koffie zetten natuurlijkquote:Op dinsdag 20 december 2005 08:04 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Wat doe ik overigens uit mn nest ...... heb om half 1 pas een lunchafspraak als eerste activiteit van de dag
ooohhhhh, daarom neemt niemand mij serieusquote:Op dinsdag 20 december 2005 09:00 schreef Cart_man het volgende:
Dit is het onzinhoekje van VBL, weet je toch.
Gekke Bjoro ook altijdquote:Op dinsdag 20 december 2005 09:02 schreef Bjoro het volgende:
[..]
ooohhhhh, daarom neemt niemand mij serieus![]()
Vandaar dat jij hier zo regelmatig te vinden bentquote:Op dinsdag 20 december 2005 09:00 schreef Cart_man het volgende:
Dit is het onzinhoekje van VBL, weet je toch.
Moet wat als ik niks te doen heb...quote:Op dinsdag 20 december 2005 09:07 schreef PyTh het volgende:
[..]
Vandaar dat jij hier zo regelmatig te vinden bent![]()
Dat komt wel goedquote:Op dinsdag 20 december 2005 09:40 schreef Lionheaad het volgende:
Ajax is toch nog niet rond met H'veen??
lekker bakkie Ajax koffie van mij dan maar ?quote:Op dinsdag 20 december 2005 10:30 schreef dndiek het volgende:
Gedem
rgen!
Mijn koffie is op!!!!!!!!!!!!!!![]()
Ach ja, je moet wat als je niets beters hebtquote:Op dinsdag 20 december 2005 10:35 schreef Bjoro het volgende:
[..]
lekker bakkie Ajax koffie van mij dan maar ?
bakkie thee andersquote:Op dinsdag 20 december 2005 10:37 schreef dndiek het volgende:
Ach ja, je moet wat als je niets beters hebt![]()
quote:
wordt het dus toch een bakkie Ajax-koffie....proost, ik doe wel ff gezellig een bakkie mee !quote:
Zou ik maar niet zo zeker van zijn gezien ajax voor een dubbeltje op de eerste rang wil zitten...quote:
Percentage in de volgende transfer en nog een paar van dat soort geintjes kom je een heel eind meequote:Op dinsdag 20 december 2005 10:46 schreef PyTh het volgende:
[..]
Zou ik maar niet zo zeker van zijn gezien ajax voor een dubbeltje op de eerste rang wil zitten...
Ze willen maar 4 miljoen betalen terwijl de vraagprijs van SCH boven de 10 miljoen ligt![]()
Ja, en Heerenveen zit dan met een ongemotiveerde speler die alleen maar minder waard wordt straks.quote:Op dinsdag 20 december 2005 10:46 schreef PyTh het volgende:
[..]
Zou ik maar niet zo zeker van zijn gezien ajax voor een dubbeltje op de eerste rang wil zitten...
Ze willen maar 4 miljoen betalen terwijl de vraagprijs van SCH boven de 10 miljoen ligt![]()
Hoezo?quote:Op dinsdag 20 december 2005 10:49 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ja, en Heerenveen zit dan met een ongemotiveerde speler die alleen maar minder waard wordt straks.
ik zit ook al uren te ctrl+F5-enquote:Op dinsdag 20 december 2005 10:49 schreef dndiek het volgende:
proest bjoro
Weet iemand eigenlijk waar Arcee is? Ik mis hem al twee dagen met zijn dagcijfers....
Ach ja ik vond het wel leukquote:Op dinsdag 20 december 2005 11:06 schreef -Vaduz- het volgende:
Zo interessant zijn die cijfertjes toch ook weer niet?
Vind het altijd wel leuk om te zien hoeveel ik gestegen benquote:Op dinsdag 20 december 2005 11:06 schreef -Vaduz- het volgende:
Zo interessant zijn die cijfertjes toch ook weer niet?
En hij stond al jaren op je bureau ?quote:Op dinsdag 20 december 2005 11:10 schreef Dos37 het volgende:
Goedemorgen
* Dos37 heeft een computer ondekt op werk
Nee werk er pas 2 weken en doe geen werk waarvoor ik een computer nodig ben. Maar er stond er wel 1 dus ik denk even kijkenquote:Op dinsdag 20 december 2005 11:11 schreef DeTolk het volgende:
[..]
En hij stond al jaren op je bureau ?
Ja maar het is wel een oud ding. Maar wel met draadloos internetquote:Op dinsdag 20 december 2005 11:15 schreef DeTolk het volgende:
En hij ging nog aan?
quote:Op dinsdag 20 december 2005 11:17 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Ja maar het is wel een oud ding. Maar wel met draadloos internet
Breken met de traditie is dat.quote:Op dinsdag 20 december 2005 11:22 schreef dndiek het volgende:
Ik zit nu maar aan de Cup-a-soup omdat de koffie op is![]()
Om te kunnen breken met een traditie moet je wel eerst aan die traditie hebben mee gedaanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |