ik ook niet heb genoeg gezeik gehad dit jaat met de uitkeringinstaties e.d.quote:Op dinsdag 20 december 2005 11:40 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Dat weet ik ook wehel, maar ik ben niet voor redelijkheid vatbaar in dezen![]()
Je nettoloon wordt in januari hoger, omdat het premiedeel werkgever vervalt, of anders berekend wordt, of zoiets.quote:Op dinsdag 20 december 2005 11:28 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Inderdaad
Alleen dekt de toeslag niet geheel de 100% premieverhoging van mn verzekering.
Daar word je ook niet goed van nee. Ben daar gelukkig vanaf inmiddels, maar dan wordt het nog sappelen hoor met onze grote vrienden het VROM, Essent en noem maar op. Grrr...quote:Op dinsdag 20 december 2005 11:46 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
ik ook niet heb genoeg gezeik gehad dit jaat met de uitkeringinstaties e.d.
Of via de website of zo. www.toeslagen.nlquote:Op dinsdag 20 december 2005 12:13 schreef Lexie het volgende:
34 eurootjes gestort. Volgende week toch dan maar eens naar het gemeentehuis of zo voor een formuliertje voor de huurtoeslag
.
quote:Op dinsdag 20 december 2005 09:55 schreef ShaoliN het volgende:
IK KRIJG 3 EURO PER MAAND!!!!!!!![]()
![]()
11!!!
Bij mij is het ongeveer een tientje meerquote:Op dinsdag 20 december 2005 12:20 schreef ErikT het volgende:
Ik heb t gewoon op mn rekening staanEn huurtoeslag is meer dan huursubsidie
Maar ja, die was vorig jaar ook gehalveerd, dus nu weer bijna terug op niveau.
Uitzendbureau houdt toch ook premie in?quote:Op dinsdag 20 december 2005 12:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
@Gia: Ik heb geen werkgeverAlleen bijbaantje via uitzendbureau
Moet het zelf dragen, deze kosten.
Onder de € 5,-- per maand is het jaarlijks.quote:Op dinsdag 20 december 2005 12:35 schreef Whiskers het volgende:
Ik heb ook nog geen bericht gehad maar zag dat er vandaag 8 euro is bijgeschreven op mijn giro.
Is dus maandelijks? Ik dacht per jaar...?
Ik denk dat jullie gewoon de maximale toeslag krijgen. Die krijg je tot de ondergrens van ca. 17.500 per jaar.quote:Op dinsdag 20 december 2005 12:38 schreef nixxx het volgende:
34 euro .. dat hebben wel meer mensen zo te zienDan zullen ze geen continue formule gebruiken, maar een systeem met inkomensgroepen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |