Kan me niet joinen, probleempje.quote:Op maandag 19 december 2005 18:35 schreef gateway het volgende:
[..]
hier niet?x heb me net aangemeldt?
Sinds vandaag gejoint, 41 meterquote:Op maandag 19 december 2005 18:52 schreef sk888er het volgende:
Heb ondertussen al 40 km klaar staan voor de nieuwjaarspuls![]()
Yup. Team-FOK! volgens mijquote:Op maandag 19 december 2005 19:54 schreef gateway het volgende:
hmmzz, kan alleen het team fok niet vinden via de teamsearch op de site! hmmz en de site is FOK!king traag!
ok, zit ik, heb mijn afstand gepulsed en sta bij de stats !quote:Op maandag 19 december 2005 19:54 schreef gateway het volgende:
hmmzz, kan alleen het team fok niet vinden via de teamsearch op de site! hmmz en de site is FOK!king traag!
K, kan nu alleen nergens vinden of ik nu dadwerkelijk bij team fok zit
jah, nu weet ik dat ookquote:Op maandag 19 december 2005 19:59 schreef Renesite het volgende:
team! in de search enzo.
nieuwe users aantrekken!! (ik kwam bij toeval in Active topics dit topic tegen en dacht dat dit net gestart was, maar dit loopt dus al veel langer!!quote:Op maandag 19 december 2005 20:33 schreef the_legend_killer het volgende:
Wat is het doel van dit topic ?
Nieuwe SC reeks ?
Ik vind dat ook )quote:Op dinsdag 27 december 2005 20:46 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
* LeeHarveyOswald progje download en meedoet.
Schopje DIG, net als met Whatpulse?
ja ik vindt het ook een schop naar DIG waard!quote:Op dinsdag 27 december 2005 20:46 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
* LeeHarveyOswald progje download en meedoet.
Schopje DIG, net als met Whatpulse?
aha, ik verzend zo af en toe... elk uur dan is het steds maar een paar honde rmeter of nog minder...quote:Op donderdag 5 januari 2006 22:23 schreef SpeedyGJ het volgende:
We doen ons best. Ik heb mijn proggie zo neer gezet dat hij om de 1 uur de standen verzend
euhm jawel?? net als Whatpulse, in de taakbalkquote:Op zondag 15 januari 2006 21:36 schreef SpeedyGJ het volgende:
Damn dit programma draait niet op de achtergrond
hoezo een kutprogramma??? ik heb nergens last van?quote:Op maandag 16 januari 2006 22:24 schreef DjDev het volgende:
Overigens is het wel een kut programma hoor
hie rnet, heb nu bijna 7 km staan (zal dan maar eens flushen.....)quote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:59 schreef SpeedyGJ het volgende:
Die geeft bij mij anders redelijk veel fouten waar ik eigelijk wel flink van baal, ik moet regelmatig verzenden anders ben ik alles kwijt
alle beetje helpenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 01:06 schreef SpeedyGJ het volgende:
Hmmz oke, nou ja ik ben iig weer een klein beetje in de race, niet echt veel maar goed ik doe mijn best.
Heel veel foutenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:58 schreef gateway het volgende:
[..]
hoezo een kutprogramma??? ik heb nergens last van?
site is idd heeel traag!!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:50 schreef Ranja_Ranja het volgende:
jee, ik kan mn eigen stats nieteens zien ... als ik op stats druk, blijftie eeuwig laden![]()
je moet op de site http://bmt.bewes.be inloggen, en dan JOIN team, en zoek je op team!fokquote:Op zondag 22 januari 2006 16:32 schreef Max-Westerman het volgende:
Hoe meld ik me nou aan bij teamfok?
wat is je nickname daarzo??quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:50 schreef Ranja_Ranja het volgende:
jee, ik kan mn eigen stats nieteens zien ... als ik op stats druk, blijftie eeuwig laden![]()
doen doen!! e lopen nog een kleine 80 km achter!!quote:Op donderdag 26 januari 2006 22:06 schreef SpeedyGJ het volgende:goedzo
ik zal zometeen ook even wat verzenden
whehe.... ik had voordt ik de stats poste euhm 1,5 km geupped ofzoquote:Op donderdag 26 januari 2006 23:03 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik heb nog niet eens een KM klaar staan joh![]()
netjes!quote:Op zaterdag 28 januari 2006 02:38 schreef SpeedyGJ het volgende:
Zo en daar gaat nu 3.5KM
Door Door door totaan het gaaaaaaaaaatje!quote:Op zaterdag 28 januari 2006 13:47 schreef SpeedyGJ het volgende:
Zeker netjesen we zullen dooooooorrrrrrrgaaaaaaaaaaaaan
quote:Op maandag 30 januari 2006 11:29 schreef MaxMark het volgende:
Ook maar even aangemeld, alles voor het goede doel
site is idd traag.... Enneuh... knopje om op je eigen pagina te komen? geen id.. je zou als je er eenmaal bent de link in je favorieten op kunnen slaan?quote:Op woensdag 1 februari 2006 19:37 schreef MaxMark het volgende:
Wat is die site traaaaag
En is er nergens een knoppie om in één keer op je persoonlijke pagina te komen?
ja, hier al in volle gangquote:Op maandag 13 februari 2006 12:22 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Ik sta 28e![]()
Kan je dit programma ook zonder problemen op 2 pc's draaien?
2 (mijn laptop en de desktop)quote:Op maandag 13 februari 2006 22:15 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
op hoeveel PC's heb je het staan dan![]()
Welkomquote:Op woensdag 8 maart 2006 19:20 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
hehe, heb me ook maar even aangemeld
en dat is ook goed:)quote:Op donderdag 9 maart 2006 12:47 schreef Ranja_Ranja het volgende:
idd, niet echt een 'hot' topic, maar wel 2 plaatsjes gestegen![]()
Ja, mega ergernisquote:Op donderdag 9 maart 2006 13:35 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Die site blijft achtelijk sloom ...![]()
't Heeft niet zo zeer met DIG te maken, lijkt me?quote:Op zaterdag 8 april 2006 22:29 schreef Intrepidity het volgende:
Misschien krijgt dit topic wat meer aandacht in DIG trouwens?
Muis? pulsen? programmatje? ik vind het verdacht veel op een DIG onderwerp lijken... Het whatpulse topic staat daar ook...quote:Op zaterdag 8 april 2006 22:35 schreef MaxMark het volgende:
[..]
't Heeft niet zo zeer met DIG te maken, lijkt me?
Ja dacht ik ook, maar hier komen meer mensenquote:Op zaterdag 8 april 2006 22:38 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Muis? pulsen? programmatje? ik vind het verdacht veel op een DIG onderwerp lijken... Het whatpulse topic staat daar ook...
Ja, alle GAM topics kunnen dan ook wel naar DIG. Laat je Google Earth - #4 - ook even verplaatsen?quote:Op zaterdag 8 april 2006 22:38 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Muis? pulsen? programmatje? ik vind het verdacht veel op een DIG onderwerp lijken... Het whatpulse topic staat daar ook...
oh neequote:Op zaterdag 8 april 2006 23:35 schreef RayMania het volgende:
Dat is 4 cm per seconde (maar je zit natuurlijk niet non-stop een uur te muizen).
Jij moet nodig weer es een keer pulsenquote:Op zaterdag 8 april 2006 23:35 schreef RayMania het volgende:
Dat is 4 cm per seconde (maar je zit natuurlijk niet non-stop een uur te muizen).
Nog even doormuizenquote:Op zondag 9 april 2006 10:53 schreef gateway het volgende:
38 DPC Team Elteor-Borislavj 17 3033 km 853 m 73 cm
39 team!fok 59 2945 km 543 m 42 cm
40 Armageddon Music 13 2941 km 702 m 48 cm
Hij meet de afstand op het schermquote:Op zondag 9 april 2006 15:56 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Meet hij nou de afstand van de cursor op het scherm, of van de muis zelf.
Het laatste lijkt me het logischte maar, volgens mij kan dat niet, want je hebt snelle en trage muizen.
das best veel!! ik spaar niet echt, zo af en toe als het de moeite waard is doe ik ze wegquote:Op zaterdag 29 juli 2006 16:22 schreef MaxMark het volgende:
Ik heb 122KM gespaard en nu zijn we maar liefst 2 plekken gestegen
Tevens kick
Naja, ik heb nu dus ruim een half jaar niks verstuurd. Dus dan tikt het wel aanquote:Op zaterdag 29 juli 2006 16:51 schreef gateway het volgende:
[..]
das best veel!! ik spaar niet echt, zo af en toe als het de moeite waard is doe ik ze weg
ik denk dat ik hiermee stop, nu Whatpulse ook de muisafstand meetelt..... en dit topic toch wel een beetje dood is.....quote:Op zaterdag 29 juli 2006 19:24 schreef Mr-Z het volgende:
Ik heb nog 31 km klaar staan.. maar ik laad het nog wel eens op![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |