It crossed my mind too...quote:Op zondag 18 december 2005 23:42 schreef Wickedangel het volgende:
Ik heb zin om er nu naar toe te rijden, over het hek te klimmen en Lieske op d'r bek te slaan.
Ik ben het met je eens dat Roel beter uit zijn woorden kan komen, maar hij kan het niet hebben dat Lieske wel een punt heeft.quote:Op zondag 18 december 2005 23:40 schreef ART het volgende:
[..]
Absolute BULL.
Roel argumenteert. En veel scherper en compacter en helderder geformuleerd dan Lieske.
Die zit vast, maar weigert gewoon toe te geven. Stronteigenwijs op een heel vervelende manier.
Eigenlijk gewoon puberaal.
Nu moet de rest het nog ff aanpassen...het blijft nu breedbeeld.quote:Op zondag 18 december 2005 23:42 schreef Sjet het volgende:
[..]
![]()
![]()
Heb 'm ff aangepast.....![]()
zag het ook pas net![]()
Ja en omdat haar vader haar onzekerheid heeft weggenomen ook ......quote:Op zondag 18 december 2005 23:38 schreef Wickedangel het volgende:
Lieske heeft praatjes gekregen omdat ze er nog steeds in zit. En de slechte invloed van Chantal ook.
erge sterke Whiskeyquote:Op zondag 18 december 2005 23:39 schreef ART het volgende:
Roel is absoluut sterk nu!
Goed argument!!quote:Op zondag 18 december 2005 23:41 schreef melke het volgende:
Joost is absoluut een kontenkruiper tov Roel
Eens. En nu ga ik echt naar bed.quote:Op zondag 18 december 2005 23:40 schreef ART het volgende:
[..]
Absolute BULL.
Roel argumenteert. En veel scherper en compacter en helderder geformuleerd dan Lieske.
Die zit vast, maar weigert gewoon toe te geven. Stronteigenwijs op een heel vervelende manier.
Eigenlijk gewoon puberaal.
N iet doen Wicked..onze Ing kalmeert haar wel.quote:Op zondag 18 december 2005 23:42 schreef Wickedangel het volgende:
Ik heb zin om er nu naar toe te rijden, over het hek te klimmen en Lieske op d'r bek te slaan.
Kom je op de fietsquote:Op zondag 18 december 2005 23:42 schreef Wickedangel het volgende:
Ze heeft absoluut geen punt.quote:Op zondag 18 december 2005 23:43 schreef cuall het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens dat Roel beter uit zijn woorden kan komen, maar hij kan het niet hebben dat Lieske wel een punt heeft.
![]()
Het was vreselijk arrogant van de bewoners om haar eerder als een lastige wesp te behandelen, maar zeg nou zelf, er komt toch helemaal niks zinnigs uit haar mond.quote:Op zondag 18 december 2005 23:43 schreef Minouishere het volgende:
[..]
Ja en omdat haar vader haar onzekerheid heeft weggenomen ook ......
Maargoed, neemt niet weg dat ik het wel begrijp van d'r, ze is tot een paar dagen geleden praktisch iedere keer onder tafel geluld en nu laat ze het kaas niet meer van d'r brood eten![]()
ligt er aan hoe je het leestquote:Op zondag 18 december 2005 23:44 schreef Lamon het volgende:
Ik ben blij dat ik de streams uitheb. Lieske lijkt weer op haar irritantst te zijn, zo te lezen.
Ja, ik ook. Het zegt echt iets over je karakter, hoe je in groepsverband functioneert. Roel is gewoon geen echte teamspeler en heeft de neiging om zijn snor te drukken, is liever lui dan moe.quote:Op zondag 18 december 2005 23:43 schreef avonne het volgende:
Ik vind dat Lieske gelijk heeft.
'Onze'quote:Op zondag 18 december 2005 23:44 schreef essie05 het volgende:
[..]
N iet doen Wicked..onze Ing kalmeert haar wel.
Ik heb jou nog nooit iets goeds over Lieske zien schrijven. Opvallendquote:Op zondag 18 december 2005 23:44 schreef ART het volgende:
[..]
Ze heeft absoluut geen punt.
Roel ziet BB als een leuk project en een soortement vakantie. Totaal niet te vergelijken met zijn maatschappelijke leven. Bizar dat je dat ook maar denkt te kunnen extrapoleren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |