quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:32 schreef cuall het volgende:
Hallo liefies![]()
![]()
Doet iedereen nog een beetje lief tegen elkaar![]()
![]()
quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:34 schreef PC eend het volgende:
[..]
Zelfs ik ben bevangen door de kerstgedachte
Ik zou mijn piek wel in je kerstmuts willen douwen
Ja, dat heb ik nog aan die schop van Pinball te dankenquote:Op dinsdag 20 december 2005 20:45 schreef Maurisico het volgende:
[..]
jij hebt zeker blauwe ballen onder je piek hangen??
Televisie is een vluchtig medium... Maar als boodschappen als "Groeten van cafetaria het Haantje uit Haaksbergen" er doorheen komen, dan kan je me best op mijn woord geloven dat "ChantalC! ChantalC! ChantalC!" het ook gered heeft! Zeker als het om het goede doel gaat!quote:
Je bent echt gestoord... Nja niet om geld te doneren, maar wel om mijn naam daar neer te kwakken...quote:Op dinsdag 20 december 2005 21:04 schreef demins het volgende:
Televisie is een vluchtig medium... Maar als boodschappen als "Groeten van cafetaria het Haantje uit Haaksbergen" er doorheen komen, dan kan je me best op mijn woord geloven dat "ChantalC! ChantalC! ChantalC!" het ook gered heeft! Zeker als het om het goede doel gaat!![]()
Het was de 40 eurocent dubbel en dwars waard!quote:Op dinsdag 20 december 2005 21:34 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Je bent echt gestoord... Nja niet om geld te doneren, maar wel om mijn naam daar neer te kwakken...![]()
quote:Op dinsdag 20 december 2005 21:54 schreef demins het volgende:
[..]
Het was de 40 eurocent dubbel en dwars waard!![]()
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 20 december 2005 12:07 schreef versabommie het volgende:
HAAAAAAAAAA
zojuist de offerte gehad voor me nieuwe leasebak, en mijn dvd-installatie aan het plafond is er door!![]()
Jippiequote:Op dinsdag 20 december 2005 22:25 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Gefeliciteerd![]()
Bij ons is het hondenrek geplaatst en donderdag staat de auto klaar![]()
Psstt... lofdicht !!quote:Op woensdag 21 december 2005 10:22 schreef demins het volgende:
Bij ontstentenis van PH52 heb ik toestemming gevraagd en gekregen om dit topic zijn ochtendopstanding te doen beleven.
Voelt nog een beetje onwennig... maar PH52 vervangen is dan ook geen sinecure!![]()
Oh je bent geweldig! Je bent onvervangbaar! Je bent zo uitzonderlijk uniek!quote:Op woensdag 21 december 2005 10:22 schreef demins het volgende:
Bij ontstentenis van PH52 heb ik toestemming gevraagd en gekregen om dit topic zijn ochtendopstanding te doen beleven.
Voelt nog een beetje onwennig... maar PH52 vervangen is dan ook geen sinecure!![]()
Wat had jij op je boterhammetje vanmorgen ? Rauw vlees ?quote:Op woensdag 21 december 2005 10:44 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Oh je bent geweldig! Je bent onvervangbaar! Je bent zo uitzonderlijk uniek!![]()
Zo uniek dat voor jou geen psychiatrisch ziekenhuis te vinden is
Ik heb nog niet gegeten...quote:Op woensdag 21 december 2005 10:45 schreef PH52 het volgende:
Wat had jij op je boterhammetje vanmorgen ? Rauw vlees ?![]()
Senks? Senks??? SENKS??? Roep de duiveluitbanners bijeen! ChantalC, bekend van de tv, is bezeten door Lieske en spreekt in tongen!quote:Op woensdag 21 december 2005 11:45 schreef ChantalC het volgende:
Senks!
Hoor wie het zegt? Demoontje!quote:Op woensdag 21 december 2005 11:55 schreef demins het volgende:
Senks? Senks??? SENKS??? Roep de duiveluitbanners bijeen! ChantalC, bekend van de tv, is bezeten door Lieske en spreekt in tongen!
Maar mijn plekje vind ik wel. Bij jou...quote:Op woensdag 21 december 2005 10:44 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Oh je bent geweldig! Je bent onvervangbaar! Je bent zo uitzonderlijk uniek!![]()
Zo uniek dat voor jou geen psychiatrisch ziekenhuis te vinden is
Trouwens, gisteren kwam er ook een keer "Chantal, ik hou van je" voorbij flitsen. Voor alle duidelijkheid, daar had ik niets mee te maken. Dat zou ik echt nog niet doen!quote:
hahaha mongool! Ik zat gisteren nog ff af te zakken zie ik onder die rotkop van chiel idd die tekst voorbij komenquote:Op dinsdag 20 december 2005 21:04 schreef demins het volgende:
[..]
Televisie is een vluchtig medium... Maar als boodschappen als "Groeten van cafetaria het Haantje uit Haaksbergen" er doorheen komen, dan kan je me best op mijn woord geloven dat "ChantalC! ChantalC! ChantalC!" het ook gered heeft! Zeker als het om het goede doel gaat!![]()
Het is niet onopgemerkt gebleven!quote:Op woensdag 21 december 2005 12:14 schreef versabommie het volgende:
[..]
hahaha mongool! Ik zat gisteren nog ff af te zakken zie ik onder die rotkop van chiel idd die tekst voorbij komen![]()
Oh nee ook dat nog... Mijn naam in beeld bij die arme perverse Chiel.... How low can i go...quote:Op woensdag 21 december 2005 12:14 schreef versabommie het volgende:
hahaha mongool! Ik zat gisteren nog ff af te zakken zie ik onder die rotkop van chiel idd die tekst voorbij komen![]()
Waarom geloof ik je niet?quote:Op woensdag 21 december 2005 12:06 schreef demins het volgende:
Trouwens, gisteren kwam er ook een keer "Chantal, ik hou van je" voorbij flitsen. Voor alle duidelijkheid, daar had ik niets mee te maken. Dat zou ik echt nog niet doen!![]()
Dank voor deze bijdrage. Het zit hem niet altijd in de kwantiteit! Dat bewijst dit pareltje eens te meer!quote:Op woensdag 21 december 2005 12:16 schreef versabommie het volgende:
trouwens wel een gigantisch kuttopic dit! Pas bij deel 6 ...daar zit die al dagen?
ik zeek onderhand in me broek toen ik het zagquote:Op woensdag 21 december 2005 12:40 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Oh nee ook dat nog... Mijn naam in beeld bij die arme perverse Chiel.... How low can i go...![]()
ChantalC kreeg ook de tranen in de broek!!quote:Op woensdag 21 december 2005 12:49 schreef versabommie het volgende:
[..]
ik zeek onderhand in me broek toen ik het zag![]()
Ik zie je ervoor aan dat je het gewoon zou doen... daarom...quote:
Ik heb het niet gezien lullo!quote:Op woensdag 21 december 2005 12:51 schreef demins het volgende:
ChantalC kreeg ook de tranen in de broek!!![]()
En ik zie jou ervoor aan dat je dat, heel diep weggestopt, nog leuk zou vinden ook!quote:Op woensdag 21 december 2005 12:53 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Ik zie je ervoor aan dat je het gewoon zou doen... daarom...![]()
Toen had ik geen tranen in de broek...quote:
Nou nee, ik zou dan alleen maar nog meer volharden in het vinden van een psychiatrisch ziekenhuis voor je... Ergens moeten ze je toch wel op willen nemen?quote:Op woensdag 21 december 2005 12:59 schreef demins het volgende:
En ik zie jou ervoor aan dat je dat, heel diep weggestopt, nog leuk zou vinden ook!![]()
As t-ie goed betaalt: opnamestudio ? Anders: Hotel California ?quote:Op woensdag 21 december 2005 13:05 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Nou nee, ik zou dan alleen maar nog meer volharden in het vinden van een psychiatrisch ziekenhuis voor je... Ergens moeten ze je toch wel op willen nemen?![]()
Of een heropvoedingskamp in Afghanistan... Is dat geen goed idee?quote:Op woensdag 21 december 2005 13:07 schreef PH52 het volgende:
As t-ie goed betaalt: opnamestudio ? Anders: Hotel California ?![]()
Dan zou ik hem toch liever intern plaatsen op de Veluwe, weet je zeker dat-ie hervormd terugkomt.quote:Op woensdag 21 december 2005 14:12 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Of een heropvoedingskamp in Afghanistan... Is dat geen goed idee?
![]()
Alsjeblieft niet... Dan moeten alle vrouwen ineens in een lange rok en kniekousen op TV komen bij Andries Knevel...quote:Op woensdag 21 december 2005 14:40 schreef PH52 het volgende:
Dan zou ik hem toch liever intern plaatsen op de Veluwe, weet je zeker dat-ie hervormd terugkomt.
![]()
Waarom wil jij me niet opnemen in je goedertierenheid? Zo wreed ben ik toch niet?quote:Op woensdag 21 december 2005 13:05 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Nou nee, ik zou dan alleen maar nog meer volharden in het vinden van een psychiatrisch ziekenhuis voor je... Ergens moeten ze je toch wel op willen nemen?![]()
Wil je in mijn schuurtje slapen dan? (tussen de spinnenwebben, oude kranten, fietsen, gereepschap)quote:Op woensdag 21 december 2005 15:12 schreef demins het volgende:
Waarom wil jij me niet opnemen in je goedertierenheid? Zo wreed ben ik toch niet?![]()
Dat, dat, dat zou heel mooi zijn!quote:Op woensdag 21 december 2005 15:50 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Wil je in mijn schuurtje slapen dan? (tussen de spinnenwebben, oude kranten, fietsen, gereepschap)![]()
Toch maar in een rokje naar Afghanistan ben ik bang. Hij krijgt hallucinaties nu, hij ziet ze vliegen !quote:Op woensdag 21 december 2005 14:12 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Of een heropvoedingskamp in Afghanistan... Is dat geen goed idee?
![]()
Sluierbewolkingquote:Op woensdag 21 december 2005 15:58 schreef demins het volgende:
Hey, ChantalC, loop eens gauw naar buiten en kijk omhoog!!! Wat is daarop je antwoord?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |