Bij mij is het ongeveer een tientje meerquote:Op dinsdag 20 december 2005 12:20 schreef ErikT het volgende:
Ik heb t gewoon op mn rekening staanEn huurtoeslag is meer dan huursubsidie
Maar ja, die was vorig jaar ook gehalveerd, dus nu weer bijna terug op niveau.
Uitzendbureau houdt toch ook premie in?quote:Op dinsdag 20 december 2005 12:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
@Gia: Ik heb geen werkgeverAlleen bijbaantje via uitzendbureau
Moet het zelf dragen, deze kosten.
Onder de € 5,-- per maand is het jaarlijks.quote:Op dinsdag 20 december 2005 12:35 schreef Whiskers het volgende:
Ik heb ook nog geen bericht gehad maar zag dat er vandaag 8 euro is bijgeschreven op mijn giro.
Is dus maandelijks? Ik dacht per jaar...?
Ik denk dat jullie gewoon de maximale toeslag krijgen. Die krijg je tot de ondergrens van ca. 17.500 per jaar.quote:Op dinsdag 20 december 2005 12:38 schreef nixxx het volgende:
34 euro .. dat hebben wel meer mensen zo te zienDan zullen ze geen continue formule gebruiken, maar een systeem met inkomensgroepen
Hier wordt NU de brievenbus leeggehaald...quote:Op dinsdag 20 december 2005 12:59 schreef MaLo het volgende:
Nee, heeelemaal niks bij de post vandaag en ook nog niet op onze rekening.
Het troost me echt dat ik niet de enige benquote:
hier ookquote:Op dinsdag 20 december 2005 13:37 schreef MaLo het volgende:
[..]
Het troost me echt dat ik niet de enige ben
Bellen is voor onzekere twijfelende huppelaars! Ik wacht heel stoer, rotsvast vertrouwen hebbend in onze Belastingdienst, in alle kalmte op berichtquote:Op dinsdag 20 december 2005 13:40 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
hier ookme vriend zegt moet je de belastingdienst bellen zo desprate ben ik ook nog niet
Mij ookquote:Op dinsdag 20 december 2005 13:37 schreef MaLo het volgende:
[..]
Het troost me echt dat ik niet de enige ben
Ik wel maar het is 7 oktober verstuurd naar de belastingdienst...quote:Op dinsdag 20 december 2005 14:33 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Mij ook![]()
Heb jij inmiddels ook van die waandenkbeelden dat je de handel misschien bent vergeten op de post te doen ofzo?
Ja, heb ik ookquote:Op dinsdag 20 december 2005 14:33 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Mij ook![]()
Heb jij inmiddels ook van die waandenkbeelden dat je de handel misschien bent vergeten op de post te doen ofzo?
Ik ben niet gekquote:Op dinsdag 20 december 2005 14:51 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ja, heb ik ook. Mijn vriend heeft de spullen gepost en ik begin ernstig te twijfelen of hij het spul niet in de oud papierbak ipv de brievenbus heeft gegooid
![]()
Maar je telt wel voor vol mee. Da's toch mooi!quote:Op dinsdag 20 december 2005 15:04 schreef BlaatschaaP het volgende:
Nou! 34 euro op de 118 euro die ik zometeen moet betalen.. Ik ben potjandorie nog niet eens student.
Hoe kan jij nou evenveel krijgen als een student? Ik snap er niks vanquote:Op dinsdag 20 december 2005 13:12 schreef Dr.Daggla het volgende:
34 euro per maand krijg ik terug.
Netjes..
Over welke 190 euro heb je het?quote:Op dinsdag 20 december 2005 15:02 schreef Marvellous het volgende:
kheb ook ¤34 ontvangen...
Voor extra korting (max. ¤190 per jaar) kijk je op: www.zorgvoorbasisverzekering.nl
34quote:Op dinsdag 20 december 2005 16:15 schreef jan_onbekend het volgende:
berekend op 35 euro per maand
Ik heb ook nog niks gehoord van de huurtoeslag. Hoop dat ze dat snel zullen doen want ik ben de afgelopen 4 maanden al genoeg genaaid door dat kutVROMquote:Op dinsdag 20 december 2005 14:39 schreef teigan het volgende:
Ik heb al wel bericht gehad van de zorgtoeslag..
We krijgen met zijn tweetjes 97 euro in de maand..
De huurtoeslag heb ik nog niets van gehoord, maar dat komt hopelijk nog wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |