Haha. Ik heb 'm pakweg 15 jaar geleden nog eens live gezien en toen kwam hij er al niet meer uit. Het was tenenkrommendquote:Op dinsdag 20 december 2005 00:41 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
En hij niet onder de plak zat bij Liesbeth
Voor alle fansquote:Op dinsdag 20 december 2005 00:44 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Haha. Ik heb 'm pakweg 15 jaar geleden nog eens live gezien en toen kwam hij er al niet meer uit. Het was tenenkrommend![]()
Ik wordt bang van jouquote:Op dinsdag 20 december 2005 00:45 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
![]()
Links Joop Admiraal, rechts Kitty Courbois.
Ik weet iets beters:quote:Op dinsdag 20 december 2005 00:45 schreef PC eend het volgende:
Ze gaan weer slapen dus ik ben er weer![]()
Waag het eens te zwaaien![]()
quote:Op dinsdag 20 december 2005 00:45 schreef PC eend het volgende:
Jaaaa hij gaat wegquote:Op dinsdag 20 december 2005 00:45 schreef PC eend het volgende:
Nee, die weet ik al.quote:Op dinsdag 20 december 2005 00:42 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik lees net op Google dat hij van '67 tot '77 burgemeester was, dus daar moet ik iets van hebben meegekregen. Zit je naar mijn leeftijd te vissen?![]()
quote:Op dinsdag 20 december 2005 00:47 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Zo ziet de whiskey drinkende Roel er over 5 jaar ook uit![]()
Jij bent een oplettend studentjequote:Op dinsdag 20 december 2005 00:46 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Nee, die weet ik al.
Ik absorbeer informatie en gooi het er weer uit: wie het op wil pakken, pakke het.
De rest kan het deleten.
Heeeeeeeeeeeeej je bent er weer ?quote:Op dinsdag 20 december 2005 00:45 schreef PC eend het volgende:
He, u hierquote:
Owwww... verlepte rozen. Ik heb zin om een potje te gaan jankenquote:
Die trekt hem nog wel eens uit het verzorgingstehuis, alleen om haar eigen carriere op te vijzelenquote:Op dinsdag 20 december 2005 00:41 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
En hij niet onder de plak zat bij Liesbeth
De minder oplettende, dus vergeef mij de misstappen maarquote:
have funquote:Op dinsdag 20 december 2005 00:49 schreef Morwen het volgende:
[..]
He, u hier![]()
Ik zit Fame en de reguliere te kijken, mannetje erbij, kat op schoot. Ben er zo weer helemaal![]()
Niet alleen de drank, hoor...quote:Op dinsdag 20 december 2005 00:46 schreef White_Pearl het volgende:
De drank heeft ramses kapot gemaakt, maar sommige liedjes waren![]()
Dat is liev, in welke vorm?quote:Op dinsdag 20 december 2005 00:49 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik ben bezig met een ode aan Ramses
Dus schreeuw het uit over de daken, niets met anderen te maken als je huiltquote:Op dinsdag 20 december 2005 00:49 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Owwww... verlepte rozen. ik heb zin om een potje te gaan janken![]()
![]()
En bedankt heh, zit ik hier heel lief naar beneden te scrollenquote:
Daar zou ik, en ik denk, ik niet alleen buitengewoon geïnteresseerd in zijn.quote:Op dinsdag 20 december 2005 00:49 schreef PC eend het volgende:
[..]
Die trekt hem nog wel eens uit het verzorgingstehuis, alleen om haar eigen carriere op te vijzelen
Ik ben bezig met een ode aan Ramses
Luister jij wel eensquote:Op dinsdag 20 december 2005 00:49 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Heeeeeeeeeeeeej je bent er weer ?![]()
Die mensen aan het hek enzo buiten waren wel grappig trouwens![]()
Meteen BB weer over de rooie dat bewoners naar binnen moesten
quote:Op dinsdag 20 december 2005 00:51 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Ikdacht dat Nathalie er al uit was![]()
quote:Op dinsdag 20 december 2005 00:51 schreef Bartoli het volgende:
[..]
dat je die durft te maken Muerte
![]()
quote:Op dinsdag 20 december 2005 00:52 schreef Morwen het volgende:
[..]
En bedankt heh, zit ik hier heel lief naar beneden te scrollen![]()
En wat zie je? Dat je plafond nodig moet worden gewit?quote:
Toch ben je wel een kanjertje hoorquote:
Kijk es omhoogquote:Op dinsdag 20 december 2005 00:52 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Daar zou ik, en ik denk, ik niet alleen buitengewoon geïnteresseerd in zijn.
A dirty mind...quote:Op dinsdag 20 december 2005 00:56 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Want dan word je lekker.................................![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |