Zelfs met een dik ook is het een mooi meisjequote:Op zaterdag 31 december 2005 10:50 schreef Luchtbel het volgende:
Mjah ze ziet er nu zo uit. En er waren zeker twee tanden door de lip gegaan, dus dat ze grapjes kan maken vind ik ook bizar! maar ja misschien vind ik het er zieliger uitzien dan het eigenlijk is.
quote:Op zondag 1 januari 2006 11:01 schreef Belana het volgende:
Liam wordt zo grootHij gaat zo goed praten, hele zinnen komen er uit, net zei hij "jamma oke bank zitten" (hij noemt zichzelf jamma) ik ben zo trots
Heerlijk dat gebabbelquote:
aaaaah das liefquote:
Twan het zoontje van mijn broer die over 9 dagen 1 word nam vandaag heel makkelijk de klanken van Djulian over. We moesten soms eerst kijken wie het zei want het was niet uit elkaar te houden!quote:Op zondag 1 januari 2006 11:54 schreef Belana het volgende:
Liam is van de zomer begonnen met praten, dus toen ie 1,5 was en vanaf dat moment is ie heel hard gegaan. Hij was een late loper, maar praten heeft ie altijd al leuk gevonden. Hij zit nu ook in de box met zijn speelgoed te praten en daaraan hoor ik dan de enorme fantasie die hij heeft. Daar ben ik heel blij mee, omdat Nick zijn oudste zoon dat dus helemaal niet heeft en ik ben toch steeds bang geweest dat Liam hetzelfde zou hebben. (Ian wordt op dit moment onderzocht omdat ie ws toch een een of andere gedragstoornis heeft) de angst dat Liam dat ook zou hebben zit toch dieper dan ik dacht, maar het zit wel goed. We moeten hem alleen dwingen om zelf te spelen door hem in de box te zetten, buiten de box is ie alleen maar aan het rond rennen en stout aan het doen.
Lief dat je het vraagt. Kai hupst nog steeds vrolijk rond en volgens de CB-arts kan het niet echt kwaad. Ze heeft alles gecontroleerd en Kai's beentjes en heupjes zijn gewoon recht en het ontbreekt ook niet aan kracht in de benen. Het heeft waarschijnlijk alleen tot gevolg dat hij wat later gaat lopen. Wat dat betreft maak ik me dus niet echt meer zorgen. Waar ik me wel zorgen over maak is het feit dat hij dus nog steeds niet zelf kan gaan zitten. Als ik hem zittend neerzet dan is er geen probleem, maar uit zichzelf vanuit ligstand gaan zittenquote:Op vrijdag 30 december 2005 20:01 schreef Luchtbel het volgende:
Oh en M@x als je dit leest, hoe gaat het met Kai? Maak je je nog zorgen als eerst een beetje? of beweegt rondhuppende Kai nu gewoon zoals andere rondhuppende kindjes? Vertel eens?!
Jordy kan bijna goed lopen. Je zult er je handen aan vol krijgen!quote:Op woensdag 4 januari 2006 08:44 schreef reni het volgende:
zondag word Fachelle 4 .
Ze is er zo vol van ,ze word nu echt 4 en ze mag echt naar school maandag.
Niet oefenen nee echt naar school 2x per dag.
Ik vind het alleen minder.
Mijn kleine meisje is niet meer klein, ze gaat echt naar school en heeft mama weer minder nodig.
Zit mezelf nu echt af te vragen wat ik toch moet doen de hele dag alleen thuis.
Niemand meer die wil "helpen", Nu word poetsen echt saai.
Nu besef ik pas echt hoe snel ze groot zijn.
Ben blij dat ze zo vaak vakantie hebben op school![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |