Mijn naam is opa.quote:Op dinsdag 20 december 2005 22:01 schreef sigme het volgende:
[..]
Opa? Volgens mij ken ik u onder andere namen.
Geregistreerd op: zondag 17 oktober 1999 @ 00:00quote:Op dinsdag 20 december 2005 22:01 schreef sigme het volgende:
[..]
Opa? Volgens mij ken ik u onder andere namen.
Fok!ker 959!quote:Op dinsdag 20 december 2005 22:03 schreef Pracissor het volgende:
[..]
hmmm maybe not, een echte veteraan.
Wat jij wil. Volgens mij is de ene connectie meer bekend dan de andere.quote:
Ik ben nu voor de 4e keer op de grens van het 1e jaar. Op z'n langst heeft het 1,5 jaar geduurd.quote:Op dinsdag 20 december 2005 21:58 schreef sigme het volgende:
Ik verzeker u, beginners, dat liefde ( ook / zelfs / zeker ) na twaalf jaar heel mooi is![]()
U spreekt in raadselen.quote:Op dinsdag 20 december 2005 22:05 schreef sigme het volgende:
[..]
Wat jij wil. Volgens mij is de ene connectie meer bekend dan de andere.
Maar je naam is onbekend,of slechts bekend als opa, als jij dat zegt.
Nouja, het is wel een beetjequote:
Ik zit alweer op de 8,5 jaar.quote:Op dinsdag 20 december 2005 22:05 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Ik ben nu voor de 4e keer op de grens van het 1e jaar. Op z'n langst heeft het 1,5 jaar geduurd.
Ga je college's geven?quote:Op dinsdag 20 december 2005 22:15 schreef sizzler het volgende:
[..]
Ik zit alweer op de 8,5 jaar.
Ow, en ik ga ook lesgeven!![]()
Het spel?quote:Op dinsdag 20 december 2005 22:09 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Nouja, het is wel een beetje, vooral de tekst. Maar het spel zelf is wel leuk.
Beste opa,quote:Op dinsdag 20 december 2005 22:08 schreef opa het volgende:
[..]
U spreekt in raadselen.
Wat is de ENE connectie? Wat zou de ANDERE connectie kunnen zijn?
Euh, ja? Zeg maar de film zelf, de reacties, emoties, bedrog, leugens, humor, sarcasme, dat soort dingen.quote:
Nee, les. In Thailand. Even een paar maanden vrijwilligerswerk doen. Vanaf maart. Ik ga de kinderen daar leren hoe ze zich staande kunnen houden in het Engels.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
Ik dacht dat je zijn boeken bedoelde... Othello etc.quote:Op dinsdag 20 december 2005 22:19 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Euh, ja? Zeg maar de film zelf, de reacties, emoties, bedrog, leugens, humor, sarcasme, dat soort dingen.
Bijna alles op de special effects, scenes en tekst na dus.
Ach, kortgerokte vriendin,quote:Op dinsdag 20 december 2005 22:18 schreef sigme het volgende:
[..]
Beste opa,
Vergeef me. Raadselen, of u begrijpt ze niet, of u wilt ze niet begrijpen, in beide gevallen ga ik ze niet toelichten.
Ooohh, boeken!quote:Op dinsdag 20 december 2005 22:22 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Ik dacht dat je zijn boeken bedoelde... Othello etc.
... was één rampenplan!![]()
Moet ik mogelijk volgend jaar lezen.quote:Op dinsdag 20 december 2005 22:27 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Ooohh, boeken!
Nee, ik moet eerst nog Democracy - An american novel uitlezen (leest vrij lastig), en daarna ga ik beginnen aan Il Principe van Niccolò Machiavelli. Daarna ga ik beginnen aan Ethica Nicomachea, van Aristoteles (ik denk dat dat eens de nederlandse versie zal zijn, voor het gemak) en dáárna zal ik wel verder gaan aan de serie van Hitchhiker's Guide. Of niet.
Maar uiteindelijk beland je in de jaarboekcommissie.quote:Op dinsdag 20 december 2005 22:30 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Moet ik mogelijk volgend jaar lezen.
Ik wou dat ik in de VS studeerde, mocht ik elke week een boek lezen, recensie schrijven, mening vormen en in discussie gaan met mijn medestudenten en professor.
Ik moet het van mezelfquote:Op dinsdag 20 december 2005 22:30 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Moet ik mogelijk volgend jaar lezen.
Ik wou dat ik in de VS studeerde, mocht ik elke week een boek lezen, recensie schrijven, mening vormen en in discussie gaan met mijn medestudenten en professor.
Of erger, je mag elke week de helft van je colleges referaten aanhoren.quote:Op dinsdag 20 december 2005 22:32 schreef opa het volgende:
[..]
Maar uiteindelijk beland je in de jaarboekcommissie.
![]()
Zij gaan er uiteraard niet zo diep op in, het doel is om de essentie eruit te halen. Opzich iets wat ik bejubel, het napluizen van allerlei details is niet aan mij besteed.quote:Op dinsdag 20 december 2005 22:33 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Ik moet het van mezelfStaan allemaal in bibliotheken ergens in den haag
Maar elke wéék? Das wel veel hoor, krijg je dan geen 'overload'? Dan heb je net je mening gevormd van het ene, en heb je geen tijd om het uit te kristalliseren (wat ik het mooie en belangrijke vind) omdat je weer aan je andere boek moet beginnen.
Als je discussie wilt, kan ik best wel melden wanneer ik aan Il Principe gaat beginnen hoor
Dan heb ik goed nieuws voor je, ik ben een absoluut n00b op boeken. Misschien pas 2 jaar geleden serieus begonnen met het lezen van serieuze boeken. De essentie heeft verder ook mijn voorkeur, en niet 1 bepaalde zin ergens verstopt op een pagina. Die 4 schrijvers / filosofen waar jij het over heb, daar heb ik van gehoord, maar niks echt concreets van gelezen.quote:Op dinsdag 20 december 2005 22:36 schreef Pracissor het volgende:
[..]
Zij gaan er uiteraard niet zo diep op in, het doel is om de essentie eruit te halen. Opzich iets wat ik bejubel, het napluizen van allerlei details is niet aan mij besteed.
Hehe, is goed. Maar jij bent naar alle waarschijnelijkheid op grote voorsprong, ben nog niet thuis in dat soort werken. Heb alleen boekjes over Plato en Socrates gelezen, naast de moderne denkers zoals Kaplan, Huntington etc.
Ah mooi.quote:Op dinsdag 20 december 2005 22:40 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Dan heb ik goed nieuws voor je, ik ben een absoluut n00b op boeken. Misschien pas 2 jaar geleden serieus begonnen met het lezen van serieuze boeken. De essentie heeft verder ook mijn voorkeur, en niet 1 bepaalde zin ergens verstopt op een pagina. Die 4 schrijvers / filosofen waar jij het over heb, daar heb ik van gehoord, maar niks echt concreets van gelezen.
Geen zorgen dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |