ja de opzet rondom die bevalling was niet zo een succesquote:Op maandag 19 december 2005 00:15 schreef Lamon het volgende:
Ik denk dat ze niet-zwanger een prima bewoner was geweest met haar ECHTE fuck the rules gedrag.
Niet dat ik haar mocht ofzo, maar ze had wel leven in de brouwerij gebracht.
Maar ja, ze kreeg een kind en toen was het helemaal over.
Dit topic is een bordeel?!quote:Op maandag 19 december 2005 00:20 schreef Bartoli het volgende:
moulin rouge beter kan dit topic niet beginnen
Vond er toen een behoorlijke negatieve sfeertje hangen. Weet niet waar dat vandaan kwam. Maar er was iets wat me absoluut niet aanstond.quote:Op maandag 19 december 2005 00:16 schreef regenworm het volgende:
[..]
Dan ben ik wel erg nieuwsgierig waarom?
Gaat op dit moment weer wat sneller ja.quote:Op maandag 19 december 2005 00:22 schreef regenworm het volgende:
[..]
De database had weer eens een dip
Ik mag toch hopen dat je Sjet geen dame van lichte zeden noemtquote:
Zachtjes tikt de regen op het zolderraam - Rob de Nijsquote:Op maandag 19 december 2005 00:24 schreef farceman het volgende:
Hoe heet dit lievelingsnummertje van dido ook alweer?
Lifequote:Op maandag 19 december 2005 00:24 schreef farceman het volgende:
Hoe heet dit lievelingsnummertje van dido ook alweer?
Grappig ik vond het juist een lekker ontspannen sfeertje.quote:Op maandag 19 december 2005 00:22 schreef melke het volgende:
[..]
Vond er toen een behoorlijke negatieve sfeertje hangen. Weet niet waar dat vandaan kwam. Maar er was iets wat me absoluut niet aanstond.
quote:Op maandag 19 december 2005 00:24 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat je Sjet geen dame van lichte zeden noemt![]()
quote:
quote:Op maandag 19 december 2005 00:14 schreef Sjet het volgende:
[..]
Thanks![]()
![]()
Of had je het niet tegen mij?![]()
quote:
Misschien snap je het nuquote:
Dat vind ik ook... Na 1000 beginnen we gewoon overnieuw.quote:Op maandag 19 december 2005 00:26 schreef Lamon het volgende:
Nu het langzaam duidelijk wordt dat die 1000 topics wel gehaald gaan worden, vind ik dat het bij dat topic wel moet stoppen.
Alsjeblieft geen sc nummertje 1001 dan, dat zou het momentum weghalen.
Ja hoor had 't gezien, er is weer een nieuw Fok-stel in de maakquote:Op maandag 19 december 2005 00:27 schreef Bartoli het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Misschien snap je het nu![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |