Hmmmmmmm........jij bent toch eerder een fata morgana-type, me dunkt.quote:Op zondag 18 december 2005 23:09 schreef peaceman het volgende:
Geef mij maar een oase....
....van rust?quote:Op zondag 18 december 2005 23:09 schreef peaceman het volgende:
Geef mij maar een oase....
quote:Op zondag 18 december 2005 23:11 schreef pyl het volgende:
[..]
Hmmmmmmm........jij bent toch eerder een fata morgana-type, me dunkt.![]()
Hij lijkt op Woody Allen...quote:
Maar wie is het?quote:Op zondag 18 december 2005 23:26 schreef peaceman het volgende:
Hij lijkt op Woody Allen...
Een klarinet speler?quote:
Ja, dat ook.quote:Op zondag 18 december 2005 23:28 schreef peaceman het volgende:
Een klarinet speler?
Wel.quote:Op zondag 18 december 2005 23:31 schreef peaceman het volgende:
Die rookt vast niet meer of wel?
Twee keer een 'neen'. Meneer is een collega van Step.quote:Op zondag 18 december 2005 23:35 schreef peaceman het volgende:
nederlander? schrijvert?
Twee keer een 'ja'!quote:Op zondag 18 december 2005 23:39 schreef peaceman het volgende:
Journalist (in ruste?) dus.. Amerikaan?
Nou hou ik op hoor.. 2x goed is wat teveel van het goedequote:
Maar er niet helemaal bij, hè Diaan? Zwaar weekend gehad?quote:
We postten bijna tegelijk....quote:Op zondag 18 december 2005 23:41 schreef pyl het volgende:
[..]
Maar er niet helemaal bij, hè Diaan? Zwaar weekend gehad?![]()
Jawel.quote:Op zondag 18 december 2005 23:41 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ken geen Amerkaanse journalist in ruste
Zwaar? Waarom zwaar? IK heb een zwaar weekend gehadquote:Op zondag 18 december 2005 23:42 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
We postten bijna tegelijk....maar ja
ook een zwaar, maar leuk weekend gehad.....
Waarom heb jij het wel zwaar gehad en ik niet???quote:Op zondag 18 december 2005 23:43 schreef peaceman het volgende:
[..]
Zwaar? Waarom zwaar? IK heb een zwaar weekend gehad![]()
Omdat ik ook nog moest autorijdenquote:Op zondag 18 december 2005 23:45 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Waarom heb jij het wel zwaar gehad en ik niet???
Sorry Pylquote:Op zondag 18 december 2005 23:45 schreef pyl het volgende:
![]()
Afijn, on topic, speciaal voor Diaan een betere foto van deze Amerikaanse legende:
[afbeelding]
quote:Op zondag 18 december 2005 23:46 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Sorry Pyl..... maar deze legende is aan mij voorbij gegaan
Okay dat is waar.. maar ik moest zaterdagmorgen er vroeg uit met Twan... dus staan we gelijkquote:Op zondag 18 december 2005 23:46 schreef peaceman het volgende:
[..]
Omdat ik ook nog moest autorijden![]()
quote:Op zondag 18 december 2005 23:47 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Okay dat is waar.. maar ik moest zaterdagmorgen er vroeg uit met Twan... dus staan we gelijk![]()
Goede poging, Dart. Maar niet goed. Woodward is een generatie jonger.quote:Op zondag 18 december 2005 23:46 schreef dartfanaat het volgende:
Is het heel misschien Bob Woodward?
De journalist die Watergate aan het licht bracht?
|Mooi hoe het volk betrouwbaarheid kan aflezen op grond van publicatiesquote:Op zondag 18 december 2005 23:49 schreef pyl het volgende:
[..]
Goede poging, Dart. Maar niet goed. Woodward is een generatie jonger.
Mijn meneer heeft wel veel over Watergate bericht, alsook over de moorden op de Kennedy's, de maanlandingen, de Vietnamoorlog - hij gold in de jaren zestig en zeventig als de meest betrouwbaren man in Amerika.![]()
Kijk.... in de jaren 60 was ik nog niet eens geboren was mn moeder zelfs een meisje nog in de jaren 70 was ik nog kind en heb dat in het geheel niet meegekregen...quote:Op zondag 18 december 2005 23:49 schreef pyl het volgende:
[..]
Goede poging, Dart. Maar niet goed. Woodward is een generatie jonger.
Mijn meneer heeft wel veel over Watergate bericht, alsook over de moorden op de Kennedy's, de maanlandingen, de Vietnamoorlog - hij gold in de jaren zestig en zeventig als de meest betrouwbaren man in Amerika.![]()
Me-neer was geen schrij-ver, of had ik je dat al ver-teld?quote:Op zondag 18 december 2005 23:50 schreef peaceman het volgende:
|Mooi hoe het volk betrouwbaarheid kan aflezen op grond van publicaties![]()
quote:Op zondag 18 december 2005 23:51 schreef Diaan73 het volgende:
Kijk.... in de jaren 60 was ik nog niet eens geboren was mn moeder zelfs een meisje nog in de jaren 70 was ik nog kind en heb dat in het geheel niet meegekregen...
Ik neem aan dat ie nieuwslezer of iets soortgelijks was en dat valt wat mij betreft ook onder pu-bli-ca-ties weledele Pylquote:Op zondag 18 december 2005 23:52 schreef pyl het volgende:
[..]
Me-neer was geen schrij-ver, of had ik je dat al ver-teld?
Dit laat ik geheel voor jouw rekening. Geen commentaar.quote:Op zondag 18 december 2005 23:53 schreef peaceman het volgende:
Ik neem aan dat ie nieuwslezer of iets soortgelijks was en dat valt wat mij betreft ook onder pu-bli-ca-ties weledele Pyl![]()
U bent het in het geheel oneens met mij?quote:
op zich geld dat ook voor mij, maar soms weet je bepaalde namen.quote:Op zondag 18 december 2005 23:51 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Kijk.... in de jaren 60 was ik nog niet eens geboren was mn moeder zelfs een meisje nog in de jaren 70 was ik nog kind en heb dat in het geheel niet meegekregen...
quote:Op zondag 18 december 2005 23:56 schreef peaceman het volgende:
U bent het in het geheel oneens met mij?
Waarom? Een nieuwslezer maakt niks publiek volgens jou?quote:
Beste peaceman, een publicatie is een uitgegeven geschrift of verhandeling.quote:Op zondag 18 december 2005 23:58 schreef peaceman het volgende:
Waarom? Een nieuwslezer maakt niks publiek volgens jou?
Kijk!quote:Op maandag 19 december 2005 00:03 schreef Scrutinizer het volgende:
Walter Conkrite springs to mind.
Dat weet ik ook wel, maar dat neemt niet weg dat iets publiek maken ook een vorm van publiceren is...quote:Op maandag 19 december 2005 00:04 schreef pyl het volgende:
[..]
Beste peaceman, een publicatie is een uitgegeven geschrift of verhandeling.![]()
quote:Maar goed, on topic, alsjeblieft, want mijn bed lonkt.
Lees de vorige pagina nou nog eens rustig door, als je wil.quote:Op maandag 19 december 2005 00:07 schreef peaceman het volgende:
Dat weet ik ook wel, maar dat neemt niet weg dat iets publiek maken ook een vorm van publiceren is...![]()
Veel meer dan dat!quote:Knipoogt ie?
Hoe oud was jij toen dan? Ik was kind... nou ja misschien eerder peuter/kleuter.... hooguit 6 jaar ...quote:Op maandag 19 december 2005 00:09 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik was ook nog maar een kind in de jaren '70Ik had toen best ouder willen zijn en dan nu wat jonger. Lullig is dat, dat je daar zelf niets over te zeggen hebt...
Wie weet Pyl, wie weet... Blij dat je nog ff kwam buurten in elk geval..quote:Op maandag 19 december 2005 00:10 schreef pyl het volgende:
[..]
Lees de vorige pagina nou nog eens rustig door, als je wil.![]()
[..]
Ow jee.... bespaar me de detailsquote:Veel meer dan dat!
Van twee tot twaalfquote:Op maandag 19 december 2005 00:12 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hoe oud was jij toen dan? Ik was kind... nou ja misschien eerder peuter/kleuter.... hooguit 6 jaar ...
Ben ik iedereen?quote:Op maandag 19 december 2005 00:12 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik begrijp dat zo'n beetje iedereen weer gaat slapen?
Jij bent me er eentje....quote:
Ik ga wel slapen.... heb een kind dat morgen waarschijnlijk weer vroeg wakker zal zijn....quote:Op maandag 19 december 2005 00:12 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik begrijp dat zo'n beetje iedereen weer gaat slapen?
Maar Conkrite kende ik toén nog niet. Dat is een naam die ik pas later hoorde, waarschijnlijk ivm de Vietnam-oorlog.quote:Op maandag 19 december 2005 00:15 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Aha dat is toch wel een stukkie ouder.....
Ow okay... ik heb er dus nog nooit van gehoord....quote:Op maandag 19 december 2005 00:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Maar Conkrite kende ik toén nog niet. Dat is een naam die ik pas later hoorde, waarschijnlijk ivm de Vietnam-oorlog.
Gewerkt. Niet zoveel aan. Hebben jullie nog iets speciaals gedaan?quote:Op maandag 19 december 2005 00:19 schreef peaceman het volgende:
Scrut hoe was je weekend?
Shoppen inzake kerst... en het was erg drukquote:Op maandag 19 december 2005 00:21 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Gewerkt. Niet zoveel aan. Hebben jullie nog iets speciaals gedaan?
is goed hoor... ik ben dinsdag toch vrij en ja het is idd een eind rijden...quote:Op maandag 19 december 2005 00:20 schreef Scrutinizer het volgende:
Trusten Diaan
ik ben er morgenavond pas om een uur of half 11, het is wel iedere keer een eind rijden
The horrorquote:Op maandag 19 december 2005 00:23 schreef peaceman het volgende:
[..]
Shoppen inzake kerst... en het was erg druk![]()
maar wel geslaagdquote:Op maandag 19 december 2005 00:23 schreef peaceman het volgende:
[..]
Shoppen inzake kerst... en het was erg druk![]()
trusten Tokay...![]()
Ben er ook niet gek op... voordeel is wel dat het bijna weer voorbij isquote:Op maandag 19 december 2005 00:24 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
The horrorIk vind de feestdagen echt een ellende. Dit jaar hoef ik niet eens te werken
Hoi Doeiquote:Op maandag 19 december 2005 00:25 schreef wyccie het volgende:
Ik kom ook even Hoi en Doei zeggen
Hoi
Doeivoor TH, welterusten/goedemorgen
En hij lijkt wel muzikant...quote:
Nee, Kerst bij schoonouders en met oud en nieuw mijn ouders.. iedereen weer blij en trevredenquote:Op maandag 19 december 2005 00:29 schreef Scrutinizer het volgende:
Maar jullie gaan Kerst vieren? De ene dag bij je ouders, de andere dag bij je schoonouders?
Speelt ie in een bekende band?quote:Op maandag 19 december 2005 00:30 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij kan, net als menig Malinees, verdomd aardig gitaarspelen.
Iedereen?quote:Op maandag 19 december 2005 00:30 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nee, Kerst bij schoonouders en met oud en nieuw mijn ouders.. iedereen weer blij en trevreden![]()
Ahum.... nou ja ik vind het niet erg ofzo.. je moet die dagen toch doorkomen..quote:
Hij speelt wel met een band maar is toch vooral solo-artiest. In Afrika is het geen vetpot voor muzikanten. Een band is duur.quote:
Als je goed met je ouders overweg kan zal dat ook wel.quote:Op maandag 19 december 2005 00:34 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ahum.... nou ja ik vind het niet erg ofzo.. je moet die dagen toch doorkomen..![]()
En mijn ouders zie ik niet zo vaak.
Die is het inderdaad niet.quote:Op maandag 19 december 2005 00:35 schreef peaceman het volgende:
Tis niet Michael Franti toch?
Ow ja hoor.. mits ze de goed bedoelde bemoeizucht thuis latenquote:Op maandag 19 december 2005 00:36 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Als je goed met je ouders overweg kan zal dat ook wel.
ik dacht nog aan Saul Williams, maar dat kan ook een enorme flater zijn..quote:Op maandag 19 december 2005 00:38 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die is het inderdaad niet.
Het is natuurlijk ook maar een alibiplaatje hè? Of zal ik eentje doen die wel te raden valt?
Ja, dat is wel een behoorlijke flaterquote:Op maandag 19 december 2005 00:40 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik dacht nog aan Saul Williams, maar dat kan ook een enorme flater zijn..![]()
Help!quote:Op maandag 19 december 2005 00:44 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dán ga je met een rotgevoel slapen![]()
quote:
Ik ga ook. Trustenquote:Op maandag 19 december 2005 00:50 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nu kan ik met een gerust hard gaan slapen
![]()
Take care!![]()
Alleen 1e kerstdag.... 2e kerstdag zijn we gewoon lekker thuis, nietsen...quote:Op maandag 19 december 2005 00:30 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nee, Kerst bij schoonouders en met oud en nieuw mijn ouders.. iedereen weer blij en trevreden![]()
Lieve Gellius, ik help je heel graag aan een kunstgebit!quote:Op maandag 19 december 2005 10:53 schreef Gellius het volgende:
Toch komt er een dag dat het glazuur me van de tanden spat, hoor Tokay.
quote:Op maandag 19 december 2005 11:45 schreef Z het volgende:
Teddy Roosevelt overigens?
Klinkt lekker, ben zelf meer van de friese worstquote:Op maandag 19 december 2005 12:16 schreef Gellius het volgende:
Ik ben even een pondje droge Drentse worst halen, mensen.
Hoiquote:Op maandag 19 december 2005 12:28 schreef mr_anonimous het volgende:
Hoi
even snel zwaaien. Moet gelijk weer gaan
Niet achter een pc.quote:Op maandag 19 december 2005 12:29 schreef pos het volgende:
[..]
HoiWaar hang jij uit de laatste tijd?
Ik ook, maar ik heb dit weekende mij voor het eerst de Drentse variant voor laten zetten, en ik moet eerlijk bekennen: die is beter. De dingen zijn nu eenmaal zoals ze zijn.quote:Op maandag 19 december 2005 12:24 schreef pos het volgende:
[..]
Klinkt lekker, ben zelf meer van de friese worst
Er gaat niets boven een goede Brabantse droge worst, Gellius! Tsssk.quote:Op maandag 19 december 2005 12:39 schreef Gellius het volgende:
Ik ook, maar ik heb dit weekende mij voor het eerst de Drentse variant voor laten zetten, en ik moet eerlijk bekennen: die is beter. De dingen zijn nu eenmaal zoals ze zijn.
Heb jij soms Drentse wortels, Gellius?quote:Op maandag 19 december 2005 13:25 schreef Gellius het volgende:
Droge Groninger worst is prima! Maar de Drentse is superieur.
Wat heb jij eigenlijk toch met serieus- en geloofwaardigheid?quote:Op maandag 19 december 2005 13:20 schreef peaceman het volgende:
Als dit een poging is om serieuzer genomen te worden mijn beste Pyl, dan moet ik je melden dat het glansrijk mislukt is..![]()
Ik doe mijn best om er niet aan toe te geven.quote:Op maandag 19 december 2005 13:36 schreef Gellius het volgende:
[..]
Wat heb jij eigenlijk toch met serieus- en geloofwaardigheid?
Dat zég ik, waarde Gellius.quote:Op maandag 19 december 2005 13:23 schreef Gellius het volgende:
We praten nu wel over een gehéél andere worstbeleving, heer pyl. Rookworst is meer een wat volkse hap-maar-raak-worst,
Hmmmm....ik zal er bij mijn vertrouwde slager eens beleefd naar informeren. Die Drentse dan wel Groninger worst belooft veel.....quote:terwijl er voor de waardering van de droge worst toch sprake moet zijn van enige cultivering en verfijning.
* eens isquote:Op maandag 19 december 2005 13:25 schreef Gellius het volgende:
Mmm. Je bedoelt toch niet Drentse Kosterworst?quote:Op maandag 19 december 2005 13:25 schreef Gellius het volgende:
Hoe weet jij dat!quote:Op maandag 19 december 2005 14:48 schreef dartfanaat het volgende:
De man komt idd uit Duitsland dat bedoelde je waarschijn te zeggen/vragen
quote:Op maandag 19 december 2005 15:02 schreef pyl het volgende:
Ik ben vergeten wie het is.
quote:Op maandag 19 december 2005 15:26 schreef pyl het volgende:
In ruil voor Aloïs Alzheimer krijgen we een mopje begrijp ik?![]()
quote:Op maandag 19 december 2005 15:49 schreef Gellius het volgende:
Ah, de garen- en bandmeneer.
Peaceman in een notendop.quote:Op maandag 19 december 2005 15:31 schreef pyl het volgende:
De volgende stadia zijn: desoriëntatie, confabuleren, decorumverlies en onrust.
Ik zit even zonder televisie dus kan helaas niet meedoen. Vind het altijd wel aardig.quote:Op maandag 19 december 2005 18:50 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Vanavond Groot dictee der Nederlandse taal.
Als je het écht niet langer houdt, kan ik je die ook wel vertellen hoor, Gellius.quote:Op maandag 19 december 2005 15:10 schreef Gellius het volgende:
We hebben trouwens ook nog een vuige roddel van Bimmel te goed, meen ik.
Ging toch pas volgend jaar in?quote:Op maandag 19 december 2005 20:00 schreef cafca het volgende:
Gebruiken ze nou bij dat dictee wel die nieuwe spelling?
Nee, die is in augustus al ingegaan, alleen bijna niemand weet datquote:Op maandag 19 december 2005 20:08 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
Ging toch pas volgend jaar in?
Mijnheer is van 't Oude Volkje?quote:Op maandag 19 december 2005 20:05 schreef dartfanaat het volgende:
Goedenavond allemaal
Nieuw plaatje doen?
[afbeelding]
Hoeveel fout heb je?quote:Op maandag 19 december 2005 21:08 schreef Tokay het volgende:
Tjonge jonge, ik heb net meegedaan met het dictee...
Dramatisch...![]()
Heb nog nooit van die benaming gehoord. Kan ik je dus 1-2-3 geen antwoord op geven.quote:
3-4-5 is hij Joods?quote:Op maandag 19 december 2005 21:09 schreef dartfanaat het volgende:
[..]
Heb nog nooit van die benaming gehoord. Kan ik je dus 1-2-3 geen antwoord op geven.
Jaquote:
Weet ik nog niet.quote:Op maandag 19 december 2005 21:09 schreef peaceman het volgende:
Hoeveel fout heb je?
Laten we maar hopen dat het een beetje goed gegaan heeft. "dramatisch" hoeft natuurlijk niet te kloppen.quote:Op maandag 19 december 2005 21:15 schreef Tokay het volgende:
[..]
Weet ik nog niet.
(ik ben altijd huiverig voor de uitslag)
daarom ben ik een aantal jaren geleden gestopt met meedoen.. werd er altijd zo triest vanquote:Op maandag 19 december 2005 21:15 schreef Tokay het volgende:
[..]
Weet ik nog niet.
(ik ben altijd huiverig voor de uitslag)
Zeker!quote:Op maandag 19 december 2005 21:24 schreef pyl het volgende:
Iemand uit de muziek- of entertainmentwereld, Dart?
quote:Op maandag 19 december 2005 21:33 schreef Scrutinizer het volgende:
Louis Davids?
niks Van pyl Aantrekken Hoor....quote:Op maandag 19 december 2005 21:32 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
![]()
ik begin mn zinnen hier nooit met een hoofdletter
![]()
Beroepsrisico, meer niet.quote:Op maandag 19 december 2005 21:38 schreef Scrutinizer het volgende:
Is die man met z'n gezicht onder de tram gekomen?
Dat is hem Tong, sinds gisteren de zwaargewichtwereldkampioen bij de WBA; 213 centimeter en 147 kilogram.quote:Op maandag 19 december 2005 21:43 schreef tong80 het volgende:
Boksen: Nikolai Valuev "The Beat From the East"
Deze ?
quote:Op maandag 19 december 2005 21:49 schreef Scrutinizer het volgende:
Die gast is zo lang dat iemand van het postuur Mike Tyson hem niet eens een oor kan afbijten
Kloptquote:Op maandag 19 december 2005 21:54 schreef pyl het volgende:
Gokje op Sacha Baron Cohen.
De werkelijkheid gaat vaak nèt weer een stukje verder, Scrut:quote:Op maandag 19 december 2005 21:43 schreef Scrutinizer het volgende:
We mogen dus aannemen dat meneer geen schaker is?
Ik ben bij zin vijf gestopt met tellen......quote:Op maandag 19 december 2005 21:52 schreef Diaan73 het volgende:
Nou Tokay... wat is de uitslag?
Ja, daar had ik ook van gehoord.quote:Op maandag 19 december 2005 21:57 schreef pyl het volgende:
[..]
De werkelijkheid gaat vaak nèt weer een stukje verder, Scrut:
[afbeelding]
Dit is een schaakboksmatch in Paradiso, vorig jaar.![]()
Ach gos..... dikke knuffelquote:Op maandag 19 december 2005 21:58 schreef Tokay het volgende:
[..]
Ik ben bij zin vijf gestopt met tellen......(in totaal waren het acht zinnen)
En toen zat ik al op 21 fouten.![]()
En wat denk je: bijna alleen maar fouten gemaakt bij de trema's, tussenstreepjes en wél of geen hoofdletter...![]()
Ik doe echt nooit meer mee!![]()
Ik zie hoofdletters!quote:Op maandag 19 december 2005 22:02 schreef Diaan73 het volgende:
Ach gos..... dikke knuffel![]()
![]()
van mij... en volgend jaar gewoon weer mee doen hoor... misschien gaat het dan wel beter. Maar dat zijn wel "lullige" fouten zeg.
Jammer Tokay......quote:Op maandag 19 december 2005 21:58 schreef Tokay het volgende:
[..]
Ik ben bij zin vijf gestopt met tellen......(in totaal waren het acht zinnen)
En toen zat ik al op 21 fouten.![]()
En wat denk je: bijna alleen maar fouten gemaakt bij de trema's, tussenstreepjes en wél of geen hoofdletter...![]()
Ik doe echt nooit meer mee!![]()
quote:
Ieder zijn hobbyquote:
Dus deze lijkt op Mark King of Paul McCartneyquote:Geen idee, Scrut, die bassisten lijken allemaal op elkaar, als je het mij vraagt.
Maar zoveel vrouwelijke bassisten met een kleurtje zijn er nietquote:Op maandag 19 december 2005 22:05 schreef pyl het volgende:
[..]
en op tussen-streepjes natuurlijk!
Geen idee, Scrut, die bassisten lijken allemaal op elkaar, als je het mij vraagt.
Hmmm was toch aan het twijfelen geslagen en even een aantal posts van mij teruggelezen... Ik zie dat ik toch nog best vaak gewoon netjes hoofdletters gebruk. Het was dus een slip of the tongue van mij...quote:Op maandag 19 december 2005 22:03 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Het blijkt dat ik het dus onbewust wel doe...ik kan het ook wel hoor.
![]()
Dat was een grapje peacemanquote:Op maandag 19 december 2005 22:07 schreef peaceman het volgende:
Dus deze lijkt op Mark King of Paul McCartney
Whehe, dank je Diaan, maar ik ben er al weer een beetje overheen hoor...quote:Op maandag 19 december 2005 22:02 schreef Diaan73 het volgende:
Ach gos..... dikke knuffel![]()
![]()
van mij... en volgend jaar gewoon weer mee doen hoor... misschien gaat het dan wel beter. Maar dat zijn wel "lullige" fouten zeg.
Me'Shell NdegéOcelloquote:Op maandag 19 december 2005 22:07 schreef Modus het volgende:
Is dat Dingetje (Michelle?) N'degecello of zoiets?
Je weet het bij Pyl maar nooit Scrutquote:
Wat is dat tussen jullie?quote:Op maandag 19 december 2005 22:14 schreef peaceman het volgende:
[..]
Je weet het bij Pyl maar nooit Scrut![]()
Yep, dit is Tinaquote:Op maandag 19 december 2005 22:20 schreef Tokay het volgende:
Is dat Tina dinges, zij van de Talking Heads en de Tom Tom Club?
Goedzoquote:Op maandag 19 december 2005 22:10 schreef Tokay het volgende:
[..]
Whehe, dank je Diaan, maar ik ben er al weer een beetje overheen hoor...
Ter illustratie de eerste twee zinnen:
Die tintelende nazomerdag was de luie, gesubsidieerde bohémien zich al 's morgens vroeg te buiten gegaan aan een dolce far niente op zijn aftandse tweezitscrapaudtje.
De antiheld deed alles op zijn elfendertigst en leverde de op z'n jan boerenfluitjes in elkaar geflanste genreschilderijen steevast te elfder ure voor de subsidiëring af bij de mecenassen.
enz. enz.
Het dictee was trouwens geschreven door Herman Koch, je weet wel, die van Jiskefet.
Pyl/Peaceman plagen = kusjes vragenquote:
ik heb brommerpechquote:Op maandag 19 december 2005 22:22 schreef Diaan73 het volgende:
@Scrut: ben je er al bijna? of ben je het vergeten?![]()
quote:Op maandag 19 december 2005 22:24 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
ik heb brommerpech
[afbeelding]
Dat plaatje van mij is anders stukken helderderder.quote:Op maandag 19 december 2005 22:26 schreef Scrutinizer het volgende:
Da's mooi te laat makker![]()
Eerst die bassiste raden
Yep dit is Marjoleinquote:Op maandag 19 december 2005 22:28 schreef Tokay het volgende:
Is dat Marjolein dinges, zij van de Berini's?
Ik dacht vanavond, maar dinsdag is ook goed hoorquote:Op maandag 19 december 2005 22:28 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat was slechts een hint bij het plaatje. We hadden toch dinsdagavond afgesproken?
Maar die van mij is al geraden. Dat zie ik bij die van jou nog niet zo snel gebeurenquote:Op maandag 19 december 2005 22:28 schreef pyl het volgende:
[..]
Dat plaatje van mij is anders stukken helderderder.
Hmmm heb je dus geschreven om 00:20 uur op maandag.. ik was nog in de veronderstelling dat het zondag was, vandaar de verwarring.quote:Op maandag 19 december 2005 00:20 schreef Scrutinizer het volgende:
Trusten Diaan
ik ben er morgenavond pas om een uur of half 11, het is wel iedere keer een eind rijden
Dat zal wel loslopen.quote:Op maandag 19 december 2005 22:30 schreef Scrutinizer het volgende:
Maar die van mij is al geraden. Dat zie ik bij die van jou nog niet zo snel gebeuren
Allerminst.quote:Is het een Hottentot?
quote:Op maandag 19 december 2005 09:50 schreef cafca het volgende:
Steppe + Wolf is natuurlijk Steppenwolf
Niet doen Scrut!quote:Op maandag 19 december 2005 22:36 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik denk dat ik de tussentijd maar even ga gebruiken om te douchen![]()
Uhm........ja. Maar toch is hij daarvan niet bekend; wel als personage.quote:Op maandag 19 december 2005 22:37 schreef Tokay het volgende:
Is het een schrijver, pyl?
Je weet meer dan je denkt, Peaceman. Deze meneer, bij voorbeeld, ken je heus.quote:Op maandag 19 december 2005 22:40 schreef peaceman het volgende:
Ik weet het toch niet, dus waarom dan raden...
Ik ken m vast van naam dan, want het plaatje zegt me weinig.... En Sidney is het nietquote:Op maandag 19 december 2005 22:41 schreef pyl het volgende:
[..]
Je weet meer dan je denkt, Peaceman. Deze meneer, bij voorbeeld, ken je heus.![]()
quote:Op maandag 19 december 2005 22:43 schreef brother52 het volgende:
Is het de afrikaanse variant van de kerstman?
quote:
Raad-je-Plaatje.quote:Op maandag 19 december 2005 22:51 schreef peaceman het volgende:
Idd dus een kwestie van de naam wel, maar het plaatje niet kennen...![]()
Niet mee in je sas?quote:Op maandag 19 december 2005 22:50 schreef Gellius het volgende:
Brrr. Da's Sas.
Vind je Tine niet naarder?quote:Op maandag 19 december 2005 22:56 schreef Gellius het volgende:
Nee, Sas is naar.
quote:Op maandag 19 december 2005 23:06 schreef Scrutinizer het volgende:
Piet Heyn?
Zo kun je het ook zeggen. Ze is er gewoon uitgeknikkerd bij de NOSquote:Op maandag 19 december 2005 23:06 schreef dartfanaat het volgende:
Tine (van Houts) is toch die naar de BBC vertrokken is?
Ja, dat was Oom Tom.quote:Op maandag 19 december 2005 23:03 schreef Scrutinizer het volgende:
Is dat plaatje van pyl al geraden?
Net als Charles Groenhuijsen (nog voor hij begonnen wasquote:Op maandag 19 december 2005 23:08 schreef Scrutinizer het volgende:
Zo kun je het ook zeggen. Ze is er gewoon uitgeknikkerd bij de NOS
Good old Oom Flipquote:Op maandag 19 december 2005 23:10 schreef Tokay het volgende:
[..]
Net als Charles Groenhuijsen (nog voor hij begonnen was).
Philip Freriks blijft, hoorde ik net.
Dat is toch al minstens een week bekend dacht ik...quote:Op maandag 19 december 2005 23:10 schreef Tokay het volgende:
[..]
Ik begrijp dat Charles dat geding, terecht, heeft verloren.quote:Op maandag 19 december 2005 23:10 schreef Tokay het volgende:
[..]
Step is ge-wel-dig! Niemand kan zo omineus nieuws verslaan als Step.quote:Op maandag 19 december 2005 23:03 schreef Tokay het volgende:
[..]
Vind je Tine niet naarder?
Step is leuk!
Er was eerst nog een kort geding..quote:Op maandag 19 december 2005 23:11 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dat is toch al minstens een week bekend dacht ik...![]()
Enfin, ik ga slapen. Ik wens iedereen een goede nachtrust![]()
Dat sluit niet uit dat Tokay het net hoorde. Ik kwam er een uurtje geledeen achter dat Me'Shell eigenlijk Mary heet. En dat al sinds 1969quote:Op maandag 19 december 2005 23:11 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dat is toch al minstens een week bekend dacht ik...![]()
Trusten peacemanquote:Enfin, ik ga slapen. Ik wens iedereen een goede nachtrust![]()
Ik vond haar verslaggeving wel okay, maar haar stem en dictie zo... ehm, naar.quote:Op maandag 19 december 2005 23:11 schreef pyl het volgende:
Ik vind Tine wel leuk, eigenlijk.Als correspondente dan hè?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |