Fok-radio?quote:Op maandag 19 december 2005 20:53 schreef MissBliss het volgende:
En mij niet eens noemen als vaste ShowChatter
Hier staat het allemaalquote:Op maandag 19 december 2005 20:56 schreef Airelle het volgende:
[..]
Fok-radio?. Waar kan ik dat beluisteren?
Juistquote:Op maandag 19 december 2005 21:00 schreef Airelle het volgende:
Ik heb het al gevonden. Via Action-Radio
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als ik het zo goed geschreven heb...
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
Luuuuv you.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. tegen beter weten in geschrevenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., maar volgens mij moet dat stiekem wel...[/indekken]
Zoek de fout.quote:Op maandag 19 december 2005 21:03 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Ik begreep het ook al niet.Bedoelde ze nou accesoire?
quote:Op maandag 19 december 2005 21:09 schreef Zhenar het volgende:
Ik heb trouwensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. tegen beter weten in geschrevenOf het is heulemaaaaal fout!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., maar volgens mij moet dat stiekem wel...[/indekken]
quote:Op maandag 19 december 2005 21:09 schreef Zhenar het volgende:
Ik heb trouwensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. tegen beter weten in geschrevenVolgens mij ook ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., maar volgens mij moet dat stiekem wel...[/indekken]
.
Clementine: Are you nuts?
Joel: It's been suggested...
quote:Op maandag 19 december 2005 21:10 schreef alwaysthebest het volgende:
Al die Franse woorden.![]()
[..]
Zoek de fout.![]()
![]()
![]()
Ja, Nolius zei het alquote:Op maandag 19 december 2005 20:53 schreef MissBliss het volgende:
En mij niet eens noemen als vaste ShowChatter
Je stem klinkt anders dan ik dachtquote:Op maandag 19 december 2005 21:12 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja, Nolius zei het al. Sorry
.
quote:Op maandag 19 december 2005 21:07 schreef Zhenar het volgende:
WTF is eenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als ik het zo goed geschreven heb...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
Maar die zijn zo kut om te schrijven.quote:Op maandag 19 december 2005 21:11 schreef Airelle het volgende:
Franse woorden zijn juist hardstikke mooi. Dat geeft de taal een beetje flair.
http://nl.wikipedia.org/w(...)_de_Nederlandse_taal.
Wat dan?quote:Op maandag 19 december 2005 21:13 schreef Svensational het volgende:
Ik had trouwens een vette discussie over jou met Nolius Bupatih!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |