quote:Op maandag 19 december 2005 02:41 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ingrid: "Als er werkelijk iemand achter die knoppen zit die me leuk vindt, dan komt er nu muziek....."
... en toen bleef het stil.....
in de originele context een prachtnummer.. in deze setting een beetje overdone jaquote:
dat hadden ze een dag of 100 eerder ook al kunnen verzinnen lijkt mequote:Op maandag 19 december 2005 02:49 schreef LekkerSimpel het volgende:
Terecht opgemerkt, dat die ADHD'er z'n bek dicht moet houden
Ken je die niet? Circuleerde toen op internet rondquote:
Neequote:Op maandag 19 december 2005 02:52 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ken je die niet? Circuleerde toen op internet rond![]()
Platenzaak?quote:Op maandag 19 december 2005 02:54 schreef melke het volgende:
Mag het licht uit! Waar kan ik dat downloaden!?
Ik durf haast niets te zeggen, maar toch:quote:Op maandag 19 december 2005 02:49 schreef melke het volgende:
Jezus die Roel drinkt zo'n hele fles in z'n eentje leerg
Kop op, er zijn ergere dingenquote:
Shareazaquote:Op maandag 19 december 2005 02:54 schreef melke het volgende:
quote:Op maandag 19 december 2005 02:56 schreef Morwen het volgende:
[..]
Kop op, er zijn ergere dingen. Heb je zeker ook het Jantje Smit/machinegeweer/oma muziekje gemist
![]()
www.nuon.nlquote:Op maandag 19 december 2005 02:54 schreef melke het volgende:
Limewirequote:Op maandag 19 december 2005 02:54 schreef melke het volgende:
Als ik dat zou doen zouden ze me tussen 6 plankjes kunnen leggenquote:Op maandag 19 december 2005 02:55 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Ik durf haast niets te zeggen, maar toch:
Nou en ?
quote:
Wij begrijpen elkaar niet geloof ikquote:Op maandag 19 december 2005 02:59 schreef melke het volgende:
[..]
Als ik dat zou doen zouden ze me tussen 6 plankjes kunnen leggen
Jij begrijpt mij nietquote:Op maandag 19 december 2005 03:01 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Wij begrijpen elkaar niet geloof ik![]()
![]()
Oeh gelukkig..... ik was ff bang dat ik het alsnog zou moeten doorstaan........ thanks Morwenquote:
YWquote:Op maandag 19 december 2005 03:06 schreef Sjet het volgende:
[..]
Oeh gelukkig..... ik was ff bang dat ik het alsnog zou moeten doorstaan........ thanks Morwen![]()
Joh!quote:Op maandag 19 december 2005 03:40 schreef Dropkick het volgende:
Als ze zo door doen denk ik dat 1 van deze 4 gaat winnen
De stoptrein naar Delft?quote:Op maandag 19 december 2005 03:46 schreef Dropkick het volgende:
Het is geel,en als je het in je oog krijgt ben je dood?
Muerte je hebt gewonnen.quote:Op maandag 19 december 2005 03:48 schreef melke het volgende:
Geelzucht
quote:Op maandag 19 december 2005 03:49 schreef Dropkick het volgende:
[..]
Muerte je hebt gewonnen.
Een trein
Ze hebben van BB een fles Bacardi en een fles Jack Daniels gekregen en volgens mij is daar niet veel meer van over.quote:Op maandag 19 december 2005 03:53 schreef M-en-A het volgende:
Hallo, we komen van een feestje uit brabant..... kijken in het streamverslag van maandag en is empty.....
ik gooi de streams open en ik weet nie wat ik hoor....
wat is er gebeurt, hoeveel alcohol hebben ze op??????
quote:Op maandag 19 december 2005 03:56 schreef melke het volgende:
Roel 'n fles Jack Daniels
quote:Op maandag 19 december 2005 03:56 schreef Muerte het volgende:
[..]
Ze hebben van BB een fles Bacardi en een fles Jack Daniels gekregen en volgens mij is daar niet veel meer van over.
Ik ook wel, zou mij niets verbazen als het gebeurt bij de volgende borrel die hij wil inschenken.quote:Op maandag 19 december 2005 03:57 schreef melke het volgende:
Ik zie Roel nog van dat bed flikkeren
Nou drink ik bijna nooit, maar zelfs ik heb nu wel trek gekregen in een Cuba Libre, helaas is het op dit moment niet mogelijk/toegestaan, maar over een uur of 3 ben ik thuis en ik denk dat ik dan toch maar...quote:Op maandag 19 december 2005 03:58 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Muerte.
Die bacardi hadden ze beter hier kunnen brengen![]()
Ze hebben nog over de leuke dingen van de afgelopen maanden moet praten. Morgen komen de negatieve dingen aan bod. Daarna hebben ze nog wat muziek gekregen en zijn ze nog gaan frituren. Lieske en Ingrid gingen slapen en kregen in de slaapkamer weer muziek. Roel en Joost hoorde dat en zijn de meidenkamer in gegaan en daar liggen ze nu nog steedsquote:Op maandag 19 december 2005 03:57 schreef M-en-A het volgende:
[..]
melke
Das nogal. En nog iets spannends gebeurt afgelopen avond en vannacht?
Als je zo de weg nog op moet wel even uitkijken. Wij hebben de volle 120 km vannacht dus in de natte sneeuw gereden.... buitentemperatuur tussen de 0.0 en 0.5 graden, dus plaatselijk best wel gladquote:Op maandag 19 december 2005 04:01 schreef Muerte het volgende:
[..]
Nou drink ik bijna nooit, maar zelfs ik heb nu wel trek gekregen in een Cuba Libre, helaas is het op dit moment niet mogelijk/toegestaan, maar over een uur of 3 ben ik thuis en ik denk dat ik dan toch maar...![]()
En zo is het ookquote:Op maandag 19 december 2005 04:02 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Als je zo de weg nog op moet wel even uitkijken. Wij hebben de volle 120 km vannacht dus in de natte sneeuw gereden.... buitentemperatuur tussen de 0.0 en 0.5 graden, dus plaatselijk best wel glad
O dat klinkt wel leuk, maar dan hebben ze dus een frituurpan van BB gekregen???quote:Op maandag 19 december 2005 04:01 schreef melke het volgende:
[..]
Ze hebben nog over de leuke dingen van de afgelopen maanden moet praten. Morgen komen de negatieve dingen aan bod. Daarna hebben ze nog wat muziek gekregen en zijn ze nog gaan frituren. Lieske en Ingrid gingen slapen en kregen in de slaapkamer weer muziek. Roel en Joost hoorde dat en zijn de meidenkamer in gegaan en daar liggen ze nu nog steeds
Ja, ze hebben allemaal extraatjes gekregen vanwege de fietsopdracht. Snacks, massagespul, frituurpan, drankquote:Op maandag 19 december 2005 04:04 schreef M-en-A het volgende:
[..]
O dat klinkt wel leuk, maar dan hebben ze dus een frituurpan van BB gekregen???
Ik ga om 5 uur afronden en om 6 uur is het einde dienst en ga ik naar huis, zover ik nu kan bekijken valt het hier ontzettend mee wat het weer betreft.quote:Op maandag 19 december 2005 04:02 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Als je zo de weg nog op moet wel even uitkijken. Wij hebben de volle 120 km vannacht dus in de natte sneeuw gereden.... buitentemperatuur tussen de 0.0 en 0.5 graden, dus plaatselijk best wel glad
Wauw! Wat een mooie bondige samenvatting knap dat je dat kan, daar ben ik helaas niet goed in.quote:Op maandag 19 december 2005 04:01 schreef melke het volgende:
[..]
Ze hebben nog over de leuke dingen van de afgelopen maanden moet praten. Morgen komen de negatieve dingen aan bod. Daarna hebben ze nog wat muziek gekregen en zijn ze nog gaan frituren. Lieske en Ingrid gingen slapen en kregen in de slaapkamer weer muziek. Roel en Joost hoorde dat en zijn de meidenkamer in gegaan en daar liggen ze nu nog steeds
Ja oke, wij moesten dus globaal gezien van Venray naar Apeldoorn, dus oostelijk deel van het land best wel veel natte sneeuw en op sommige plekken bleef het liggen.quote:Op maandag 19 december 2005 04:07 schreef Muerte het volgende:
[..]
Ik ga om 5 uur afronden en om 6 uur is het einde dienst en ga ik naar huis, zover ik nu kan bekijken valt het hier ontzettend mee wat het weer betreft.
Ik zit hier helemaal in het westen van het land, het ziet er hier redelijk goed uit, hoop dat het zo blijft.quote:Op maandag 19 december 2005 04:09 schreef M-en-A het volgende:
[..]
Ja oke, wij moesten dus globaal gezien van Venray naar Apeldoorn, dus oostelijk deel van het land best wel veel natte sneeuw en op sommige plekken bleef het liggen.
Ik hoop het ook voor je.quote:Op maandag 19 december 2005 04:13 schreef Muerte het volgende:
[..]
Ik zit hier helemaal in het westen van het land, het ziet er hier redelijk goed uit, hoop dat het zo blijft.
Done!quote:Op maandag 19 december 2005 04:24 schreef avonne het volgende:
Muerte, kun je deze foto even zetten in streamverslagen?
Hij is zo leuk
Streamverslagen van maandag 19 december
En natuurlijk stond hij er al!quote:
Min of meer wel, hij lag namelijk op de armen van de dames en dat begon een beetje oncomfortabel te worden.quote:Op maandag 19 december 2005 04:31 schreef melke het volgende:
Hebben ze Roel weg gestuurd?
Zeiden ze dat tegen hem?quote:Op maandag 19 december 2005 04:34 schreef Muerte het volgende:
[..]
Min of meer wel, hij lag namelijk op de armen van de dames en dat begon een beetje oncomfortabel te worden.
Tuurlijk hoef je hem niet weg te halen.quote:Op maandag 19 december 2005 04:30 schreef Muerte het volgende:
[..]
En natuurlijk stond hij er al!![]()
Als ik hem weg moet halen hoor ik het wel, is geen probleem.
quote:Op zondag 18 december 2005 10:28 schreef CartWOman het volgende:
Zo is dat, veel liever dubbel dan niks.
....
Ik kan hier geen geluid aanzetten, maar aan de gebaren en bewegingen leek het daar wel op.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |