Daarvoor moet je dus eerst veel naar de gymquote:Op maandag 19 december 2005 23:07 schreef kastanova het volgende:
Attacken schiet ook niet echt op hé.
2 clips op een level 1 dude leeggeschoten (maar 2 keer gemist) met een M4A1 Colt Carbine en hij heeft nog 300 van zijn 500 health over.
zoals al eerder is gezegd:quote:Op maandag 19 december 2005 23:07 schreef kastanova het volgende:
2 clips op een level 1 dude leeggeschoten (maar 2 keer gemist) met een M4A1 Colt Carbine en hij heeft nog 300 van zijn 500 health over.
quote:Op maandag 19 december 2005 23:07 schreef kastanova het volgende:
Dude, chill...quote:Op maandag 19 december 2005 23:15 schreef Paxlie het volgende:
[..]
zoals al eerder is gezegd:
NIET ATTACKEN VOORDAT JE LEVEL 5 BENT!!!!!!!!!!!!!!!!
en daarna vraag je om toestemming aan gr8w8 of mij
nou, je ging ook door met busten ondanks dat ik dat heftig afraaddequote:Op maandag 19 december 2005 23:18 schreef kastanova het volgende:
[..]
Dude, chill....
Gewoon een apie zonder Faction; wilde ff uitproberen hoe dat attacken gaat...
Zolang ik niet degene ben die als laatst level 2 bereikt vind ik het een goed planquote:Op maandag 19 december 2005 23:03 schreef gr8w8 het volgende:
Deel 3 alweer! Miss_bleu, Parodiuzz, Ceased2be, WC-eend/Oompa en Wolfje hebben een applicatie aan de factie open staan trouwens. De laatste die level 2 bereikt buiten zetten voor de FOK factie groot te maken is misschien geen slecht idee toch?
Nouja, hoe hoger het laagste level in de factie hoe beter de OC's gaan en hoe eerder we allemaal een wapen via de factie hebben en we kunnen gaan uitbetalen etc. Natuurlijk is het minder leuk voor de lagere levels dan en niet eerlijk voor diegene die er al bij zaten, maar ook niet voor diegene die bij de start van de factie net offline waren. Dilemma...quote:Op maandag 19 december 2005 23:19 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Zolang ik niet degene ben die als laatst level 2 bereikt vind ik het een goed plan
Gewoon veel OC's doen, dat oppotten en dan die uitbreiding fixen. Lijkt me logisch toch?quote:Op maandag 19 december 2005 23:24 schreef gr8w8 het volgende:
[..]
Nouja, hoe hoger het laagste level in de factie hoe beter de OC's gaan en hoe eerder we allemaal een wapen via de factie hebben en we kunnen gaan uitbetalen etc. Natuurlijk is het minder leuk voor de lagere levels dan en niet eerlijk voor diegene die er al bij zaten, maar ook niet voor diegene die bij de start van de factie net offline waren. Dilemma...Ik gooi het ook maar in de groep nu he, ik ga het niet zomaar doen. (Tenzij iemand het verkloot bij paxlie natuurlijk
)
Voor 700.000$ kunnen we van 10 naar 15 leden trouwens. Effe sparen allemaal...
Ik kreeg ze er gewoon direct bij opgeteldquote:Op maandag 19 december 2005 23:21 schreef Lyssa het volgende:
heb ik me ingeschreven op de points dingen, krijg ik geen points.. naajjaaa.. KastaNova, hoe ging dat bij jou?
eerst wapens kopen voor iedereenquote:Op maandag 19 december 2005 23:27 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Gewoon veel OC's doen, dat oppotten en dan die uitbreiding fixen. Lijkt me logisch toch?
en alle info vals, of je email die je gebruikt voor TC wel echt?quote:Op maandag 19 december 2005 23:28 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ik kreeg ze er gewoon direct bij opgeteld.
Alles valsquote:Op maandag 19 december 2005 23:29 schreef Lyssa het volgende:
[..]
en alle info vals, of je email die je gebruikt voor TC wel echt?
Zou dat mogen?quote:Op dinsdag 20 december 2005 00:09 schreef HAL9000S het volgende:
Ik wil op zich wel met je trouwen...
Ring kopen en een aanzoek doen:quote:Op dinsdag 20 december 2005 00:20 schreef HAL9000S het volgende:
Hoe kun je uberhaupt met iemand trouwen?
Hoerenspelquote:Propose
You can't marry someone from the same sex.
Stuur ze een boze mail over gelijkwaardigheid van homo's etc etcquote:Op dinsdag 20 december 2005 00:42 schreef kastanova het volgende:
[..]
Ring kopen en een aanzoek doen:
[..]
Hoerenspel.
quote:It costs $10,000 to have a Sex change!
[Change your gender to Female]
Verkoop je punten ofzo! Doe iets! Ik voel me niet thuis in dit mannenlichaamquote:Op dinsdag 20 december 2005 01:35 schreef HAL9000S het volgende:
Ik heb op dit moment 708 dollar.
quote:Preferences
Congratulations! Sex change is complete, you are now Female!
quote:Propose
Congratulations, you proposed to HAL9000 with gold ring
Ja natuurlijk schatje.... ik dacht dat je het nooit zou vragen...quote:
Koop eens een groter huis lul!quote:Op dinsdag 20 december 2005 01:43 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Ja natuurlijk schatje.... ik dacht dat je het nooit zou vragen...![]()
![]()
Het gezeur begint nu al...quote:Op dinsdag 20 december 2005 01:44 schreef kastanova het volgende:
[..]
Koop eens een groter huis lul!!
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |