Geen idee, Tokay,......geen ideequote:
Ja, dat wordt een nieuwe titel aanvragen, vrees ik.quote:Op maandag 19 december 2005 23:24 schreef Gellius het volgende:
Ojee.
Of we gaan gewoon precies dezelfde plaatjes raden als toen. Dan valt het niemand opquote:Op maandag 19 december 2005 23:25 schreef pyl het volgende:
[..]
Ja, dat wordt een nieuwe titel aanvragen, vrees ik.![]()
Echt?quote:Op maandag 19 december 2005 23:25 schreef pyl het volgende:
Ja, dat wordt een nieuwe titel aanvragen, vrees ik.![]()
quote:Op maandag 19 december 2005 23:27 schreef Scrutinizer het volgende:
Of we gaan gewoon precies dezelfde plaatjes raden als toen. Dan valt het niemand op![]()
In een vorige editiequote:Op maandag 19 december 2005 23:31 schreef pyl het volgende:
Hey, die ken ik: Manke Nelis.![]()
Zat die ook in de vorige editie?
Ik zie pijlen achter het Wibauthuis vandaan komen. Dus aan de voorkant daarvan zeg maarquote:Op maandag 19 december 2005 23:33 schreef Gellius het volgende:
Nee, 't is op het pleintje achter de C1000 zo te horen.
.
En heel erg aardig.quote:
Het meeste geluid lijkt, inmiddels leek, daar inderdaad vandaan te komen. De Hermandad is al voorbij gekomen.quote:Op maandag 19 december 2005 23:38 schreef Gellius het volgende:
Hm, daar hoor ik het geluid niet vandaan komen. Het is toch echt vanaf het pleintje hoor.
Bel jij de wouten of ik?.
Oscar Romeroquote:Op maandag 19 december 2005 23:42 schreef pyl het volgende:
Bisschop Romero?
Ja, hallo?quote:Op maandag 19 december 2005 23:45 schreef pyl het volgende:
Je hoort mij niet klagen, Tokay, maarhaar
hebben we onlangs nog gezien.
O ja, dat is die van dat truitje.......inderdaad.quote:Op maandag 19 december 2005 23:45 schreef Scrutinizer het volgende:
Zullen we het maar weer eens over haar truitje hebben?
Dat is mij dan ontgaanquote:Op maandag 19 december 2005 23:46 schreef pyl het volgende:
En die van Scrut ook al: Aldo Moro.
Eva Mendesquote:Op maandag 19 december 2005 23:47 schreef pyl het volgende:
[..]
O ja, dat is die van dat truitje.......inderdaad.![]()
Echt?quote:
Wat een truitje hè? Potverdorie.quote:
Wow, ze is blijven hangen!quote:
Wat een frisse oogopslag.quote:
Meneer was zojuist in Nederland teruggekeerd uit het voetbalstadion van Santiago de Chile, 1973....quote:
Die was dat jaar anders moordend spannend.quote:Op maandag 19 december 2005 23:57 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik volg de Chileense competitie niet echt
Werd dat stadion destijds door Pinochet in gebruik genomen als concentratiekamp?quote:Op maandag 19 december 2005 23:57 schreef pyl het volgende:
[..]
Die was dat jaar anders moordend spannend.![]()
Zoiets, ja.quote:Op dinsdag 20 december 2005 00:01 schreef Scrutinizer het volgende:
Werd dat stadion destijds door Pinochet in gebruik genomen als concentratiekamp?
quote:Op dinsdag 20 december 2005 00:04 schreef Tokay het volgende:
Ehm, Nederlandse journalist?
Ik heb weleens van dat verhaal gehoord. Er moest ook nog een WK-kwaliicatie gespeeld worden. De tegenstander weigerde te komen waardoor Chili winnaar werd en doodleuk naar het WK kon. Ik kan daaraan niemand koppelen die op Schiphol is aangekomenquote:Op dinsdag 20 december 2005 00:02 schreef pyl het volgende:
[..]
Zoiets, ja.
Ik borduur voort op Tokay's voorlaatste plaatje.....![]()
Dat is Koos Koster, inderdaad.quote:Op dinsdag 20 december 2005 00:05 schreef Tokay het volgende:
Koos Koster?
Daar staat me ook iets van bij. Was die tegenstander niet de Sovjet Unie, of all opponents?quote:Op dinsdag 20 december 2005 00:05 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb weleens van dat verhaal gehoord. Er moest ook nog een WK-kwaliicatie gespeeld worden. De tegenstander weigerde te komen waardoor Chili winnaar werd en doodleuk naar het WK kon.
Koster, de geëngageerde journalist, was tijdens de coup gearresteerd en vastgezet door de junta; later vrijgelaten en in Nederland als held ontvangen.quote:Ik kan daaraan niemand koppelen die op Schiphol is aangekomen
Trusten dartfanaatquote:Op dinsdag 20 december 2005 00:09 schreef dartfanaat het volgende:
Welterusten allemaal en tot morgen
Die later met drie collega's werd vermoord...quote:Op dinsdag 20 december 2005 00:07 schreef pyl het volgende:
Dat is Koos Koster, inderdaad.
http://www.iisg.nl/collections/koster/kosternl.html
http://www.iisg.nl/collections/koster/17marchnl.html
Scrut, zit jij niet naar Steve Vai te kijken op Drie?quote:Op dinsdag 20 december 2005 00:10 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik doe er nog eentje voor het slapengaan:
[afbeelding]
Dat zou goed kunnenquote:Op dinsdag 20 december 2005 00:10 schreef pyl het volgende:
[..]
Daar staat me ook iets van bij. Was die tegenstander niet de Sovjet Unie, of all opponents?
Nu je het zegt kan ik me hem wel weer herinneren.quote:Koster, de geëngageerde journalist, was tijdens de coup gearresteerd en vastgezet door de junta; later vrijgelaten en in Nederland als held ontvangen.
In El Salvador toch? Waar hij werkte voor de IKONquote:Op dinsdag 20 december 2005 00:10 schreef Tokay het volgende:
[..]
Die later met drie collega's werd vermoord...
Jawel, hoewel ik geen fan ben.quote:Op dinsdag 20 december 2005 00:11 schreef pyl het volgende:
[..]
Scrut, zit jij niet naar Steve Vai te kijken op Drie?![]()
Ik evenmin, maar zoiets zie je nu eenmaal niet vaak op t.v.quote:Op dinsdag 20 december 2005 00:13 schreef Scrutinizer het volgende:
Jawel, hoewel ik geen fan ben.
Het is een still uit een bekende film. Hij speelt daar Jesus Quintanaquote:Op dinsdag 20 december 2005 00:16 schreef Tokay het volgende:
Ik vind 'm een beetje gay, die foto.
Ja volgens mij zit die ook helegaar niet in TBLquote:Op dinsdag 20 december 2005 00:21 schreef Tokay het volgende:
Hmmm, nee, ik ben in de war, Hank Azaria speelde een leuke bijrol in The Birdcage (als homosuele huisbediende, meen ik).
Nee, dat zeg ik!quote:Op dinsdag 20 december 2005 00:22 schreef Scrutinizer het volgende:
Ja volgens mij zit die ook helegaar niet in TBL
Slaap lekker, pyl.quote:
Z'n voornaam weet je vast ook welquote:Op dinsdag 20 december 2005 00:26 schreef Tokay het volgende:
Maar, ik heb het dus een beetje goed (dat is al heel wat, toch?).
Associatief denken is tha bombquote:Op dinsdag 20 december 2005 00:28 schreef Tokay het volgende:
Ha! Interessant, zo'n kijkje in iemands hoofd!![]()
Yes indeedquote:Torture...... John Torturro dan?
Scrutinizer is eigenlijk John Malkovich ?quote:Op dinsdag 20 december 2005 00:28 schreef Tokay het volgende:
Ha! Interessant, zo'n kijkje in iemands hoofd!![]()
Ik heb menig persoonlijkheid maar er is maar één Central Scrutinizerquote:Op dinsdag 20 december 2005 00:30 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Scrutinizer is eigenlijk John Malkovich ? [afbeelding]
Hé, TH!quote:Op dinsdag 20 december 2005 00:30 schreef Treinhomo het volgende:
Scrutinizer is eigenlijk John Malkovich ? [afbeelding]
In de nieuwe spelling wordt dat 'centralscrutinizer'.quote:Op dinsdag 20 december 2005 00:31 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb menig persoonlijkheid maar er is maar één Central Scrutinizer![]()
Klopt Trein-Homoquote:Op dinsdag 20 december 2005 00:33 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
In de nieuwe spelling wordt dat 'centralscrutinizer'.
Daar krijg je vleugeltjes vanquote:Op dinsdag 20 december 2005 00:34 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Dank je; de kippetjes gaan er inderdaad goed in...![]()
Kippen worden van rode stieren gemaakt ?quote:Op dinsdag 20 december 2005 00:36 schreef Scrutinizer het volgende:
Daar krijg je vleugeltjes van
Gelukkig wilde ik toch al geen patijideoloog wordenquote:Op dinsdag 20 december 2005 00:37 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Ik vind de nieuwe spelling dan ook nogal quasiondoordacht...![]()
Wist je dat niet?quote:Op dinsdag 20 december 2005 00:37 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Kippen worden van rode stieren gemaakt ? [afbeelding]
Sinterklaas bestaat niet en Wyccie is een man van middelbare leeftijd met een snor en een brilquote:Op dinsdag 20 december 2005 00:40 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Nee; niemand vertelt mij ooit iets.![]()
quote:Op dinsdag 20 december 2005 00:42 schreef Scrutinizer het volgende:
Sinterklaas bestaat niet en Wyccie is een man van middelbare leeftijd met een snor en een bril
En dat had van mij eigenlijk best wel zo mogen blijven...quote:
Ik dacht dat je het wel prettig zo vinden te weten waarom je geen cadeautjes meer krijgt op pakjesavondquote:Op dinsdag 20 december 2005 00:44 schreef Treinhomo het volgende:
En dat had van mij eigenlijk best wel zo mogen blijven...![]()
Omdat wyccie d'r snor druktquote:Op dinsdag 20 december 2005 00:47 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik dacht dat je het wel prettig zo vinden te weten waarom je geen cadeautjes meer krijgt op pakjesavond![]()
Trusten Tokayquote:Op dinsdag 20 december 2005 00:50 schreef Tokay het volgende:
Jongens, lief zijn voor elkaar, het is bijna Kerst.![]()
[afbeelding]
Ik ga slapen.Toedeloe!
![]()
quote:Op dinsdag 20 december 2005 00:51 schreef Scrutinizer het volgende:
Heb jij ook wel eens het gevoel dat iedereen hier er vandoor gaat als wij tweeën hier zijn?
Heb je misschien nog een leuke drummert in de aanbieding ?quote:Op dinsdag 20 december 2005 00:56 schreef Scrutinizer het volgende:
Aan de plaatjes kan het in ieder geval niet liggen![]()
Ik heb in het vorige topic nog een leuk alibi-plaatje staan. Die ken jij toch ook niet. Is dat wat?quote:Op dinsdag 20 december 2005 00:58 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Heb je misschien nog een leuke drummert in de aanbieding ?
Ik heb alleen een brilquote:Op dinsdag 20 december 2005 00:42 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Sinterklaas bestaat niet en Wyccie is een man van middelbare leeftijd met een snor en een bril
Wat is een alibi-plaatje ?quote:Op dinsdag 20 december 2005 00:59 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb in het vorige topic nog een leuk alibi-plaatje staan. Die ken jij toch ook niet. Is dat wat?
Dat is een plaatje dat alleen geplaatst wordt om tong80 van repliek te kunnen dienen op momenten dat hij hier voorbij komt op weg naar het toilet.quote:
Hè, jammer.quote:Op dinsdag 20 december 2005 01:02 schreef Scrutinizer het volgende:
Dat is een plaatje dat alleen geplaatst wordt om tong80 van repliek te kunnen dienen op momenten dat hij hier voorbij komt op weg naar het toilet.
Een aantrekkelijk vrouwspersoon van het andere geslacht bedoel je?quote:Op dinsdag 20 december 2005 01:04 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Hè, jammer.
Ik had gehoopt dat dat een plaatje van een lekker wijf mooie dame was...
Ik ben de Central Scrutinizer weetjewel?quote:Op dinsdag 20 december 2005 01:04 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat kan jij helemaal niet weten! Slijmbal![]()
kzwirrutje ?quote:Op dinsdag 20 december 2005 01:06 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ben de Central Scrutinizer weetjewel?![]()
Dan kom je dus niet op je werk....want het plaatje gaan we niet raden.quote:Op dinsdag 20 december 2005 01:14 schreef Scrutinizer het volgende:
Raad dat plaatje even. Ik wil naar m'n bed. Ik moet morgen al om 5 uur op m'n werk zijn.
Wromnie?quote:Op dinsdag 20 december 2005 01:15 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dan kom je dus niet op je werk....want het plaatje gaan we niet raden.
Ze staat, God betere het, in de openingspostquote:Op dinsdag 20 december 2005 01:18 schreef wyccie het volgende:
[..]
Omdat ik haar niet (her)ken. Niet om jou te pesten hoor
Oh, is het dan Sade? Ze lijkt niet op haarzelfquote:Op dinsdag 20 december 2005 01:19 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ze staat, God betere het, in de openingspost![]()
Welterustenquote:Op dinsdag 20 december 2005 01:22 schreef Scrutinizer het volgende:
Helen Folasade Adu![]()
Trusten luitjes
Dat klopt!quote:Op dinsdag 20 december 2005 10:11 schreef Diaan73 het volgende:
dat is een actrice
* Berkery komt net bij de tandarts vandaanquote:Op dinsdag 20 december 2005 09:45 schreef Gellius het volgende:
Mental note: tandarts bellen.
En weer goedgekeurd voor een half jaar? Ook een compleet pakket gehad? Ik 2 weken geleden wel.... tandsteen verwijderen, polijsten, fotootjes... hij zal wel bang zijn dat ik geen aanvullende verzekering neemquote:Op dinsdag 20 december 2005 10:29 schreef Berkery het volgende:
[..]
* Berkery komt net bij de tandarts vandaan
Goedemorgen![]()
![]()
Maak er maar een permanente Nastassja Kinski van.quote:Op dinsdag 20 december 2005 10:37 schreef Gellius het volgende:
Ik hou het op een voorlopige Nastassja Kinski.
Het is bij mij elke keer hetzelfde, beetje tandsteen verwijderen, vragen of ik last heb van m'n verstandskiezen en dan is het klaar. Mijn vriendin stuurt hij elke keer naar de mondhygieniste terwijl zij beter voor haar gebit zorgt dan ikquote:Op dinsdag 20 december 2005 10:34 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
En weer goedgekeurd voor een half jaar? Ook een compleet pakket gehad? Ik 2 weken geleden wel.... tandsteen verwijderen, polijsten, fotootjes... hij zal wel bang zijn dat ik geen aanvullende verzekering neem
Zelfs onherkenbaar nog herkenbaar dus...quote:Op dinsdag 20 december 2005 11:06 schreef Z het volgende:
Angeleliliniea Jolie?
Ik vind Jon óók niet eng.quote:Op dinsdag 20 december 2005 11:10 schreef Tokay het volgende:
En dat is haar pappie: Jon 'ook met gezichtshaar ben ik eng' Voight.
O ja, da's waar ook.quote:Op dinsdag 20 december 2005 11:09 schreef Z het volgende:
Ik vind haar dus stom. Angelelinia.
Hmmm, dan is mijn oordeel vast gebaseerd op de onaangename karakters die hij meestal speelt.quote:Op dinsdag 20 december 2005 11:11 schreef Gellius het volgende:
Ik vind Jon óók niet eng.
Ach gos... Meestal vindt mama dat erger dan het kind.quote:Op dinsdag 20 december 2005 11:15 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ben weer wegeven naar mn oma en met Twan naar consultatiebureau... laatste keer, hij krijgt twee spuitjes
![]()
Zij is allesbehalve stom, Z. Wie is het ook alweer?quote:Op dinsdag 20 december 2005 11:13 schreef Z het volgende:
En haar vind ik ook niet stom.
[url=http://img.photobucket.com/albums/v99/z3dz3d/c96135be.jpg[/img]]http://img.photobucket.com/albums/v99/z3dz3d/c96135be.jpg[/img][/url]
Hmm in dit geval denk ik niet... ik ben niet bang voor spuitjes maar Twan wel... ben dus erg benieuwd hoe het gaat, gelukkig voorlopig de laatste keer. In ieder laatste keer CB.quote:Op dinsdag 20 december 2005 11:16 schreef Tokay het volgende:
[..]
Ach gos... Meestal vindt mama dat erger dan het kind.
Ik scroll wat af op zo'n dag. Maar daar houdt Z geen rekening mee.quote:Op dinsdag 20 december 2005 11:20 schreef Gellius het volgende:
Je kan er niet nièt naar kijken, dat is de ellende, pyl.
quote:Op dinsdag 20 december 2005 10:54 schreef peaceman het volgende:
3FM serious request -> Red een kind in Congo.
De Arbounie hier overweegt zelfs om het scrollen maar helemaal te verbieden, Gellius. Daar zit je dan met je goeie gedrag en zo'n mooi plaatje in dit topic.quote:Op dinsdag 20 december 2005 11:28 schreef Gellius het volgende:
Het vervelende is dat hoe meer er gepost wordt in deze topic, hoe verder we naar boven moeten scrollen. Dat veroorzaakt slijtage en mogelijk zelfs schade aan de gewrichten.
Er zitten ook pyltjes op je toetsenbord, pyl.quote:Op dinsdag 20 december 2005 11:33 schreef pyl het volgende:
De Arbounie hier overweegt zelfs om het scrollen maar helemaal te verbieden, Gellius. Daar zit je dan met je goeie gedrag en zo'n mooi plaatje in dit topic.
Toe Z, hoe heet dat gymnasiummeisje van jou nou ook alweer?quote:Op dinsdag 20 december 2005 11:34 schreef Z het volgende:
Ik ben al 'Vriend Van De Otter'. Om nou ook nog een kind in Kongo te redden.
quote:Op dinsdag 20 december 2005 11:34 schreef Z het volgende:
Ik ben al 'Vriend Van De Otter'. Om nou ook nog een kind in Kongo te redden.
quote:Op dinsdag 20 december 2005 11:42 schreef Z het volgende:
Eens dacht ik: 'Misschien moet ik eens iets aan een goed doel doen', en ongeveer op hetzelfde moment stapte er een bloedmooi gymnasium meisje op me af en vroeg mij 'Vriend Van De Otter' te worden, wat ik natuurlijk onmogelijk kon weigeren. Vandaar.
Van wie niet, peaceman?quote:Op dinsdag 20 december 2005 11:55 schreef peaceman het volgende:
Het schijnt dat je je tegenwoordig niet eens meer sterk mag maken voor een goed doel![]()
Nou moet je maar eens kijken in dat topic wat ik hier aan het promoten was.. Zit nu een zeikerd te zeuren.. Terwijl het doel: Promotie van het goede doel volledig aan hem voorbij gaat.quote:
En nu ga je er hier over zeurenquote:Op dinsdag 20 december 2005 12:00 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nou moet je maar eens kijken in dat topic wat ik hier aan het promoten was.. Zit nu een zeikerd te zeuren.. Terwijl het doel: Promotie van het goede doel volledig aan hem voorbij gaat.
Nee zo zeuren als hij doet, dat helpt...![]()
Ik ga dit ook even onthouden.quote:Op dinsdag 20 december 2005 12:15 schreef Tokay het volgende:
Owja, Michelle Monaghan.
Nu vergeet ik haar naam nóóit meer.
Nee hoor ik zeg niets meer, van mij geen last meer... excuses.quote:Op dinsdag 20 december 2005 12:16 schreef Gellius het volgende:
[..]
En nu ga je er hier over zeuren.
.
Kop op, peaceman!quote:Op dinsdag 20 december 2005 12:22 schreef peaceman het volgende:
Nee hoor ik zeg niets meer, van mij geen last meer... excuses.
Ik snap mensen alleen niet meer, zover ik dat al deed.
Hihi. Nee, maar ik vind hem wél stoer!quote:
Ouwe taaie, jippie-jippie-jee!quote:Op dinsdag 20 december 2005 12:22 schreef Gellius het volgende:
Da's Clint.
Nee hoor, helemaal niet. Mijn moeder vindt hem leuk.quote:Op dinsdag 20 december 2005 12:28 schreef Gellius het volgende:
Is er iets mis met Clint Eastwood?
quote:Op dinsdag 20 december 2005 12:36 schreef pyl het volgende:
Nee hoor, helemaal niet. Mijn moeder vindt hem leuk.![]()
En nu Tokay ook.![]()
Dat wist ik niet, maar het is wel Stefanquote:Op dinsdag 20 december 2005 13:21 schreef pyl het volgende:
Ik dacht dat Stefan Zweig last had van nierstenen, ja.![]()
Dat is toch evident, peaceman!quote:Op dinsdag 20 december 2005 13:24 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dat wist ik niet, maar het is wel Stefan![]()
dan toch..quote:Op dinsdag 20 december 2005 13:25 schreef Tokay het volgende:
Waarmee de leerzaamheid van dit topic maar weer eens wordt onderstreept!
Ik ben niet bekend met haar vooropleidingquote:Op dinsdag 20 december 2005 13:44 schreef Gellius het volgende:
Wat maak je me nou, berkery? Dat is toch geen gymnasiummeisje!
Tjonge jonge... het is ook nóóit goed.quote:
quote:Op dinsdag 20 december 2005 13:49 schreef Tokay het volgende:
Deze dan? Gellius??
Dees' heeft zelfs haar doctoraal...
[afbeelding]
NEEEEE!quote:Op dinsdag 20 december 2005 14:01 schreef Tokay het volgende:
Arme Gellius. Ik heb met je te doen, hoor.
Kan ik je misschien plezieren met een lief plaatje?
quote:Op dinsdag 20 december 2005 14:11 schreef Tokay het volgende:
Ik meen haar te herkennen. Da's Julie Delpy.
Ietsje eerder dan weer.quote:Op dinsdag 20 december 2005 14:57 schreef Berkery het volgende:
Hein Vergeer?
Is the right answer! Frits Schalij, de eeuwige tweedequote:Op dinsdag 20 december 2005 15:30 schreef pyl het volgende:
Frits Schalij.
Mierzoet?!?quote:Op dinsdag 20 december 2005 15:44 schreef Gellius het volgende:
Dekt die ook de mierzoetigheden Tokays?
quote:Op dinsdag 20 december 2005 16:59 schreef pyl het volgende:
Ach, Cat Stevens.
Buurman, mag ik je daarbij een glas droge Elzasser aanbevelen, zoals de Tokay Pinot Gris?quote:Op dinsdag 20 december 2005 16:16 schreef Gellius het volgende:
Ik klompendans vanavond maar eens een ouderwetse stamppot langs mijn tanden. En dan toe een stukje kurkdroge Drentse generaliteitsworst.
'n Witte uit de kelders van Verbunt Tokay?quote:Op dinsdag 20 december 2005 17:52 schreef Tokay het volgende:
[..]
Buurman, mag ik je daarbij een glas droge Elzasser aanbevelen, zoals de Tokay Pinot Gris?![]()
Dat zeg ik! *hips*quote:Op dinsdag 20 december 2005 17:55 schreef Gellius het volgende:
'n Witte uit de kelders van Verbunt Tokay?
Avondquote:
Nee, ik ben bang van niet.quote:Op dinsdag 20 december 2005 18:24 schreef brother52 het volgende:
Zijn er ook plaatjes van haar met een kroon?
Ze kwam dus niet al te vaak bij de tandarts.quote:
Haar precieze wandelgangen zijn mij helaas onbekend, brother.quote:Op dinsdag 20 december 2005 18:36 schreef brother52 het volgende:
Ze kwam dus niet al te vaak bij de tandarts.
En als je de a eraf haalt staat het er ineens in het engelsquote:Op dinsdag 20 december 2005 18:40 schreef Tokay het volgende:
[..]
Haar precieze wandelgangen zijn mij helaas onbekend, brother.
Weet je trouwens wat 'tandarts' in het Italiaans is?
Dentista.
quote:
Moeten de ingrediënten nog worden gekocht, gekookt en gestampt?quote:Op dinsdag 20 december 2005 19:56 schreef Gellius het volgende:
Ik moet nog steeds aan de stamppot beginnen.
Vergeet de tussentrajecten schillen, schrapen, snijden, en afspoelen niet!quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:02 schreef Gellius het volgende:
Het kooptraject is afgerond. Ik buig mij nog nader over het koken en stampen.
Ach, je had reeds een wijze beslissing genomen.quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:08 schreef Gellius het volgende:
Ok, dat wordt een diepvriespizza dus.
Veel plezier. tot laterquote:Op dinsdag 20 december 2005 20:09 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ga aan de slag met de surprises voor kerst, ik kom af en toe wel even kijken
Geen idee, ik denk van niet hoor.quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:14 schreef Gellius het volgende:
Geen nood, de pizza zit in de oven.
Nu dan over de sjieke mevrouw; was zij dan tenminste van adel?
Het is toch niet Aletta Jacobs?quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:19 schreef Tokay het volgende:
[..]
Geen idee, ik denk van niet hoor.
't Was een belangrijke mevrouw. En een wijze.
quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:20 schreef Gellius het volgende:
Kerstsurprises? Haal je nu niet twee feesten door elkaar?
Leuk! Wat zul je een plezier hebben bij het voorbereiden/maken van de gedichten en surprises.quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:24 schreef Diaan73 het volgende:
[..]wij doen al jaren zo lang als ik me kan herinneren, eerst bij mn opa en oma en nu bij mijn ouders lootjes trekken, surprises en gedichten met Kerstmis. Is heel erg leuk en gezellig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |