Dus het kan nog even duren aldus het andere topicquote:Op zaterdag 17 december 2005 11:11 schreef Luizao het volgende:
Verzending vind nog plaats t/m aanstaande woensdag! Even geduld hebben dus!
Op de tv en radio nu zeggen ze t/m de 31 ste decemberquote:Op dinsdag 20 december 2005 09:51 schreef Lienekien het volgende:
Het zou vanaf vandaag op de rekening moeten staan.
Dan had je het voor 't eind van dit jaar al opgemaakt.quote:Op dinsdag 20 december 2005 09:57 schreef HenkieSpankie het volgende:
Jaaa bij mij staat het erop.. 34 Euro!
(ik hoopte het gelijk voor het hele jaar te krijgen)
Oh, ik panikeer niet hoor. Mijn hoofd loopt alleen een beetje over: huurtoeslag, zorgtoeslag, kindertoeslag, nieuwe zorgverzekering, nieuwe facturatie kinderdagverblijf... en dat moet allemaal tegelijkquote:
Ik zit er hier dicht tegenaan, weet je dat? Ik kan er echt naar van worden bij het idee wat er allemaal mis kan gaan...quote:
Een mens lijdt het meest door het lijden dat hij vreest.quote:Op dinsdag 20 december 2005 11:10 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ik zit er hier dicht tegenaan, weet je dat? Ik kan er echt naar van worden bij het idee wat er allemaal mis kan gaan...
idd het gaat hier om ¤ 354 per maand (vt zorg en huur) vind ik erg veel geldquote:Op dinsdag 20 december 2005 11:10 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ik zit er hier dicht tegenaan, weet je dat? Ik kan er echt naar van worden bij het idee wat er allemaal mis kan gaan...
Dat is een waar woord. Maar ik ben sinds afgelopen (ramp)jaar echt een stresskip wb toeslagen en subsidies. Er is zoveel misgegaan dat ik me bijna niet kan voorstellen dat het nu ineens goed gaat. En het gaat over een euro of 300 per maand die ik absoluut niet kan missen (wie wel?)...quote:Op dinsdag 20 december 2005 11:11 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Een mens lijdt het meest door het lijden dat hij vreest.
Ze zijn pas vorige week begonnen met de berichten over de zorgtoeslag te versturen. En pas vanaf vandaag zijn ze aan het uitbetalen. Dus het kan allemaal nog goedkomen.quote:Op dinsdag 20 december 2005 11:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb zorg- & huurtoeslag en van geen van beide nog wat gehoord... terwijl ik het ruim voor 01-11 op de bus heb gedaan.
quote:Op dinsdag 20 december 2005 11:26 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hehehe, check net ff m'n rekening en er is zowel huurtoeslag (112) als zorgtoeslag (34) overgemaakt [afbeelding].
Berichtje komt nog wel denk ik dan.
Inderdaadquote:
Had je dat dan verwacht?quote:Op dinsdag 20 december 2005 11:28 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Inderdaad
Alleen dekt de toeslag niet geheel de 100% premieverhoging van mn verzekering.
Ik zeg het nog een keer voor al die sombermannen - en vrouwen hier:quote:Op dinsdag 20 december 2005 11:28 schreef Natalie het volgende:
Nog geen bericht gehad waar opstaat hoeveel ik ga krijgen zelf. Lekker
Nee, wel gehooptquote:
ik ook checken nixquote:Op dinsdag 20 december 2005 11:26 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hehehe, check net ff m'n rekening en er is zowel huurtoeslag (112) als zorgtoeslag (34) overgemaakt [afbeelding].
Berichtje komt nog wel denk ik dan.
Ik had hiervoor ook al huursubsidie van VROM inderdaad. De Belasting/Toeslagendienst heeft dat dus overgenomen.quote:Op dinsdag 20 december 2005 11:31 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
ik ook checken nixvhad je hierovoor ook huursubsidie of is het echt al de huurtoeslag? zou een leuk extratje zijn
![]()
En een half uurtje later viel de brief in de brievenbusquote:Op dinsdag 20 december 2005 10:58 schreef VeX- het volgende:
Ik ook nog niks
Dat weet ik ook wehel, maar ik ben niet voor redelijkheid vatbaar in dezenquote:Op dinsdag 20 december 2005 11:30 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik zeg het nog een keer voor al die sombermannen - en vrouwen hier:
Ze zijn pas vorige week begonnen met de berichten over de zorgtoeslag te versturen. En pas vanaf vandaag zijn ze aan het uitbetalen. Dus het kan allemaal nog goedkomen.
Ik had het ook niet tegen jouhou.quote:Op dinsdag 20 december 2005 11:40 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Dat weet ik ook wehel, maar ik ben niet voor redelijkheid vatbaar in dezen![]()
ik ook niet heb genoeg gezeik gehad dit jaat met de uitkeringinstaties e.d.quote:Op dinsdag 20 december 2005 11:40 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Dat weet ik ook wehel, maar ik ben niet voor redelijkheid vatbaar in dezen![]()
Je nettoloon wordt in januari hoger, omdat het premiedeel werkgever vervalt, of anders berekend wordt, of zoiets.quote:Op dinsdag 20 december 2005 11:28 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Inderdaad
Alleen dekt de toeslag niet geheel de 100% premieverhoging van mn verzekering.
Daar word je ook niet goed van nee. Ben daar gelukkig vanaf inmiddels, maar dan wordt het nog sappelen hoor met onze grote vrienden het VROM, Essent en noem maar op. Grrr...quote:Op dinsdag 20 december 2005 11:46 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
ik ook niet heb genoeg gezeik gehad dit jaat met de uitkeringinstaties e.d.
Of via de website of zo. www.toeslagen.nlquote:Op dinsdag 20 december 2005 12:13 schreef Lexie het volgende:
34 eurootjes gestort. Volgende week toch dan maar eens naar het gemeentehuis of zo voor een formuliertje voor de huurtoeslag
.
quote:Op dinsdag 20 december 2005 09:55 schreef ShaoliN het volgende:
IK KRIJG 3 EURO PER MAAND!!!!!!!![]()
![]()
11!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |