abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 21 december 2005 @ 09:15:28 #76
113373 doeka
Pompiedomtiedom
pi_33266731
quote:
Op woensdag 21 december 2005 03:46 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Tja.. ik zou de huurder er gewoon uittrappen en er iemand inzetten die wel gewoon netjes wil betalen. Dit soort ongein met mensen die niet willen betalen kost uiteindelijk toch alleen maar geld..
En dan? Dan heb je nog steeds je geld niet, de "huurder"staat op straat en jij, als verhuurder, moet maar zien hoe je aan je geld komt. Over het algemeen hebben mensen die uit hun huis gezet zijn met een maand of 3 weer een nieuw huis; maar zitten nog steeds met de schulden, volkomen zinloze aktie dus.

Ik ben met je eens dat iedereen netjes zijn of haar huur moet betalen; maar soms heeft iemand zulke problemen dat dit gewoon niet gebeurt; op het moment dat iemand uit z'n huis wordt gezet is het vaak ook onmogelijk om nog te blijven werken, immers de hele dag moeten zoeken naar een plek voor de nacht is meestal niet bevorderlijk voor je baan.
But till then tramps like us baby we were born to run
But till then tramps like us baby we were born to run
pi_33267603
quote:
Op dinsdag 20 december 2005 16:41 schreef RemcoDelft het volgende:
Wat ik hier even niet snap... WAAROM doet de verhuurder/deurwaarder zo'n moeite om naar een DURE rechtzaak te gaan, als ze niks met de uitspraak doen?
De genoemde stok achter de deur: bij het eerst volgende betalingsprobleem kunnen ze JohnDDD er zonder pardon uit zetten.,
Mensen die klagen over de kosten van kennis zouden eens stil moeten staan bij de kosten van domheid.
  woensdag 21 december 2005 @ 10:31:30 #78
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_33267827
Als ik het zo lees, is de situatie nog steeds niet bepaald rooskleuring.

TS, zoals al eerder gezegd in dit topic, ga in godsnaam langs de schuldhulpverlening. Topics op een forum openen, is niet genoeg. Er zijn genoeg instanties en geldpotjes voor rechtshulp en schuldhulp die bedoeld zijn voor deze problemen, maak daar dan ook gebruik van!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')