niemand weggepest, heet ik APK of zo?quote:Op dinsdag 20 december 2005 01:17 schreef Coos het volgende:
[..]
Dus ook van het toneel op "zwolsche wijze"?![]()
IK WIL SCANMAN TERUG VOOR DE FINALE!!!!!!!
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |