Maar Dido zat vanavond weer vrolijk te chatten. En Chantal stond toch ook 2e en moest er uiteindelijk uit?quote:Op maandag 19 december 2005 23:23 schreef teamlead het volgende:
ik vond de uitslag van chantal niet zo heel vreemd.. dus dat vraag ik me af... ik denk zel dido
Ik vond die uitslag van Lieske wèl raar. Pindakaas my ass, daar was mee gerommeld!quote:Op maandag 19 december 2005 23:23 schreef teamlead het volgende:
ik vond de uitslag van chantal niet zo heel vreemd.. dus dat vraag ik me af... ik denk zel dido
quote:Op maandag 19 december 2005 23:24 schreef CartWOman het volgende:
Kijk, da's nou leuk!![]()
Ik ben heel benieuwd!![]()
Of het is Kelly, die zit nogal aan de grond.![]()
het hoeft idd natuurlijk niet een bewoonster van BB5 te zijn...quote:Op maandag 19 december 2005 23:24 schreef CartWOman het volgende:
Kijk, da's nou leuk!![]()
Ik ben heel benieuwd!![]()
Of het is Kelly, die zit nogal aan de grond.![]()
Alle tussenstanden en uitslagen waren raarquote:Op maandag 19 december 2005 23:26 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ik vond die uitslag van Lieske wèl raar. Pindakaas my ass, daar was mee gerommeld!![]()
Tanjaquote:Op maandag 19 december 2005 23:28 schreef Bartoli het volgende:
we zullen het donderdag weten. Diegene die niet is uitgenodigd als nog is het
Die heeft daar gewoon geen zin in...quote:
Rob of Menno?quote:Op maandag 19 december 2005 23:30 schreef BB5kijker het volgende:
De letterlijke tekst die vanavond werd voorgelezen:
De Telegraaf opent met een verhaal over een boze ex-Big Brother-deelnemer. Volgens de krant gaat die aangifte doen van fraude bij stemmen via sms'jes. Wie het is en waarom hij of zij denkt dat er is gefraudeerd, maakt de krant pas morgen bekend.
Kijk aan, de Telegraaf opent er zelfs mee!
Maar het kan dus ook een man zijn, in eerste instantie had ik het verkeerd verstaan.
Rob?quote:Op maandag 19 december 2005 23:30 schreef BB5kijker het volgende:
De Telegraaf opent met een verhaal over een boze ex-Big Brother-deelnemer. Volgens de krant gaat die aangifte doen van fraude bij stemmen via sms'jes. Wie het is en waarom hij of zij denkt dat er is gefraudeerd, maakt de krant pas morgen bekend.
Maar het kan dus ook een man zijn, in eerste instantie had ik het verkeerd verstaan.
quote:Op maandag 19 december 2005 23:32 schreef schatje het volgende:
Gert-Jan heeft eindelijk de diskettes met belastende informatie gevonden op zijn zolder.
![]()
![]()
oke.. in dat geval gok ik op Menno.. die is zo gruwelijk genaaid door Hummie and friends dat ik me kan voorstellen dat ie actie onderneemt...quote:Op maandag 19 december 2005 23:30 schreef BB5kijker het volgende:
Oh ja, daar kwam 'ie een tijdje terug mee naar buiten hequote:Op maandag 19 december 2005 23:32 schreef schatje het volgende:
Gert-Jan heeft eindelijk de diskettes met belastende informatie gevonden op zijn zolder.
![]()
![]()
4 jaar na datoquote:Op maandag 19 december 2005 23:34 schreef BVO het volgende:
[..]
Oh ja, daar kwam 'ie een tijdje terug mee naar buiten he. Dan zal die het wel zijn.
Wat is er met die datum? Die heb ik al een paar keer tussen neus en lippen voorbij zien komen?quote:
iig na zijn faillisement....quote:
quote:Op maandag 19 december 2005 23:33 schreef Jane het volgende:
Verander de titel dan ff in 'Bewoner' of 'Bewo(o)n(st)er' of zo.
toen zei menno aan de keukentafel dat ie dacht dat de stemmen e.d. gemanipuleerd werden.. vervolgens op zijn donder gekregen van Hummie met de mededeling "onthou deze datum goed, 25 september"quote:Op maandag 19 december 2005 23:35 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Wat is er met die datum? Die heb ik al een paar keer tussen neus en lippen voorbij zien komen?![]()
En wie zei "onthou deze datum goed"? Hummie of Menno. Fill me in!quote:Op maandag 19 december 2005 23:36 schreef teamlead het volgende:
[..]
toen zei menno aan de keukentafel dat ie dacht dat de stemmen e.d. gemanipuleerd werden.. vervolgens op zijn donder gekregen van Hummie met de mededeling "onthou deze datum goed, 25 september"
Was die nou uit BB3 of BB4?quote:
Hummie zei dat... Daarna begon het menno-bashen in het huis....quote:Op maandag 19 december 2005 23:37 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
En wie zei "onthou deze datum goed"? Hummie of Menno. Fill me in!![]()
quote:Op maandag 19 december 2005 23:26 schreef Jane het volgende:
Linda?
bronquote:Dit speelde vier jaar geleden. Ik zit me wel helemaal suf te prakiseren wie dit is en wanneer ik dit gezegd heb. Voor mij was het een afgedane zaak. BB was afgelopen en dat er wat gerommeld wordt, ach. Ik ga wel een email sturen naar die vrouw/man van de sp.
Ik heb die CDrom destijds afgegeven bij de notaris, maar na twee jaar werd mij weer gevraagd om te betalen voor opslag (iets van een paar tientjes. Toen heb ik hem maar opgehaald bij de notaris. Ik denk dat hij nu ergens op zolder ligt ergens tussen de rest (van de duizenden cd' roms).
Ik zal mijn geld gaan halen bij Sandy Schaterlach Schaterlach He San, volgens mij heb ik nog wat bij je laten liggen, iets van 350.000 euro Schaterlach , kijk is even onder de bank!
Menno was daar fors van onder de indruk, weet ik nog.quote:Op maandag 19 december 2005 23:38 schreef teamlead het volgende:
[..]
Hummie zei dat... Daarna begon het menno-bashen in het huis....
nogal ja.. als een geslagen hond kwam hij uit de dbk....en daarna heeft hij ook niks willen loslaten over wat er gezegd is... Ik gok dat hij inmiddels contact heeft gehad met gert-jan....quote:Op maandag 19 december 2005 23:39 schreef ART het volgende:
[..]
Menno was daar fors van onder de indruk, weet ik nog.
Ja maar hoezo zei Hummie dat? Hoe weten wij dat dan wat word gezegd in de dagboekkamer. Of heeft Menno dit verteld nadat hij het huis heeft verlaten?quote:Op maandag 19 december 2005 23:38 schreef teamlead het volgende:
[..]
Hummie zei dat... Daarna begon het menno-bashen in het huis....
Dat zei menno toen hij terugkwam uit de dbkquote:Op maandag 19 december 2005 23:41 schreef Fatalspeed het volgende:
toen linda eruit moest stond het toch al 30 minuten van te voren op teletext?
Ok bedankt!! Dan zou het Menno wel eens kunnen zijn........quote:Op maandag 19 december 2005 23:42 schreef teamlead het volgende:
[..]
Dat zei menno toen hij terugkwam uit de dbk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |