Beste advies van de avond... ik ga vast even een paar uurtjes oefenenquote:
Ja mooi hè??quote:Op maandag 19 december 2005 21:05 schreef PC eend het volgende:
Toch mooi om te zien hoe die amerikanen iraakse soldaten opleiden
Ze blijven maar schreeuwen tegen die gasten die geen woord Amerikaans spreken: "why dont you fucking understand me"![]()
Trouwen?quote:Op dinsdag 20 december 2005 11:32 schreef MienJung het volgende:
Goed, doe ik er ook een.
In een bundel van Vasalis kwam ik het onderstaande gedicht tegen, geschreven op een schilderij van Gauguin.
Zelden een treffender beschrijving gezien van ChantaC dan in dit gedicht.
Het had net zo goed Loftuit aan ChantalC kunnen heten:
Is ie groot genoeg om je ego in te vervoeren ?quote:Op dinsdag 20 december 2005 12:07 schreef versabommie het volgende:
HAAAAAAAAAA
zojuist de offerte gehad voor me nieuwe leasebak, en mijn dvd-installatie aan het plafond is er door!![]()
in extase en in haatquote:Op dinsdag 20 december 2005 12:20 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Trouwen?![]()
![]()
Je gelooft toch niet dat bovenstaande opmerking serieus is?
Yeps, hou ik nog ruimte overquote:Op dinsdag 20 december 2005 12:22 schreef PH52 het volgende:
[..]
Is ie groot genoeg om je ego in te vervoeren ?![]()
Slechts een onverwachte dolk staat tussen mij en mijn gedroomde dood! En ChantalC zal de werpster zijn! Mijn gebeden zijn verhoord, God bestaat waarachtig!!!quote:Op dinsdag 20 december 2005 12:23 schreef PH52 het volgende:
[..]
in extase en in haat
onverwacht een dolk zal slingren
naar wie zij beminnen zal.
Ik geloof niet dat zich veel kandidaten zullen aanmelden, alhoewel, de Demnis is toch redelijk suïcidaal ?
![]()
* ChantalC slijpt alvast haar messen...quote:Op dinsdag 20 december 2005 13:09 schreef demins het volgende:
Slechts een onverwachte dolk staat tussen mij en mijn gedroomde dood! En ChantalC zal de werpster zijn! Mijn gebeden zijn verhoord, God bestaat waarachtig!!!![]()
![]()
![]()
Wat verwen je me weer! Een mij onbekende tekst gezongen door mijn geliefde Loes Luca en nog wel zo toepasselijk. Loes Luca zat vroeger in 'the Petticoats' met haar oudere zus of haar moeder, dat is me nooit helemaal duidelijk geworden, ze zaten daarover flink te mindfucken. Ik had toen een optreden van hen georganiseerd. Later zag ik haar op Boulevard of Broken Dreams als mevrouw Lips. Ik ben dus wel een echte liefhebber! Dank je wel, heel lief van je, maar ik had niet anders verwacht...quote:Op dinsdag 20 december 2005 13:11 schreef ChantalC het volgende:
[..]
* ChantalC slijpt alvast haar messen...![]()
Loes Luca - De messenwerper
Getver begin jij ook al met Lieske-taal?quote:Op dinsdag 20 december 2005 13:33 schreef demins het volgende:
...ze zaten daarover flink te mindfucken.
En dan durven ze nog te zeggen dat er geen plaats is voor romantiek op het internet.quote:Op dinsdag 20 december 2005 13:40 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Getver begin jij ook al met Lieske-taal?![]()
Dat doet de deur dicht...
Dat is het einde, dat doet de deur dicht
Daar zijn geen woorden voor
Ja, dat is tra-la-la-la-la-la-la
Ja, dat is tra-la-la-la-la
Nou als iemand Lieske-taal tegen me begint te praten, dan is mijn romantiek ver te zoeken...quote:Op dinsdag 20 december 2005 13:41 schreef PH52 het volgende:
En dan durven ze nog te zeggen dat er geen plaats is voor romantiek op het internet.![]()
tis dan net of joe een spiegel voor wor gehouden he?quote:Op dinsdag 20 december 2005 14:03 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Nou als iemand Lieske-taal tegen me begint te praten, dan is mijn romantiek ver te zoeken...![]()
Nee ik doe niet aan tienersex...quote:Op dinsdag 20 december 2005 14:07 schreef versabommie het volgende:
tis dan net of joe een spiegel voor wor gehouden he?![]()
Kan de exegeet van ChantalC er even bij geroepen worden, graag!quote:Op dinsdag 20 december 2005 15:21 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Nee ik doe niet aan tienersex...![]()
Wel goed lezen HP25! De inspiratie komt van de voorpagina van de Volkskrant van gisteren.quote:Op dinsdag 20 december 2005 13:09 schreef PH52 het volgende:
Het is wel duidelijk waar Jan Mudler zijn inspiratie vandaan haalt. JANTJE .....![]()
Als je nou bedoelt dat je geen verkering met me wil wegens mijn leeftijd, dan is er misschien nog hoop voor me als ik je inlicht over het feit dat ik eerlijkheidshalve moet bekennen dat ik geen tiener ben!quote:Op dinsdag 20 december 2005 15:21 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Nee ik doe niet aan tienersex...![]()
Tuurlijk. Jij denkt dat hij gaat schrijven: Op het forum van Fok stond gisteren weer zo'n schitterend topic over loftuiten.quote:Op dinsdag 20 december 2005 15:30 schreef demins het volgende:
[..]
Wel goed lezen HP25! De inspiratie komt van de voorpagina van de Volkskrant van gisteren.![]()
Ik zal je niet gaan zitten geestkwellen, maar een loftuiging kun je vroeg of laat verwachten!quote:Op dinsdag 20 december 2005 15:47 schreef PH52 het volgende:
[..]
Tuurlijk. Jij denkt dat hij gaat schrijven: Op het forum van Fok stond gisteren weer zo'n schitterend topic over loftuiten.
Denk je toch niet echt ? Of wel dan ?![]()
Versabommie begon over Lieske en spiegeltjes.... Lieske is tiener... Ik moet je ook altijd alles uitleggen he? Zucht...quote:Op dinsdag 20 december 2005 15:35 schreef demins het volgende:
Als je nou bedoelt dat je geen verkering met me wil wegens mijn leeftijd, dan is er misschien nog hoop voor me als ik je inlicht over het feit dat ik eerlijkheidshalve moet bekennen dat ik geen tiener ben!
Ik heb wel twee tienerdochters, waarvan ik overigens hoop dat ze net als jij niet aan tienersex doen!
Ow? Ik wilde eigenlijk naar Joling & Gordon gaan kijken...quote:Op dinsdag 20 december 2005 15:57 schreef demins het volgende:
ChantalC kijkt naar de 'Redt een kind in Congo' uitzending en chat op Nederland 2.
Ik hoop niet dat je verrast bent als ik beken dat ik er nog steeds geen touw aan kan vastknopen!quote:Op dinsdag 20 december 2005 16:16 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Versabommie begon over Lieske en spiegeltjes.... Lieske is tiener... Ik moet je ook altijd alles uitleggen he? Zucht...![]()
Dat kan nog steeds, hoor. Je hebt het al gemist!!!quote:Op dinsdag 20 december 2005 16:17 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Ow? Ik wilde eigenlijk naar Joling & Gordon gaan kijken...![]()
Dream on!quote:Op dinsdag 20 december 2005 16:44 schreef demins het volgende:
Dat kan nog steeds, hoor. Je hebt het al gemist!!!
ChantalC! ChantalC! ChantalC! Vol in beeld!
Je bracht 40 eurocent op voor de kinderen in Congo!
![]()
En welk blad onthul je zeker ook niet?quote:Op dinsdag 20 december 2005 19:23 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Dream on!
Die overigens binnenkort wel in een bekend nederlands damesblad komt... Zeg lekker niet wanneer!
Nee koop komende maanden maar iedere week elke uitgave van ieder blad...quote:Op dinsdag 20 december 2005 19:38 schreef demins het volgende:
En welk blad onthul je zeker ook niet?
Bewijs!quote:Op dinsdag 20 december 2005 19:38 schreef demins het volgende:
Maar betwijfel mijn woorden niet! Mijn sms naar TV 3333 deed jouw naam in de chatbalk verschijnen, drie achter elkaar! Dat sms'je bracht 40 eurocent op voor de kinderen in Congo!
Je denkt toch niet al de hele tijd dat ik grapjes maak, hoop ik?
Ik ga het doenquote:Op dinsdag 20 december 2005 20:05 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Nee koop komende maanden maar iedere week elke uitgave van ieder blad...
Zeg, PC eend, ben jij van tafel weggelopen ? Da's niet netjes.quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:11 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik ga het doen
Maar ik ken alleen de candy en de chick... welke damesbladen zijn er nog meer
Ik lig nog op de (slacht)bank en nee ik ga er geen plaatjes van posten zodat jullie hem kunnen afzeikenquote:Op dinsdag 20 december 2005 20:17 schreef PH52 het volgende:
[..]
Zeg, PC eend, ben jij van tafel weggelopen ? Da's niet netjes.![]()
Loftuiten mag ook nog steeds..... +10quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:20 schreef Maurisico het volgende:
nog steeds aan he schimpen hiero.. jullie zijn wel volhouders! respect!
loftuiten zegtie... ik heb wel zo'n vermoeden.. maar ben hier toch al een tijdje niet geweest...quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:21 schreef PC eend het volgende:
[..]
Loftuiten mag ook nog steeds..... +10![]()
Voor iemand die de regels niet kent doe je het niet verkeerdquote:Op dinsdag 20 december 2005 20:23 schreef Maurisico het volgende:
[..]
loftuiten zegtie... ik heb wel zo'n vermoeden.. maar ben hier toch al een tijdje niet geweest...
Libelle, Margriet, Viva, Flair, Cosmopolitan, Yes, etc etcquote:Op dinsdag 20 december 2005 20:11 schreef PC eend het volgende:
Ik ga het doen
Maar ik ken alleen de candy en de chick... welke damesbladen zijn er nog meer
Vergeet je Linda niet ?quote:Op dinsdag 20 december 2005 20:28 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Libelle, Margriet, Viva, Flair, Cosmopolitan, Yes, etc etc![]()
...Linda....quote:
Ben heel wat te kort gekomen al die tijd, lees ik zoquote:Op dinsdag 20 december 2005 20:28 schreef ChantalC het volgende:
[..]
Libelle, Margriet, Viva, Flair, Cosmopolitan, Yes, etc etc![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |