Je bent niet de enige hoor.quote:Op maandag 26 december 2005 09:05 schreef Balthar het volgende:
[..]
Oh, maar de SGP is in deze natuurlijk ook wel geschift. Alleen hebben deze geen macht, ze worden hier niet serieus genomen. Daarbij is de SGP nog niet bezig met Uranium te verrijken.
Gecombineerd met de uitspraken over Israël, wordt het toch weer eng daar.
Daarbij moet je je krantjes wat beter lezen, deze meneer ontkent glashard dat de Holocaust heeft plaatsgevonden hoor.
Ja, vooral die generalisaties en vage cijfers over de Islamitische wereld zijn cool. Diegene die de brief heeft geschreven weet duidelijk niet waar hij over praat. Allah = God = Jaweh, allah is slechts een arabisch woord. Om nog maar over de achterlijke eenheidsworst die de briefschrijver maakt van de Ïslamitische wereld" te zwijgen. Maar dat is dan ook niet zo gek als ik de website zie waar het vandaan komtquote:
Gaat mij juist ook om de inhoud, daarom is het mijnsinsziens ook een achterlijke mail. Iemand die de ander aanspreekt over bepaalde uitspraken die hij gedaan heeft "wegvagen van Israel", en dan zelf fantaseert over het wegvagen van 1.6 miljard moslims...tja.quote:Op maandag 26 december 2005 10:58 schreef Hallulama het volgende:
Ik heb niet gekeken waar het vandaan komt, het gaat mij om de inhoud, en die maakt een punt. Ook al is niet alles 100% correct, het punt is mij duidelijk.
Hoezo is ie dan prima? Dat heet verlagen tot het niveau van iemand anders, een zodanig laag niveau dat die prikkels geen waarde hebben. Zowiezo is de objectiviteit al ver te zoeken, uit een aantal zinnen is al af te leiden dat de schrijver een hekel heeft aan de Islam., mijnsinsziens geen mm beter dan meneer Achmedineyad.quote:Op maandag 26 december 2005 11:02 schreef Hallulama het volgende:
Nou dan, dan issie toch prima?
Kort samengevat zegt die brief: Wake the fuck up, buster !
Maar sommigen onder ons hebben iets meer informatie en prikkels nodig om tot ontwaken te komen eh, vandaar de brief, gok ik.
Ik haal er niets anti-Islam achtigs uit, uit welke zin zou blijken dat de schrijver een hekel heeft aan de Islam?quote:Op maandag 26 december 2005 11:04 schreef Mutant01 het volgende:
Hoezo is ie dan prima? Dat heet verlagen tot het niveau van iemand anders, een zodanig laag niveau dat die prikkels geen waarde hebben. Zowiezo is de objectiviteit al ver te zoeken, uit een aantal zinnen is al af te leiden dat de schrijver een hekel heeft aan de Islam., mijnsinsziens geen mm beter dan meneer Achmedineyad.
Die cijfertjes slaan zoweizo nergens op natuurlijk, want een nucleare oorlog zou niemand winnen. Ik interpreteer de brief heel erg anders kennelijk, ik zie dat deze persoon Achmedinneyad niet mag, maar vervolgens dezelfde manier van redeneren gebruikt als die van Achmedinneyad. Kijk alleen al naar de tegenstellingen die de schrijver probeert te creeren tussen moslims en niet-moslims.quote:Suppose, for the sake of argument, all Muslims worldwide will enthusiastically follow your mad leadership in a holy war for glory and world domination of this dreadful faith called Islam.
Ik quote em net, of noem jij dreadful positief?quote:Op maandag 26 december 2005 11:18 schreef Hallulama het volgende:
Mutan01, noem eens een zin waar dat uit blijkt dan? Ik kan het er niet in vinden.
noem jij islam positief? als je ziet wat dat geloof voor ellende aanricht aan aanslagen, amputaties, steniging, tegenhouden van technologie en meningsuiting, onmogelijk maken van democratiequote:Op maandag 26 december 2005 11:21 schreef Mutant01 het volgende:
Ik quote em net, of noem jij dreadful positief?
Ik zie het zeker als een rijke ervaring. Dat er mensen zijn die er misbruik van maken zoals deze meneer, ben ik met je eens. Maar wat de Islam ermee te maken heeft is mij een raadsel, stuk voor stuk individuen die zelf hun eigen manier van verdraaien hebben. Als ik bijvoorbeeld in Marokko of Tunesie of Libie ben, dan zie ik hoe de Islam daadwerkelijk in elkaar steekt. Tenminste dat is mijn perspectief van de Islam, saamhorigheid, broederschap, en iets om aan vast te houden in moeilijke tijden. De Islam die ik in die landen zie, verschilt praktisch niet van het Christendom in het westen. Echter hoe meer je naar het Oosten gaat, hoe radicaler men wordt, ergens niet zo gek, want daar zitten ook de meeste conflicten atm.quote:Op maandag 26 december 2005 12:00 schreef Esc het volgende:
[..]
noem jij islam positief? als je ziet wat dat geloof voor ellende aanricht aan aanslagen, amputaties, steniging, tegenhouden van technologie en meningsuiting, onmogelijk maken van democratie
nouja jij zal dit wel als een verrijking ervaren.. ik niet
Dat is een van de vele manieren waarop die religie kan worden uitgeoefend he.quote:Op maandag 26 december 2005 12:00 schreef Esc het volgende:
noem jij islam positief? als je ziet wat dat geloof voor ellende aanricht aan aanslagen, amputaties, steniging, tegenhouden van technologie en meningsuiting, onmogelijk maken van democratie
nouja jij zal dit wel als een verrijking ervaren.. ik niet
Ik wil graag een complete Nederlandse volzin uit dat artikel gequote zien welke negatief over de Islam is, als dat mogelijk is.quote:Op maandag 26 december 2005 11:21 schreef Mutant01 het volgende:
Ik quote em net, of noem jij dreadful positief?
En nederlandse volzin? Het is in het engels geschrevenquote:Op maandag 26 december 2005 12:09 schreef Hallulama het volgende:
[..]
Ik wil graag een complete Nederlandse volzin uit dat artikel gequote zien welke negatief over de Islam is, als dat mogelijk is.
Misschien werken onze percepties of interpretaties ons tegen. Dit zou niet de eerste keer zijn overigens
(mensen)
Een Engelse volzin dan, ik werk al m'n hele leven voor Engelstalige bedrijven, sorry als ik me niet bewust ben van de taal in dit geval, ik neem alleen de informatie tot mij, klaarblijkelijkquote:Op maandag 26 december 2005 12:11 schreef Mutant01 het volgende:
En nederlandse volzin? Het is in het engels geschreven![]()
quote:Suppose, for the sake of argument, all Muslims worldwide will enthusiastically follow your mad leadership in a holy war for glory and world domination of this dreadful faith called Islam.
Als Feyenoord in de statuten heeft staan dat de supporters moeten strijden tegen de ongelovigen (niet-feyenoord supporters) en daarbij geen geweld hoeven schuwen, en als dat vervolgens door verschillende vooraanstaande bestuursleden in toespraken wordt herhaald, dan zegt dat heel wat over feyenoordquote:Op maandag 26 december 2005 12:08 schreef Hallulama het volgende:
Dat is een van de vele manieren waarop die religie kan worden uitgeoefend he.
Een Feyenoord supporter die ergens een bushokje of een Ajacied in elkaar trapt is een Feyenoord supporter, een Feyenoord supporter die gewoon van het voetbal geniet is ook een Feyenoord supporter.
Wat zegt dit over Feyenoord?
Vreemd dat er dan in de statuten staat dat men geen zelfmoord mag plegen, dat men geen kinderen vrouwen ouderen of zieken mag doden tijdens een jihad, dat men nooit de agressor moet zijn, etc etc en dat de er in de Islam ook geen bestuursleden zijn.quote:Op maandag 26 december 2005 12:45 schreef Esc het volgende:
[..]
Als Feyenoord in de statuten heeft staan dat de supporters moeten strijden tegen de ongelovigen (niet-feyenoord supporters) en daarbij geen geweld hoeven schuwen, en als dat vervolgens door verschillende vooraanstaande bestuursleden in toespraken wordt herhaald, dan zegt dat heel wat over feyenoord
(om even je vergelijking kloppend te maken)
dat geldt alleen voor mede-feyenoord supporters, niet voor buitenstaandersquote:Op maandag 26 december 2005 12:48 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Vreemd dat er dan in de statuten staat dat men geen zelfmoord mag plegen, dat men geen kinderen vrouwen ouderen of zieken mag doden tijdens een jihad, dat men nooit de agressor moet zijn, etc etc en dat de er in de Islam ook geen bestuursleden zijn.
Wat onzin isquote:Op maandag 26 december 2005 12:50 schreef Esc het volgende:
[..]
dat geldt alleen voor mede-feyenoord supporters, niet voor buitenstaanders
Hij is één van de leiders van de islamitische wereld.. ik dacht zelfs dat hij president van Iran was, maar ik zal wel verkeerd voorgelicht zijnquote:Op maandag 26 december 2005 12:51 schreef Mutant01 het volgende:
Wat onzin isGeeft niet hoor als je verkeerd voorgelicht bent, maar pas dan wel gewoon op met bepaalde generalisaties. Ik bedoel als je Achmedineyad Ahmadinejad als een soort bestuurslid ziet binnen de Islam, dan zit je dus al op een verkeerd spoor.
Hij is geen leider van de islamitische wereld. De islamitische wereld bestaat namelijk helemaal niet. En als het al een leider zou zijn, dan zou het niet een leider van maar een leider binnen de Islamitische wereld zijn. Ahmedineyad heeft meer vijanden binnen de "islamitische wereld" zoals jij het noemt dan binnen de Westerse wereld. Niet voor niets dat Saoedie arabie zo snel mogelijk over nukes probeerd te beschikken.quote:Op maandag 26 december 2005 13:23 schreef Esc het volgende:
[..]
Hij is één van de leiders van de islamitische wereld.. ik dacht zelfs dat hij president van Iran was, maar ik zal wel verkeerd voorgelicht zijn
Ahmedinajad is flex!quote:Op maandag 26 december 2005 09:02 schreef Balthar het volgende:
[..]
En ook in het begin van Hitler's regime waren er mensen zoals jij, die vonden dat het allemaal wel meeviel en dat we het "bevriende" staatshoofd een kans moesten geven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |