quote:Op dinsdag 20 december 2005 01:17 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik heb een teken van niemand minder dan GERT nodig![]()
Speakingquote:Op dinsdag 20 december 2005 01:17 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik heb een teken van niemand minder dan GOD nodig![]()
Heb ik toch nog een hartje weten los te peuterenquote:
IK OOK, SCANMAN, KOM TERUGquote:Op dinsdag 20 december 2005 01:17 schreef Coos het volgende:
[..]
IK WIL SCANMAN TERUG VOOR DE FINALE!!!!!!!
![]()
voor in de soepquote:Op dinsdag 20 december 2005 01:20 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Heb ik toch nog een hartje weten los te peuteren![]()
Lachen om je eigen grapjes is STOM.quote:
Alleen als je Lieske het persoonlijk zou laten vragen, zou ie misschien nog terugkomen, anders kan je het wel shaken volgens mij..quote:Op dinsdag 20 december 2005 01:17 schreef Coos het volgende:
IK WIL SCANMAN TERUG VOOR DE FINALE!!!!!!!
![]()
En een ban aanvraagquote:Op dinsdag 20 december 2005 01:20 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Heb ik toch nog een hartje weten los te peuteren![]()
Ligt aan de kilo'squote:Op dinsdag 20 december 2005 01:21 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
En btw, je bent gewoon jaloers.
Moet je doen, ik heb Cartwoman en haar man vanavond anders smakelijk laten lachen.quote:
Kunnen we haar niet in stukjes snijden en delenquote:Op dinsdag 20 december 2005 01:23 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik heb al nieuwe forumverkering: I Doubt![]()
Ik mis wel vaker wat.....quote:Op dinsdag 20 december 2005 01:24 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Joehoe ?? je mist een bericht enzo![]()
Als het tenminste een vrouw is, want daar heb ik mijn twijfels over.quote:Op dinsdag 20 december 2005 01:25 schreef Morwen het volgende:
[..]
Kunnen we haar niet in stukjes snijden en delen![]()
Boeit me niks, met deze streams wil ik iedereen wel "choppen"quote:Op dinsdag 20 december 2005 01:26 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Als het tenminste een vrouw is, want daar heb ik mijn twijfels over.
En een man is beter, toch
Je hebt mijn posts dus niet zo gevolgd?quote:Op dinsdag 20 december 2005 01:26 schreef Coos het volgende:
Maar dan moet je wel héél grappig zijn.
En ga je daar dan achter zitten?quote:Ik weet nog niet wat ik ga doen als BB afgelopen is. Misschien wel geraniums kopen.
Dat klinkt nou ook weer een beetje cru.quote:Op dinsdag 20 december 2005 01:28 schreef Morwen het volgende:
[..]
Boeit me niks, met deze streams wil ik iedereen wel "choppen"![]()
quote:Op dinsdag 20 december 2005 01:25 schreef Morwen het volgende:
[..]
Kunnen we haar niet in stukjes snijden en delen![]()
Er wordt aan mijn geslacht getwijfeld.quote:Op dinsdag 20 december 2005 01:26 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Als het tenminste een vrouw is, want daar heb ik mijn twijfels over.
En een man is beter, toch
HAHAHAHAHAHA.quote:Op dinsdag 20 december 2005 01:28 schreef Morwen het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 20 december 2005 01:29 schreef I_doubt het volgende:
[..]
[..]
Er wordt aan mijn geslacht getwijfeld.
Of willen jullie mij slachten , cq delen?
Jawél. Maar Live optreden is nog wat anders dan achter je toetsenbord.quote:Op dinsdag 20 december 2005 01:29 schreef Wickedangel het volgende:
Je hebt mijn posts dus niet zo gevolgd?![]()
precies............. fok the Roelsquote:Op dinsdag 20 december 2005 01:26 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik mis wel vaker wat.....
Who gives a fuck![]()
Hai wijffiequote:Op dinsdag 20 december 2005 01:30 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
avondjes, ben ik ook nog ffies.
*onderdruk zwaargevoel*
Het is in BB begonnen.quote:Op dinsdag 20 december 2005 01:28 schreef Morwen het volgende:
[..]
Nee en jaquote:Op dinsdag 20 december 2005 01:29 schreef I_doubt het volgende:
[..]
[..]
Plaats maar even een foto van je geslachtquote:Op dinsdag 20 december 2005 01:29 schreef I_doubt het volgende:
[..]
[..]
Ik ben er wel, maar verlaag me niet tot bepaalde niveau's. Ik vraag me sowieso af wat jouw probleem tov mij is. Je komt behoorlijk gefrustreerd over.quote:Op dinsdag 20 december 2005 01:09 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Tja, Melke is er niet, dus wie is nu mijn pispaal?![]()
Oh ja joh? Is het een schok als ik je vertel dat ik altijd zo geestig ben?quote:Op dinsdag 20 december 2005 01:31 schreef Coos het volgende:
[..]
Jawél. Maar Live optreden is nog wat anders dan achter je toetsenbord.![]()
Begint er op te lijkenquote:Op dinsdag 20 december 2005 01:31 schreef Coos het volgende:
[..]
Jawél. Maar Live optreden is nog wat anders dan achter je toetsenbord.![]()
Ik ga mijn excuus aanbieden, Melke. Het was akelig. Zal het niet meer doen.quote:Op dinsdag 20 december 2005 01:32 schreef melke het volgende:
[..]
Ik ben er wel, maar verlaag me niet tot bepaalde niveau's. Ik vraag me sowieso af wat jouw probleem tov mij is. Je komt behoorlijk gefrustreerd over.
Enne tot slot, ik jou pispaal? Haal je niet teveel in je hoofd
Prima, doe ik de rest wel in de schemering van de dagquote:Op dinsdag 20 december 2005 01:31 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Delen! Morwen overdag en ik 's nachts![]()
PcEend maak jij de sauzen, dan pak ik de chipsquote:Op dinsdag 20 december 2005 01:32 schreef melke het volgende:
[..]
Ik ben er wel, maar verlaag me niet tot bepaalde niveau's. Ik vraag me sowieso af wat jouw probleem tov mij is. Je komt behoorlijk gefrustreerd over.
Haiquote:Op dinsdag 20 december 2005 01:30 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
*onderdruk zwaargevoel*
Mot toch niet te lang meer durenquote:
In dat geval....quote:Op dinsdag 20 december 2005 01:33 schreef Morwen het volgende:
[..]
Hai![]()
Niks onderdrukken hoor, krijg je hoofdpijn van![]()
Nee, dat kan ik wel hebben.quote:Op dinsdag 20 december 2005 01:32 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Oh ja joh? Is het een schok als ik je vertel dat ik altijd zo geestig ben?![]()
He, melkequote:Op dinsdag 20 december 2005 01:32 schreef melke het volgende:
[..]
Hoi Dizzyquote:Op dinsdag 20 december 2005 01:30 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
*onderdruk zwaargevoel*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |