Waarom? Jij laat die kinderen liever aan hun lot over?? Er mag best aandacht op gevestigd worden!quote:Op dinsdag 20 december 2005 11:31 schreef SocialDisorder het volgende:
niet echt, één topic is al te veel imho.
Ik ben werkelijk met stomheid geslagen over deze post.... wat een vreselijke kortzichtigheid. Het gaat om het goede doel weet je nog?quote:Op dinsdag 20 december 2005 11:37 schreef SocialDisorder het volgende:
3FM maakt er zelf zat reclame voor, iedereen die niet onder een steen geboren is weet ervan, zelf op TMF for crying out loud wordt er aandacht aan gegeven. Op de FP is er aandacht aan gegeven, ik snap niet wat de toegevoegde waarde is van een topic. Vooralsnog lees ik alleen reacties van mensen die het zitten te luisteren, dus ervan weten, en dus is er geen extra aandacht nodig.
Besides, waar wil over praten in dit topic, hoe leuk dat plaatje is wat nu gedraaid wordt? Of hoe zielig de kids in Congo toch zijn?
Waarom open je geen post over de 100en andere goede doelen waar géén aandacht aan besteed wordt, dát is pas hart voor het goede doel hebben. Dit is gewoon blind achter de massa aan hobbelen.quote:Op dinsdag 20 december 2005 11:41 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik ben werkelijk met stomheid geslagen over deze post.... wat een vreselijke kortzichtigheid. Het gaat om het goede doel weet je nog?
Wat een flauwekul zeg! Waarom doe jij zo moeilijk? Helpt dat wel voor het goede doel?quote:Op dinsdag 20 december 2005 11:44 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Waarom open je geen post over de 100en andere goede doelen waar géén aandacht aan besteed wordt, dát is pas hart voor het goede doel hebben. Dit is gewoon blind achter de massa aan hobbelen.
6 maanden geleden waren die koters er niet veel beter aan toe. Waarom was er toen niet zo veel aandacht, ook vanuit Fok!. Waarom nu ineens?quote:Op dinsdag 20 december 2005 11:45 schreef peaceman het volgende:
[..]
Wat een flauwekul zeg! Waarom doe jij zo moeilijk? Helpt dat wel voor het goede doel?
Dus daarom MAG je er niks aan doen?quote:Op dinsdag 20 december 2005 11:51 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
6 maanden geleden waren die koters er niet veel beter aan toe. Waarom was er toen niet zo veel aandacht, ook vanuit Fok!. Waarom nu ineens?
Dit noemen we ook wel: "zeiken om het zeiken". Dus.quote:Op dinsdag 20 december 2005 12:00 schreef SocialDisorder het volgende:
ik HEB al meegedaan aan de actie, ik ga er alleen niet een heel topic over openen. Ik heb trouwens ook meegedaan aan de actie vorig jaar, de acties rondom Pakistan, de Tsunami, de aardbevingen, de slachtoffers van de drugsoorlogen in Zuid- en Latijns-America, de slachtoffers van zo'n beetje ELKE oorlog in Afrika, met andere woorden, elke actie die JIJ niet het noemen, laat staan het doneren waard vind.
Wat een flauwekul. Je lult uit je nek. Wie zegt jou dat ik daar niet aan mee heb gedaan? Heb je bewijs? Ik heb dat namelijk wel. Nu heb ik toevallig een topic erover geopend. Nou dat maakt mij een vreselijk zondaar. Hoe durf ik he?quote:Op dinsdag 20 december 2005 12:00 schreef SocialDisorder het volgende:
ik HEB al meegedaan aan de actie, ik ga er alleen niet een heel topic over openen. Ik heb trouwens ook meegedaan aan de actie vorig jaar, de acties rondom Pakistan, de Tsunami, de aardbevingen, de slachtoffers van de drugsoorlogen in Zuid- en Latijns-America, de slachtoffers van zo'n beetje ELKE oorlog in Afrika, met andere woorden, elke actie die JIJ niet het noemen, laat staan het doneren waard vind.
Ja hoe durf je inderdaad! Je vind een goed doel waar al meer dan genoeg aandacht voor is belangrijker dan een goed doel waar nooit aandacht aan wordt geschonken. Je bent gewoon ordinair hypocriet. Beetje populistisch met de menigte meehuppelen.quote:Op dinsdag 20 december 2005 12:02 schreef peaceman het volgende:
[..]
Wat een flauwekul. Je lult uit je nek. Wie zegt jou dat ik daar niet aan mee heb gedaan? Heb je bewijs? Ik heb dat namelijk wel. Nu heb ik toevallig een topic erover geopend. Nou dat maakt mij een vreselijk zondaar. Hoe durf ik he?
Je idote mening was nu wel duidelijkquote:Op dinsdag 20 december 2005 12:06 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Ja hoe durf je inderdaad! Je vind een goed doel waar al meer dan genoeg aandacht voor is belangrijker dan een goed doel waar nooit aandacht aan wordt geschonken. Je bent gewoon ordinair hypocriet. Beetje populistisch met de menigte meehuppelen.
Vind dat die andere kerel een punt maakt. en dit is een kuttopic. helemaal als er al een bestaatquote:Op dinsdag 20 december 2005 12:10 schreef peaceman het volgende:
[..]
Je idote mening was nu wel duidelijk
dus omdat ik een andere mening heb dan jou is hij gelijk idioot? Wat ben jij een kleinzielig pisventje, ga maar weer gauw bellen met 3FM om je goed te voelen.quote:Op dinsdag 20 december 2005 12:10 schreef peaceman het volgende:
[..]
Je idote mening was nu wel duidelijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |