abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33562101
geweldig!

(ik weet 't, anna hoort hier nog niet thuis maar dat is ook een danseresje joh, ze draait er helemaal met romp & heupen bij, je lacht je rot!)
pi_33562325
O wat leuk Bix. Maak er eens een filmpje van!
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
pi_33562610
ga ik zeker doen! sorry offtopic maar joh ik was deze 'vakantie' zoooveel van plan, waaronder dat. maar eigenlijk was 't geen vakantie want G moest gewoon werken en kdv was dicht, dus ik ben alleen maar bezig geweest met 'zorgen', het gewone huishoudelijke werk (waarmee ik nogal achter lag ) en foto's uitzoeken (nog lang niet klaar mee. ).
pi_33563068
Maar met zorgen kan je toch ook filmpjes maken
Het voelt heerlijk!!!!
pi_33563372
nou de dagen hingen hier van de overstromende poepluiers aan elkaar. en verder veel bezoekjes gehad + afgelegd dus dan ben ik meer bezig met al die 'samen'spelende kinderen een beetje in 't gareel te houden dan dat ik aan de camera denk. sorry, nu maar weer ontopic. wat leuk dat janneke zo kan genieten van een kappersbezoek! heeft ze dat altijd al gehad? piet vindt 't eigenlijk alleen maar vervelend en engig.
pi_33563828
Hahahahaha je heb t echt druk gehad he! T was hier een wonder dat ik me camera een keer niet vergeten was bij de kapper. Jans vond de kapper vanaf t begin af aan fasinerend of hoe je dat ook schrijf. En Bo heeft het altijd wat eng gevonden,maar die wil wel altijd omdat ze het resultaat (ingevlochten glittertjes) heel leuk vind. Jans speelt ook altijd kapstertje met mij. Dan ben ik meestal wel wat plukken haar armer, maar ze vind het schitterend. Ik krijg dan alle speldjes in die ze maar heeft. Ze probeert dan ook elastiekjes en dat mislukt natuurlijk altijd. Ze doet ze dan heel slim om dr handje zoals ze mij dat ook ziet doen, pakt een pluk haar, trekt daar hard aan, doet dat elastiekje om die pluk en dan begint het gekluns. Ze friemelt wat, draait wat aan het elastiekje, kwijlt hier en daar, moppert wat en gooit er uiteindelijk nog maar een speldje in

[ Bericht 0% gewijzigd door jessie op 31-12-2005 09:44:01 ]
Het voelt heerlijk!!!!
  zaterdag 31 december 2005 @ 09:42:36 #157
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_33571535
Dat willen we ook wel op film zien Jessie!

Hebben jullie ook dat als je kind gevallen is, je soms gewoon niet weet waar je moet beginnen?
Jolie viel vanmorgen toen ze in d'r hobbelpaard wilde klimmen, voet vast eronder dus eerst maar bevrijd maar dan begint het brullen en er is bloed en waar in godsnaam kijk je dan het eerst naar? Bloedlip? Tand door de lip of is het gebeten tong? Kapotte knie? Elleboog? Troosten? Volgens mij kwam ik pas na tien minuten achter de ergste pijn, een grote bult bij d'r oog in de bij d'r wang.
  zaterdag 31 december 2005 @ 09:48:22 #158
30488 coolbabe
My little pwny
pi_33571588
Eerst kalmeren, er is dan toch al bloed en daar is niet zo veel meer aan te doen. Dan, na een paar minuutjes kijken waar het bloeden vandaan komt.
Als je in paniek aan je kind gata plukken raakt het zelf vaak nog meer in paniek waardoor het allemaal een groot drama wordt.
Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.
  zaterdag 31 december 2005 @ 09:52:13 #159
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_33571634
Oh ook geen paniek hoor maar gewoon niet weten waar je moet beginnen, dat vind ik altijd zo ingewikkeld. Waar kun je nog wat aan doen? en vooral wat kan je het beste als eerste bekijken. Dan is Jolie ook nog een 'kusje-erop'type als ze over de schrik heen is snikt ze met getuit mondje, auw auw kuje kuje? (kusje)
  zaterdag 31 december 2005 @ 09:56:58 #160
30488 coolbabe
My little pwny
pi_33571705
Ik kijk eigenlijk altijd eerst naar de mond en de ogen als een van de heren op het gelaat is gestuiterd.
Misschien kun je vragen aan Jolie waar ze pijn heeft, op deze leeftijd kunnen ze het vaak al aardig aangeven en dat scheelt je weer zoeken
Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.
  zaterdag 31 december 2005 @ 10:10:15 #161
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_33571897
Nee als ik dat vraag dan doet ze d'r sokken uit en zegt hiej! want daar wil ze kusjes want dat is grappig
  zaterdag 31 december 2005 @ 10:26:12 #162
30488 coolbabe
My little pwny
pi_33572134
Dan zal de pijn verder wel meevallen als ze nog grapjes kan maken
Van boven naar beneden nakijken dan maar? Als er echt serieus iets mis is merk je dat meestal meteen
  zaterdag 31 december 2005 @ 10:50:24 #163
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_33572512
Mjah ze ziet er nu zo uit. En er waren zeker twee tanden door de lip gegaan, dus dat ze grapjes kan maken vind ik ook bizar! maar ja misschien vind ik het er zieliger uitzien dan het eigenlijk is.
pi_33572591
Ohoh Joliebol toch En nu al zo koningsgezind ook
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_33572612
Vaak ziet het er idd erger uit dan dat het is. En idd het moeilijk te bedenken wat het eerst te doen. En zo te zien is ze het zelf al vergeten
  zaterdag 31 december 2005 @ 10:56:23 #166
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_33572625
Ja ik ben fan van het Koningshuis, wist je dat niet?
Boek heb ik een keer gewonnen, is Maxima on tour door Nederland. Jolie vindt het geweldige foto's, veel weiland, schapen, molens en mensen die je met opa kan aanspreken

[ Bericht 72% gewijzigd door Luchtbel op 31-12-2005 11:11:44 ]
  zaterdag 31 december 2005 @ 11:30:32 #167
30488 coolbabe
My little pwny
pi_33573365
Jeetje wat een harde is ze dan zeg
Als Jasper een velletje aan zijn nagel heeft schreeuwt hij al moord en brand
  zaterdag 31 december 2005 @ 13:02:02 #168
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_33576365
agossie jolie
hier kijk ik ook altijd eerst naar de lip dat is standaard als hij valt want hij klapt altijd door
want hij probeert zich te verzetten met zijn handen en klapt toch altijd met zijn gezicht op de grond
zo ook 2 de kerstdag hup dikke lip en bloeden
maar sins hij zo gevallen is toen der tijd bij de kwantum
met zo'n loeidikke lip
is hij altijd in paniek als het weer gebeurt
krijg hem dan haast niet stil
en het eerste wat hij zegt auw mijn tanden
maar jolie is dan echt een flinke meid zeg
pi_33579478
quote:
Op zaterdag 31 december 2005 10:50 schreef Luchtbel het volgende:
Mjah ze ziet er nu zo uit. En er waren zeker twee tanden door de lip gegaan, dus dat ze grapjes kan maken vind ik ook bizar! maar ja misschien vind ik het er zieliger uitzien dan het eigenlijk is.
Zelfs met een dik ook is het een mooi meisje
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
  zondag 1 januari 2006 @ 11:01:42 #170
24188 Belana
kloon van belana
pi_33597929
Liam wordt zo groot Hij gaat zo goed praten, hele zinnen komen er uit, net zei hij "jamma oke bank zitten" (hij noemt zichzelf jamma) ik ben zo trots
stormy waters...
sailin'
pi_33598003
quote:
Op zondag 1 januari 2006 11:01 schreef Belana het volgende:
Liam wordt zo groot Hij gaat zo goed praten, hele zinnen komen er uit, net zei hij "jamma oke bank zitten" (hij noemt zichzelf jamma) ik ben zo trots
  zondag 1 januari 2006 @ 11:15:57 #172
24188 Belana
kloon van belana
pi_33598027
en hij wilde nog wel een "obiebol"
stormy waters...
sailin'
pi_33598146
quote:
Op zondag 1 januari 2006 11:15 schreef Belana het volgende:
Heerlijk dat gebabbel

Djulian kent maar een paar dingen en sinds gisteren zegt hij als zijn fles leeg is leessjjj
Ik kan niet wachten tot hij meer gaat babbelen.
pi_33598170
quote:
Op zondag 1 januari 2006 11:15 schreef Belana het volgende:
aaaaah das lief

Als Morris z'n fles leeg is zegt ie: op
  zondag 1 januari 2006 @ 11:54:18 #175
24188 Belana
kloon van belana
pi_33598355
Liam is van de zomer begonnen met praten, dus toen ie 1,5 was en vanaf dat moment is ie heel hard gegaan. Hij was een late loper, maar praten heeft ie altijd al leuk gevonden. Hij zit nu ook in de box met zijn speelgoed te praten en daaraan hoor ik dan de enorme fantasie die hij heeft. Daar ben ik heel blij mee, omdat Nick zijn oudste zoon dat dus helemaal niet heeft en ik ben toch steeds bang geweest dat Liam hetzelfde zou hebben. (Ian wordt op dit moment onderzocht omdat ie ws toch een een of andere gedragstoornis heeft) de angst dat Liam dat ook zou hebben zit toch dieper dan ik dacht, maar het zit wel goed. We moeten hem alleen dwingen om zelf te spelen door hem in de box te zetten, buiten de box is ie alleen maar aan het rond rennen en stout aan het doen.
stormy waters...
sailin'
  zondag 1 januari 2006 @ 21:31:19 #176
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_33610493
heerlijk he dat praten ..
kyllian heeft ook zo'n geweldige fantasie
en hij vind het zo leuk als we daar in mee gaan .
zo had hij dus een poppetje maar die zag ik niet
nee zegt hij hij is ook heel erg klein en hij heet piet
hij wil jou een handje geven dus ik gaf hem een hand
ja en nu heeft piet honger ga jij een boterham voor hem maken?
en dan doe ik net alsof en dat vind hij helemaal geweldig
en ik ook
  zondag 1 januari 2006 @ 21:33:37 #177
24188 Belana
kloon van belana
pi_33610557
wat lief babyfeet
stormy waters...
sailin'
  zondag 1 januari 2006 @ 21:34:12 #178
24188 Belana
kloon van belana
pi_33610580
gaat het allemaal weer wat beter met kyllian? Die was een tijdje terug ook niet zo gezellig kan ik me herinneren?
stormy waters...
sailin'
pi_33610628
Ja ik zat pas nog aan je te denken over dat eten van van alles en nog wat. Hoe gaat het daarmee?
Het voelt heerlijk!!!!
  zondag 1 januari 2006 @ 21:43:20 #180
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_33610799
heel erg goed zelfs hij vraagt het ofdat het mag
ja echt waar en dan vraag ik waar heb je het vandaan ?
ja van de grond en dan zeg ik wat denk je zelf
nee dat mag niet moet ik de bak he dat is vies
en dan zeg ik goed zo schat
en als beloning krijgt hij soms een snoeppie
dus het gaat al stukken beter
alleen is het nu een bemoeialleke
hij geeft overal antwoord op ook al heb je het niet tegen hem
als je in gesprek bent heeft hij zijn antwoord ook al klaar
tis een eigenwijsje maar toch zo'n schatje
en geduld hebben ho maar maar dat komt vanzelf wel weer
en hij helpt zo graag toen ik zo'n last van mijn rug had hij komt alles brengen
en ik zei tegen hem voor de grap als jij nou eens de vaatwasser leeg haalt en het vieze spul er weer in doet
ja zei hij ok en en hij stond al op om het te doen
ik zo nee joh gekkie dat hoef jij niet te doen
toen was hij nog kwaad ook
hij is zo behulpzaam maar heeft er moeite mee dat hij nu vakantie heeft
elke morgen mag ik nu weer naar school mama
pi_33610866
He fijn dat dat nu beter gaat!!!
En wat een goedzakkie
Het voelt heerlijk!!!!
  zondag 1 januari 2006 @ 21:48:44 #182
24188 Belana
kloon van belana
pi_33610918
gelukkig gaat het beter babyfeet
stormy waters...
sailin'
pi_33616180
quote:
Op zondag 1 januari 2006 11:54 schreef Belana het volgende:
Liam is van de zomer begonnen met praten, dus toen ie 1,5 was en vanaf dat moment is ie heel hard gegaan. Hij was een late loper, maar praten heeft ie altijd al leuk gevonden. Hij zit nu ook in de box met zijn speelgoed te praten en daaraan hoor ik dan de enorme fantasie die hij heeft. Daar ben ik heel blij mee, omdat Nick zijn oudste zoon dat dus helemaal niet heeft en ik ben toch steeds bang geweest dat Liam hetzelfde zou hebben. (Ian wordt op dit moment onderzocht omdat ie ws toch een een of andere gedragstoornis heeft) de angst dat Liam dat ook zou hebben zit toch dieper dan ik dacht, maar het zit wel goed. We moeten hem alleen dwingen om zelf te spelen door hem in de box te zetten, buiten de box is ie alleen maar aan het rond rennen en stout aan het doen.
Twan het zoontje van mijn broer die over 9 dagen 1 word nam vandaag heel makkelijk de klanken van Djulian over. We moesten soms eerst kijken wie het zei want het was niet uit elkaar te houden!
Djulian praat niet tegen zijn speelgoed ondaks dat hij heel intensief kan spelen. Djen daarin tegen hield op met brabbelen als je de kamer weer in kwam, praten bij andere mensen deed ze dus niet. Als Djulian in bed ligt kan hij uren babbelen en beneden deed hij dat helemaal niet en ik was dus ook bang dat hij dus net als zijn zus geen prater zou worden. Maar hij leert nu toch met de dag. Gisteren en vandaag was Bah aan de beurt
  maandag 2 januari 2006 @ 12:27:04 #184
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_33621597
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 20:01 schreef Luchtbel het volgende:
Oh en M@x als je dit leest, hoe gaat het met Kai? Maak je je nog zorgen als eerst een beetje? of beweegt rondhuppende Kai nu gewoon zoals andere rondhuppende kindjes? Vertel eens?!
Lief dat je het vraagt. Kai hupst nog steeds vrolijk rond en volgens de CB-arts kan het niet echt kwaad. Ze heeft alles gecontroleerd en Kai's beentjes en heupjes zijn gewoon recht en het ontbreekt ook niet aan kracht in de benen. Het heeft waarschijnlijk alleen tot gevolg dat hij wat later gaat lopen. Wat dat betreft maak ik me dus niet echt meer zorgen. Waar ik me wel zorgen over maak is het feit dat hij dus nog steeds niet zelf kan gaan zitten. Als ik hem zittend neerzet dan is er geen probleem, maar uit zichzelf vanuit ligstand gaan zitten We moeten er binnenkort voor naar de fysiotherapeut en dan krijgen we wat oefeningen mee voor thuis.
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  maandag 2 januari 2006 @ 12:36:59 #185
24188 Belana
kloon van belana
pi_33621843
Ow m@x, dat heb ik helemaal gemist. Kan me voorstellen dat je je zorgen maakt zeg! Ik hoop wat het zitten betreft dat de fysio wat kan doen.
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 3 januari 2006 @ 11:07:46 #186
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_33652926
Zorgen is een groot woord hoor. En Kai maakt sinds gisteren opeens vorderingen. Hij kroop vanuit zitstand op z'n knietjes en probeerde zich op te trekken.

Vanmorgen is er op de kinderopvang een mysterie opgelost. De laatste tijd liepen de luchtbanden van één van de kinderwagens steeds leeg, maar niemand wist hoe dat kwam. Ze hadden de banden al gecontroleerd op gaatjes, maar ze hadden niets gevonden en vanmorgen werd duidelijk wat er aan de hand was. Meneerm@x zette Kai op de grond neer toen hij hem bij de opvang bracht en Kai hupste vrolijk naar de kinderwagen en draaide het ventieltje los
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
pi_33652994
Kai, kwajongen

Grappig is dat m@x, net als je gaat denken dat ze nooit gaan kruipen of lopen, of wat dan ook, zie je ineens weer vooruitgang Ben benieuwd wat die fysio gaat zeggen.
  dinsdag 3 januari 2006 @ 12:03:11 #188
24188 Belana
kloon van belana
pi_33654339
ik zat net nog even naar Kai zijn leeftijd te kijken en mijn moeder heeft mij altijd verteld dat ik pas zelf kon zitten toen ik 16 maanden was, ieder zijn tempo ofzo.
een kwajongen is het zeker!
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 3 januari 2006 @ 12:04:37 #189
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_33654383
Oh, wat grappig, die actie van Kai!

Maria is ook grappig. Ze doet vaak haar vingertje op neuzen van mensen en zegt dan "toet". Net deed ze het ook in een tijschrift bij Filemon van BNN. Grappig.
En ze zegt altijd, altijd, altijd "nèèè" (nee) als ik vraag of ze gepoept heeft. En nu net: JAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!! het was ook niet te missen, wat een lucht.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  dinsdag 3 januari 2006 @ 12:07:41 #190
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_33654458
En, wat ik echt ontroerend en grappig tegelijk vind: Maria zegt bij alles wat ze vervelend vindt (nagels knippen, creme op gezichtje smeren, oortje schoonmaken) heel hoopvol halverwege de actie: "Al kaaaaaaaaaarrrr". Zo lief.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_33655058
Kai Je moest zeker wel heel hard lachen toen je dat hoorde. Ik zie die situatie echt helemaal vor me.

Sugar wat lief!!

Jans is ook zo lief, die komt af en toe even op mijn rug kloppen als ik moet hoesten. Effe dat handje zo tikken op mijn rug en dan dat bijna bezorgde bekkie dat me dan zo aankijkt Ze is nu samen met Geer naar ikea. Hmmmm zei ze ( de laatste keer hebben ze daar samen gegeten vandaar )
Die geniet echt van die aandacht appart. Geer hoeft pas donderdag weer te gaan werken. En is dan 2 weken vrij geweest. Om beurten nemen we Jans of Bo even mee om iets leuks te doen (ook wel eens met zijn 4-en natuurlijk) Maar juist even speciaal met 1 daar genieten ze echt heel erg van.
Bo zei dat ze later prinsesje wilde worden. En jij Jans vroeg Bo. Kiee kiee kiee. Dat is dus k3. Jans wil later k3 worden
Het voelt heerlijk!!!!
  dinsdag 3 januari 2006 @ 12:35:48 #192
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_33655364
Mama heeft het vandaag een beetje moeilijk. Léon en ik zijn een volle week samen geweest en vandaag is hij weer naar mijn moeder. En ik mis 'm.
Ik postte daarstraks ergens 'appejap' (appelsap dus) en ik voelde ineens zo'n gemis. En als ik dan hier lees over kindjes die praten en brabbelen en banden leeg laten lopen (Kai!! ) dan denk ik de hele tijd 'appejap' op dat toontje waar Léon dat zo schattig op zegt. Getver, wat kan ik soms miepen zeg.
maar het is ook zo'n lekker ventje
Hoop dat hij straks na zijn slaapje nog even aan de telefoon kan komen, dan ga ik vragen wat hij gedronken heeft.
Als je niet lacht, ben je dood.
  dinsdag 3 januari 2006 @ 12:57:11 #193
24188 Belana
kloon van belana
pi_33656066
dutchie

Maria ook al zo lief aan het klessen
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 3 januari 2006 @ 13:15:02 #194
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_33656794
HIer wordt tegenwoordig gezongen

"Heejekopper.. Heejekopper...
Maggie mee hoog"
En onderrtussen doet ze met d'r armpje een helicopter na

dutch, komt vast door de hormonen
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  dinsdag 3 januari 2006 @ 13:23:32 #195
24188 Belana
kloon van belana
pi_33657121
Saskia wat vreselijk lief!!
stormy waters...
sailin'
pi_33657872
super verhalen hier
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
  † In Memoriam † dinsdag 3 januari 2006 @ 14:42:19 #197
7074 moussy
kuttekop
pi_33659720
Cas heeft vandaag zn APK gehad Hij is maar 12 kilo en 92 cm iig 4 cm gegroeid dus we hoeven niet naar de kinderarts omdat ie niet of nauwelijks groeit

Lullen doet ie nog steeds amper dus daar kan ik niet over meepraten
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_33663202
Myrthe vanmorgen ook (dus we zijn weer even in Groningen, zijn idd schoonouders aan 't helpen bij verbouwing): 88 cm en 14 kilo.

Leuk al die verhalen hier en gefeliciteerd Moussy!
  woensdag 4 januari 2006 @ 08:44:47 #199
116937 reni
Mama van Serissa&Fachelle
pi_33685007
zondag word Fachelle 4 .
Ze is er zo vol van ,ze word nu echt 4 en ze mag echt naar school maandag.
Niet oefenen nee echt naar school 2x per dag.
Ik vind het alleen minder.
Mijn kleine meisje is niet meer klein, ze gaat echt naar school en heeft mama weer minder nodig.
Zit mezelf nu echt af te vragen wat ik toch moet doen de hele dag alleen thuis.
Niemand meer die wil "helpen", Nu word poetsen echt saai.
Nu besef ik pas echt hoe snel ze groot zijn.
Ben blij dat ze zo vaak vakantie hebben op school
pi_33685265
quote:
Op woensdag 4 januari 2006 08:44 schreef reni het volgende:
zondag word Fachelle 4 .
Ze is er zo vol van ,ze word nu echt 4 en ze mag echt naar school maandag.
Niet oefenen nee echt naar school 2x per dag.
Ik vind het alleen minder.
Mijn kleine meisje is niet meer klein, ze gaat echt naar school en heeft mama weer minder nodig.
Zit mezelf nu echt af te vragen wat ik toch moet doen de hele dag alleen thuis.
Niemand meer die wil "helpen", Nu word poetsen echt saai.
Nu besef ik pas echt hoe snel ze groot zijn.
Ben blij dat ze zo vaak vakantie hebben op school
Jordy kan bijna goed lopen. Je zult er je handen aan vol krijgen!
Im hung like Einstein
And Smart as a Horse
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')