Hebben ze daar The Box dan?quote:Op maandag 19 december 2005 20:32 schreef NightH4wk het volgende:
Ze mogen ook wel opbokken met de Box enzo. =X
Inderdaad, gaat Bush dit gebruiken om bv. z'n impopulariteit op te krikken. (heb net ''Wag the Dog'' zitten kijkenquote:Op maandag 19 december 2005 21:07 schreef Ulx het volgende:
Nou verliest hij helemaal de support van de middenklasse. Benieuwd wanneer men hem wipt.
Zijn religieuze overtuiging (dat tiende/elfde/twaalfde profeet gedoe) is ook niet geheel naar de smaak van een flink aantal ayatollahs dus ook daar brokkelt zijn steun snel af.
Nou ja, hij zal het wel op een confrontatie met het westen laten aankomen in de hoop dat het volk achter hem gaat staan. Ik ben benieuwd of Bush hem daarmee helpt.
Hij belde me gisteren, en als het goed is komt hij donderdagavond aan in Teheran.quote:Sjiieten geloven dat deze 'verborgen imam', die in de negende eeuw verdween, eens zal terugkeren om de wereld te redden.
Ik moest glimlachen toen ik z'n omschrijving van het alternatief zag.quote:Op maandag 19 december 2005 21:28 schreef robh het volgende:
"ontspannende melodieën en memorabele muziek van de islamitische revolutie naar de traditie van de Koran"
DC++ en Emule vinden helemaal niets. Ook op mijn vaste nieuwsgroepen is het niet te vinden![]()
BSB, heb je wat artiestennamen voor me?
Misschien ziet hij dat als een manier om zijn positie veilig te stellen? Het nucleair programma is populair in Iran, zijn uitspraken over Israël zullen bij de meesten ook niet zo negatief ontvangen zijn, maar ik kan me voorstellen dat velen het niet verstandig vinden dat hij Iran internationaal volledig isoleert. Met deze maatregel splitst hij Iran in twee kampen en leidt daarmee de aandacht af (van de belangrijke zaken). En als er een meerderheid is die afkerig staat tegenover de verwestersing, dan heeft hij zijn positie versterkt.quote:Op maandag 19 december 2005 19:58 schreef Hallulama het volgende:
Uitstekend, des te eerder is de lokale bevolking het zat.
Die gast is het spoor aardig bijster geraakt.
Iran heeft natuurlijk de nodige overblijfselen uit de klassieke tijd, toen Iran nog trots op zichzelf kon zijn. Bv Persepolis. De fundi's schijnen die klassieke geschiedeni te haten.quote:Op maandag 19 december 2005 21:35 schreef Doderok het volgende:
[..]
Misschien ziet hij dat als een manier om zijn positie veilig te stellen? Het nucleair programma is populair in Iran, zijn uitspraken over Israël zullen bij de meesten ook niet zo negatief ontvangen zijn, maar ik kan me voorstellen dat velen het niet verstandig vinden dat hij Iran internationaal volledig isoleert. Met deze maatregel splitst hij Iran in twee kampen en leidt daarmee de aandacht af (van de belangrijke zaken). En als er een meerderheid is die afkerig staat tegenover de verwestersing, dan heeft hij zijn positie versterkt.
Staan er in Iran trouwens boedhistische beelden die hij kan opblazen? Als hij toch mister taliban gaat spelen...
Dan moet je ook maar niet naar die publieke zenders luisterenquote:Op maandag 19 december 2005 22:26 schreef __Saviour__ het volgende:
Maar aan de andere kant, wij willen die afschuwelijke jengel-liedjes van hen natuurlijk ook niet horen op onze prachtige westerse zenders.
Hier een paar echte issues.quote:
quote:
India, Pakistan to begin work on Iran gas pipeline in 2007
India and Pakistan hope to start construction of a multi-billion dollar natural gas pipeline from Iran in 2007 despite objections by the US, The Times of India reported, citing officials of both countries.
'We don't see any stumbling block. We are moving ahead... and the project will see the light of the day,' Ahmad Waqar, secretary of Pakistan's petroleum ministry was quoted as saying.
Waqar's Indian counterpart S.C. Tripathi said that the construction of the project will start in 2007 for completion by 2010 if agreement is finalised as forecast by next May.
Forbes
quote:
Pakistan opposes force in settling Iran nuclear issue
ISLAMABAD: Pakistan has opposed using force to resolve the issue of Iran’s nuclear programme, saying it should be settled within the framework set by the International Atomic Energy Agency (IAEA).
Following a meeting with visiting Iranian Foreign Minister Manouchehr Mottaki on Wednesday, Pakistani Foreign Minister Khurshid Kasuri said Pakistan supported the Iran-European Union dialogue process on the nuclear question.
“We hope that the talks will resume soon and lead to an amicable solution,” Kasuri said, reiterating Pakistan’s support to Iran’s legitimate right as a state party to the Nuclear Non-Proliferation Treaty.
Daily Times
Als jij zo lovend bent over Iran, waarom verhuis je dan niet gewoon? Stotterende relbaviaan.quote:Op maandag 19 december 2005 22:36 schreef Meki het volgende:
Is Nederland weer jaloers op Iran ?
Aah iemand die niet tegen zijn verlies kan en gelijk beginnen met schelden . Is dat een eigenschap van jou gelijk schelden als iemand een andere mening heeftquote:Op maandag 19 december 2005 23:59 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Als jij zo lovend bent over Iran, waarom verhuis je dan niet gewoon? Stotterende relbaviaan.
Ja, je hebt gewonnen, zoals altijd.quote:Op dinsdag 20 december 2005 00:04 schreef Meki het volgende:
[..]
Aah iemand die niet tegen zijn verlies kan en gelijk beginnen met schelden . Is dat een eigenschap van jou gelijk schelden als iemand een andere mening heeft![]()
![]()
![]()
Probeer VAS eens, is M.O georienteerde muziek. De dame die zingt komt oorspronkelijk uit Iran en behoort tot de betere zangeressen ter wereld.quote:Op maandag 19 december 2005 21:28 schreef robh het volgende:
BSB, heb je wat artiestennamen voor me?
heb ik net een album van gedownloadquote:Op dinsdag 20 december 2005 02:27 schreef Drugshond het volgende:
Slipknot is idd bagger van de bovenste plank. Daar kan ik ze helemaal gelijk in geven.![]()
Dat heeft geen ruk met dit topic te maken! Het is toch belachelijk dat de president de muzieksmaak voor het volk bepaald.quote:Op dinsdag 20 december 2005 00:21 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Probeer VAS eens, is M.O georienteerde muziek. De dame die zingt komt oorspronkelijk uit Iran en behoort tot de betere zangeressen ter wereld.
Ze woont tegenwoordig in Amerika (California).
En ga niet negatief zitten oordelen voordat je de muziek heb beluisterd. Want die meid is echt goed.
Zoek anders maar eens wat recenties op www.amazon.com
En ik denk dat de muziek aardig in de smaakt valt van wat ze in Iran willen uitzenden.
![]()
quote:Op dinsdag 20 december 2005 10:54 schreef more het volgende:
Dat heeft geen ruk met dit topic te maken! Het is toch belachelijk dat de president de muzieksmaak voor het volk bepaald.
Alsof je naar een essay van BSB luistert.quote:Op maandag 19 december 2005 19:47 schreef more het volgende:
......I
De nadruk moet meer liggen op 'ontspannende melodieën en memorabele muziek van de islamitische revolutie naar de traditie van de Koran', .....
Woord omhoog neger.quote:Op maandag 19 december 2005 21:25 schreef robh het volgende:
Shizzle me nizzle, what tha facka!
Pimpt die bitch zo maar onze tracks in de ban, weet je. Wat een ontzettende niet dope player is die gast zeg.![]()
Verloedering in Iran is niet de bom!
De Iraanse overheid kan heel goed al het internetverkeer censureren! Wat betreft de SGP die heeft niks te zeggen in Nederland met twee zetels, terwijl we het in Iran over de president hebben.Die na de geestelijke leider veel te zeggen heeft.quote:Op dinsdag 20 december 2005 11:10 schreef Drugshond het volgende:
[..]
![]()
Het maakt allemaal weinig uit, door de toegenomen digitale revolutie zal dit soort van beperkingen als een tang op een varken slaan.
Overigens ben je de discussie in Nederland vergeten (ik geloof de SGP), die iets had met de Hip-Hop/Rap Gansta cultuur van bepaalde MTV/TMF clips. Zo wereldvreemd is deze discussie niet.
De Beatles , Stones, Elvis, Jerry L Lewis waren in de jaren '50-60 ook ongewenst voor de jeugd.
De Iraanse jongeren hebben volledig schijt aan de politiek.quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:52 schreef more het volgende:
[..]
De Iraanse overheid kan heel goed al het internetverkeer censureren! Wat betreft de SGP die heeft niks te zeggen in Nederland met twee zetels, terwijl we het in Iran over de president hebben.Die na de geestelijke leider veel te zeggen heeft.
Spiderman 2, dit jaar nog, hebben we dat in Nederland zelfs wel?quote:Op maandag 19 december 2005 20:43 schreef Hallulama het volgende:
Naja, die vent heeft een punt hoor, alleen hij brengt het fout, hij probeert het te forceren, en forceren is altijd ongezond, mensen moeten zelf bepalen en ontdekken waar ze van houden en waar ze van gaan houden.
En verder: http://www.showtimearabia.com/
The Box, was dat geen Nederlands product? Welliswaar eigendom van MTV tegenwoordig, net als TMF en Nickelodeon.
Ik moet altijd denken aan een schoonmaker uit de jaren zeventigquote:Op dinsdag 20 december 2005 11:11 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Alsof je naar een essay van BSB luistert.
Hoe dan ook, je ziet aan de kop van die vent al dat ie niet deugt. Zelden zo'n sjofele geniepige waanzinnige baardenharses gezien.
Wel even reëel blijven. Hij heeft haast geen macht meer, mensen luisteren niet meer naar hem, met wat sensatie en 'normen'-gedoe spartelt ie nog wat na, maar zoals al te lezen is hier, staan er zat schotels in dat land, terwijl het 'eigenlijk' verboden is. Wat nou aan de macht, die man heeft niks.quote:
Dat specifieke land weet ik nog niet, van muziek daar weet ik het ook niet, maarquote:Op woensdag 21 december 2005 17:44 schreef Doderok het volgende:
Effe een relativerende bemerking: Is westerse muziek in Saudi Arabië ooit toegelaten geweest?
En wat te denken van onze eigen anti-fanta-campagne-want-ze-sponsoren-TMF?quote:Op zondag 25 december 2005 08:10 schreef Balthar het volgende:
Deze man vertoont zeer enge gelijkenissen met Hitler.
Die verbood ook Swing muziek e.d.
En de uitspraak dat Israël van de kaart moet worden geveegd met daar achteraan de ontkenning van de Holocaust.
Yep, we hebben een Islamitische Hitler.
welke support.. die hele arabische regering heeft geen support..quote:Op maandag 19 december 2005 21:07 schreef Ulx het volgende:
Nou verliest hij helemaal de support van de middenklasse.
Dat gaat vast werken. Iedereen die niet pro-westers is afknallen.quote:Op zondag 25 december 2005 11:06 schreef progrock het volgende:
Deze vent moet door de CIA afgeknald worden, en zijn eventuele gelijkdenkende opvolgers ook. Net zolang tot er een pro-westers figuur aan de macht komt. Deze enge lieden moeten zo gauw mogelijk uitsterven....net als de dinosauriers. En doen ze dit niet, kan Bush er misschien iets aan doen.
Yildiz, ik weet dat je niet gezegend bent met al te veel correct werkende hersencellen en dat vooral het logisch verbanden leggen niet je sterkste kant is, maar zelfs jij bent toch niet debiel genoeg om een voorstel van een lokale afdeling van een splinterpartij wat nul komma nul invloed heeft gehad te vergelijken met een besluit van de machthebber in een geheel land?quote:Op zondag 25 december 2005 11:45 schreef Yildiz het volgende:
En wat te denken van onze eigen anti-fanta-campagne-want-ze-sponsoren-TMF?
Gewoon in Nederland hoor.
Ohnee, dán is het iets heeeeel anders, want de campagne is van SGP ofzo
Dit mailtje is nog triester dan de president zelfquote:Op zondag 25 december 2005 12:13 schreef Esc het volgende:
To: President Amedinejihad via http://www.president.ir/email/
Dear Mr President,
On September 15th, you spoke to the United Nations Assembly, you made it up there. My sincere congratulations, quite an achievement for a fruitcake. You said: "The United Nations should pave way for dialogue, understanding and cooperation among different countries and nations with the aim of materializing world peace and tranquility."
Taking these words into consideration, how do I have to read some of your other messages to the world? In your inauguration speech, you spoke of a historic war between the Islam and the West. You also endorsed Islamic world revolution, talked about 20.000 volunteers ready to blow themselves up for martyrdom. Since then, you wanted to eradicate Israel, denied the holocaust and you said things like,
"any country which acknowledges the Zionist regime will actually be acknowledging the surrender and defeat of the Islamic world."
"that establishment of the Zionist regime was a move by the world hegemonic system and arrogant powers against the world of Islam."
These are really comforting words. Very much in the spirit of your UN speech. Now, I am not a great friend of Israel. I do not like their government’s policy concerning the Palestinians but I do acknowledge their country and their existence. Even if it is a 'historic injustice' that the nation of Israel was founded (with UN acknowledgement). It is a ‘fait accompli‘. However, I fail to see what this has to do with 'the surrender and defeat of the Islamic world'. As far as I see it, you are doing your utmost best to accomplish the defeat of the Islamic world. You, together with people like Osama Bin Laden, Al Zarqawi and your mislead, indoctrinated and mad followers try very hard to seriously piss off the world.
If you and your kind go on like this, one day this jihad you so very much want, may really come. Let us go into that. Suppose, for the sake of argument, all Muslims worldwide will enthusiastically follow your mad leadership in a holy war for glory and world domination of this dreadful faith called Islam.
Balance of Power:
Population:
Muslims: 1.2 billion + Allah.
Non-Muslims: 4.8 billion + other gods, about 483.
Nukes:
Muslims: A few. If used, see next.
Non-Muslims: Sufficient to send all Muslims 534.2 times to Allah. I hope he has enough virgins.
Do I need to go on? I don't think so.
You spoke to students on December 16 in Zahedan, Sistan-Baluchestan. You told these students:
-"the world politicians and thinkers back Iran's justice-seeking spirit."-"Some countries have piled up their arsenals with nuclear, chemical, and biological weapons to keep dominating other countries."-"-they even embark on testing biological weapons on people in the name of pharmaceutical donation."-"They even openly confess to their acts and shamelessly say that ethics has no place in politics." "-the unbiased scientists and scholars no longer believe that 'liberalism or humanism schools' could ever provide man with sustainable peace"-"people in Europe and the US are also quite disillusioned with their governments in bringing sustainable peace."-
I am not always happy with my government. I am certainly not happy with president Bush. However, I will choose Bush any day of the week till hell freezes over and even then, I would not choose you Mr Amedinejihad. I hope you and your evil mullahs will soon disappear so your great nation can become great again.
Like the first time I wrote you, please feel free to contact me and exchange ideas or reply in kind with some well meant wishes concerning my health or remarks about the ancient occupation of my mother. May peace be with her, and you too.
Kindest regards,
Michiel Mans
http://nekklachten.web-log.nl/log/4410361
Bron?quote:Op zondag 25 december 2005 12:21 schreef Ongevoelige_Klootzak het volgende:
[..]
Yildiz, ik weet dat je niet gezegend bent met al te veel correct werkende hersencellen en dat vooral het logisch verbanden leggen niet je sterkste kant is, maar zelfs jij bent toch niet debiel genoeg om een voorstel van een lokale afdeling van een splinterpartij wat nul komma nul invloed heeft gehad te vergelijken met een besluit van de machthebber in een geheel land?
Bron?quote:Op zondag 25 december 2005 12:09 schreef kLowJow het volgende:
[..]
Dat gaat vast werken. Iedereen die niet pro-westers is afknallen. [afbeelding].
Bron?quote:Op zondag 25 december 2005 12:05 schreef Esc het volgende:
[..]
welke support.. die hele arabische regering heeft geen support..
Typisch een Hitler-uitspraak.quote:Op zondag 25 december 2005 08:10 schreef Balthar het volgende:
Deze man vertoont zeer enge gelijkenissen met Hitler.
En de uitspraak dat Israël van de kaart moet worden geveegd met daar achteraan de ontkenning van de Holocaust.
denk eens na.. waarom denk je dat men een staatsgreep nodig had om aan de macht te komen.. waarom denk je dat de verkiezingen keer op keer vervalst worden, waarom denk je dat voor de arabische dictatuur Iran er totaal anders uitzag dan nu, hoe denk je dat perzen over arabieren denken.. etcquote:
Die uitspraak over Israel zou Hitler ook gedaan kunnen hebben (als israel toen had bestaan)quote:
Iedereen is mijn vijand. Ik ben Vijandman.quote:Op zondag 25 december 2005 13:59 schreef Esc het volgende:
Monidique heeft waarschijnlijk zoiets van de vijand van mijn vijand is mijn vriend
quote:Op zondag 25 december 2005 13:59 schreef Monidique het volgende:
[..]
Iedereen is mijn vijand. Ik ben Vijandman.
Ik vind 'm cool.quote:Op zondag 25 december 2005 12:38 schreef Mutant01 het volgende:
Dit mailtje is nog triester dan de president zelf![]()
Nee, het was puur om even te laten zien dat deze man niet de enige ter wereld is die bepaalde soorten media wil verbieden, meer niet. Het is natuurlijk van de zotten dat deze president het wil verbieden, maar voor zover ik uit de context begrijp, blijkt hij ook schotelantennes verboden te hebben, terwijl -voor zover ik begrijp- iedereen, of het grote deel, daar schijt aan heeft.quote:Op zondag 25 december 2005 12:21 schreef Ongevoelige_Klootzak het volgende:
[..]
Yildiz, ik weet dat je niet gezegend bent met al te veel correct werkende hersencellen en dat vooral het logisch verbanden leggen niet je sterkste kant is, maar zelfs jij bent toch niet debiel genoeg om een voorstel van een lokale afdeling van een splinterpartij wat nul komma nul invloed heeft gehad te vergelijken met een besluit van de machthebber in een geheel land?
Hitler : Alle Joden Uitroeienquote:
Oh, maar de SGP is in deze natuurlijk ook wel geschift. Alleen hebben deze geen macht, ze worden hier niet serieus genomen. Daarbij is de SGP nog niet bezig met Uranium te verrijken.quote:Op zondag 25 december 2005 11:45 schreef Yildiz het volgende:
[..]
En wat te denken van onze eigen anti-fanta-campagne-want-ze-sponsoren-TMF?
Gewoon in Nederland hoor.
Ohnee, dán is het iets heeeeel anders, want de campagne is van SGP ofzo
Tevens heeft hij de holocaust niet ontkend, maar vindt hij het belachelijk dat Israel elke keer in de slachtofferrol kruipt en wijst naar de holocaust. Dat is ook een foute opmerking, maar niet hetzelfde als de holocaust ontkennen.
Je bent niet de enige hoor.quote:Op maandag 26 december 2005 09:05 schreef Balthar het volgende:
[..]
Oh, maar de SGP is in deze natuurlijk ook wel geschift. Alleen hebben deze geen macht, ze worden hier niet serieus genomen. Daarbij is de SGP nog niet bezig met Uranium te verrijken.
Gecombineerd met de uitspraken over Israël, wordt het toch weer eng daar.
Daarbij moet je je krantjes wat beter lezen, deze meneer ontkent glashard dat de Holocaust heeft plaatsgevonden hoor.
Ja, vooral die generalisaties en vage cijfers over de Islamitische wereld zijn cool. Diegene die de brief heeft geschreven weet duidelijk niet waar hij over praat. Allah = God = Jaweh, allah is slechts een arabisch woord. Om nog maar over de achterlijke eenheidsworst die de briefschrijver maakt van de Ïslamitische wereld" te zwijgen. Maar dat is dan ook niet zo gek als ik de website zie waar het vandaan komtquote:
Gaat mij juist ook om de inhoud, daarom is het mijnsinsziens ook een achterlijke mail. Iemand die de ander aanspreekt over bepaalde uitspraken die hij gedaan heeft "wegvagen van Israel", en dan zelf fantaseert over het wegvagen van 1.6 miljard moslims...tja.quote:Op maandag 26 december 2005 10:58 schreef Hallulama het volgende:
Ik heb niet gekeken waar het vandaan komt, het gaat mij om de inhoud, en die maakt een punt. Ook al is niet alles 100% correct, het punt is mij duidelijk.
Hoezo is ie dan prima? Dat heet verlagen tot het niveau van iemand anders, een zodanig laag niveau dat die prikkels geen waarde hebben. Zowiezo is de objectiviteit al ver te zoeken, uit een aantal zinnen is al af te leiden dat de schrijver een hekel heeft aan de Islam., mijnsinsziens geen mm beter dan meneer Achmedineyad.quote:Op maandag 26 december 2005 11:02 schreef Hallulama het volgende:
Nou dan, dan issie toch prima?
Kort samengevat zegt die brief: Wake the fuck up, buster !
Maar sommigen onder ons hebben iets meer informatie en prikkels nodig om tot ontwaken te komen eh, vandaar de brief, gok ik.
Ik haal er niets anti-Islam achtigs uit, uit welke zin zou blijken dat de schrijver een hekel heeft aan de Islam?quote:Op maandag 26 december 2005 11:04 schreef Mutant01 het volgende:
Hoezo is ie dan prima? Dat heet verlagen tot het niveau van iemand anders, een zodanig laag niveau dat die prikkels geen waarde hebben. Zowiezo is de objectiviteit al ver te zoeken, uit een aantal zinnen is al af te leiden dat de schrijver een hekel heeft aan de Islam., mijnsinsziens geen mm beter dan meneer Achmedineyad.
Die cijfertjes slaan zoweizo nergens op natuurlijk, want een nucleare oorlog zou niemand winnen. Ik interpreteer de brief heel erg anders kennelijk, ik zie dat deze persoon Achmedinneyad niet mag, maar vervolgens dezelfde manier van redeneren gebruikt als die van Achmedinneyad. Kijk alleen al naar de tegenstellingen die de schrijver probeert te creeren tussen moslims en niet-moslims.quote:Suppose, for the sake of argument, all Muslims worldwide will enthusiastically follow your mad leadership in a holy war for glory and world domination of this dreadful faith called Islam.
Ik quote em net, of noem jij dreadful positief?quote:Op maandag 26 december 2005 11:18 schreef Hallulama het volgende:
Mutan01, noem eens een zin waar dat uit blijkt dan? Ik kan het er niet in vinden.
noem jij islam positief? als je ziet wat dat geloof voor ellende aanricht aan aanslagen, amputaties, steniging, tegenhouden van technologie en meningsuiting, onmogelijk maken van democratiequote:Op maandag 26 december 2005 11:21 schreef Mutant01 het volgende:
Ik quote em net, of noem jij dreadful positief?
Ik zie het zeker als een rijke ervaring. Dat er mensen zijn die er misbruik van maken zoals deze meneer, ben ik met je eens. Maar wat de Islam ermee te maken heeft is mij een raadsel, stuk voor stuk individuen die zelf hun eigen manier van verdraaien hebben. Als ik bijvoorbeeld in Marokko of Tunesie of Libie ben, dan zie ik hoe de Islam daadwerkelijk in elkaar steekt. Tenminste dat is mijn perspectief van de Islam, saamhorigheid, broederschap, en iets om aan vast te houden in moeilijke tijden. De Islam die ik in die landen zie, verschilt praktisch niet van het Christendom in het westen. Echter hoe meer je naar het Oosten gaat, hoe radicaler men wordt, ergens niet zo gek, want daar zitten ook de meeste conflicten atm.quote:Op maandag 26 december 2005 12:00 schreef Esc het volgende:
[..]
noem jij islam positief? als je ziet wat dat geloof voor ellende aanricht aan aanslagen, amputaties, steniging, tegenhouden van technologie en meningsuiting, onmogelijk maken van democratie
nouja jij zal dit wel als een verrijking ervaren.. ik niet
Dat is een van de vele manieren waarop die religie kan worden uitgeoefend he.quote:Op maandag 26 december 2005 12:00 schreef Esc het volgende:
noem jij islam positief? als je ziet wat dat geloof voor ellende aanricht aan aanslagen, amputaties, steniging, tegenhouden van technologie en meningsuiting, onmogelijk maken van democratie
nouja jij zal dit wel als een verrijking ervaren.. ik niet
Ik wil graag een complete Nederlandse volzin uit dat artikel gequote zien welke negatief over de Islam is, als dat mogelijk is.quote:Op maandag 26 december 2005 11:21 schreef Mutant01 het volgende:
Ik quote em net, of noem jij dreadful positief?
En nederlandse volzin? Het is in het engels geschrevenquote:Op maandag 26 december 2005 12:09 schreef Hallulama het volgende:
[..]
Ik wil graag een complete Nederlandse volzin uit dat artikel gequote zien welke negatief over de Islam is, als dat mogelijk is.
Misschien werken onze percepties of interpretaties ons tegen. Dit zou niet de eerste keer zijn overigens
(mensen)
Een Engelse volzin dan, ik werk al m'n hele leven voor Engelstalige bedrijven, sorry als ik me niet bewust ben van de taal in dit geval, ik neem alleen de informatie tot mij, klaarblijkelijkquote:Op maandag 26 december 2005 12:11 schreef Mutant01 het volgende:
En nederlandse volzin? Het is in het engels geschreven![]()
quote:Suppose, for the sake of argument, all Muslims worldwide will enthusiastically follow your mad leadership in a holy war for glory and world domination of this dreadful faith called Islam.
Als Feyenoord in de statuten heeft staan dat de supporters moeten strijden tegen de ongelovigen (niet-feyenoord supporters) en daarbij geen geweld hoeven schuwen, en als dat vervolgens door verschillende vooraanstaande bestuursleden in toespraken wordt herhaald, dan zegt dat heel wat over feyenoordquote:Op maandag 26 december 2005 12:08 schreef Hallulama het volgende:
Dat is een van de vele manieren waarop die religie kan worden uitgeoefend he.
Een Feyenoord supporter die ergens een bushokje of een Ajacied in elkaar trapt is een Feyenoord supporter, een Feyenoord supporter die gewoon van het voetbal geniet is ook een Feyenoord supporter.
Wat zegt dit over Feyenoord?
Vreemd dat er dan in de statuten staat dat men geen zelfmoord mag plegen, dat men geen kinderen vrouwen ouderen of zieken mag doden tijdens een jihad, dat men nooit de agressor moet zijn, etc etc en dat de er in de Islam ook geen bestuursleden zijn.quote:Op maandag 26 december 2005 12:45 schreef Esc het volgende:
[..]
Als Feyenoord in de statuten heeft staan dat de supporters moeten strijden tegen de ongelovigen (niet-feyenoord supporters) en daarbij geen geweld hoeven schuwen, en als dat vervolgens door verschillende vooraanstaande bestuursleden in toespraken wordt herhaald, dan zegt dat heel wat over feyenoord
(om even je vergelijking kloppend te maken)
dat geldt alleen voor mede-feyenoord supporters, niet voor buitenstaandersquote:Op maandag 26 december 2005 12:48 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Vreemd dat er dan in de statuten staat dat men geen zelfmoord mag plegen, dat men geen kinderen vrouwen ouderen of zieken mag doden tijdens een jihad, dat men nooit de agressor moet zijn, etc etc en dat de er in de Islam ook geen bestuursleden zijn.
Wat onzin isquote:Op maandag 26 december 2005 12:50 schreef Esc het volgende:
[..]
dat geldt alleen voor mede-feyenoord supporters, niet voor buitenstaanders
Hij is één van de leiders van de islamitische wereld.. ik dacht zelfs dat hij president van Iran was, maar ik zal wel verkeerd voorgelicht zijnquote:Op maandag 26 december 2005 12:51 schreef Mutant01 het volgende:
Wat onzin isGeeft niet hoor als je verkeerd voorgelicht bent, maar pas dan wel gewoon op met bepaalde generalisaties. Ik bedoel als je Achmedineyad Ahmadinejad als een soort bestuurslid ziet binnen de Islam, dan zit je dus al op een verkeerd spoor.
Hij is geen leider van de islamitische wereld. De islamitische wereld bestaat namelijk helemaal niet. En als het al een leider zou zijn, dan zou het niet een leider van maar een leider binnen de Islamitische wereld zijn. Ahmedineyad heeft meer vijanden binnen de "islamitische wereld" zoals jij het noemt dan binnen de Westerse wereld. Niet voor niets dat Saoedie arabie zo snel mogelijk over nukes probeerd te beschikken.quote:Op maandag 26 december 2005 13:23 schreef Esc het volgende:
[..]
Hij is één van de leiders van de islamitische wereld.. ik dacht zelfs dat hij president van Iran was, maar ik zal wel verkeerd voorgelicht zijn
Ahmedinajad is flex!quote:Op maandag 26 december 2005 09:02 schreef Balthar het volgende:
[..]
En ook in het begin van Hitler's regime waren er mensen zoals jij, die vonden dat het allemaal wel meeviel en dat we het "bevriende" staatshoofd een kans moesten geven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |