abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 20 december 2005 @ 12:00:12 #76
10086 Heerlijkheid
gebiedt mij te zeggen
pi_33240768
Het lijkt me typisch iemand die voor z'n principes kiest. Van al die verhalen lijkt het me het meest waarschijnlijk dat de investeerders een te grote invloed hebben.
  dinsdag 20 december 2005 @ 13:18:18 #77
15600 BB-King
Long live the King!
pi_33242749
Het schijnt dat Lok benaderd is door Real Madrid... meer nieuws volgt later.
Wat lees je mijn signature? Heb ik soms wat van je aan?
pi_33242978
Ah dat zal het zijn.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  Redactie Games dinsdag 20 december 2005 @ 13:27:05 #79
23535 crew  Fathom
LeChuck
pi_33242987
Ook leiding NEC tast in het duister over vertrek Lok

20/12/2005 12:45

Zo verrast als de spelersgroep was met het opstappen van Cees Lok, zo viel de mededeling van de trainer ook bij de leiding van NEC rauw op het dak. De reden voor de opvallende stap blijft mistig.
Lok liet maandag per brief de leiding van NEC weten per direct op te stappen, omdat hij een verdere samenwerking niet meer zag zitten. De 39-jarige trainer liet zich in het schrijven vooral in algemene bewoordingen uit, zodat het ook voor de Nijmeegse clubleiding gissen is naar wat Lok heeft bewogen met onmiddellijke ingang op te stappen. 'In het belang van de club ga ik er niet dieper op in', aldus Lok.

Voorafgaand aan de kerstborrel bracht Lok maandagmiddag ook de spelersgroep op de hoogte van zijn vertrek. De selectie reageerde verbouwereerd op het nieuws. De trainer was in totaal ruim zeventien jaar in dienst van NEC, waarvan het laatste jaar als hoofdtrainer.

Assistent Ron de Groot neemt voorlopig de taken over van Lok. Woensdag zit hij bij het Gatorade Cupduel met AZ op de Nijmeegse bank. Onduidelijk is nog of hij ook het seizoen afmaakt als hoofdtrainer.
LeChuck: I-- --am your brother!
Guybrush: No! No, that's not true! That's impossible!
LeChuck: Search your feelings, you KNOW it to be true!
Guybrush: Noooooooo!!!!
pi_33243088
Net had het NOS journaal een telefonisch interview met LOK en daar hamerde die ook weer op "onoverbruggelijke verschillen" over hoe beter voetbal bereikt moest worden.

Lijkt me sterk dat die zoiets gaat verzinnen en op deze manier opstapt om naar een andere club te kunnen.
  dinsdag 20 december 2005 @ 13:47:30 #81
72703 Lionheaad
Nothing beats a Lion
pi_33243551
Persverklaring:
quote:
Persverklaring vertrek Cees Lok(20/12/2005)
Onderstaande verklaring welke zojuist door algemeen directeur Jacco Swart is voorgelezen op de persconferentie welke in het McDOS Goffertstadion werd gehouden na het plotselinge vertrek van Cees Lok als hoofdtrainer van N.E.C.

--------------------------------------------------------------------------------

Dames en heren,

Gisterenmiddag om 15.00 uur heeft hoofdtrainer Cees Lok van N.E.C. in achtereenvolgens een korte mededeling aan de directie van N.E.C., de voorzitter van de raad van Commissarissen en aan de spelersgroep en technische staf, middels het voorlezen van een korte brief zijn ontslag ingediend.

Ik lees u nu als eerste de brief voor.

“Nijmegen, 19 december 2005

Na lang beraad heb ik besloten per direct mijn ontslag als trainer-coach van N.E.C. Nijmegen in te dienen.

Het afgelopen jaar heeft mij geleerd dat er een onoverbrugbaar verschil is ontstaan in de manier waarop je samen structureel werkend, met een duidelijke visie N.E.C. naar een hoger niveau kunt brengen.
In het belang van N.E.C. ga ik niet dieper in op details en wens ik N.E.C. en uiteraard de spelersgroep in de toekomst veel succes.

Verder wil ik met name de supporters bedanken voor de enorme steun en warmte die ik zowel als speler en als trainer de afgelopen 17 jaar heb gekregen.

Als laatste wil ik nogmaals stellen dat deze beslissing door mij is genomen in het belang van N.E.C. en dat ik met pijn in mijn hart maar met opgeheven hoofd N.E.C. ga verlaten.

Cees Lok”

Cees is tot nu toe niet bereid geweest om verder met ons te spreken over de beweegredenen van dit besluit. Het enige wat hij heeft aangegeven is dat alles in de brief staat. Wij hebben tot aan dit moment geprobeerd om met Cees in contact te komen omdat we eerst met hem hierover wilde spreken. Cees is door meerdere mensen op verschillende telefoonnummers gebeld en ook is de voorzitter gisterenavond bij hem thuis langs geweest. Gisterenavond laat hebben wel aanvoerder Peter Wisgerhof en assistent trainer Wilfried Brookhuis nog kort met Cees thuis bij hem voor de deur gesproken.
Cees heeft vanmorgen de voicemail van de voorzitter ingesproken waarin hij aangeeft niet in gesprek te willen en bij zijn besluit te blijven.
Wij hadden – zult u begrijpen – eerst nog met Cees willen spreken voordat we met u zouden praten.

Bij N.E.C. is iedereen volledig verrast over de mededeling van Cees Lok waarbij we menen voor een voldongen feit te staan.
In zijn brief spreekt Cees over een “onoverbrugbaar verschil over de manier waarop je samen structureel werkend, met een duidelijke visie N.E.C. naar een hoger niveau kunt brengen.”

Daar waar mensen in een betaald voetbal organisatie met elkaar samenwerken, op alle terreinen, op alle niveaus en binnen alle geledingen gaan dingen goed en fout. Ook bij N.E.C.

Binnen N.E.C. waren en zijn wij van mening dat het contact en de samenwerking met Cees goed was als het gaat over zowel de uitvoering van het beleid op korte termijn als het bepalen van het beleid op langere termijn. Natuurlijk waren er zaken aan de orde waarover Cees anders dacht dan wij, of vond hij soms dat dingen niet snel of goed genoeg voor elkaar kwamen. Het gaat hier voornamelijk om praktische zaken. Wij hebben tot gisteren geen signalen ontvangen dat er zwaarwegende redenen zijn die tot deze beslissing van Cees zouden kunnen leiden. Wij kunnen ook geen zwaarwegende redenen noemen.

Wij herkennen dan ook niet de berichtgeving in sommige media op dit moment dat er al langer sprake van zou zijn dat er structureel iets niet goed zit tussen Lok en de clubleiding.
Ook is er geen sprake van dat anderen dan de trainer bij N.E.C. de opstelling bepalen zoals her en der wordt gesuggereerd. Bij N.E.C. bepaalt 1 persoon de opstelling van het elftal en dat is de hoofdtrainer.

Morgen speelt N.E.C. de belangrijke wedstrijd tegen AZ in de 1/8 finale voor de Gatorade Cup. We hebben spelers en staf gevraagd zich maximaal te concentreren en voor te bereiden op die wedstrijd. Ron de Groot en Wilfried Brookhuis nemen de taken van Cees Lok voor dit moment over. Ron de Groot beschikt over het diploma Coach Betaald Voetbal. In het belang van N.E.C. en het elftal wil ik vriendelijk maar dringend vragen onze spelers tot morgen na de wedstrijd tegen AZ geen reacties te vragen. Zo direct zal ik een verklaring namens de spelers voorlezen.

///// Einde persverklaring /////
wordt aan gewerkt....ben net terug
pi_33243567
Toevallig zat Lokomotiv Moskou zondag op de tribune voor Barreto. Maar hij speelde niet, want Lok passeerde de middenvelder uit vorm. Investeerders boos, die zagen de roebels al voor zich... Investeerders en Van Delft (één kliekje) boos op Lok.. Lok stapt onthutst op..

Iets anders kan het toch niet zijn...
I don't really come from outer space || Last.fm
pi_33244119
Een waas van mysterie rond deze opmerkelijke stap. Ik ben benieuwd.
  dinsdag 20 december 2005 @ 16:18:52 #84
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_33247561
.
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
pi_33247968
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 13:48 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Toevallig zat Lokomotiv Moskou zondag op de tribune voor Barreto. Maar hij speelde niet, want Lok passeerde de middenvelder uit vorm. Investeerders boos, die zagen de roebels al voor zich... Investeerders en Van Delft (één kliekje) boos op Lok.. Lok stapt onthutst op..

Iets anders kan het toch niet zijn...
Tjah dat is het linke als je je als club inlaat met investeerders, tuurlijk kan het soms goed uitpakken, maar een trainer hoord dan van te voren gekent te worden in het beleid, als dit zonder overleg gebeurt kan ik me van beide kanten voorstellen dat ze niet blij zijn.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  dinsdag 20 december 2005 @ 16:33:57 #86
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_33248000
Lokomotiv Moskou dus
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 20 december 2005 @ 16:39:07 #87
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_33248124
ik had het al gezegd maar die Looijen vertrouw ik niet als hij blijft zitten kiest hij de kant van het bestuur terwijl zn team en trainer hgeweldig presteren Leiwa laten gaan Lok ziet gewoon dat er verkeerde keuzes worden gemaakt en als mocht blijken dat hij spelers moet opstellen van de investeerders dan geef ik hem groot gelijk! Dit zou ook vies tegenvallen van meneer Boekhoorn trouwens. Zo hoeft hij geen voorzitter te worden
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  dinsdag 20 december 2005 @ 16:44:07 #88
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_33248262
Lijkt me nog te vroeg om te gaan speculeren, Lok is zodanig vaag geweest dat er van alles aan de hand geweest kan zijn, of juist weer niet
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 20 december 2005 @ 16:49:44 #89
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_33248414
maargoed, er lijken wel een aantal dingen te spelen dat is duidelijk. En Fok hangt toch van speculeren aan elkaar
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_33250920
Bizar verhaal
pi_33251107
Mjah zal binnenkort wel gelekt worden wat er nou aan de hand is
pi_33251227
Het schijnt dat de sponsors nogal wat invloed hebben bij NEC
  dinsdag 20 december 2005 @ 18:45:45 #93
95623 Johan-Derksen
Hoofdredacteur VI
pi_33251816
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 18:23 schreef SCH het volgende:
Het schijnt dat de sponsors nogal wat invloed hebben bij NEC
Vertel.
Waar doel je op?
Bepalen de sponsors of Niedz of Barreto moet spelen of hoe vaak?
Leg je roddel eens uit, want aan een loze kreet heb ik nix...
Fok!-Cup: Robarka proficiat!
Eind januari start de nieuwe Fok!-Cup. Meer info volgt half januari
pi_33252017
raar
pi_33252051
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 18:45 schreef Johan-Derksen het volgende:

[..]

Vertel.
Waar doel je op?
Het is toch duidelijk, als er investeerders geld stoppen in een dure speler, en deze vervolgens niet opgesteld wordt door de trainer dat die lui niet blij zijn. Kortom het zal me niets verbazen als er vanuit bestuur druk op Lok uitgeoefend is om ze wel op te stellen. Kortom daar zal Lok het wel niet mee eens zijn geweest.
  dinsdag 20 december 2005 @ 18:54:21 #96
129362 BennyNL
1 lange trip
pi_33252093
Lok lijkt me een sympathieke vent om mee samen te werken. hopelijk vind hij bij een andere eredivisie club eenb aan
Gemiddeld reactieniveau op de FP:
[quote]Ben benieuwd wanneer Bin Laden zelf met een boek komt![/quote]
Buzzz: Wat, gebundelde grot tekeningen??? >:)
pi_33252096
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 18:45 schreef Johan-Derksen het volgende:

[..]

Vertel.
Waar doel je op?
Het is informatie die via het radio 1-journaal tot mij kwam - de sponsors zouden invloed hebben op de opstelling, wat de club logischerwijze ontkent.
  dinsdag 20 december 2005 @ 18:57:29 #98
95623 Johan-Derksen
Hoofdredacteur VI
pi_33252179
Oke, we zijn het erover eens dat het nog vast staat dat het daarom gaat.
Over mogelijkheden speculeren mag altijd... ik moet alleen nog zien of de echte reden idd is dat Lok niet zelf mag bepalen wie hij opstelt.
Dat geloof ik namelijk niet.
pi_33252319
Opstelling is wat overdreven, maar geloof dat Baretto en Niedzielan beiden voor meer als 5 miljoen zijn gekocht, dit is niet op te brengen door NEC zelf. Kortom als je dan een trainer hebt die die gasten op de bank zet, dan straalt dat niet veel vertrouwen uit voor toekomstige investeerders.
  dinsdag 20 december 2005 @ 19:04:22 #100
95623 Johan-Derksen
Hoofdredacteur VI
pi_33252407
Klopt helemaal raptorix...

Laatste nieuws van een vriend van me uit Engeland:
Lok wordt deze week gepresenteerd als nieuwe trainer van Southampton
(De functie waar Wotte ook interesse in had, na het uit een gaan met Feyenoord)

Ben benieuwd wat hier van waar is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')