Hmmmmmmm........jij bent toch eerder een fata morgana-type, me dunkt.quote:Op zondag 18 december 2005 23:09 schreef peaceman het volgende:
Geef mij maar een oase....
....van rust?quote:Op zondag 18 december 2005 23:09 schreef peaceman het volgende:
Geef mij maar een oase....
quote:Op zondag 18 december 2005 23:11 schreef pyl het volgende:
[..]
Hmmmmmmm........jij bent toch eerder een fata morgana-type, me dunkt.![]()
Hij lijkt op Woody Allen...quote:
Maar wie is het?quote:Op zondag 18 december 2005 23:26 schreef peaceman het volgende:
Hij lijkt op Woody Allen...
Een klarinet speler?quote:
Ja, dat ook.quote:Op zondag 18 december 2005 23:28 schreef peaceman het volgende:
Een klarinet speler?
Wel.quote:Op zondag 18 december 2005 23:31 schreef peaceman het volgende:
Die rookt vast niet meer of wel?
Twee keer een 'neen'. Meneer is een collega van Step.quote:Op zondag 18 december 2005 23:35 schreef peaceman het volgende:
nederlander? schrijvert?
Twee keer een 'ja'!quote:Op zondag 18 december 2005 23:39 schreef peaceman het volgende:
Journalist (in ruste?) dus.. Amerikaan?
Nou hou ik op hoor.. 2x goed is wat teveel van het goedequote:
Maar er niet helemaal bij, hè Diaan? Zwaar weekend gehad?quote:
We postten bijna tegelijk....quote:Op zondag 18 december 2005 23:41 schreef pyl het volgende:
[..]
Maar er niet helemaal bij, hè Diaan? Zwaar weekend gehad?![]()
Jawel.quote:Op zondag 18 december 2005 23:41 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ken geen Amerkaanse journalist in ruste
Zwaar? Waarom zwaar? IK heb een zwaar weekend gehadquote:Op zondag 18 december 2005 23:42 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
We postten bijna tegelijk....maar ja
ook een zwaar, maar leuk weekend gehad.....
Waarom heb jij het wel zwaar gehad en ik niet???quote:Op zondag 18 december 2005 23:43 schreef peaceman het volgende:
[..]
Zwaar? Waarom zwaar? IK heb een zwaar weekend gehad![]()
Omdat ik ook nog moest autorijdenquote:Op zondag 18 december 2005 23:45 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Waarom heb jij het wel zwaar gehad en ik niet???
Sorry Pylquote:Op zondag 18 december 2005 23:45 schreef pyl het volgende:
![]()
Afijn, on topic, speciaal voor Diaan een betere foto van deze Amerikaanse legende:
[afbeelding]
quote:Op zondag 18 december 2005 23:46 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Sorry Pyl..... maar deze legende is aan mij voorbij gegaan
Okay dat is waar.. maar ik moest zaterdagmorgen er vroeg uit met Twan... dus staan we gelijkquote:Op zondag 18 december 2005 23:46 schreef peaceman het volgende:
[..]
Omdat ik ook nog moest autorijden![]()
quote:Op zondag 18 december 2005 23:47 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Okay dat is waar.. maar ik moest zaterdagmorgen er vroeg uit met Twan... dus staan we gelijk![]()
Goede poging, Dart. Maar niet goed. Woodward is een generatie jonger.quote:Op zondag 18 december 2005 23:46 schreef dartfanaat het volgende:
Is het heel misschien Bob Woodward?
De journalist die Watergate aan het licht bracht?
|Mooi hoe het volk betrouwbaarheid kan aflezen op grond van publicatiesquote:Op zondag 18 december 2005 23:49 schreef pyl het volgende:
[..]
Goede poging, Dart. Maar niet goed. Woodward is een generatie jonger.
Mijn meneer heeft wel veel over Watergate bericht, alsook over de moorden op de Kennedy's, de maanlandingen, de Vietnamoorlog - hij gold in de jaren zestig en zeventig als de meest betrouwbaren man in Amerika.![]()
Kijk.... in de jaren 60 was ik nog niet eens geboren was mn moeder zelfs een meisje nog in de jaren 70 was ik nog kind en heb dat in het geheel niet meegekregen...quote:Op zondag 18 december 2005 23:49 schreef pyl het volgende:
[..]
Goede poging, Dart. Maar niet goed. Woodward is een generatie jonger.
Mijn meneer heeft wel veel over Watergate bericht, alsook over de moorden op de Kennedy's, de maanlandingen, de Vietnamoorlog - hij gold in de jaren zestig en zeventig als de meest betrouwbaren man in Amerika.![]()
Me-neer was geen schrij-ver, of had ik je dat al ver-teld?quote:Op zondag 18 december 2005 23:50 schreef peaceman het volgende:
|Mooi hoe het volk betrouwbaarheid kan aflezen op grond van publicaties![]()
quote:Op zondag 18 december 2005 23:51 schreef Diaan73 het volgende:
Kijk.... in de jaren 60 was ik nog niet eens geboren was mn moeder zelfs een meisje nog in de jaren 70 was ik nog kind en heb dat in het geheel niet meegekregen...
Ik neem aan dat ie nieuwslezer of iets soortgelijks was en dat valt wat mij betreft ook onder pu-bli-ca-ties weledele Pylquote:Op zondag 18 december 2005 23:52 schreef pyl het volgende:
[..]
Me-neer was geen schrij-ver, of had ik je dat al ver-teld?
Dit laat ik geheel voor jouw rekening. Geen commentaar.quote:Op zondag 18 december 2005 23:53 schreef peaceman het volgende:
Ik neem aan dat ie nieuwslezer of iets soortgelijks was en dat valt wat mij betreft ook onder pu-bli-ca-ties weledele Pyl![]()
U bent het in het geheel oneens met mij?quote:
op zich geld dat ook voor mij, maar soms weet je bepaalde namen.quote:Op zondag 18 december 2005 23:51 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Kijk.... in de jaren 60 was ik nog niet eens geboren was mn moeder zelfs een meisje nog in de jaren 70 was ik nog kind en heb dat in het geheel niet meegekregen...
quote:Op zondag 18 december 2005 23:56 schreef peaceman het volgende:
U bent het in het geheel oneens met mij?
Waarom? Een nieuwslezer maakt niks publiek volgens jou?quote:
Beste peaceman, een publicatie is een uitgegeven geschrift of verhandeling.quote:Op zondag 18 december 2005 23:58 schreef peaceman het volgende:
Waarom? Een nieuwslezer maakt niks publiek volgens jou?
Kijk!quote:Op maandag 19 december 2005 00:03 schreef Scrutinizer het volgende:
Walter Conkrite springs to mind.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |