Daarvoor moet je dus eerst veel naar de gymquote:Op maandag 19 december 2005 23:07 schreef kastanova het volgende:
Attacken schiet ook niet echt op hé.
2 clips op een level 1 dude leeggeschoten (maar 2 keer gemist) met een M4A1 Colt Carbine en hij heeft nog 300 van zijn 500 health over.
zoals al eerder is gezegd:quote:Op maandag 19 december 2005 23:07 schreef kastanova het volgende:
2 clips op een level 1 dude leeggeschoten (maar 2 keer gemist) met een M4A1 Colt Carbine en hij heeft nog 300 van zijn 500 health over.
quote:Op maandag 19 december 2005 23:07 schreef kastanova het volgende:
Dude, chill...quote:Op maandag 19 december 2005 23:15 schreef Paxlie het volgende:
[..]
zoals al eerder is gezegd:
NIET ATTACKEN VOORDAT JE LEVEL 5 BENT!!!!!!!!!!!!!!!!
en daarna vraag je om toestemming aan gr8w8 of mij
nou, je ging ook door met busten ondanks dat ik dat heftig afraaddequote:Op maandag 19 december 2005 23:18 schreef kastanova het volgende:
[..]
Dude, chill....
Gewoon een apie zonder Faction; wilde ff uitproberen hoe dat attacken gaat...
Zolang ik niet degene ben die als laatst level 2 bereikt vind ik het een goed planquote:Op maandag 19 december 2005 23:03 schreef gr8w8 het volgende:
Deel 3 alweer! Miss_bleu, Parodiuzz, Ceased2be, WC-eend/Oompa en Wolfje hebben een applicatie aan de factie open staan trouwens. De laatste die level 2 bereikt buiten zetten voor de FOK factie groot te maken is misschien geen slecht idee toch?
Nouja, hoe hoger het laagste level in de factie hoe beter de OC's gaan en hoe eerder we allemaal een wapen via de factie hebben en we kunnen gaan uitbetalen etc. Natuurlijk is het minder leuk voor de lagere levels dan en niet eerlijk voor diegene die er al bij zaten, maar ook niet voor diegene die bij de start van de factie net offline waren. Dilemma...quote:Op maandag 19 december 2005 23:19 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Zolang ik niet degene ben die als laatst level 2 bereikt vind ik het een goed plan
Gewoon veel OC's doen, dat oppotten en dan die uitbreiding fixen. Lijkt me logisch toch?quote:Op maandag 19 december 2005 23:24 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Nouja, hoe hoger het laagste level in de factie hoe beter de OC's gaan en hoe eerder we allemaal een wapen via de factie hebben en we kunnen gaan uitbetalen etc. Natuurlijk is het minder leuk voor de lagere levels dan en niet eerlijk voor diegene die er al bij zaten, maar ook niet voor diegene die bij de start van de factie net offline waren. Dilemma...Ik gooi het ook maar in de groep nu he, ik ga het niet zomaar doen. (Tenzij iemand het verkloot bij paxlie natuurlijk
)
Voor 700.000$ kunnen we van 10 naar 15 leden trouwens. Effe sparen allemaal...
Ik kreeg ze er gewoon direct bij opgeteldquote:Op maandag 19 december 2005 23:21 schreef Lyssa het volgende:
heb ik me ingeschreven op de points dingen, krijg ik geen points.. naajjaaa.. KastaNova, hoe ging dat bij jou?
eerst wapens kopen voor iedereenquote:Op maandag 19 december 2005 23:27 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Gewoon veel OC's doen, dat oppotten en dan die uitbreiding fixen. Lijkt me logisch toch?
en alle info vals, of je email die je gebruikt voor TC wel echt?quote:Op maandag 19 december 2005 23:28 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik kreeg ze er gewoon direct bij opgeteld.
Alles valsquote:Op maandag 19 december 2005 23:29 schreef Lyssa het volgende:
[..]
en alle info vals, of je email die je gebruikt voor TC wel echt?
Zou dat mogen?quote:Op dinsdag 20 december 2005 00:09 schreef HAL9000S het volgende:
Ik wil op zich wel met je trouwen...
Ring kopen en een aanzoek doen:quote:Op dinsdag 20 december 2005 00:20 schreef HAL9000S het volgende:
Hoe kun je uberhaupt met iemand trouwen?
Hoerenspelquote:Propose
You can't marry someone from the same sex.
Stuur ze een boze mail over gelijkwaardigheid van homo's etc etcquote:Op dinsdag 20 december 2005 00:42 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ring kopen en een aanzoek doen:
[..]
Hoerenspel.
quote:It costs $10,000 to have a Sex change!
[Change your gender to Female]
Verkoop je punten ofzo! Doe iets! Ik voel me niet thuis in dit mannenlichaamquote:Op dinsdag 20 december 2005 01:35 schreef HAL9000S het volgende:
Ik heb op dit moment 708 dollar.
quote:Preferences
Congratulations! Sex change is complete, you are now Female!
quote:Propose
Congratulations, you proposed to HAL9000 with gold ring
Ja natuurlijk schatje.... ik dacht dat je het nooit zou vragen...quote:
Koop eens een groter huis lul!quote:Op dinsdag 20 december 2005 01:43 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Ja natuurlijk schatje.... ik dacht dat je het nooit zou vragen...![]()
![]()
Het gezeur begint nu al...quote:Op dinsdag 20 december 2005 01:44 schreef kastanova het volgende:
[..]
Koop eens een groter huis lul!!
.
Ik heb geen 10000 meer héquote:Op dinsdag 20 december 2005 01:45 schreef LostFormat het volgende:
Kan je nu nog wel terug veranderen of ben je nu travo in de rest van je carriere?
Ik zie je niet.. Al gebust?quote:
Het kost je een sex-change, maar dan heb je ook watquote:Level Up
Congratulations! You upgraded your level to 2!
Wie nietquote:Op dinsdag 20 december 2005 05:43 schreef DeHovenier het volgende:
Slapen? Ik werd net wakker, moet zo gaan werken
quote:20/12/05
12:59:38 AM KastaNova mugged Gecko
Voorlopig alleen M4a1 Carbines, Magnums en Chainsaws kopen en uitlenen aan iedereen, zoals je ziet. Mocht iemand die wapens al hebben, laat het effe weten natuurlijk. Dan lijkt me een uitbreiding wel op zijn plaats, er zijn nog meer FOK!kers die deel willen nemen en dan uitbetalen uiteraard. Zoals je ziet in het site nieuws, heb ik telkens geld opgenomen en direct voor dat bedrag wapens gekocht en uitgeleend aan factieleden.quote:Op dinsdag 20 december 2005 09:00 schreef Floepsje het volgende:
gr8w8, ga je ook oc opbrengsten ooit nog verdelen?
Thanks, maar anoukforza was alquote:Op maandag 19 december 2005 23:26 schreef GizartFRL het volgende:
En anoukforza weer vrij.
Echt veel ben ik er alleen niet mee opgeschoten..quote:Op dinsdag 20 december 2005 09:55 schreef anoukforza het volgende:
Plissken is de laatste in level 1.
LF en Fliepke zijn al level 3!
Die moet je gewoon effe overslaan. Nu eerst even een stapje terug en dan meteen door naar de volgende crime, pickpocketing kids.quote:Op dinsdag 20 december 2005 10:14 schreef miss_bleu het volgende:
198465 miss_bleu 97 minutes 3 Was caught trying to steal a plastic watch.alweeeeeeeer
Ja die heb ik dus allang gehad, daarna komt pas cd's jattenquote:Op dinsdag 20 december 2005 10:42 schreef anoukforza het volgende:
shoplift-->sweetshop-->chocladbars
Kan je ook scheiden trouwens?
oo ik was in de war met illegale cd's verkopenquote:Op dinsdag 20 december 2005 10:43 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Ja die heb ik dus allang gehad, daarna komt pas cd's jatten
yupquote:Op dinsdag 20 december 2005 10:42 schreef anoukforza het volgende:
shoplift-->sweetshop-->chocladbars
Kan je ook scheiden trouwens?
ow owkayquote:Op dinsdag 20 december 2005 10:17 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Die moet je gewoon effe overslaan. Nu eerst even een stapje terug en dan meteen door naar de volgende crime, pickpocketing kids.
Ja hoorquote:Op dinsdag 20 december 2005 11:07 schreef Lyssa het volgende:
20/12/05
4:05 AM New! You have been awarded the Inexperienced award!
20/12/05
4:05 AM New! You have been awarded the Beginner award!
19/12/05
3:23 AM You have been awarded the Beginner award!
2x de beginners award.. en nu nog een, das al 3 merit points:D op naar de tien!
als je bij elkaar blijft, dan krijg je daar ook weer rewards voor, Fliepke wij blijven ook bij elkaar toch?
altijdquote:Op dinsdag 20 december 2005 10:59 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Miss_Bleu, wij blijven wel bij elkaar he?![]()
quote:Op dinsdag 20 december 2005 11:14 schreef anoukforza het volgende:
Just a question.. je weet maar nooit natuurlijk
en ik blijf wel bij hem want dan heb ik ook nog een goed huis
We zitten vol, 10 leden max, tot we 700.000$ hebben voor uitbreiding. Maar je staat op de lijst. Zodra er iemand wegvalt (omdattie maar blijft attacken bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 20 december 2005 12:32 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
zeg mag ik als vrouw zijne nog bij de faction of nie?
Ja ja ieder 50/50quote:Op dinsdag 20 december 2005 12:36 schreef Lyssa het volgende:
Congratulations, you have bought the Semi-Detached house for $75,000!![]()
samen met Fliepke natuurlijk
quote:Op dinsdag 20 december 2005 12:41 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
We zitten vol, 10 leden max, tot we 700.000$ hebben voor uitbreiding. Maar je staat op de lijst. Zodra er iemand wegvalt (omdattie maar blijft attacken bijvoorbeeld), schuift het door. Of loten wie erbij mag, dat lijkt me wel zo eerlijk.
Sparen..quote:Op dinsdag 20 december 2005 13:31 schreef HAL9000S het volgende:
Hmmm, ik heb nou weer zo'n 1000 dollar te besteden.... waar kan ik dat het beste in investeren momenteel?
Sparen idd.quote:Op dinsdag 20 december 2005 13:31 schreef HAL9000S het volgende:
Hmmm, ik heb nou weer zo'n 1000 dollar te besteden.... waar kan ik dat het beste in investeren momenteel?
You busted HAL9000 out of jail.quote:Op dinsdag 20 december 2005 13:52 schreef HAL9000S het volgende:
Shit... een uurtje in jail voor het jatten van wat kleren
ja... nouja nu niet meer door steeds in de bak te zittenquote:Op dinsdag 20 december 2005 15:44 schreef miss_bleu het volgende:
ben je wel 100% happy?
Als die er staan zal de misdaad (bijna) altijd goed gaan (maar ze gaan dus na 10 dagen weg staat er). Maar goed, vaak lukt de misdaad onder het laagste vinkje ook wel. Ik heb net voor het eerst met succes geshopliftquote:Op dinsdag 20 december 2005 17:16 schreef Fliepke het volgende:
Hoe zit dat nu met die vinkjes?
Wat geven die precies aan en hoe krijg je dr bij?
quote:You found the item Bunch of balloons 2005 while walking around the city!
Nope, het is gewoon een soort van newbiebegeleiding. Ze gaan er van uit dat je het na 10 dagen wel zelf uit kan dokteren.quote:Op dinsdag 20 december 2005 17:23 schreef HAL9000S het volgende:
Waar slaat het op dat die vinkjes weer weggaan? Als ik het goed begrijp moet je dan, ook al ben je level 10 weer opnieuw beginnen met geld zoeken onder de brug??
quote:3 -VT_freep [108508] Bunch of balloons 2005 $400,000 Info Buy
Damn, nice!quote:Op dinsdag 20 december 2005 17:25 schreef DeHovenier het volgende:
Nee man, het verschil is dat je nu moet raden/schatten welke crime je denkt succesvol af te ronden.
Ik zie trouwens die balonnen voor 400k op de markt staan gek
[..]
quote:183593 FOK Paxlie 158 minutes 9 Was caught trying to break out of jail. [Buy] [Bust]
Dat was diezelfde dude van gisteren, wilde even testen of mijn workouts nut hebben gehadquote:Op dinsdag 20 december 2005 09:01 schreef gr8w8 het volgende:
[..]![]()
Sowiezo, muggen? Dan levert je nauwelijks experience op en krijg je de ander alleen maar pissed mee...
Krijg je een doosje smintjes van me.quote:Op dinsdag 20 december 2005 18:54 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
You busted HAL9000 out of jail.
mwoah nog maar eentje
Voor een doos smintjes doe ik allesquote:Op dinsdag 20 december 2005 18:55 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Krijg je een doosje smintjes van me.
quote:You busted LostFormat out of jail.
daar heb ik er nog 10 vanquote:Op dinsdag 20 december 2005 18:55 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Krijg je een doosje smintjes van me.
quote:Op dinsdag 20 december 2005 19:01 schreef kastanova het volgende:
Hé, als ik trouwens een nieuw huis koop, krijg ik dan het geld van het oude huis weer terug?
Heb jij nog 25k cash liggen dan?quote:Op dinsdag 20 december 2005 19:01 schreef HAL9000S het volgende:
[..]... hoezo was je wat van plan dan??
![]()
Nee ik zit nou op zo'n 1/25ste deel...quote:Op dinsdag 20 december 2005 19:04 schreef kastanova het volgende:
[..]
Heb jij nog 25k cash liggen dan?
Anders moet ik toch eens op zoek naar een man die wel geld in het laatje brengt.
Ga eens punten halen en verkopen dan?quote:Op dinsdag 20 december 2005 19:09 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Nee ik zit nou op zo'n 1/25ste deel...
Godverdomme zeg.... ik geef je een doos bonbons en het is nog niet goed...quote:Op dinsdag 20 december 2005 19:11 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ga eens punten halen en verkopen dan?.
Mijn sexchange en ons eerste huisje moest ik ook al alleen betalen.
20/12/05quote:Op dinsdag 20 december 2005 19:19 schreef washandje het volgende:
Euhm.. jongens... als ik naar points (earn) ga en dan klik op vote on TWG dan krijg ik 1 punt.. hoe vaak ik dat ook doe?
Dus die vote wordt misschien niet goedgekeurd maar je krijgt ook gewoon een punt. Dat is wel makkelijk cashen dan? (en vast niet de bedoeling)
-edit- oh hij deed het wel twee keer achter elkaar maar nu niet meer
-edit- dit gebeurde dus:
New!
20/12/05
12:17:32 PM Thank you for voting at Top Web Games. You have received 1 Point for this.
New!
20/12/05
12:17:12 PM Thank you for voting at Top Web Games. You have received 1 Point for this.
City --> points market --> add listing --> verkopen voor $5000 per stuk in een paar secondenquote:Op dinsdag 20 december 2005 19:23 schreef ArTiC het volgende:
[..]
20/12/05
12:22:04 PM Thank you for voting at Top Web Games. You have received 1 Point for this.
20/12/05
12:21:28 PM Thank you for voting at Top Web Games. You have received 1 Point for this.
20/12/05
12:18:56 PM Thank you for voting at Top Web Games. You have received 1 Point for this.
Hoeveel krijg je voor zo'n punt dan...wat ik zie staan is $100 per punt? of kun je op een andere manier meer cashen?
Point market; binnen een minuut 5000 per stukquote:Op dinsdag 20 december 2005 19:23 schreef ArTiC het volgende:
[..]
20/12/05
12:22:04 PM Thank you for voting at Top Web Games. You have received 1 Point for this.
20/12/05
12:21:28 PM Thank you for voting at Top Web Games. You have received 1 Point for this.
20/12/05
12:18:56 PM Thank you for voting at Top Web Games. You have received 1 Point for this.
Hoeveel krijg je voor zo'n punt dan...wat ik zie staan is $100 per punt? of kun je op een andere manier meer cashen?
dit is echt je laatste waarschuwing Kasta want zo schiet het niet op. Straks hebben we door jouw gekloot een war en gezien we ons nog maar amper kunnen verdedigen is dan gewoon de hele faction weg. Als jij zo nodig wilt kloten doe je dat maar zonder Faction maar voor attacks en dergelijke zal je toch echt even toestemming moeten vragen en niet zomaar iemand moeten muggen.quote:Op dinsdag 20 december 2005 18:31 schreef kastanova het volgende:
[..]
Dat was diezelfde dude van gisteren, wilde even testen of mijn workouts nut hebben gehad.
quote:HT-drnikon bought 4 of your points that were on the market for $20,000.
Als ik nu Faction members aanval of 'bekende' spelers; maar dit was een level1 newbie zonder vrienden of huwelijkquote:Op dinsdag 20 december 2005 19:54 schreef Paxlie het volgende:
[..]
dit is echt je laatste waarschuwing Kasta want zo schiet het niet op. Straks hebben we door jouw gekloot een war en gezien we ons nog maar amper kunnen verdedigen is dan gewoon de hele faction weg. Als jij zo nodig wilt kloten doe je dat maar zonder Faction maar voor attacks en dergelijke zal je toch echt even toestemming moeten vragen en niet zomaar iemand moeten muggen.
Zonder vriendenquote:Op dinsdag 20 december 2005 20:08 schreef kastanova het volgende:
[..]
Als ik nu Faction members aanval of 'bekende' spelers; maar dit was een level1 newbie zonder vrienden of huwelijk.
En djeez... Het is maar een spelletje dude.
BloodHoundFromHell?quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:08 schreef kastanova het volgende:
[..]
Als ik nu Faction members aanval of 'bekende' spelers; maar dit was een level1 newbie zonder vrienden of huwelijk.
Gheheheh....quote:
Het gaat er niet om of het een level 1 is of wat dan ookquote:Op dinsdag 20 december 2005 20:08 schreef kastanova het volgende:
[..]
En djeez... Het is maar een spelletje dude.
en sold.quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:12 schreef GizartFRL het volgende:
Added 3 points to market.
Het klinkt als een eng verhaal dat ouders hun stoute kinderen vertellen voordat ze naar bed gebracht wordenquote:Op dinsdag 20 december 2005 20:15 schreef Paxlie het volgende:
Het gaat er niet om of het een level 1 is of wat dan ook
Sommige spelers kennen al een aantal grote spelers. Als het je toch geen reet interesseert kan jij net zo goed ook zonder faction lijkt me ? De application list zit aardig vol namelijk.
Even ter verduidelijking. De faction waar gr8w8 en ik in getraind zijn is Crime Central - Training Grounds. Hun hebben ook nog hogere afdelingen en er was iemand van een faction die bewust iemand van de Training Grounds aanviel. Zijn faction is met de grond gelijk gemaakt. Dat kost de mensen in de faction een hoop tijd in het ziekenhuis en ze zijn hun faction kwijt (en factions zijn duur zoals we weten)
Oftewel een hoop gezeik waar niemand op zit te wachten.
Een faction afmaken omdat een iemand een ander aanvalt is ook een beetje een overtrokken reactie.quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:15 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Het gaat er niet om of het een level 1 is of wat dan ook
Sommige spelers kennen al een aantal grote spelers. Als het je toch geen reet interesseert kan jij net zo goed ook zonder faction lijkt me ? De application list zit aardig vol namelijk.
Even ter verduidelijking. De faction waar gr8w8 en ik in getraind zijn is Crime Central - Training Grounds. Hun hebben ook nog hogere afdelingen en er was iemand van een faction die bewust iemand van de Training Grounds aanviel. Zijn faction is met de grond gelijk gemaakt. Dat kost de mensen in de faction een hoop tijd in het ziekenhuis en ze zijn hun faction kwijt (en factions zijn duur zoals we weten)
Oftewel een hoop gezeik waar niemand op zit te wachten.
als jij iemand 2x aanvalt ben je erg gericht bezig met iemand. Als je hem dan ook nog eens berooft doe je het niet voor je eigen gewin maar wil je de ander benadelen. Niet geheel vreemd dus dat dat dan een tegenreactie krijgt.quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:22 schreef GizartFRL het volgende:
[..]
Een faction afmaken omdat een iemand een ander aanvalt is ook een beetje een overtrokken reactie.
Pak dan met zijn allen die gene aan.
Mara goed dat si mijn menignwehehehe
En het erge is; hij had maar 1 dollarquote:Op dinsdag 20 december 2005 20:23 schreef Paxlie het volgende:
[..]
als jij iemand 2x aanvalt ben je erg gericht bezig met iemand. Als je hem dan ook nog eens berooft doe je het niet voor je eigen gewin maar wil je de ander benadelen. Niet geheel vreemd dus dat dat dan een tegenreactie krijgt.
Wat moet je dan ook als man met een tanktop, jij behoort in 't gevang!quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:23 schreef Fliepke het volgende:
Jezus word ik opeens gepakt voor het jatten van een tanktop, 152 minuten
Als jailbitch?quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:27 schreef washandje het volgende:
[..]
Wat moet je dan ook als man met een tanktop, jij behoort in 't gevang!
double or nothing neem ik aan?quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:29 schreef GizartFRL het volgende:
Is dat gokken op dogfights een beetje lukratief oftewel: wat win je als je 25.000 inzet.
Muggen levert je maar 1% op van zijn geldvoorraad. Het is puur een oorlogsverklaring.quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:26 schreef kastanova het volgende:
[..]
En het erge is; hij had maar 1 dollar.
Pot wordt verdeeld, en de eigenaar van de winnende hond krijgt 10%. Dat is pas lucratief... Maar goed, als iedreeen dat gaat doen, wordt de spoeling weer te dun, dan gaan er honden dood voor een schijntje.quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:29 schreef GizartFRL het volgende:
Is dat gokken op dogfights een beetje lukratief oftewel: wat win je als je 25.000 inzet.
omdat niet iedereen een bepaalde rol heeft. Er kunnen maar zoveel dingen gebeuren met een klein aantal mensen.quote:Op dinsdag 20 december 2005 22:05 schreef anoukforza het volgende:
Waarom kom ik niet voor in die organised crimes als ik me er voor opgeef?
*uhoh*quote:Op dinsdag 20 december 2005 22:08 schreef Paxlie het volgende:
You failed to bust HAL9000 out of jail
Thnx 4 trying...quote:Op dinsdag 20 december 2005 22:08 schreef Paxlie het volgende:
Dat mocht toch juist niet van je?quote:Op dinsdag 20 december 2005 22:08 schreef Paxlie het volgende:
quote:Deillon was caught trying to bust you out of jail
er is een klein verschil tussen of iemand een level 3 is of een level 9quote:Op dinsdag 20 december 2005 22:13 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Dat mocht toch juist niet van je?
quote:
quote:Are you sure you want to buy HAL9000 out of jail? It will cost you $0 to do so.
daar werd ik niet voor opgepakt, was een bruinequote:Op dinsdag 20 december 2005 22:20 schreef anoukforza het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou? Zat je niet in de bak omdat het je eerst niet lukte HAL er uit te halen?
quote:Op dinsdag 20 december 2005 22:25 schreef DeHovenier het volgende:
Kan ik niet meedoen met een OC ofzo?
dan moet je in de faction zittenquote:
Overigens zitten we al vol he...quote:Op dinsdag 20 december 2005 22:32 schreef DeHovenier het volgende:
K, thanks.
hij zit er al in... hij is Plissken in t spelquote:Op dinsdag 20 december 2005 22:34 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Overigens zitten we al vol he...
Of heb jij 700.000 voor een uitbreiding?
Ah, vaag dat'ie dan niet mee kan doen aan OC's/quote:Op dinsdag 20 december 2005 22:34 schreef Lyssa het volgende:
[..]
hij zit er al in... hij is Plissken in t spel
Sorry, maar ik vind dat je daar eerder over had na mogen denken. Als ik geweten had dat er maar zo weinig users in een faction kunnen dan had ik er maatregelen voor getroffen. Om dat nu nog aan te passen en dus lagere levels er uit te kicken dan zou ik dat best wel een minne streek vinden....quote:Op dinsdag 20 december 2005 22:38 schreef gr8w8 het volgende:
Ik kan het niet subtiel vragen, dus maar zo: Voor de factie zou het beter zijn als we vooral hogere levels nu in de factie zetten, zodat we die 700k sneller hebben... iemand problemen mee? ...
Waarom moeten HAL9000 en ik eigenlijk altijd het zware werk doen?!quote:Op dinsdag 20 december 2005 22:04 schreef anoukforza het volgende:
Result:
1. KastaNova wires up the C4 to a mobile phone.
2. HAL9000 places the explosive underneath a car on a busy high street.
3. A call is made by Fliepke to the authorities requesting a $60,000 ransom.
4. Armed police begin closing off the street.
5. Two hours later the demand is met and $60,000 is delivered to the drop point.
6. KastaNova and HAL9000 go to collect the cash.
7. The moment KastaNova picks up the case a SWAT team ambushes them.
Result: OPERATION FAILED
Hospitalized: None Jailed: KastaNova, HAL9000
quote:Op dinsdag 20 december 2005 22:43 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Sorry, maar ik vind dat je daar eerder over had na mogen denken. Als ik geweten had dat er maar zo weinig users in een faction kunnen dan had ik er maatregelen voor getroffen. Om dat nu nog aan te passen en dus lagere levels er uit te kicken dan zou ik dat best wel een minne streek vinden....
Nu duurt het misschien wat langer maargoed, in die tijd kunnen we allemaal levellen en kunnen we ook dan de andere users inviten.
quote:Op dinsdag 20 december 2005 22:46 schreef gr8w8 het volgende:
[..]Ik stel het alleen maar voor hoor.
Omdat ik gepakt word tijdens notabene een Faction Crime?quote:You were kicked out of the FOK Bunnies Faction.
Okee dan!quote:Op dinsdag 20 december 2005 22:49 schreef LostFormat het volgende:
[..]Ik geef er alleen maar m'n mening over hoor.
Dat dacht ik al.quote:Op dinsdag 20 december 2005 22:52 schreef gr8w8 het volgende:
Mocht je trouwens afvragen waarom je ziet dat ik 39.900 in de min sta in de factie, dat is het geld waarvoor ik die gedoneerde wapens heb gekocht.
En net ging het nog over één level #1... Ik ben een level #2quote:Op dinsdag 20 december 2005 22:50 schreef LostFormat het volgende:
Wtf, meteen maar mensen kicken?
Eerst meningen vragen en dan zonder er naar te luisteren actie ondernemen?
Ik vind het ook nogal dubieus. Dit terwijl er al iemand heeft gezegd dat'ie het niet erg zou vinden om er uit gekickt te worden.quote:Op dinsdag 20 december 2005 22:58 schreef kastanova het volgende:
[..]
En net ging het nog over één level #1... Ik ben een level #2.
Waarschijnlijk wil hij miss_bleu er doordrukken ofzoquote:Op dinsdag 20 december 2005 23:00 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Ik vind het ook nogal dubieus.
Goed idee! Die is level 3 geloof ik? En braaf...quote:Op dinsdag 20 december 2005 23:00 schreef kastanova het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wil hij miss_bleu er doordrukken ofzo.
Hallo, ga je nog inhoudelijk reageren?quote:Op dinsdag 20 december 2005 23:15 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Goed idee! Die is level 3 geloof ik? En braaf...
Als je er zo nodig je persoonlijke speeltje van wilt maken, wees dan ook een vent en geef Deep zijn geld terug...quote:Op dinsdag 20 december 2005 23:15 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Goed idee! Die is level 3 geloof ik? En braaf...
Ik zie nu dat Paxlie Kasta gekicked heeft inderdaad. En ik sta daar achter. Als men zomaar gaat attacken en zelfs muggen zitten we binnen no-tim ein een war verwikkeld. Weg factie gezien onze armoury en levels.quote:Op dinsdag 20 december 2005 23:15 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Hallo, ga je nog inhoudelijk reageren?
Dus eerst een laatste waarschuwing geven en dan toch alsnog kicken? Vind je dat zelf ook niet erg krom? Echt een ontzettend vreemde werkwijze...quote:Op dinsdag 20 december 2005 23:28 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Ik zie nu dat Paxlie Kasta gekicked heeft inderdaad. En ik sta daar achter. Als men zomaar gaat attacken en zelfs muggen zitten we binnen no-tim ein een war verwikkeld. Weg factie gezien onze armoury en levels.
Heb ik daarna nog iemand geattacked dan?quote:Op dinsdag 20 december 2005 23:28 schreef gr8w8 het volgende:
Ik zie nu dat Paxlie Kasta gekicked heeft inderdaad. En ik sta daar achter. Als men zomaar gaat attacken en zelfs muggen zitten we binnen no-tim ein een war verwikkeld. Weg factie gezien onze armoury en levels.
Wat weinig zin heeft omdat parodingens al toegevoegd is.quote:Op dinsdag 20 december 2005 23:37 schreef gr8w8 het volgende:
Pfew, apply maar effe, ik ga nu pitten, kijk er morgen nog wel effe naar.
Ook gangsters met een dayjob moeten pitten.quote:Op dinsdag 20 december 2005 23:39 schreef kastanova het volgende:
Done....
Wat een gangster trouwens, die Paxlie...
Eerst kicken en zich vervolgens niet meer in dit topic vertonen...
En die hééft op dit moment zelfs al enemies...quote:Op dinsdag 20 december 2005 23:40 schreef LostFormat het volgende:
Wat weinig zin heeft omdat parodingens al toegevoegd is.
Godsamme, wat een te kansloze actie.quote:Op dinsdag 20 december 2005 23:47 schreef kastanova het volgende:
En die hééft op dit moment zelfs al enemies...
Ik zet mogelijke doelwitten of mensen die mij attacken ook direct in mijn blacklist.quote:Op dinsdag 20 december 2005 23:47 schreef kastanova het volgende:
[..]
En die hééft op dit moment zelfs al enemies...
Nee idd, dan is het helemaal een briljante motivatie dat hele 'Oeh, gevaar voor attacks' gebeuren...
Hij heeft ook 1 friend trouwens, benieuwd wie dat is.
Dus hij wil mensen áánvallen en ís mogelijk al een doelwit?quote:Op dinsdag 20 december 2005 23:51 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Ik zet mogelijke doelwitten of mensen die mij attacken ook direct in mijn blacklist.
Wat het niet een minder sneue actie maakt.quote:Op woensdag 21 december 2005 00:02 schreef gr8w8 het volgende:
Wehehe, je zoekt ook overal iets achter. Iemand in je friendlist of blacklist zegt niets. Kijk n aar de hofstadgroep, geen hard bewijs zolang de daad niet is uitgevoerd.Die lijstjes zijn gewoon handig om mensen te volgen. Zo staat elke fokker in mijn freindlist, handig voor het busten enzo. Ik heb een paar van elk level in mijn blacklist, om zo door te spelen aan jullie als mogelijk doelwit. Hij is misschien om dezelfde reden op blacklists gezet, of vanwege zijn weigering om bij een factie te komen, omdat hij niet ingegaan is op bedreigingen via TC-mail, weet ik veel. Als iemand mij aanvalt en het is geen experience attack, dus muggen of hospitalizen, zet ik hem inderdaad in mijn blacklist. Verder zei ik dat je eigenlijk pas moet attacken bij level 5 en sommige het zelf shebben over level 7.
Punt blijft dat hij met zijn level 4 kennelijk al vijanden heeft, terwijl ik @random gekicked wordt omdat ik ooit, een na registratie nooit meer teruggekeerde level#1 zonder Faction, aangevallen heb...quote:Op woensdag 21 december 2005 00:02 schreef gr8w8 het volgende:
Wehehe, je zoekt ook overal iets achter. Iemand in je friendlist of blacklist zegt niets. Kijk n aar de hofstadgroep, geen hard bewijs zolang de daad niet is uitgevoerd.Die lijstjes zijn gewoon handig om mensen te volgen. Zo staat elke fokker in mijn freindlist, handig voor het busten enzo. Ik heb een paar van elk level in mijn blacklist, om zo door te spelen aan jullie als mogelijk doelwit. Hij is misschien om dezelfde reden op blacklists gezet, of vanwege zijn weigering om bij een factie te komen, omdat hij niet ingegaan is op bedreigingen via TC-mail, weet ik veel. Als iemand mij aanvalt en het is geen experience attack, dus muggen of hospitalizen, zet ik hem inderdaad in mijn blacklist. Verder zei ik dat je eigenlijk pas moet attacken bij level 5 en sommige het zelf shebben over level 7.
Gerdog Sheepdog / German Shepherdquote:Op woensdag 21 december 2005 00:03 schreef HAL9000S het volgende:
Op welke hond heb jij gewed en waarom Kasta?
M'n hondenfokkerij begint eindelijk een beetje te lopenquote:ThugPat bought your pet KillerKasta from the pet shop for $19,998.
Heb je al 700k?quote:Op woensdag 21 december 2005 00:11 schreef kastanova het volgende:
Whehehe:
[..]
M'n hondenfokkerij begint eindelijk een beetje te lopen.
Flikker toch op. Hij zal even dat bedrag gaan betalen zodat hij zelf weer er bij kan.quote:
Wel een stuk of 7 honden varierend van 1 tot 11 dagen oudquote:
Het is voornamelijk wat de gek er voor geeftquote:Op woensdag 21 december 2005 00:18 schreef HAL9000S het volgende:
Loont dat een beetje? Zo'n hondenfokkerij?
quote:Harley_tc attacked you and left you lying on the street
rond het hele uur komen er nieuwe honden in, van de winkel zelf, voor 500 dollar, die worden heel snel verkocht, dus daarna is er misschien meer ruimte in de winkel?quote:Op woensdag 21 december 2005 00:17 schreef kastanova het volgende:
[..]
Maar die teringwinkel is de hele tijd te druk om ze in de verkoop te gooien.
Was je online toen het gebeurde? Zo nee, dan doet het er niet toe, dan is het puur een experience attack. Zoja, laat het even weten.quote:
Had ik laatst ook, gewoon out of the blue.quote:Op woensdag 21 december 2005 07:22 schreef Paxlie het volgende:
1. You walk down the street and look for a Businessman to pickpocket from. They should have quite a bit of cash on them!
2. You see a man in a nice suit throw change to a hobo. Thats your target!
3. You lean over to grab his breifcase from him.
Result: He grabs you and puts his arm around your neck. 'OFFICER!' The man shouts to the cop several meters away.
volgens mij hebben ze die moeilijker gemaakt in ene
dit is overigens na 3x groen
Heb ik het daarna echter nog gedaan dan?quote:Op woensdag 21 december 2005 07:21 schreef Paxlie het volgende:
vooral je reacties nadat ik zei dat je het vooral niet moest doen vond ik beneden peil.
dat ik het na een OC doe heeft daar niks mee te maken. Daarna ben ik pas gaan overleggen hierover. Nogmaals, je wapens en dergelijke kan je gewoon houden. Tevens ben je een van de eerste die er weer in mag.quote:Op woensdag 21 december 2005 08:09 schreef kastanova het volgende:
[..]
Heb ik het daarna echter nog gedaan dan?.
Wederom; Nee...
Dus nogmaals; als je al gaat piepen over de gemene reactie die iemand je geeft ("boehoe, ik commandeer je en jij reageert er sarcastisch op."); moet je toch echt eens andere hobbies zoeken...
Maar hé, als jij fijn je vriendjes binnen wil halen met een bullshit betoog (want dát is inmiddels toch wel aangetoond) over veiligheid van de fractie, dan moet je dat lekker doen, knullie...
Maar doe dat in het vervolg dan lekker met je eigen geld en niet op Deep's kosten...
En dat je het pas ná een organized crime doet waaraan ik deelneem zegt op zich ook wel weer voldoende over je motieven.
iemand zo eruit schoppen is pas beneden peilquote:Op woensdag 21 december 2005 07:21 schreef Paxlie het volgende:
korte uitleg voor kasta:
vooral je reacties nadat ik zei dat je het vooral niet moest doen vond ik beneden peil. Ja het is een spelletje maar er moet wel een zekere mate van serieusheid zijn en niet alles maar als een lolletje zien. Zodra er weer ruimte binnen de faction is ben je uiteraard weer welkom.
Nee het is niet om de hogere levels. Op dit moment is het echter wel van belang dat we de faction snel groter krijgen. Ik zal zelf ook zoveel mogelijk doneren om zo spoedig mogelijk die 700k te halen en de uitbreiding te kunnen kopen. Op dit moment is de faction gewoon te klein voor de mensen die erin mee willen spelen.quote:Op woensdag 21 december 2005 09:44 schreef ArTiC het volgende:
[..]
iemand zo eruit schoppen is pas beneden peil
Uit je overige reactie blijkt de achtergrond gedachte: Zodra er weer ruimte binnen de faction is ben je uiteraard weer welkom.
Dus je wil gewoon hogere levels binnen halen
beetje jammer....dit is als dat we bij de Hattrick fed alle leden die in lagere divisies spelen eruit gaan kicken om de stats hoog te houden
Ach, ik vond de reactie's en acties van Kasta op mededelingen van gr8w8 en Paxlie ook beneden alle peil.quote:Op woensdag 21 december 2005 09:44 schreef ArTiC het volgende:
[..]
iemand zo eruit schoppen is pas beneden peil
ik denk dat het meer ging om het domme gedrag van Kasta. Ik kon iig aan niks afmerken dat hij pro de faction was of iig zich er goed voor wilde inzetten.quote:Op woensdag 21 december 2005 09:44 schreef ArTiC het volgende:
Dus je wil gewoon hogere levels binnen halen
Nee, het is geen spelletje. Wij zijn écht getrouwd!quote:Op woensdag 21 december 2005 10:21 schreef miss_bleu het volgende:
tis maar een spelletje toch? jeutje
sparen voor een yakusuno zwaard. Die schijnen de bom te zijnquote:Op woensdag 21 december 2005 11:14 schreef DeHovenier het volgende:
Ik doe weer mee
Heb trouwens 1 merit point gekregen.....wat is handig om die punten aan te besteden?
kloptquote:Op woensdag 21 december 2005 11:28 schreef DeHovenier het volgende:
Ik ga zowiezo sparen en levelen, want dan pak je meer winst uit de besteding van die punten.
ik ookquote:Op woensdag 21 december 2005 12:37 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Ik ben er eigenlijk wel voor om hem met zn allen aan te vallen
zal jouw vriendin en mijn vriend leuk vindenquote:Op woensdag 21 december 2005 10:54 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Nee, het is geen spelletje. Wij zijn écht getrouwd!![]()
Dat hangt even van de situatie afquote:Op woensdag 21 december 2005 12:37 schreef Fliepke het volgende:
[..]
Ik ben er eigenlijk wel voor om hem met zn allen aan te vallen
Dus dan geef je eerst maar een laatste waarschuwing om hem later zonder iets te zeggen toch maar te kicken? En dat vind je zelf ook niet kinderachtig en krom?quote:Op woensdag 21 december 2005 09:44 schreef Paxlie het volgende:
Dat heeft niks te maken met sarcasme, want dat was jouw reactie niet. Jouw reactie was gewoon kinderachtig.
Was je online toen hij je aanviel? Zo niet, niks aan het handje, gewoon een experience attack. Zoja, zeg het even.quote:
Ik was niet online, Pax heeft hem al een berichtje gestuurd.quote:Op woensdag 21 december 2005 13:22 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Was je online toen hij je aanviel? Zo niet, niks aan het handje, gewoon een experience attack. Zoja, zeg het even.
Beetje jalouzie houdt de relatie spannend.quote:Op woensdag 21 december 2005 12:42 schreef miss_bleu het volgende:
[..]
zal jouw vriendin en mijn vriend leuk vinden
jalouzie misschien wel, jaloezie nietquote:Op woensdag 21 december 2005 13:23 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Beetje jalouzie houdt de relatie spannend.
Zei mijn vorige vriendin.
Ja, door jou gewoon te laten liggen en niet te muggen of hospitalizen. Maar je kan die 50 energie die het kost beter besteden aan trainen in de gym en zo meer experience te krijgen. Voor alles wat je doet in TC krijg je experience. Trainen in de gym dus ook, bovendien leveren hogere stats je weer andere voordelen op.quote:Op woensdag 21 december 2005 13:23 schreef anoukforza het volgende:
[..]
Ik was niet online, Pax heeft hem al een berichtje gestuurd.
Maar hij krijgt hogere experience door mij aan te vallen?
Ik zou die punten gewoon sparen! Als je later een hoger level heb, heb je er veel meer aan!quote:Op woensdag 21 december 2005 13:27 schreef washandje het volgende:
Net mn eerste merit gekregen, gebruikt voor max. nerve bar +1. Hoe vaak krijg je die dingen nou eigenlijk?
Nope, je hebt er geen fuck aan. Die dingen kun je zelf jatten zodra je toe bent aan "larcenys". Alleen aan PCs heb je wat, als je je basic computer course hebt gedaan kun je namelijk starten met het programeren van virussen, die je straks weer kunt inzetten voor crimes. Maar al die zooi kun je dus gewoon zelf jatten straks en verkopen voo r cash. Tenzij je ze gaat sparen, maar waarom zou je?quote:Op woensdag 21 december 2005 13:25 schreef DeHovenier het volgende:
Is het slim om een pc/magnetron/cd's/cdspeler/dvdspeler enz. te kopen?
Beetje te laat, bovendien werd ik die korte nerve bar best zat alquote:Op woensdag 21 december 2005 13:32 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik zou die punten gewoon sparen! Als je later een hoger level heb, heb je er veel meer aan!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |