quote:Op zaterdag 21 januari 2006 04:06 schreef maartena het volgende:
En ook aflevering 13 is weer goed in elkaar gezet! Veel kijk plezierJa, het was even wennen. Een of ander vernieuwd logootje en een next-in-BSG. Maar het gaat inderdaad verdomde spannend wordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De volgende aflevering lijkt ook weer spannend te worden. Ik weet niet of de download versie ook de "next week on BSG" minuut bevat....![]()
Ik heb me gister een delirium gezopen dus het kan zijn dat ik me vergis. Maar willen ze hier nou mee zeggen dat Resurrectin Ship part 2 met Resistance én Flight of the Phoenix meedingt voor slechts episode? Mijn god, flight of the phoenix (toch die waar de blackbird gebouwd werd?) is bij verre een van die episodes waar menig kijker een brok in de keel van kreegquote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:00 schreef Super7fighter het volgende:
"Resurrection Ship, Part 2" earned a 1.9 average household rating on The SCI FI Channel last week, down two-tenths of a point from the previous week. This ties "Resistance" and "Flight of the Phoenix" for the lowest-rated episode of the season to date.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spannende aflevering, vooral lachen met het stukje in de gang waar Balter "problemen" heeft met z'n stropdas
[ Bericht 1% gewijzigd door DarthNick op 21-01-2006 17:41:08 (tupo) ]BFC Heren 3 steunen? Dat kan! Ga naar www.team-hs3.tk en click away!
Ja, bij de 'omicron VTV' versie (met in een paar gevallen wat wazige sprongen vooruit van een seconde of twee) zat er een "next week..." bij met een 'nieuwe' logo.quote:Op zaterdag 21 januari 2006 04:06 schreef maartena het volgende:
De volgende aflevering lijkt ook weer spannend te worden. Ik weet niet of de download versie ook de "next week on BSG" minuut bevat....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder vond ik het weer een goede aflevering.![]()
[ Bericht 6% gewijzigd door Sharkdoggie op 21-01-2006 18:52:26 ]Op zondag 29 augustus 2004 03:57 schreef nikky het volgende:
*drukt Sharkdoggie stevig tegen haar boezum aan en kroelt een beetje in zijn haren*
Dank je wel, maar het was al niet meer nodig, ik kon toch al niet meer naar Vitesse vanavond(quote:Op zaterdag 21 januari 2006 12:43 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Volgens de Veronica site:
http://veronica.sbs.nl/modules.php?name=special&site=televisienieuws&sid=4748&rubrieknaam
Act of Contribution
Wat aflevering 4 is
Klopt het dat vorige week aflevering 3 was? Bastille Day, met Tom Zarek (Richard Hatch)?
Ik volg het ook op Veronica, maar vergeet het zo vaak, dat ik dan een dag later de aflevering download en bekijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sinterklahs, Ghet Dawn!!!!
Ja maar, waarom? Zo crappy zijn ze allemaal toch niet? Was er iets anders boeiend om naar te kijken voor de amerikaantjes?quote:Op zaterdag 21 januari 2006 14:00 schreef Super7fighter het volgende:
Van Stargate SG1 en Atlantis valt het nog te begrijpen maar van Battlestar Galactica....?
BATTLESTAR GALACTICA NEWS
'Resurrection Ship, Part 2' sees ratings drop
THURSDAY - JANUARY 19, 2006
Ratings for Battlestar Galactica's January 13 episode dropped in its second week of new episodes, while Stargate SG-1 and Stargate Atlantis fell to season lows.
"Resurrection Ship, Part 2" earned a 1.9 average household rating on The SCI FI Channel last week, down two-tenths of a point from the previous week. This ties "Resistance" and "Flight of the Phoenix" for the lowest-rated episode of the season to date.
Galactica remained SCI FI's highest-rated show of the week.
Stargate SG-1 earned a 1.7 rating in the 8 p.m. timeslot with "Collateral Damage." This is down two-tenths of a point from the previous week, and took the place of September's 2-hour mid-season finale as Season Nine's lowest to date.
The show did remain steady among viewers aged 25 to 54, a key demographic for The SCI FI Channel.
In a rare occurance, Stargate Atlantis lost viewers from its lead-in show in the 9 p.m. slot. "Epiphany" earned a 1.6 rating, down four-tenths of a point -- a full 20 percent -- from the previous week's mid-season premiere.
Atlantis's previous low mark of the season was also its 2-hour September finale, which earned a 1.7. "Epiphany" is also the lowest-rated in the series' short, one and a half-year history.
The three series earned ratings of 1.0 (SG-1), 0.7 (Atlantis), and 0.6 (Galactica) during the late-night reruns of these episodes.
New episodes continue this Friday starting at 8 p.m. Eastern/Pacific on SCI FI!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We will export death and violence to the four corners of the earth in defence of our great nation.
Die heb ik ook inmiddels helemaal bekeken. Ik ben nu bezig met Galactica 1980quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:18 schreef Tom-my het volgende:
Heb vandaag op usenet de hele serie van 1978 binnen geslurpt, op zich best vermakelijk voor een show van die leeftijd
NFL volgens mij. En de Olympische Spelen komen eraanquote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:57 schreef Witchfynder het volgende:
Ja maar, waarom? Zo crappy zijn ze allemaal toch niet? Was er iets anders boeiend om naar te kijken voor de amerikaantjes?
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 18:39 schreef Sharkdoggie het volgende:Ik ben er nog niet van overtuigd dat het ook zo afloopt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
quote:Op zondag 22 januari 2006 01:22 schreef maartena het volgende:
[..]
Ik ben er nog niet van overtuigd dat het ook zo afloopt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lee en Tigh hebben in het begin van seizoen 2 al een aanvaring gehad, net nadat Adama werd neergeschoten door Sharon en hij afgevoerd werd en later als Apollo tijdelijk terug is als CAG en met Tigh bij de kritieke Adama staan. Tigh stelt dat Lee niet geschikt is voor de uniform en Lee antwoord dat hij misschien wel gelijk heeft, maar dat hij (Tigh) dat ook niet is. Later helpt Apollo de president ontsnappen, want hij is fel tegen de martial law die Tigh heeft ingevoerd.quote:Op zondag 22 januari 2006 12:30 schreef Mattievandezolder het volgende:
Het enige waar ik me eigenlijk al sinds het begin aan erger is dat ze net na de begintune in 15 seconden heel de aflevering er snel doorheen jassen, ik wil dat niet weten, dat zie ik in de aflevering wel...
Aan de ene kant hoop ik trouwens dat Baltar gepakt wordt voor hoogverraad, maar aan de andere kant houdt 'ie het zo wel spannend.
En WTF was dat met Apollo en Tigh, Lee is over het algemeen nog vrij normaal tegen Tigh, maar nu ff niet, is dat een naschok van zijn onoplettendheid tijdens de aanval op het resurrection ship? maar goed, volgende week zou het volgens de preview goed moeten komen aangezien er in koeieletters stond : NEXT WEEK: THE REDEMPTION OF APOLLO, dus dat lijkt me wel goedkomen
Oh ja, dat was ik ff vergeten, ik heb die afleveringen ook allemaal binnen een paar dagen gezien, dat niet alles is blijven hangen, maar ik zag Apollo er toch meer voor aan om zijn mening buiten zijn werk/plicht te houden.quote:Op zondag 22 januari 2006 13:19 schreef Dr_Crouton het volgende:
[..]
Lee en Tigh hebben in het begin van seizoen 2 al een aanvaring gehad, net nadat Adama werd neergeschoten door Sharon en hij afgevoerd werd en later als Apollo tijdelijk terug is als CAG en met Tigh bij de kritieke Adama staan. Tigh stelt dat Lee niet geschikt is voor de uniform en Lee antwoord dat hij misschien wel gelijk heeft, maar dat hij (Tigh) dat ook niet is. Later helpt Apollo de president ontsnappen, want hij is fel tegen de martial law die Tigh heeft ingevoerd.
Zijn vader en zelfs president Roslin wie Apollo toch wel door dik en dun steunde 'verraden' hem door de opdracht te geven om admiraal Cain te vermoorden omdat ze niet met haar beleid eens zijn. Dat kan moreel nogal hard aankomen.quote:Op zondag 22 januari 2006 13:39 schreef Mattievandezolder het volgende:
[..]
Oh ja, dat was ik ff vergeten, ik heb die afleveringen ook allemaal binnen een paar dagen gezien, dat niet alles is blijven hangen, maar ik zag Apollo er toch meer voor aan om zijn mening buiten zijn werk/plicht te houden.
Hoe bedoel je?quote:Op zondag 22 januari 2006 14:19 schreef Dr_Crouton het volgende:
[..]
Dat kan moreel nogal hard aankomen.
quote:Op zaterdag 21 januari 2006 23:58 schreef Super7fighter het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Live for the moment. Because it may never come again.
The 4400 werd ook uitgebreid aangekondigd van te voren, dat heb ik bij Galactica niet echt gemerktquote:Op zondag 22 januari 2006 18:41 schreef JohnHannibalSmith het volgende:
jee, maar 175.000 kijkers op veronica gisteravond. zelfs SG1 had er 192.000 (nu was dat ook de hilarische Wormhole X-treme aflevering). The 4400 op talpa deed 541.000...
Nou, Lee Adama steunde de president in haar doen en laten en kon niet verwachten dat uitgerekend zij achter het plan zat om een moord te beramen op iemand simpelweg omdat ze niet met het beleid van Cain eens is.quote:
quote:Op zondag 22 januari 2006 12:32 schreef Meneer_Storm het volgende:
[..]Het zou prettig zijn als je dit soort spoilers aankondigt met "gaat niet over de laatste aflevering" oid. Ik wil dit helemaal niet weten en ik kan geen onderscheid maken tussen de spoilers.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Liever zou ik hebben dat er gewoonweg geen spoilers worden gebruikt over de laatste afleverig, dat is het simpelste.Verdwaald in mijn eigen belevingswereld.
Koel, nu kunnen we meezingen.quote:Op donderdag 26 januari 2006 15:22 schreef JohnHannibalSmith het volgende:
The words in the mantra are "OM bhūr bhuvah svah tat savitur varēnyam bhargō dēvasya dhīmahi dhiyō yō nah pracōdayāt", which may be translated in various ways but means approximately: "May we attain that excellent glory of Savitar the God / so May he stimulate our prayers."
Zeker cool, maar gedurende die "hele aflevering in 10 seconden" kijk ik toch ook maar ff de andere kant op...quote:Op donderdag 26 januari 2006 14:12 schreef SPiDeY. het volgende:
Is inderdaad een mooie leader ja, en ik vind dat bombastische erna waarin je stukjes ziet van de aflevering zelf ook wel lekker altijd. Behalve dan dat ik de beelden ervan op dat moment niet probeer te kijken
Haha, 100% mee eens, en ook ik kijk even ergens anders naartoequote:Op donderdag 26 januari 2006 14:12 schreef SPiDeY. het volgende:
Is inderdaad een mooie leader ja, en ik vind dat bombastische erna waarin je stukjes ziet van de aflevering zelf ook wel lekker altijd. Behalve dan dat ik de beelden ervan op dat moment niet probeer te kijken
hier en hierquote:Op donderdag 26 januari 2006 15:58 schreef DaBuzzzzz het volgende:
Ik wil de pilot nog zien...iemand die me op weg kan helpen???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |