BlueEyed | maandag 19 december 2005 @ 14:38 |
[Auto/ Motor] Wat is jouw topsnelheid geweest? was vol, dus hier verder! Zoals de TT al aangeeft, wat is de hoogste snelheid die jij ooit behaald hebt in een auto of op een motor? Vermeld dan ook gelijk even het merk en type erbij, en hoe je dit ervaren hebt, anders wordt het ook weer zo'n saai opsomtopic ![]() TS geeft een update; afgelopen week 250 op teller in een 745i, nieuw model gereden. Echt te releaxed rijden eigenlijk, je hebt gewoon niet in de gaten dat je zo enorm hard rijdt ![]() Dit topic is trouwens niet bedoeld voor moraalridders die het onverantwoord vinden harder te rijden dan 120, of hier willen komen verkondigen hoe gevaarlijk het wel niet is allemaal. Iedereen is verantwoordelijk voor z'n eigen veiligheid, vooropgesteld dat je die van anderen daarbij niet in het gedrang brengt natuurlijk ![]() [ Bericht 1% gewijzigd door BlueEyed op 19-12-2005 14:50:30 ] | |
Innisdemon | maandag 19 december 2005 @ 15:01 |
240 Peugeot 205 GTI (en enkele aanpassingen ![]() fan-tas-tisch | |
het.ismij | maandag 19 december 2005 @ 15:05 |
190 Standaard opel astra td. | |
Masegate | maandag 19 december 2005 @ 15:09 |
Haha, 175 in mijn Seat Ibiza uit 1994. Geloof me, het leek wel alsof ik 200 ging in een winkelwagentje! Ik weet eigenlijk niet of 'ie nog harder kon, want ik vond het bij die 175 wel mooi geweest. D'r stond wel Porsche op de motor die in die auto lag! ![]() | |
heijx | maandag 19 december 2005 @ 15:12 |
Ik heb zaterdag 110 gereden op de A12. Op de witbesneeuwde linker rijbaan, welteverstaan. Yay voor winterbanden. ![]() Corpus delicti is een Golf IV TDI 85kW en 6 versnellingen. Alleen jammer van die Discovery op mijn achterbumper. | |
melluk | maandag 19 december 2005 @ 15:14 |
160 in een nissan micra 1997 hahaha goed he met een 1.0 GL hahah en dan komt er nog zo'n randdebiel in een getunede auto naast je staan....stoer met zijn toeren spelen....kijken dat ie met me wil racen.... ZIELIG neem dan iemand met een auto van je eigen formaat!!!! | |
Sandertje21 | maandag 19 december 2005 @ 15:16 |
215 in een CRX. ![]() | |
Big_Fat_Wombat | maandag 19 december 2005 @ 15:22 |
195 in een standaard 1.6, 75pk Fiat Tempra '94 (met 3 bijrijders) ![]() Voelde wel zeker en stabiel aan ![]() ![]() ![]() | |
EsDe | maandag 19 december 2005 @ 15:24 |
267 KM/u in een Porsche Cayenne Turbo ![]() Reed helaas niet zelf, zat naast de bestuurder, heb er wel een mooi fotootje van kunnen maken ook .... maar merkt er vrij weinig van, alles schiet voorbij en de voorruit wordt met de seconde ranziger. Geweldige ervaring! | |
MrTorture | maandag 19 december 2005 @ 15:25 |
205 in een Toyota Carina | |
mikey2k3 | maandag 19 december 2005 @ 15:25 |
165 in een daihatsu cuore uit 91 | |
babba | maandag 19 december 2005 @ 15:25 |
Bij m'n pa in de auto: 210 km/h in een 1992 Ford Sierra (harder ging ie niet ![]() Ikzelf met rijles: 140 km/h in een Daewoo (Chevrolet) Tacuma ![]() | |
babba | maandag 19 december 2005 @ 15:27 |
quote:Echt ongelooflijk hard voor een SUV ![]() | |
lg_greenman | maandag 19 december 2005 @ 15:27 |
Doet een fiets ook mee? dan: -105 bergaf -67 vlak zonder wind -75 wind in het ruggetje | |
SupaMario | maandag 19 december 2005 @ 15:29 |
225 Mazda RX8 HP | |
RaTz | maandag 19 december 2005 @ 15:34 |
260 km/u (flat out) in een Mitsubishi Lancer Evo VIII (265 pk), uiteraard alleen mogelijk op de autobahn. | |
Stefijn | maandag 19 december 2005 @ 15:41 |
260 in een Porsche 928 S4 ![]() | |
Sandr | maandag 19 december 2005 @ 15:42 |
260 in een BMW 535 reed zelf niet maar een vriend van me. Ik vond het wel snel genoeg zo. En zelf 195 met mn mx3 | |
HellRaver | maandag 19 december 2005 @ 15:45 |
240 op de duitse autobahn in een Honda CRX Del Sol VTi 305 op een Suzuki GSX-1300 (Hayabusa) Beide op de teller dus echte kilometers ligt iets lager... | |
TerrorTimm | maandag 19 december 2005 @ 15:49 |
![]() ![]() | |
MrTorture | maandag 19 december 2005 @ 15:52 |
quote: ![]() Ik ben op mijn ATBtje nooit verder gekomen dan 65 oid. Heuvel af (ardennen) met een volledige bepakking op m'n rug en geïmproviseerde bagagedrager ![]() | |
BlueEyed | maandag 19 december 2005 @ 15:58 |
quote:PRESTATIES CAYENNE TURBO topsnelheid 266 km/h acceleratie 0-100 km/h 5,6 s verbruik binnen b.k. 21.9 l/100km verbruik buiten b.k. 11.9 l/100km verbruik gecombineerd 15,7 l/100km CO2 uitstoot 378 g/km Zo ongeloofwaardig is het niet dus ![]() bron; autoweek | |
Rosbief | maandag 19 december 2005 @ 16:03 |
563 ![]() | |
masterr112 | maandag 19 december 2005 @ 18:38 |
ongeveer op de teller240 in een honda civic, echt zoo gaaf,, kwam er trouwens toen we ongeveer 220 reden ff een flinke mercedes langs met 2 zakenmannen en 1 handje aan het stuur langs scheuren.. FANTASTISCH!! | |
#ANONIEM | maandag 19 december 2005 @ 19:42 |
240 in een civic ![]() | |
Alexxxxx | maandag 19 december 2005 @ 20:24 |
offtopic [ Bericht 95% gewijzigd door Tjabbo op 19-12-2005 20:36:55 ] | |
BaraCuda | maandag 19 december 2005 @ 20:31 |
offtopic [ Bericht 97% gewijzigd door Tjabbo op 19-12-2005 20:37:03 ] | |
lipje | maandag 19 december 2005 @ 20:59 |
quote:Sorry knul je was een komma vergeten ![]() | |
babba | maandag 19 december 2005 @ 21:46 |
quote:Ik wist al dat ie zo hard ging, maar dan nog 266 km/h in een SUV ![]() | |
1299 | maandag 19 december 2005 @ 23:54 |
quote:Even de komma's geplaatst die je was vergeten ![]() | |
yup | dinsdag 20 december 2005 @ 00:56 |
quote:Wat voor Civic dan? Volgens mij kan dat niks anders zijn dan een VTEC achtig ding (Type R met 200 pk misschien?) | |
Cityfm | dinsdag 20 december 2005 @ 01:40 |
185 Km/h met een Opel Vectra uit 1993. 135 Km/h met een Van Hool A600 Autobus uit 1991 (geen snelheidsbegrenzer, ging wel lekker, was ik nog eens op tijd.) | |
het.ismij | dinsdag 20 december 2005 @ 09:34 |
quote:indd vtec 200+ PK,.. anders gaat je civic nooit zo hard,.. | |
Kevin1Bravo | dinsdag 20 december 2005 @ 18:23 |
Mach 0.72 op 37000 voet ![]() OT: Als bijrijder 220 in mijn pa zijn S320 ![]() | |
Rietvaerder | woensdag 21 december 2005 @ 21:52 |
Motor: Suzuki GSX1300-R Hayabusa 99'er: 330 teller @ Maasvlakte. Moet rond de 340 teller kunnen lopen, had alleen niet veel asfalt meer over ![]() Suzuki Bandit 600: 230 teller. Suzuki GSX-R600 K5: 270 teller. Geen ervaring met auto's ![]() | |
Rietvaerder | woensdag 21 december 2005 @ 21:59 |
quote: ![]() Hoezo alleen mogelijk op autobahn? Oh, ben recordhouder in dit topic geloof ik ![]() ![]() | |
HOOKIIPA | woensdag 21 december 2005 @ 22:10 |
220 in 'n clio 1.8 16v (in germany) | |
KeessieK | woensdag 21 december 2005 @ 22:24 |
185, seat ibiza 95 1,6i 8v was op de a6 richting lelystad. ging lekker hard alleen heel gauw weer afgeremd.. 65 te hard doet me iets teveel pijn als ik geflitst zou worden.. later nog wel 180 op de Autobahn met ze 4en + de kofferbak vol bagage.. ![]() | |
1299 | woensdag 21 december 2005 @ 23:10 |
quote:Weer zo'n kneus die denkt dat hij met bagage minder hard kan op top ![]() | |
Go0s | woensdag 21 december 2005 @ 23:32 |
Kom ik aan; Astra 2000 station, vol geladen 170 klein hellinkje af ![]() M'n oude Golf 2 1.6 170 op teller (waar je 100 mocht ![]() In m'n huidige jetta zal ik die topsnelheid denk ik dagelijks halen (als ie gekeurt etc is) ![]() | |
RaTz | donderdag 22 december 2005 @ 14:25 |
quote:Omdat er hier in Nederland: - altijd wel iemand in de weg zit op de linkerbaan - Er een flitskast staat Uitzonderingen zoals bijv de maasvlakte en de afsluitdijk etc niet meegerekend, maar daar kom ik dan ook nooit in de buurt. Oh, en dan benoem ik mezelf tot recordhouder topsnelheid in een auto (zelf gereden). Toch nog iets ![]() | |
DeTolk | donderdag 22 december 2005 @ 14:33 |
177 ( Suzuki Swift 1.3 GLS 1991) , moest wel m'n deur vasthouden btw | |
ReVeRnEj | donderdag 22 december 2005 @ 14:47 |
225 in me eigen Seat Leon FR 1.8 turbo 180 pk. En gewoon snachts op de nederlandse snelweg. Alsgoedis moet me auto de 230 wel kunnen halen dus ik moet nog maar eens me gas indrukken. | |
heijx | donderdag 22 december 2005 @ 15:48 |
quote:Jetta diesel in een test uit de toenmalige Autokampioen: 137 km/h. ![]() Een 3+E bak had-ie geloof ik. | |
minicooperS | donderdag 22 december 2005 @ 16:12 |
175km/h in een Ford Ka ![]() 215km/h in een Ford Mondeo 1.8 (125pk) 220km/h in een BMW X5 3.0d 230km/h in een Mercedes SL500 (met kap open ![]() 250km/h in een BMW 330 Ci Cabrio | |
RicXDesign | donderdag 22 december 2005 @ 16:18 |
270 km/u BMW M5 220 in mn eigen Mazda MX-3 V6 | |
BlueEyed | donderdag 22 december 2005 @ 18:59 |
quote:Dream on, check het andere topic ![]() [ Bericht 1% gewijzigd door BlueEyed op 22-12-2005 19:06:15 ] | |
TelleJ | donderdag 22 december 2005 @ 20:11 |
150 met een daihatsu charade 1.3 van `92, de auto trilde zo hard met deze snelheid dat ik de volgende dag de wielen maar eens heb laten balanceren. Met de motor (`94er suzuki gsxf 600) 180 op de A2 richting maastricht bij de kruisberg, vond dat wel even hard genoeg voor een donderdag middag 14:00 met pas gekochte motor en net 2 weken rijbewijs. Heb met de auto altijd minder de neiging hard te rijden dan met de motor, heel raar ![]() | |
Public Enemy | donderdag 22 december 2005 @ 22:37 |
210 in Duitsland op de terugweg van de IAA2005 in een Renault Laguna Mk2. Maar heb ook al eerder de 210 aangetikt in een S60, ook bij onze oosterburen ![]() P.S.Wellicht dat de Alfa mongool die me zat te bumperkleven bij deze snelheid hier ook zit(was een Nederlander namelijk), een korte mededeling: STERF. | |
LaZZ | donderdag 22 december 2005 @ 22:52 |
quote:Lol, het ging 'm nog niet hard genoeg? ![]() Mijn topsnelheid is overigens 190 in een BMW 518i uit 1992 van een maat van me gewoon op Nederlandse autobahn langs Goes. Zelf gereden uiteraard, hij zei: trap 'm maar eens flink op de staart. ![]() | |
Quint24 | zaterdag 24 december 2005 @ 19:11 |
150 km/h met een Opel Astra uit 1993 met 168.886km op de teller met banden die niet goed waren gebalanceerd. ![]() De hele auto had een onbelance en dat reed niet erg fijn maar was nog wel bestuurbaar ![]() | |
Fiets-toeter | zaterdag 24 december 2005 @ 19:31 |
200km/h in een celica 1.8 en in een peugot 206 220km/h in m'n supra, ik durfde niet harder aangezien ik de wagen nog geen 24 uur had hehe | |
HellRaver | dinsdag 27 december 2005 @ 15:07 |
quote:Ik wou al zeggen 340 is onmogelijk.... hoogste snelheid van een standaard 99er is op papier nl 306 kph. Op de teller kan 340 dan wel kloppen ja. Daarna zijn ze begrensd op 300 kph. | |
Providentia | dinsdag 27 december 2005 @ 16:30 |
185 in mn Peugeot 206 GTI Harder durfdeik niet | |
Rietvaerder | dinsdag 27 december 2005 @ 16:48 |
quote:Ben jij die van Sugababes? ![]() | |
Providentia | dinsdag 27 december 2005 @ 19:11 |
quote:whahahahaha ja , hoezo? | |
Rietvaerder | dinsdag 27 december 2005 @ 22:50 |
quote:Ja, jij zit daar altijd net te doen alsof je wat van motoren weet ![]() Zo weet ik nog dat je de plank finaal missloeg wat betreft de 25kw-regel ![]() | |
CittaR | woensdag 28 december 2005 @ 00:27 |
205 in een volle 145 ![]() 205km/u in een volle (4 personen) alfa 145 ![]() | |
BadEend19 | woensdag 28 december 2005 @ 05:07 |
motor: 280 km/h (suzuki gsxr600) auto: 240 km/h allebei tellersnelheid! | |
BertV | woensdag 28 december 2005 @ 12:35 |
nog ff patsen in dit vervolgtopic, tellersnelheden aangezien niet geflitst: motor: 310 km/u honda cbr1100, 150 achterwiel pk's auto: 170 km/u peugeot 206 1.4, 60 voorwiel pk's | |
2NutZ | woensdag 28 december 2005 @ 12:44 |
quote:Ik moet nog met mijn ceilca 1.8 naar duitsland ![]() met mijn Colt 1,3i uit '96 heb ik in Duitsland de 190 net gehaald ![]() ![]() | |
ditismijnauto.nl | woensdag 28 december 2005 @ 14:34 |
215 in m'n 206 | |
Rietvaerder | woensdag 28 december 2005 @ 14:43 |
quote:Je kan ook achter je echte snelheid komen zonder geflitst te worden hoor ![]() Die 230 op de teller van mijn Bandit600 was overigens 213 op de GPS. ![]() | |
Impry | woensdag 28 december 2005 @ 15:23 |
172 km/h met een Clio 1.2 16V (jan. 2003), is ook echt z'n absolute top op een normaal stuk snelweg. | |
MrTorture | woensdag 28 december 2005 @ 20:55 |
quote:Ik denk hoger. Met een carina II 1.6 haalde ik al 205 op de teller. | |
_Drake_ | donderdag 29 december 2005 @ 01:06 |
190@ gps (teller zelf gaat tot 180 ![]() ![]() | |
DJ_WB | donderdag 29 december 2005 @ 09:08 |
mee gereden: 330 in een porsche gemballa 310 in diablo zelf 300 in de gemballa & 290 in een F 355 | |
Wimo. | donderdag 29 december 2005 @ 10:57 |
125 k/h in mijn alto ![]() | |
omegaproject | donderdag 29 december 2005 @ 11:17 |
210 in de auto ... 190 op de motor (gaat niet harder ![]() | |
Rietvaerder | donderdag 29 december 2005 @ 11:46 |
quote:Ben nog steed recordhouder ![]() | |
DJ_WB | donderdag 29 december 2005 @ 12:01 |
quote:ook een stuk dapperder ![]() op een moter wat een adrealine kick moet dat geven ![]() | |
2NutZ | donderdag 29 december 2005 @ 12:06 |
quote:hmmm tja op de teller staat 240, toch denk ik dat ie nie veel harder dan 200 zal gaan. Die carina van jou verder standaard? | |
Rietvaerder | donderdag 29 december 2005 @ 12:34 |
quote:Dat valt reuze mee... vind hard rechtdoor niet zo boeiend eigenlijk. Bochtjes daarentegen ![]() | |
Eliminator20 | donderdag 29 december 2005 @ 12:42 |
210 in een renault 25 170 (harder gaat ie niet) in mijn huidige Escort 195 (testrit Fiesta ST) ![]() | |
HellRaver | donderdag 29 december 2005 @ 12:44 |
Ja rechtdoor op een motor is niet zo heel spannend binnen een paar tellen zit je op een hoge snelheid... de kick zit hem meer in de acceleratie en het plat door de bocht gaan. Verder denk ik dat dit topic voor sommige een verkapt haantjes gedrag topic is..... lekker boeiend hoe hard je ooit gereden hebt... We mogen al lang blij zijn dat we nog leven en/of ons rijbewijs nog hebben ![]() | |
BarraCupraCuda | donderdag 29 december 2005 @ 12:45 |
vorige week porsche boxer 240 ![]() | |
Rietvaerder | donderdag 29 december 2005 @ 12:48 |
quote:True ![]() | |
Autoreply | donderdag 29 december 2005 @ 13:05 |
180 km/h uit de tunnel (Zeeuwsch Vlaanderen, en já ze staan daar wel `s te flitsen. (Yamaha Diversion, hij kan harder, maar dat durf ik niet helemaal qua rijbewijs houden e.d. 240 km/h, Fransche platteland, in een M5 280 km/h grondsnelheid ongeveer in een zweefvliegtuig ![]() | |
yup | donderdag 29 december 2005 @ 13:15 |
quote:Riet doe normaal. Ga jij maar eens 200 rijden in NL. Je hart gaat in je reet kloppen. En niet alleen door de struik-gestapo, maar ook door de knakkers die vinden dat ze zomaar naar de linkerbaan mogen gaan. Vandaag bij schiphol bijna klapper door zo een eikel en ik reed niet eens te hard :s | |
Rietvaerder | donderdag 29 december 2005 @ 14:50 |
quote:Eh.. ? 200 rijden in NL > Check. 250 rijden in NL > Check. Zo'n adrenaline kick geeft dat niet hoor. Wat is 200 nou op een motor? Voor je gevoel waarschijnlijk hetzelfde als 120 in een gare bak ![]() Even het rechterhandje bewegen en je zit binnen no-time op illegale snelheden in NL. En op het laatste moment naar linkerbaan komen = er links langs over de vluchtstrook als daar mogelijkheid tot is. Veiliger dan vol in de remmen. | |
GiSH | donderdag 29 december 2005 @ 15:08 |
tegen de 200km aan.. (in duitsland) | |
Five_Aces | donderdag 29 december 2005 @ 16:36 |
285 @ afsluitdijk in M3. | |
MrTorture | donderdag 29 december 2005 @ 16:53 |
quote:Jup, niets boeiends aan ![]() | |
Matel | vrijdag 30 december 2005 @ 12:16 |
190 km/h met een Mazda 626 1.8i uit 1996. Ik geloof dat deze rond de 100PK heeft. edit 105 pk om precies te zijn ![]() [ Bericht 43% gewijzigd door Matel op 30-12-2005 12:23:01 ] | |
The_Mavericks | vrijdag 30 december 2005 @ 13:27 |
160 met een hummer daarna werd ie moeilijk te hanteren 200 met een nissan murano | |
Jasperaldo | vrijdag 30 december 2005 @ 15:18 |
240 met een BMW 325i coupe snelweg van kaatsheuvel -> tilburg, 's nachts | |
dancemacabre | vrijdag 30 december 2005 @ 15:24 |
224 op digitale teller van golf Mk II 16v, zal met moeite 208 zijn geweest dat is nl de opgegeven fabriekswaarde, 280 achterop een Suzuki GSX R 1100 met kelkjes en carbondemper, vooral de verontrustende acceleratie (bij gelijk welke snelheid) en sommige bochten blijven bij, als duozitter. | |
babba | vrijdag 30 december 2005 @ 15:45 |
quote:Een aangepaste M3 dan zeker ![]() | |
Rietvaerder | vrijdag 30 december 2005 @ 18:21 |
quote:Begrensd he. Een andere ECU vind ik nou niet echt onder aangepast vallen. | |
BarraCupraCuda | vrijdag 30 december 2005 @ 18:23 |
quote:agreed | |
masterr112 | zaterdag 31 december 2005 @ 20:53 |
quote:of jullie het nou geloven of niet, ik heb er zelfs een foto van gemaakt met mijn D-500 trouwens was idd een VTEC ofzo,, had hij het over, met ongeveer 160 PK. Ik zal ondertussen is kijken voor de foto [edit] okej de foto is er, hij was iets eerder genomen maar toch zie je hier al op dat hij over de 230 heen zit de link is http://members.lycos.nl/badboysbagdad/pics/civic.jpg dit was idd op de teller, hoe hard hij dan in het echt gaat weet ik ook niet mrja.. [/edit] [ Bericht 12% gewijzigd door masterr112 op 31-12-2005 21:03:11 ] | |
Jofunu-kun | zaterdag 31 december 2005 @ 21:22 |
quote:Je had natuurlijk ook gewoon naar rechts kunnen gaan, moet in Duitsland net zo goed als hier.. | |
Gisje | zaterdag 31 december 2005 @ 21:47 |
Geen rijbewijs, dus meegereden. Alfa 90, 200 km/uur, bestuurder (mijn oom) rustig met 1 handje aan het stuur ![]() Ook nog in een Alfa 145 1.4 200 geklokt, was bergaf met drie personen achter een RS8 aan. Die RS8 gast liet ons wel een paar keer inlopen, om er vervolgens weer met dat heerlijke geluid vandoor te blazen. En verder zelf op de motor, 150 km/uur. Eerste keer op de snelweg toen we naar examen bijzondere verichtingen gingen, wilde wel harder maar moesten bij elkaar blijven. | |
GSi | zaterdag 31 december 2005 @ 21:55 |
250 met een 2003 R1 230 in een 200SX 120 km/h op een Kreidler RMC 100 km/h op een Suzuki TSX | |
rudger7 | dinsdag 3 januari 2006 @ 19:12 |
Respect! Dacht dat 162 km/h (tellersnelheid) hard was... In mijn Daihatsu 993ccm3 3-cilinder uit 1987 met 216dkm op tellertje... Maar dan jankt ie ook goed! | |
CittaR | maandag 9 januari 2006 @ 16:33 |
quote:er bestaat geen rs8 ![]() maare, zelf ook in een alfa 145 1.6ts de 205 aangetikt, was met ze 4en op een vlakke weg ![]() was trouwens wel 125 te hard ![]() | |
Matel | maandag 9 januari 2006 @ 18:46 |
Gisteren bij iemand meegereden in zijn Mazda RX-7. Niet op z'n top, maar wel 230KM/h gereden | |
Heer_van_Bartolhoven | woensdag 11 januari 2006 @ 17:08 |
quote:Wel jammer eigenlijk, daarom rij ik liever niet meer dan 50 km/u te hard (in mijn geval 30 ivm puntenrijbewijs), als ze je pakken ben je je rijbewijs kwijt ![]() | |
Knoekie | woensdag 11 januari 2006 @ 18:18 |
80km/pu. Harder mocht ik niet. | |
PirE | maandag 16 januari 2006 @ 12:52 |
quote:Hij kan nog harder. Heb hem een keer tot 205km/h gekregen, maar dat rijdt niet lekker meer. Max.: 250 in een Audi TT Coupé 3.2 op de Duitse Autobahn natuurlijk. | |
1299 | maandag 16 januari 2006 @ 12:57 |
Vannochtend nog een paar kilometer 220 gereden op de teller. De wind was enigsinds gunstig dus dat blaasde lekker door ![]() | |
Haselaar | woensdag 18 januari 2006 @ 08:46 |
Met de motor 190 km/h langs Schiphol ![]() En 8 jaar geleden ongeveer op de Autobahn een stukje 210 km/h in onze oude Seat Malaga | |
FunkFlashR | woensdag 18 januari 2006 @ 16:33 |
Niet zelf gereden, maar wel in de auto: - Porsche 993 turbo --> 240 km/u ![]() - Audi A4 1.9 TDI 130pk Pro Line --> 210 km/u (@ teller) Zelf gereden: - Audi A4 1.9 TDI 130pk Pro Line --> 182 km/u (@ gps) - Renault Scenic --> 175 km/u (@ teller) | |
BertV | woensdag 18 januari 2006 @ 16:57 |
levensgevaarlijk dom vermaak en nog slecht voor het milieu ook! | |
JosvG | woensdag 18 januari 2006 @ 17:34 |
Het hardste dat ik er naast zat is denk ik 295 geweest in een CLKnogwat AMG, ons pap had zijn auto naar de dealer voor onderhoud, en had een vervanger nodig en toevallig waren alle andere auto's weg, dit was de enige die er stond... Doe dan die maar ![]() Overigens na 2 dagen teruggebracht omdat de tank alweer leeg was, en toen geruild voor een C220 ofzoiets... | |
FunkFlashR | woensdag 18 januari 2006 @ 17:44 |
quote:Blijf jij maar lekker fietsen dan ![]() reageer dan gewoon niet [ Bericht 6% gewijzigd door FunkFlashR op 18-01-2006 17:53:46 ] | |
ditismijnauto.nl | woensdag 18 januari 2006 @ 21:36 |
op de passagiersstoel 270 in een skyline | |
ditismijnauto.nl | woensdag 18 januari 2006 @ 21:37 |
quote:215 haalt die van mij ![]() | |
Alexxxxx | vrijdag 20 januari 2006 @ 13:02 |
30 kilometer per uur in een Golf V ![]() Ik post hier wel weer eens als ik mn rijbewijs heb ![]() | |
Bloody_Hell | maandag 23 januari 2006 @ 02:59 |
Binnen bebouwde kom: 135 Buiten bebouwde kom: 170 Snelweg: 225 Alles in mijn Toyota AE82 GT. Duitsland ben ik helaas nog niet geweest. | |
Casperrrr | maandag 23 januari 2006 @ 22:58 |
Met de Corolla 1.3 xli: 185 km/h (harder ging ie niet) Met de Celica 2.0 Gti uit 1987, 215 km/h (toen begon het eng te worden) Met de Starlet 1.0 special 150 km/h Met de Ford Sierra's 210 km/h Met de Opel Astra 1.6 16v 190 km/h En allemaal op de A2 van maarssen naar Amsterdam toen er nog geen trajectcontrole was. | |
Tommy_Kuklinski | maandag 23 januari 2006 @ 22:59 |
quote:E10? | |
Autoreply | dinsdag 24 januari 2006 @ 00:00 |
quote:Als we de bebouwde kom meerekenen: 130 km/h in een 30 km/h zone ![]() Ergens langs de Linge is een dijkje met een schitterende bocht. Ik lag plat in die bocht, ken de weg daar redelijk goed en gaf gas. En toen zag ik dat er een klein stukje 30 km/h lag. Wat is motorrijden toch mooi ![]() | |
Casperrrr | dinsdag 24 januari 2006 @ 00:06 |
quote:E10 ja | |
Tommy_Kuklinski | dinsdag 24 januari 2006 @ 00:24 |
quote:Dat is dan geen verkeerde snelheid.. hoogste wat ik met een EE101 heb gehaald is 190 de velsertunnel in ![]() best snel voor een 1.3'tje.. ![]() was die E10 van voor 95 of erna? (ivm 75 of 88 pk) ![]() | |
Casperrrr | dinsdag 24 januari 2006 @ 00:29 |
quote:Van 1994. Eerlijkheid gebied mij te zeggen dat het op de a 28 was richting amersfoort van de heuvel af. Ik kwam met 175 aansjokken en heuveltje af ging ie net 185 ![]() Er word trouwens opgegevn dat ie maar in 12.8 sec op de 100 zit maar daar klopt geen snars van. Een maatje van me had de 1600 16v uit 1992 en die zit in 10 sec op de 100. Ik kon hem aardig bijhouden dus ik schat dat ie met 11 sec op de 100 zat. Hij had trouwesn 88 pk. Model 1996 kreeg maar 75 paarden van stal mee. | |
Casperrrr | dinsdag 24 januari 2006 @ 00:31 |
quote:btw de EE101 is dat dezelfde als die ik had? | |
Tommy_Kuklinski | dinsdag 24 januari 2006 @ 01:02 |
quote:94'er is een EE100 fabrieksopgave is trouwens 11,4 sec van 0 naar 100. | |
VD | vrijdag 27 januari 2006 @ 05:59 |
quote:270km/h / Motor / ZX-636R. Snelheid was leuk, had nog wat over maar kreeg het koud. En het voelde niet echt stabiel aan. ![]() [ Bericht 49% gewijzigd door VD op 27-01-2006 06:04:43 ] | |
Rietvaerder | vrijdag 27 januari 2006 @ 07:16 |
De juiste bandenspanning en er gaat een wereld voor je open.. | |
BertV | vrijdag 27 januari 2006 @ 08:29 |
quote:idd, standaard wordt mijn motor opgeven met 2.9bar achter EN voor. Sturen ga je er niet van, maar voor de stabiliteit bij "Duitsland-proefjes" is het een aanrader. | |
X-Naut | vrijdag 27 januari 2006 @ 09:17 |
190 km/h in een mazda 323 ![]() Mijn ouweheer had daarvoor enkel in R4'tjes gereden & nu wou hij wel even ervaren hoe het was om in een "auto" te planken ![]() | |
VD | vrijdag 27 januari 2006 @ 15:18 |
quote:Moet ik hoger/lager zitten? Doe nu fabrieksopgave. 2.5/2.9. | |
Rietvaerder | vrijdag 27 januari 2006 @ 15:21 |
Moet goed zijn... al is een persoonlijke afstelling gewoon een kwestie van uitproberen. | |
Casperrrr | vrijdag 27 januari 2006 @ 16:36 |
quote:Ja je mag hoger zitten in bv de zomer. Dan mag je wel 0.2 bar erbij doen. 's winters liever niet. | |
Bloody_Hell | vrijdag 27 januari 2006 @ 20:24 |
quote: | |
Night-Vision | vrijdag 27 januari 2006 @ 21:42 |
In Duitsland 220 km/h in een enigszins aangepaste Seat Leon. In NL 195 km/h in een VW Touran. (Dat laseren moeten ze afschaffen... ![]() | |
babba | zaterdag 28 januari 2006 @ 00:49 |
Bij iemand anders in de auto: 210 km/h in een 1992 Ford Sierra ![]() Zelf gereden: 140 km/h in een 2002 Mazda Premacy ![]() Allebij op de teller ![]() | |
Rietvaerder | zaterdag 28 januari 2006 @ 08:31 |
quote:Interessant. Waarom volgens jou? Ik rijd in de winter juist met een lagere bandenspanning ![]() | |
Autoreply | zaterdag 28 januari 2006 @ 10:00 |
Juist `s zomers moet je oppassen, dán kan de temperatuur en dus de druk van je banden goed oplopen. Ooit zelf `s m`n banden in een koude schuur op 2,5 gezet en na een stukje stevig rijden (en goed heet) was de druk 3,1. Oppassen dus want een klapband is vliegen. | |
Marijntje | zaterdag 28 januari 2006 @ 11:16 |
quote:Wat ik me dan afvraag, met 135 in de bebouwde kom ben je niet helemaal meer "normaal" bezig. ![]() | |
Bloody_Hell | zondag 29 januari 2006 @ 21:46 |
quote:Whehe hier is alleen maar 30km zone lol. En ik zat in mijn auto he. Op een motor is toch iets makkelijker hoor ![]() | |
yup | zondag 29 januari 2006 @ 21:52 |
quote:Er zijn genoeg plekken binnen bebouwde kom waar je 200+ kan halen hoor... En waar het ook nog eens veilig is. Alleen staat er meestal zo een fantastische 50 of 70 bord. Binnen bebouwde kom b etekent niet altijd smalle straatjes. Kan ook 3 baans ultra kaarse weg zonder zijwegen betekenen... | |
ChRoNiC | zondag 29 januari 2006 @ 21:56 |
Zo rond de 175 in een BMW 325Ci op de A12 's nachts terug naar huis. En zo rond de 160 bergje af op de snelweg in zuid-Frankrijk in een Citroen ZX 1.6 ![]() Niet super hard nog dus, daarvoor moet ik nog eens naar Duitsland ![]() | |
BertV | zondag 29 januari 2006 @ 22:02 |
quote:3,1bar is niks spannends voor een auto of motorband. Mgoed, ik heb in die 8 jaar al 5 keer (met de auto) een klap/lekke-band gehad. ![]() | |
Casperrrr | maandag 30 januari 2006 @ 12:32 |
quote:LEZEN! quote: | |
Bloemkool | maandag 30 januari 2006 @ 13:31 |
200 op de Duitse Autobahn met mijn Yamaha Fazer 1000 uit 2001 Dat was hard zat, tering hey :-) | |
EsDe | donderdag 23 februari 2006 @ 15:17 |
Me 'persoonlijk' record als bijrijder (Heb nog geen rijbewijs / auto ![]() ![]() Auto: Porsche 911 4S, 2 weken oud ![]() | |
Spyronius | donderdag 23 februari 2006 @ 15:33 |
Op de autobahn richting oberhausen heb ik 200 km/h gereden, harder ging m'n saab niet, maar vond dat opzich toch ook wel hard zat. | |
1299 | donderdag 23 februari 2006 @ 16:34 |
Mijn persoonlijke topsnelheid is nog altijd 240 in een Impreza WRX op de teller wel te verstaan. | |
VD | vrijdag 24 februari 2006 @ 00:43 |
272. Wil gewoon niet harder. ![]() | |
PNG | vrijdag 24 februari 2006 @ 04:25 |
Als we het over tweewielers hebben, 240 geijkte kms achterop op RSV Mille met Mille R onzin derop voor circuit. Maar allemaal leuk en aardig, dat hou je achterop geen 10 minuten vol. En is ook helemaal niet leuk achterop: "vertrouw je mij" ja ik jouw ook. ![]() Remmen vlieg je zowat over de rijder heen "ja als ik echt rem liggen we der beiden meteen af". Nou wel een ervaring, dat wel. En dan achteraf: "ah, 240 geijkt, want is geijkt bij Pedro" jaja. | |
Rietvaerder | vrijdag 24 februari 2006 @ 10:34 |
quote: ![]() | |
Geqxon | vrijdag 24 februari 2006 @ 22:56 |
30 ![]() | |
SterkStaaltje | vrijdag 24 februari 2006 @ 23:02 |
Zou nooooooit bij iemand achterop de motor gaan zitten harder dan normale snelweg snelheden. Liever sowieso niet. Zelf wel eens 200 gereden op cbr600f, maar vond het toch wel rap gaan. Snel weer naar wat relaxtere snelheden, trekt die helm ook niet zo aan je kop. | |
Faithy | maandag 27 februari 2006 @ 12:58 |
145 in mn Citroën AX uit 1988 (en dan triltie al zo hard dat ik bang ben dattie uit elkaar flikkert, dus rij meestal gewoon netjes 120/125) en 65 op de motor ![]() ![]() ![]() | |
Metz | maandag 27 februari 2006 @ 14:01 |
110 in een Audi A6... vond het maar eng... ![]() | |
VD | dinsdag 28 februari 2006 @ 16:06 |
quote:Door een woonwijk? | |
Robin__ | zaterdag 11 maart 2006 @ 16:43 |
Met blinddoek om?? [ Bericht 0% gewijzigd door Robin__ op 11-03-2006 16:44:16 (oops kickje) ] | |
-Jewcookie- | zaterdag 11 maart 2006 @ 16:53 |
Het lijkt een beetje op een auto want er zitten deuren in en hij vliegt niet. Dus telt dees ook mee. ![]() In de Maglev van Shanghai City naar het vliegveld. ![]() ![]() http://www.twanetwerk.nl/upl_images/china4.jpg | |
Hari-Bo | zaterdag 11 maart 2006 @ 16:56 |
Mijn auto Mercedes 300D W123 uit 1980 150km/u ![]() En jarenlang de snelste diesels geweest toendertijd ![]() | |
Robin__ | zaterdag 11 maart 2006 @ 16:57 |
quote:motor: nee wielen: nee stuur: nee ![]() | |
MasterDisaster | zaterdag 11 maart 2006 @ 18:13 |
quote:200 maar Verder ga ik volgende week autorijlessen ![]() | |
Rietvaerder | zaterdag 11 maart 2006 @ 18:21 |
Ooit weleens bedacht dat er misschien wel meerder Ghostriders zijn? ![]() | |
SuperBosch | zaterdag 11 maart 2006 @ 18:32 |
220 met een audi 90 coupé 2.3liter om 4 uur 's nachts. Hij kon nog sneller, maar het voelde niet echt meer veilig aan omdat alles rammelde. | |
enakje | dinsdag 14 maart 2006 @ 14:44 |
quote:http://videos.streetfire.(...)26-A9BE-DD739ED7552F ![]() | |
MdMa98 | dinsdag 14 maart 2006 @ 22:19 |
180 in mn civic 1.5I VTEC-E .. binnenkort maar eens wat opkrikken want tegenwind of wind mee harder gaat ie niet ![]() | |
Chooooocolat_moose | dinsdag 14 maart 2006 @ 23:25 |
Met een bus in thailand van Krabi naar Bangkok : gezellige karaoke tegen 140km/h. Toen ik het zag werd ik lijkbleek. Die rijden daar gelijk F1-piloten... Met mijn volvo in 5.5 uur van Oostenrijk (Rudolfshutte) tot thuis in belgisch Limburg. We hadden wel geen files onderweg. Met een Alfa 156 2.5, 6-bak (zo een 4 jaar geleden) eens kebab gaan halen :-) Dat rijdt niet superhard maar het geluid was heerlijk. 235km/h. En harder hoeft niet, want dan staan de mensen op het rechterrijvak sowieso al stil in vergelijking met je eigen snelheid. | |
nikky | dinsdag 14 maart 2006 @ 23:26 |
220 met mijn oude Golf II GTI 1800 ![]() Snachts op de snelweg van Leek naar Groningen. ![]() | |
Knoekie | dinsdag 14 maart 2006 @ 23:27 |
Vandaag 110 km/pu met leswagen ![]() | |
-Jewcookie- | woensdag 15 maart 2006 @ 00:29 |
quote:Nou wel of geen files onderweg ? ![]() | |
Chooooocolat_moose | woensdag 15 maart 2006 @ 08:01 |
Geen files dus ![]() | |
Geqxon | woensdag 15 maart 2006 @ 08:25 |
quote:Wil je dat nooit meer doen? Ik hou veel te veel van je ![]() ![]() | |
Rietvaerder | woensdag 15 maart 2006 @ 13:28 |
quote: ![]() | |
Geqxon | woensdag 15 maart 2006 @ 13:37 |
220 met een Golf II ![]() Stel je voor dat nikky dan verongelukt ![]() | |
ErwinRommel | woensdag 15 maart 2006 @ 15:41 |
230 in een Opel Zavira OPC. 220 in een Volvo XC70 Crosscountry 230 in een Opel Signum 3.0V6 Auto's hierboven zijn van mijn ouders ![]() Verder in mijn auto's: Nissan Bluebird 170 Ford Escort 180 Ford Scorpio 210 | |
Daffodil31LE | woensdag 15 maart 2006 @ 16:01 |
250 in een Mercedes C180 Kompressor, anderhalf jaar geleden. Vorige maandag nog, nadat ik de tank net met verse raapzaadolie had gevuld, met m'n XM D12T bijna 200 En ja, m'n toerenteller werkt niet. Boeit me ook weinig, het is een automaat, dus is het totaal niet interessant hoeveel toeren de motor maakt. | |
StefanP | donderdag 16 maart 2006 @ 04:24 |
Ik heb ooit 130 gehaald in mijn oude Seat Marbella. Geloof me, dat is best eng. | |
#ANONIEM | donderdag 16 maart 2006 @ 04:31 |
quote:Die kunnen dan wel weer over 't fietspad als de boel vast staat. ![]() | |
Rietvaerder | donderdag 16 maart 2006 @ 07:01 |
quote:Zal wel aan het geslacht liggen... ![]() | |
babba | donderdag 16 maart 2006 @ 18:59 |
quote:Waarom hebben je ouders 3 auto's? Waarom heb je zelf 3 auto's? Ik kan me nog voorstellen dat je misschien één auto hebt voor het vervoer en één om mee te cruisen. Maar wat moet je in godsnaam met 3 auto's? ![]() | |
-Jewcookie- | donderdag 16 maart 2006 @ 19:12 |
Compensatie misschien van iets wat er niet of nauwelijks is misschien ? Zie je wel vaker .. | |
CittaR | donderdag 16 maart 2006 @ 20:14 |
quote:misschien hebben ze ze niet tegelijk gehad? mijn ouders hebben wel 3 (niet speciale) auto's... en dat komt mij maar al te goed uit ![]() | |
zerotolerance | donderdag 16 maart 2006 @ 22:01 |
Fiat Uno 1.4i : 170 BMW 730: 180 Maar moet wel harder kunnen) Renault Megane dCi : 205 (Met 4 personen) | |
ErwinRommel | vrijdag 17 maart 2006 @ 15:46 |
quote:De reden dat mijn ouders 3 auto's hebben is dat ze geld teveel hebben ![]() Verder waren mijn auto's de auto's die ik in het verleden reed in Nederland en Duitsland. Nu heb ik een VW Polo Classic Sedan 1.8Mi ![]() | |
Repeat | vrijdag 17 maart 2006 @ 16:08 |
quote:Waarom koop je in godsnaam 2 Opels als je geld te veel hebt? ![]() | |
Repeat | vrijdag 17 maart 2006 @ 16:10 |
Wat ik trouwens interessant zou vinden als er gemeld zou worden waar de snelheden gehaald zijn. * Repeat zoekt lange, rustige, rechte, flitserloze snelwegen ![]() | |
ErwinRommel | vrijdag 17 maart 2006 @ 16:15 |
quote:Tja, m'n pa heeft geen stijl ![]() | |
ErwinRommel | vrijdag 17 maart 2006 @ 16:15 |
quote:Mijn snelheden zijn behaald in Duitsland. En ik denk dat dat voor de meesten zo is. | |
Repeat | vrijdag 17 maart 2006 @ 16:26 |
Ze zijn er in Nederland ook wel, dat soort wegen ![]() Ze moeten eigenlijk in kaart gebracht worden ![]() | |
ErwinRommel | vrijdag 17 maart 2006 @ 16:50 |
quote:Dat lijkt me niet slim. De pliesie zal geheid deze lokaties te weten komen ![]() | |
Hari-Bo | vrijdag 17 maart 2006 @ 17:27 |
Vergeten, niet met me eigen auto maar van een neef van me 240 met een Mercedes E300 Turbodiesel ![]() Op de A7 richting A'dam ![]() | |
MdMa98 | zondag 19 maart 2006 @ 20:16 |
quote:LOL maar pas op ze staan (helaas) weer te vaak op de A7 te controleren.. ![]() ![]() | |
Jill-RMC | dinsdag 28 maart 2006 @ 19:37 |
![]() Peugeot 106 1.4 XS uit 1997 en zelfs tegen de 170 reed ie als een zonnetje...niet irritant trillen o.i.d. | |
MdMa98 | dinsdag 28 maart 2006 @ 20:25 |
lol op de foto lijkt anders.. of je degene die de foto maakte was erg bang:P | |
Autoreply | dinsdag 28 maart 2006 @ 20:28 |
Laatst met m'n motor 190 gehaald... en met de auto (Honda CR-V) ook zoiets. Verbetering van m'n pr dus. ![]() Op naar de 230, van de zomer mag ik volledig vermogen rijden ![]() | |
Jill-RMC | dinsdag 28 maart 2006 @ 21:06 |
quote:170 rijden en foto maken tegelijkertijd is niet aan te raden ![]() Plus dat mn foon gewoon sucked qua foto's maken. | |
Mutant01 | dinsdag 28 maart 2006 @ 21:26 |
210 met een Ford Focus op de A9. Wist niet dat die krengen zo snel waren eerlijk gezegd. | |
OG-Loco | dinsdag 28 maart 2006 @ 21:28 |
230 met mn oom in z'n Quattroporte ![]() Zelf 60, tijdens een stiekeme rijles ![]() | |
MdMa98 | dinsdag 28 maart 2006 @ 21:29 |
nou nou ![]() | |
MdMa98 | dinsdag 28 maart 2006 @ 21:31 |
mijn auto`s gingen respectievelijk : Golf2190(180), PoloSDI170 (160) en Civic .1.5I VTEC-E 180 km/u Niet bijster bijzonder dus | |
yup | dinsdag 28 maart 2006 @ 21:39 |
quote:Afsluitdijk (A7 ofzo?), A2, A1, A4, A9 etc. Heb je wel flitspalen dacht ik (A9 bijv. ) uitkijken dus... Maar stuk voor stuk knalwegen. En ja daarop heb ik soms 2x de toegestane snelheden gereden ![]() | |
Rietvaerder | dinsdag 28 maart 2006 @ 21:48 |
Zo! ![]() | |
Mutant01 | dinsdag 28 maart 2006 @ 21:52 |
Idd er zijn sommige stukken A9 waar je echt lekker door kan rijden. Alleen de A4 kan ik mij niet voorstellen, daar wordt regelmatig gecontroleerd. | |
yup | dinsdag 28 maart 2006 @ 21:52 |
Vanaf een paar km voor de brugrestaurant tot helemaal Ring A10 afslag sloten gewoon volle pollen knallen met die ballen. En dat een paar weken lang. Totdat je op een dag daar een undercover Seat Leon ziet ![]() Daarna reed ik uiteraard netjes 120 ![]() | |
Mutant01 | dinsdag 28 maart 2006 @ 21:54 |
quote:Hetzelfde geldt voor de A5.. dat is gewoon zo'n goed stuk om hard te kunnen rijden ![]() | |
yup | dinsdag 28 maart 2006 @ 21:56 |
A5 is ook een leuk stukje idd. Totdat ze daar ook beginnen met controleren. Mjah wat overblijft is als je in de nacht in westpoort rijd, 2x2 gescheiden rijbanen. Limiet is 80 daar heb ik weleens 200 gereden dacht ik, maarja toen was het ook helemal leeg niemand was er... Of de N200 naar Haarlem, ook zo een leuke knalweg, maar alleen in de nacht, overdag te riskant... | |
MdMa98 | dinsdag 28 maart 2006 @ 22:05 |
A7 (waar de spookrijder van de week is verongelukt tot en met afsluitdijk, A9 vanaf alkmaar tot beverwijk (daar staat nml vaak controle) de A30? richting EDE lekkere rustige weg maar veel cotrole! en natuurlijk Ring Heerhugowaard (butterhuizen) kuch:P | |
OG-Loco | dinsdag 28 maart 2006 @ 22:11 |
quote:Nog geen 18 he ![]() | |
Dracar | dinsdag 28 maart 2006 @ 22:22 |
quote: ![]() ![]() Mijnes haalt op papier de 178 maar die durf ik er niet uit te persen Wel eens met een 92er mazda 323 geprobeerd die stopte bij 170 en dat wil ik never weer mee maken! Racen doe ik wel op een circuit als ik daar ooit geraak | |
MdMa98 | dinsdag 28 maart 2006 @ 22:42 |
de kans dat je op een circuit rijdt is nihil,ik zou zeggen planken op de snelweg!! ![]() | |
MdMa98 | dinsdag 28 maart 2006 @ 22:45 |
quote:Op woensdag 28 december 2005 00:27 schreef CittaR het volgende: 205 in een volle 145 205km/u in een volle (4 personen) alfa 145 (1.6ts trouwens) das iig beter dan 145 in een 205 ![]() | |
T-imothy | maandag 26 juni 2006 @ 19:49 |
Volvo S80 D5: 240km/u Voelde net alsof ik 100 reed, alleen vloog alles wat sneller voorbij. ![]() ![]() | |
CittaR | maandag 26 juni 2006 @ 19:58 |
205 in een alfa 145... kan waarschijnlijk nog wel iets harder aangezien ik niet echt veel weg over had. 205 was wel op de teller, met echte km zal die wel net niet boven de 200 uitkomen. | |
HC_Ut | maandag 26 juni 2006 @ 22:03 |
Mitsubishi Starion 2.0 EXE uit '84 - 275 km/u (chiptuning, Intercooler, Turbodruk opgevoerd naar 1,1 bar)![]() | |
Nemephis | dinsdag 27 juni 2006 @ 00:08 |
235 ofzo, op een ZX7-R | |
vosss | dinsdag 27 juni 2006 @ 00:14 |
Ik vind eik de topsnelheid helemaal niet zo belangrijk; die kan je met die kutflitsers en al die files toch bijna nergens rijden hier in NL. Acceleratie is veel leuker; 50 in de 2 en dan met een seconde op de 80 zitten is leuker dan top 220 rijden imo ![]() | |
PNG | dinsdag 27 juni 2006 @ 00:44 |
240 GEIJKT achterop circuit RSV Mille, BC waardes, dat hou je geen 10 minuten vol achterop. Wat accelereert dat hard zeg. 235 op teller eigen auto, da's nog geen 220. | |
PNG | dinsdag 27 juni 2006 @ 00:45 |
Die circuit instructeur vriend van mij verteld altijd dat ergens bij 270, je ogen het niet meer bijhouden. Dat exact op 272 ofzo het strepen worden, en als je dan 2 km teruggaat je weer ziet. Nooit meegemaakt. | |
HC_Ut | dinsdag 27 juni 2006 @ 04:28 |
quote:Nog leuker... Sta ik met die Starion te wachten voor een stoplicht... Komt er een figuur met een CRX naast me staan... Daagt me uit... Het licht springt op groen... Ik geef gas.... En blijf staan ![]() ![]() Na het verhelpen van dat probleempje, was het weer een kanonskogel ![]() ![]() | |
MrSkyline | dinsdag 27 juni 2006 @ 10:19 |
tijdje terug op weg naar frankfurt 221 km/h in een renault clio 1.6 initiale 2003 met een bijrijder. behoorlijk stabiel op die snelheid, en dan na te gaan dat mn voorbanden aan vervanging toe waren ![]() ach t was kurkdroog. | |
Dalamar | dinsdag 27 juni 2006 @ 12:12 |
200 in een Volvo 850 (zelf gereden) 230 in een Ferrari Testarossa (meegereden, maar ja, ik was ook pas 17) | |
Autoreply | dinsdag 27 juni 2006 @ 12:55 |
quote:Da's onzin. Ik heb op een metertje hoogte 300+ km/h over de grond geragt en dat gaan prima. Wel moet je vooruit reageren, het effect begint pas 80 meter verder en da's héél vreemd. | |
$tranger | dinsdag 27 juni 2006 @ 13:28 |
280 met m'n vorige motor (GSX-R 750) op de A9 op maandagmorgen omdat ik wat laat voor m'n werk was en het wel lekker rustig was ![]() | |
BertV | dinsdag 27 juni 2006 @ 13:35 |
quote:Klinkt wel erg sterk allemaal hoor... ![]() Blijft zelf na meetcorrectie een gave hobby. Een meter is vast figuurlijk en met 300+ km de grond raken dat zit dat neuswiel in je endeldarm. | |
Autoreply | dinsdag 27 juni 2006 @ 13:58 |
quote:Er zijn foto's van ![]() De sensatie is wel wáánzinnig hoor, zeker als je zo laag gaat. Je krijgt aardige klappen van turbulentie e.d. ![]() | |
BertV | dinsdag 27 juni 2006 @ 14:02 |
quote:Ik heb er "vroeger" wel over nagedacht. Brevet halen in een paar weken koste toen 1000 gulden. Maar net als met motorrijden, als het ECHT in je bloed zit dan twijfel je niet. | |
Die_Rooie | dinsdag 27 juni 2006 @ 16:40 |
Op de fiets 100km\h ongeveer.... kreeg een sleepie van een NSR met een 110CC malossi (scheet bagger) auto 240km\h op de teller 225km\h gps auto is een MB 300CE met 205PK standaard |