Dus het kan nog even duren aldus het andere topicquote:Op zaterdag 17 december 2005 11:11 schreef Luizao het volgende:
Verzending vind nog plaats t/m aanstaande woensdag! Even geduld hebben dus!
Op de tv en radio nu zeggen ze t/m de 31 ste decemberquote:Op dinsdag 20 december 2005 09:51 schreef Lienekien het volgende:
Het zou vanaf vandaag op de rekening moeten staan.
Dan had je het voor 't eind van dit jaar al opgemaakt.quote:Op dinsdag 20 december 2005 09:57 schreef HenkieSpankie het volgende:
Jaaa bij mij staat het erop.. 34 Euro!
(ik hoopte het gelijk voor het hele jaar te krijgen)
Oh, ik panikeer niet hoor. Mijn hoofd loopt alleen een beetje over: huurtoeslag, zorgtoeslag, kindertoeslag, nieuwe zorgverzekering, nieuwe facturatie kinderdagverblijf... en dat moet allemaal tegelijkquote:
Ik zit er hier dicht tegenaan, weet je dat? Ik kan er echt naar van worden bij het idee wat er allemaal mis kan gaan...quote:
Een mens lijdt het meest door het lijden dat hij vreest.quote:Op dinsdag 20 december 2005 11:10 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ik zit er hier dicht tegenaan, weet je dat? Ik kan er echt naar van worden bij het idee wat er allemaal mis kan gaan...
idd het gaat hier om ¤ 354 per maand (vt zorg en huur) vind ik erg veel geldquote:Op dinsdag 20 december 2005 11:10 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ik zit er hier dicht tegenaan, weet je dat? Ik kan er echt naar van worden bij het idee wat er allemaal mis kan gaan...
Dat is een waar woord. Maar ik ben sinds afgelopen (ramp)jaar echt een stresskip wb toeslagen en subsidies. Er is zoveel misgegaan dat ik me bijna niet kan voorstellen dat het nu ineens goed gaat. En het gaat over een euro of 300 per maand die ik absoluut niet kan missen (wie wel?)...quote:Op dinsdag 20 december 2005 11:11 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Een mens lijdt het meest door het lijden dat hij vreest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |