Ik denk niet dat de componist de 'H' in gedachten had toen hij het lied schreef...quote:Op maandag 19 december 2005 07:00 schreef TehRockstar het volgende:
Jaaaaa!Feest Feest Feest!
Ik sta niet in het lied.
Ja ik ook alquote:Op maandag 19 december 2005 10:10 schreef Semisane het volgende:
Ik sta zowaar in het lied....wat is waxje toch een schatje.
ssst een beetje zachtjes deze ochtend doenquote:Op maandag 19 december 2005 11:20 schreef davidov het volgende:
*rent hard het topic binnen en begint met champagne te spuiten*
Net op tijd
Mogguh trouwens
*loopt op zn tenen naar de pc en gaat zachtjes op stoel zittenquote:Op maandag 19 december 2005 11:22 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ssst een beetje zachtjes deze ochtend doen
d'r lopen hier nog een paar mensen rond die gisteravond wat te hard gefeest hebben en nu dus een kater hebben.![]()
ik sta er niet in ....quote:Op maandag 19 december 2005 01:27 schreef Waxxer het volgende:
Neem de melodie van On and on and on van Abba
en er zijn vast users die ik vergeten ben :’)
Ontroerend nummerquote:Op maandag 19 december 2005 01:27 schreef Waxxer het volgende:
Neem de melodie van On and on and on van Abba
Midden in december weer een magisch punt bereikt
....
is dat "blonde doos en poedel" ?quote:Op maandag 19 december 2005 12:13 schreef keizerpinguin het volgende:
[afbeelding]
ameezing cncert was weer erg leuk!!!
Dankzij de Beertender hadden we veld kaarten!!!!![]()
Ja...maar wat wil je dan ook? Met zo'n nick....weet je wel niet hoe moeilijk het is iets te rijmen op Keizerpinguin?quote:
dan doe KP zingt mee op de plee holadiee ect ectquote:Op maandag 19 december 2005 12:40 schreef Semisane het volgende:
[..]
Ja...maar wat wil je dan ook? Met zo'n nick....weet je wel niet hoe moeilijk het is iets te rijmen op Keizerpinguin?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |