Was dat maar waar!!!quote:Op maandag 19 december 2005 12:42 schreef Erik_84 het volgende:
[..]
Deze maand is de eerste maand dat ik hem niet nodig heb
Misschien deze week al.quote:Op maandag 19 december 2005 12:52 schreef Dwaashaas het volgende:
Yeah, de 22e !
En hoe zit het met die zorgtoeslag ? Wanneer krijg je die, want ik moet nog boeken bestellen
Ik weet het, het is daar niet voor bedoeld...
De zorgtoeslag krijg je toch in delen, per maand 10-12 euro extra, bovenop de stufi?quote:Op maandag 19 december 2005 12:52 schreef Dwaashaas het volgende:
Yeah, de 22e !
En hoe zit het met die zorgtoeslag ? Wanneer krijg je die, want ik moet nog boeken bestellen
Ik weet het, het is daar niet voor bedoeld...
Yep, die toeslag van de IB-Groep, maar ik bedoelde die van de belastingsdienst.quote:Op maandag 19 december 2005 12:54 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
De zorgtoeslag krijg je toch in delen, per maand 10-12 euro extra, bovenop de stufi?
Oh, zit daar verschil in? Kan ik dus nog meer geld verwachten?quote:Op maandag 19 december 2005 12:56 schreef Dwaashaas het volgende:
[..]
Yep, die toeslag van de IB-Groep, maar ik bedoelde die van de belastingsdienst.
Alleen als je de zorgtoeslag hebt aangevraagd.quote:Op maandag 19 december 2005 12:56 schreef TeleluvR het volgende:
Oh, zit daar verschil in? Kan ik dus nog meer geld verwachten?![]()
Uiteraard. Maar ik dacht dat dat de toeslag was die je via de IB-groep binnen kreeg... Domme ik...quote:Op maandag 19 december 2005 12:57 schreef Dwaashaas het volgende:
[..]
Alleen als je de zorgtoeslag hebt aangevraagd.![]()
dat is bij mij geloof ik niet.. anders heb ik een probleem, want de rekening waar dat vanaf gaat, heb ik nog geen geld opstaan, doe ik altijd met de stufiquote:Op maandag 19 december 2005 12:56 schreef Beluga het volgende:
Hebben er ook mensen last van gehad dat het collegegeld deze maand, midden in de maand werd afgeschreven, echt de 15de ofzow![]()
Anders wachten ze daar even mee tot na de stufie
Volgens mij in delen. Maar weet het niet zeker.quote:Op maandag 19 december 2005 13:40 schreef Sylvana het volgende:
Nog 3 dagen, heb nog 5 euro, dat moet lukken, krap
Weet iemand trouwens of de zorgtoeslag in 1 keer wordt uitbetaald ( dus dat ik 403 euro krijg deze maand) of dat elke maand een euro of 40 wordt uitbetaald?
En echt relaxed dat hij vanaf januari verhoogd wordt
vraag ik me ook af...quote:Op maandag 19 december 2005 13:40 schreef Sylvana het volgende:
Weet iemand trouwens of de zorgtoeslag in 1 keer wordt uitbetaald ( dus dat ik 403 euro krijg deze maand) of dat elke maand een euro of 40 wordt uitbetaald?
de 22e komt hetquote:Op maandag 19 december 2005 14:06 schreef Handschoen het volgende:
Nope, zal nog wel een paar dagen duren, normaal de 24ste ofzo. Misschien dat ze lief zijn en vanwege kerst wat eerder sturen...
er wordt deze maand helemaal geen collegegeld afgeschreven!quote:Op maandag 19 december 2005 12:56 schreef Beluga het volgende:
Hebben er ook mensen last van gehad dat het collegegeld deze maand, midden in de maand werd afgeschreven, echt de 15de ofzow![]()
.quote:Op maandag 19 december 2005 14:15 schreef timmeeeh het volgende:
[..]
er wordt deze maand helemaal geen collegegeld afgeschreven!
je bent genapt!!
I don't knowquote:
Veel? Ik krijg zo'n 450E p/m volgend jaar van de IBG alleen alquote:
Er staat bij mij niets over het maandelijks storten, wel een bedrag van 403 euro dat neerkomt op maandelijks 34 euro. Dus het is 1. een verrassing wanneer het komt en 2. een verrassing hoe het komtquote:Op maandag 19 december 2005 14:37 schreef Miguel het volgende:
Krijg net die brief binnen van de zorgtoeslag!
Ontvang 34E p/m (403E over 2006 dus) met een toetsingsinkomen van 9000E
Staat verder niet welke datum het maandelijks wordt gestort, maar dat zien we dan vanzelf wel
aha jij hebt dus een huispapaquote:Op maandag 19 december 2005 14:43 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
I don't know.
Mijn moeder werkt fulltime, mijn vader parttime en ze verdienen niet weinig ofzo!
ik krijg ook 474,nogwat volgend jaar.. ouders beide werkloos, ik woon niet thuisquote:Op maandag 19 december 2005 14:46 schreef Miguel het volgende:
[..]
Veel? Ik krijg zo'n 450E p/m volgend jaar van de IBG alleen al![]()
Leuk als het toetsinginkomen twee jaar terug ligt en je ouders ondertussen alweer genoeg geld verdienen (eigen zaak)
En neemijn pappie betaald niet voor alles, ik werk er zelf ook nog genoeg bij (15 uur p/w)
2006 gaat financieel gezien een goed jaar worden
je weet toch wel hoeveel stufi je krijgt en waar dat uit bestaatquote:Op maandag 19 december 2005 14:43 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
I don't know.
Mijn moeder werkt fulltime, mijn vader parttime en ze verdienen niet weinig ofzo!
Neen, ik ken die brief niet uit mijn hoofdquote:Op maandag 19 december 2005 14:52 schreef Repeat het volgende:
[..]
je weet toch wel hoeveel stufi je krijgt en waar dat uit bestaat
uitwonend + aanvullende lening oid?
thuiswonend?quote:Op maandag 19 december 2005 14:52 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Neen, ik ken die brief niet uit mijn hoofd.
Tevens woon ik nog gewoon thuis.
Had ik dus ook, maar kreeg van de week brief binnen dat het een fout was, en het bedrag word teruggestort, jij niks binnen gekregen dan?quote:Op maandag 19 december 2005 12:56 schreef Beluga het volgende:
zou wel leuk zijn als het in 1 keer zou komenquote:Op maandag 19 december 2005 14:47 schreef Dwaashaas het volgende:
[..]
Er staat bij mij niets over het maandelijks storten, wel een bedrag van 403 euro dat neerkomt op maandelijks 34 euro. Dus het is 1. een verrassing wanneer het komt en 2. een verrassing hoe het komt![]()
Elke maand wordt een bedrag uitgekeerd, als het goed is krijg je daarvan een formulier van de belastingdienst.quote:Op maandag 19 december 2005 13:40 schreef Sylvana het volgende:
Nog 3 dagen, heb nog 5 euro, dat moet lukken, krap
En echt relaxed dat hij vanaf januari verhoogd wordt
maar aanvullend is toch ook een soort lening? Neem niet aan dat je dat er "gratis" bij kan krijgen...quote:Op maandag 19 december 2005 16:00 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Max thuiswonend voor 2006 is 296 euro als ik me niet vergis
(Dat is basisbeurs + max aanvullend, dus niet extra lenen ofzo)
Dat is dus wat ik krijg vanaf januari
En deze maand 817.. maar staat er nog niet en sta erom te springen!
Jawelquote:Op maandag 19 december 2005 16:06 schreef Repeat het volgende:
[..]
maar aanvullend is toch ook een soort lening? Neem niet aan dat je dat er "gratis" bij kan krijgen...
slijt mn toetsenbord zo hard vanquote:Op maandag 19 december 2005 16:28 schreef kikoooooo het volgende:
Godverdomme, noem de tt eens studiefinanciering gvd.
Stufiwat een waardeloos baggerwoord
Wat je zowieso kunt doen is bijlenen. Dus je lening voor januari instellen op een bedrag waardoor je stufi ong. uitkomt op het bedrag dat je zou krijgen als die shit van je ouders al wel is verwerkt. Die aanvullende beurs krijg je namelijk met terugwerkende kracht.quote:Op maandag 19 december 2005 16:02 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik hoop dat de IBG een beetje opschiet met mijn aanvraag voor peiljaarverlegging
M'n vader gaat per 15 januari met pensioen en het inkomen daalt dan.. nogal
Bij een blijvende inkomensdaling van minimaal 15% heb ik dan recht op een verlegging van het peiljaar, waardoor ze gaan kijken naar 2006 en niet 2004.. dus ik hoop dat ze dat een beetje vlug afhandelen
Dat is nog wel een goed idee! Alleen weet ik niet precies hoe hoog ik m'n aanvullende beurs moet gaan inschatten. Ik weet niet precies hoe het IBG dat gaat uitrekenen, aangezien m'n moeder nog wel een inkomen heeft wat niet daalt. Ik wacht het nog wel eventjes af, ik woon voorlopig nog even thuis dus het is niet zo dat ik het niet red zonder aanvullende beursquote:Op maandag 19 december 2005 16:43 schreef Miguel het volgende:
[..]
Wat je zowieso kunt doen is bijlenen. Dus je lening voor januari instellen op een bedrag waardoor je stufi ong. uitkomt op het bedrag dat je zou krijgen als die shit van je ouders al wel is verwerkt. Die aanvullende beurs krijg je namelijk met terugwerkende kracht.
Bij mij dit jaar pas in april verwerkt, maar toen kreeg ik ineens 1500E gestort ofzo, de aanvullende beurs van de voorgaande 3 maanden er ook nog bij dus... plus m'n 100E die ik in februari had geleend werd kwijtgescholden![]()
Valt vast wel ergens op de IBG-site te bereken? Maar als je het niet echt nodig hebt (je woont dus nog gewoon thuis nu) dan is het misschien net zo leuk om in april ineens een berg geld te krijgen, dan kun je daar ook weer van op vakantie ofzoquote:Op maandag 19 december 2005 17:03 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik weet niet precies hoe het IBG dat gaat uitrekenen, aangezien m'n moeder nog wel een inkomen heeft wat niet daalt.
Ja daarom, ik wil een kamer zoeken in Hilversum volgend jaar, dus dan is veel geld ineens misschien handiger, dan kan ik het ook niet alvast uitgevenquote:Op maandag 19 december 2005 18:30 schreef Miguel het volgende:
[..]
Valt vast wel ergens op de IBG-site te bereken? Maar als je het niet echt nodig hebt (je woont dus nog gewoon thuis nu) dan is het misschien net zo leuk om in april ineens een berg geld te krijgen, dan kun je daar ook weer van op vakantie ofzo![]()
240 bijgeleend ongeveer, dus?quote:Op maandag 19 december 2005 16:08 schreef BrauN het volgende:
Deze maand maar wéér eens stevig bijgeleend. Straks weer 500 euro rijker dus.
ja, de stufi wordt verhoogdquote:Op maandag 19 december 2005 20:33 schreef skiczukie het volgende:
Ik lees 'hogere'?
elke week salaris bij de tomatenplukkerij?quote:Op maandag 19 december 2005 20:41 schreef CasB het volgende:
Ik krijg geen stufi meer
Wel elke week salaris
quote:Wanneer moet ik het aanvraagformulier hebben teruggestuurd om op tijd m'n eerste zorgtoeslag te ontvangen?
U krijgt in september een aanvraagformulier zorgtoeslag toegestuurd. Wanneer u dat formulier voor 1 november ingevuld terugstuurt, zorgt de Belastingdienst dat u de zorgtoeslag vanaf eind december 2005 maandelijks krijgt uitbetaald (voordat u premie voor uw nieuwe zorgverzekering moet gaan betalen).
quote:Op dinsdag 20 december 2005 08:00 schreef koenimex het volgende:
Dus ik denk na dit bericht, ff checken op MijnPostbank.nl, en jaaaaaaaaa zorgtoeslag
dacht het dus ff welquote:
ik nog nietquote:Op dinsdag 20 december 2005 08:00 schreef koenimex het volgende:
Dus ik denk na dit bericht, ff checken op MijnPostbank.nl, en jaaaaaaaaa zorgtoeslag
en aanvullend is gratisquote:Op maandag 19 december 2005 16:06 schreef Repeat het volgende:
[..]
maar aanvullend is toch ook een soort lening? Neem niet aan dat je dat er "gratis" bij kan krijgen...
ow ik heb het al gevonden, als je ouders meer dan xx euro verdienen kan je helemaal geen aanvullende lening krijgen
Geen idee, en hangt af van hoeveel je krijgt, en dat staat in de brief van de belastingdienst afdeling toeslagen die je een dezer dagen in de bus zult krijgen. Max 403 euro per jaar, wat ze omrekenen naar 34 euro per maandquote:Op dinsdag 20 december 2005 11:20 schreef MMaRsu het volgende:
Wanneer krijgen we zorgtoeslag dan, en hoeveel is dat ongeveer?
heb je als het goed is een brief over gehadquote:Op dinsdag 20 december 2005 11:20 schreef MMaRsu het volgende:
Wanneer krijgen we zorgtoeslag dan, en hoeveel is dat ongeveer?
quote:Op dinsdag 20 december 2005 11:24 schreef TeleluvR het volgende:
34 euro en dat is al binnen, mits aangevraagd...
Ik doe het geloof ik zo slecht nog niet als student zijnde. Ik heb gewoon een spaarrekening met geldquote:Op dinsdag 20 december 2005 11:37 schreef BrauN het volgende:
Joechei, zorgtoeslag hier ook binnen!
Én m'n salaris!
Nu sta ik nog maar 386 euro in de min.
quote:20-12-2005 GIRO ******* BELASTINGDIENST
MAAND JAN. NR. -----------
ZORGTOESLAG 2006 *pwnuberwin *
BELASTINGDIENST GVS UITBETALING.
34,00 EUR
Ach ja. Beter dan elke maand zelf die verzekering dokken.quote:Op dinsdag 20 december 2005 11:42 schreef Repeat het volgende:
[..]
owja kutIk moet mn zorgtoeslag afstaan aan mn pa omdat die dat betaald
Ik ookquote:Op dinsdag 20 december 2005 11:42 schreef Repeat het volgende:
[..]
owja kutIk moet mn zorgtoeslag afstaan aan mn pa omdat die dat betaald
Wekelijks toch?quote:Op dinsdag 20 december 2005 12:00 schreef skiczukie het volgende:
34 euro Zorgtoeslag. En dat is maandelijks heh?
Ik bedoel, het is toch niet éenmalig. En waarom krijg ik godverdomme geen huurtoeslag. Ik kreeg eerst toch ook huursubsidie van VROM.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |